Kyllä näkyySanokaa nyt et muutkin näkee . Perjantaina testaan vielä ja toivon et viiva ois vahvana silloin eikä olis taas kemiallinen..
https://aijaa.com/aVSoKI
Toki noi niit halpatestejä et voiko niihinkään luottaa.
Kyllä näkyySanokaa nyt et muutkin näkee . Perjantaina testaan vielä ja toivon et viiva ois vahvana silloin eikä olis taas kemiallinen..
Näkyy! Onks tuo onestep? Kun 2020 noilla testailin, niin onestep oli vaan haamu kun esim rfsu tai pregcheck oli jo selvä plussa päiväpissastakin.Sanokaa nyt et muutkin näkee . Perjantaina testaan vielä ja toivon et viiva ois vahvana silloin eikä olis taas kemiallinen..
Joo tais olla, semmoses sinises pussukas/paketissa, tuli ovistestien mukana kun niit tilasin raskauskeijulta. Eilen ei näkynyt näissä mitään ja tänään sit näkyi jo haamua.Näkyy! Onks tuo onestep? Kun 2020 noilla testailin, niin onestep oli vaan haamu kun esim rfsu tai pregcheck oli jo selvä plussa päiväpissastakin.
Voimia kovastiMä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.
Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?
Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.
Paljon voimia @Mollama suureen suruunMä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.
Te keillä km tai kkm takana, kauanko teillä meni pahimman surun/voimattomuuden/mikään ei kiinnosta -olojen kanssa?
Mun voi siirtää pois plussanneista. En halua sinne yritysaloitettu listalle nyt tällä kertaa, ehkä myöhemmin.
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.
Joo tais olla, semmoses sinises pussukas/paketissa, tuli ovistestien mukana kun niit tilasin raskauskeijulta. Eilen ei näkynyt näissä mitään ja tänään sit näkyi jo haamua.
Mulla vie yks PC'n testi ja 2 clearbluen. Niillä teen sit loppuviikosta.
Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.
Mulla on noi cb ihan vaan viivallisii, mut uskoisin että noilla pärjää jos vaan pysyy matkassa. Ennen aina tein rfsulla mut nykyään taitaa olla aika huonoi neMulla parhaita on ollut ne Apteq:n testit (rasiat on vihreä-valkoisia). Näytti tosiaan jo selkeää viivaa kuukautisten oletettua alkamispäivänä ja vahvistui tasaisesti. Ne Clearbuen viikkonäyttötestit antaa mielenrauhaa
Varhaisultrassa kaikki oli ok. Mulla loppui pahoinvointi rv9, joka oli tosi aikaisin mulle. Menin sit rv11 yksityiselle, kun en vaan pystynyt odottaa nt-ultraan asti. Ja siellä sit todettiin vauvan alun kuolleen, jonka jälkeen lähete naistentaudeille tyhjennykseen.Voi ei, otan osaa!
Olitteko ehtineet käydä monta kertaa ultrassa vai paljastuiko tuo siellä ensimmäisessä ultrassa?
Menee varmasti aikaa, että olo helpottaa ja niin saa mennäkin! Anna itsellesi aikaa ja rauhaa surra. Toivottavasti sitten myöhemmin tärppää taas ja saatte pienokaisen syliin asti
Olen pahoillani ja jaksamisia sinulleKiitos kaikille On tää raskasta, tunteet vaihtelee ihan laidasta laitaan.
Varhaisultrassa kaikki oli ok. Mulla loppui pahoinvointi rv9, joka oli tosi aikaisin mulle. Menin sit rv11 yksityiselle, kun en vaan pystynyt odottaa nt-ultraan asti. Ja siellä sit todettiin vauvan alun kuolleen, jonka jälkeen lähete naistentaudeille tyhjennykseen.
Olen niin pahoillani sun puolesta Mulla on ollu rv 15+3 kkm. Sikiö oli mebehtynyt siinä n. Rv 13. Kyllä siinä aikaa meni että pääsi asiasta joinkin ylitte mutta mulla oli sillon 5kk ikäinen vauva joten se tietysti helpotti tuskaa. Annat nyt itsellesi aikaa toipuaMä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.
VoimiaMä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.
Ei ole vieläkään mitään merkkejä että alkaisi... Tänään tai huomenna pakko testata jos olisikin plussa , kun juhannuksena olis tarkoitus ottaa alkoa en vaan haluaisi testata enkä tiedä haluaisinko edes plussaa tällä hetkellä, oma ilo tuntuisi jotenkin väärältä että toisen ilo on juuri viety... en tiedä.Menkkojen pitäisi alkaa nyt ti-to välillä eikä ole mitään merkkejä, mutta ei ole tehnyt mieli myöskään tehdä testiä. Nyt on ehkä huonoin sauma plussalle ikinä, kun läheinen ihminen juuri koki keskenmenon, vaikka viikolla 12 ultrassa kaikki vaikutti hyvältä
"Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, jaettu suru on puolikas suru". On ihan normaalia, että tuntemukset vaihtelee, ja että saattaa tulla syyllisyyden tunteita omasta onnesta, tai voi tulla myös pieni kateuskin toisen ilosta.Ei ole vieläkään mitään merkkejä että alkaisi... Tänään tai huomenna pakko testata jos olisikin plussa , kun juhannuksena olis tarkoitus ottaa alkoa en vaan haluaisi testata enkä tiedä haluaisinko edes plussaa tällä hetkellä, oma ilo tuntuisi jotenkin väärältä että toisen ilo on juuri viety... en tiedä.
voi ei, olen pahoillani! Ja noilla viikoilla se on vielä jotenkin erityisen kamalaa, kun alkaa ehkä jo vähän huokaista, et pääsee "turvallisille viikoille".Mä palaan valitettavasti tänne, ei tule meille joulukuista. Kkm todettiin rv11 ja nyt tyhjennys takana. Mun sydämeen sattuu niin kovasti. En voi uskoa, että vuoden yritys ilman plussan plussaa ja sit kun se tulee, se viedään näin raa'asti pois.