Haaveena vauva 2024

Kommentoin tuolta 2023 puolelta että se lista on tosi pitkä nyt, niin siksi oli puhetta että jos plussanneet merkittäisiin eri lailla 😊 Eli nyt on listattu ensin nimi, monesko lapsi ja milloin yritys alkanut, ja plussanneiden lista on erikseen. Ehkä vois sen plussan merkitä ”yritys alkanut kk/vv” perään vaikka ”+ kk/vv”. Tai jotain vastaavaa 😊 Ei kai siinä nykyisessä tavassakaan muuta vikaa oo kun että vuoden kuluessa tulee piiiitkäksi.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Eswe ja Jonna_83
Kommentoin tuolta 2023 puolelta että se lista on tosi pitkä nyt, niin siksi oli puhetta että jos plussanneet merkittäisiin eri lailla Eli nyt on listattu ensin nimi, monesko lapsi ja milloin yritys alkanut, ja plussanneiden lista on erikseen. Ehkä vois sen plussan merkitä ”yritys alkanut kk/vv” perään vaikka ”+ kk/vv”. Tai jotain vastaavaa Ei kai siinä nykyisessä tavassakaan muuta vikaa oo kun että vuoden kuluessa tulee piiiitkäksi.
Joo muistelin, että joku hyvä idea siellä tuli, mut en muistanu mikä :D mut joo tuo kuulostaa järkevältä. Turhaan plussat erikseen omana listana vaa sinne alkuun sit sen nimimerkin ym tietojen kaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Peanutbuttercup
@Peanutbuttercup kiitos selvennyksestä! Kukaan tuskin pahastunee, jos kopioidaan tuo valmis pohja 😊 Mä voin vaikka lisätä pohjan alkuun tänne ja sitä voi sitten päivitellä. Nimet voisi järjestää samalla tavalla yritysajankohdan mukaan kuten 2023 listallakin, niin on selkeempi ja laitetaan jo ketjun selvennykseksi meidät ei vielä aloittaneet myös listaan 😁

Vaihdoin kans ton ketjun otsikon nyt selvyyden vuoksi!
 
Viimeksi muokattu:
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

16.3.2023 TORSTAI

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@Eswe 05/2023 1.

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

nimimalli kp xx/yy

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

nimimalli ★ DPO xx

★★★★★★★★★★★★★★★
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Jonna_83
vierailija
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

16.3.2023 TORSTAI

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3

@ireh 04/2023 1.
@Eswe 05/2023 1.

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

nimimalli kp xx/yy

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO

nimimalli ★ DPO xx

★★★★★★★★★★★★★★★
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

16.3.2023 TORSTAI

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
nimimalli ★ kp xx/yy

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO
nimimalli ★ DPO xx

★★★★★★★★★★★★★★★
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

16.3.2023 TORSTAI

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3
@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Eswe★05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★
nimimalli ★ kp xx/yy

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO
nimimalli ★ DPO xx

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Kommentoin tuolta 2023 puolelta että se lista on tosi pitkä nyt, niin siksi oli puhetta että jos plussanneet merkittäisiin eri lailla Eli nyt on listattu ensin nimi, monesko lapsi ja milloin yritys alkanut, ja plussanneiden lista on erikseen. Ehkä vois sen plussan merkitä ”yritys alkanut kk/vv” perään vaikka ”+ kk/vv”. Tai jotain vastaavaa Ei kai siinä nykyisessä tavassakaan muuta vikaa oo kun että vuoden kuluessa tulee piiiitkäksi.
Pakko heittää oma näkökulma tähän 🤭 eihän se lista periaatteessa oo sen pidempi vaikka plussanneet on eri listalla, koska ne poistuu samalla YA-listalta 🤔 Tykkäsin ainakin itse siitä, että plussanneet oli eri listalla, koska se oli tosi selkeä, ja siitä oli myös helppo seurata, kuinka moni oli plussannut missäkin kuussa (jostain syystä sitä on kiva seurata 😅) Nyt jos plussamerkintä tulee tuonne rimpsun perään, niin on omasta mielestä paljon sekavampi setti 😁
 
Viimeksi muokattu:
Ja tosiaan, hyppään nyt itsekin tuolta 2023 puolelta tänne, koska -23 vauvaa ei meille suotu. Jos oletuksena on siis normiaikainen raskaus 😀 Nyt on taukokierto meillä menossa, ja yritys alkaa taas ensikierrossa. Yritys ollaan aloitettu 2022/11, esikoista yritetään, ja tähän mennessä saldona 1 kemiallinen. Yritysaika on jo nyt tuntunut ihan tuhottoman pitkältä, vaikka eihän tässä ole vasta mennyt kuin 4kk… 😅
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

17.3.2023 Perjantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Eswe★05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

nimimalli ★ kp xx/yy

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO
nimimalli ★ DPO xx

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Pakko heittää oma näkökulma tähän eihän se lista periaatteessa oo sen pidempi vaikka plussanneet on eri listalla, koska ne poistuu samalla YA-listalta Tykkäsin ainakin itse siitä, että plussanneet oli eri listalla, koska se oli tosi selkeä, ja siitä oli myös helppo seurata, kuinka moni oli plussannut missäkin kuussa (jostain syystä sitä on kiva seurata ) Nyt jos plussamerkintä tulee tuonne rimpsun perään, niin on omasta mielestä paljon sekavampi setti
Joo taidan olla väärässä, luulin että plussanneet on molemmissa listoissa mut ei olekaan 🙈
 
Pakko heittää oma näkökulma tähän 🤭 eihän se lista periaatteessa oo sen pidempi vaikka plussanneet on eri listalla, koska ne poistuu samalla YA-listalta 🤔 Tykkäsin ainakin itse siitä, että plussanneet oli eri listalla, koska se oli tosi selkeä, ja siitä oli myös helppo seurata, kuinka moni oli plussannut missäkin kuussa (jostain syystä sitä on kiva seurata 😅) Nyt jos plussamerkintä tulee tuonne rimpsun perään, niin on omasta mielestä paljon sekavampi setti 😁
Kommentoin myös tähän, että samaa mieltä oon. Sitä plussalistaa on kiva seurata ja katsoa montako plussaa missäkin kuussa tullut. 🙂

Toivottavasti mun ei tarvis tänne 2024 listoille tulla, mutta jää nähtäväksi. 😅
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

17.3.2023 Perjantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

nimimalli ★ kp xx/yy

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi DPO

nimimalli ★ DPO xx

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimiyritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★


// Elikkäs eiköhän tehdä kuitenkin niin, että plussanneet siirtyy sitten tonne alas 😊
Ja tosiaan jos saman pvn aikana lista on jo päivitetty, niin päivittäjää on helpompi pyytää tekemään muutokset niin ei tuu montaa pitkää listaviestiä peräkkäin 😁 Sen päivän päivittäjä voi sitten muokkailla listaansa tai seuraavan pvn päivityksen laittava saa varmasti kans poimittua sit viesteistä.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

17.3.2023 Perjantai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

nimimalli ★ kp xx/yy

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

nimimalli ★ DPO xx

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 
Jes tänään 10 pv lähtölaskenta vikaan pilleriin! Sovittiin joskus joulukuun alussa, että huhtkuussa alkaa yritys ja oon tyylii siitä asti laskenu päiviä. Nyt aletaan olla jo lähellä! Ja Hei baby-podcast on ollut muuten ihana, kiitos vinkistä! Sitä oon kuunnellu päivittäin nyt viikon ajan.
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe
Jes tänään 10 pv lähtölaskenta vikaan pilleriin! Sovittiin joskus joulukuun alussa, että huhtkuussa alkaa yritys ja oon tyylii siitä asti laskenu päiviä. Nyt aletaan olla jo lähellä! Ja Hei baby-podcast on ollut muuten ihana, kiitos vinkistä! Sitä oon kuunnellu päivittäin nyt viikon ajan.
Oi ihanaa! Mulla vielä 47 päivää, tuntuu raastavan pitkältä, mutta toisaalta eihän tossa oikeesti niin kauaa mene. Ja tässä keväällä on niin paljon muitakin hommia, että vähän kauhistuttaa miten ne mahtuvat vielä näille vikoille viikoille, ainakin pysyy kiireisenä.

Lähipiiristä on tullut parit vauvauutiset, mikä on tuntunut vähän vaikealta. En siis koe katkeruutta tai vastaavaa, mutta jotenkin ajatukset vähän hukassa ja tavallaan hankalaa, kun ei haluta omasta yrityksen aloituksesta julkisesti kertoa.
 
Oi ihanaa! Mulla vielä 47 päivää, tuntuu raastavan pitkältä, mutta toisaalta eihän tossa oikeesti niin kauaa mene. Ja tässä keväällä on niin paljon muitakin hommia, että vähän kauhistuttaa miten ne mahtuvat vielä näille vikoille viikoille, ainakin pysyy kiireisenä.

Lähipiiristä on tullut parit vauvauutiset, mikä on tuntunut vähän vaikealta. En siis koe katkeruutta tai vastaavaa, mutta jotenkin ajatukset vähän hukassa ja tavallaan hankalaa, kun ei haluta omasta yrityksen aloituksesta julkisesti kertoa.
Niinpä, nopeesti se menee. Kevät varsinki tuntuu menevän aina nii nopee ku valostuu ja on ihania kelejä!

Aijaa hmm no ymmärrettävää tuntea noin.
 
Jes tänään 10 pv lähtölaskenta vikaan pilleriin! Sovittiin joskus joulukuun alussa, että huhtkuussa alkaa yritys ja oon tyylii siitä asti laskenu päiviä. Nyt aletaan olla jo lähellä! Ja Hei baby-podcast on ollut muuten ihana, kiitos vinkistä! Sitä oon kuunnellu päivittäin nyt viikon ajan.
Jes ihanaa! Ei tosiaan enää montaa päivää, vaikka päivät välillä tuntuukin pitkiltä, kun toivoisi asioiden tapahtuvan 😄

Ja Eswen viestistä tuli mieleen, että oletteko puhuneet läheisille yrityksen aloittamisesta / aikomuksesta aloittaa pian? Ja jos olette niin ihan jollekin parille valitulle vai laajemminkin?
 
  • Tykkää
Reactions: ireh
Jes ihanaa! Ei tosiaan enää montaa päivää, vaikka päivät välillä tuntuukin pitkiltä, kun toivoisi asioiden tapahtuvan

Ja Eswen viestistä tuli mieleen, että oletteko puhuneet läheisille yrityksen aloittamisesta / aikomuksesta aloittaa pian? Ja jos olette niin ihan jollekin parille valitulle vai laajemminkin?
Meillä ainaki oli tarkotus pitää salassa, mut mä en pysty pitämään salassa mitään nii oon lähimmille kavereille kertonu :D sukulaisille tai vanhemmille kerrotaan sit ku on jotain kerrottavaa. Jotenki tuntuu, että kaverit ei nyt sillä tavalla odota mitään tai oo ihan nii innoissaan ku sukulaiset olis. Parhaan kaverin kaa jaetaan kaikki, että hän on miehen jälkeen seuraava, joka saa tähän aiheeseen liittyvistä asioista tietää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Eswe
@alessiina @ireh Oon parille kaverille kyllä kertonut, koska pakko jonnekin purkaa ja ennakoiden puhua, jos vaikka tulis keskenmeno niin ei tartteis ns. koko stooria sitten avata ja ois jotain tukijoukkoja. Mutta lähipiiri sukulaisten osalta ei tiedä mitään, ja nuo vauvauutiset siis liittyy sukulaisiin.

Käsiteltyäni noita uutisia luulen, että mun outo fiilis liittyy siihen pelkoon, että meillä ei tärppäisikään helposti ja jouduttaisiin tavallaan lähietäisyydeltä katsomaan vauva-arkea ja se voisi olla itselle aika kipeä juttu. Ja varsinkin mun suvun puoli on hitsin utelias, eli saattavat hyvinkin tökerösti sitten kysellä "millos on teidän vuoro" tmv., ja tuollaset aiheet tulee helpommin esille, kun lähelle syntyy vauvoja. Eli siis lyhykäisyydessään vain tämmöistä hölmöä ennakoivaa epävarmuutta, mikä toki varmaan osaltaan liittyy asiaan 😁 Mun suvulta saatan kyllä salata asian kolmannen kolmanneksenkin alkuun saakka, mutta saa nähdä sitten.
 
Pakko heittää oma näkökulma tähän eihän se lista periaatteessa oo sen pidempi vaikka plussanneet on eri listalla, koska ne poistuu samalla YA-listalta Tykkäsin ainakin itse siitä, että plussanneet oli eri listalla, koska se oli tosi selkeä, ja siitä oli myös helppo seurata, kuinka moni oli plussannut missäkin kuussa (jostain syystä sitä on kiva seurata ) Nyt jos plussamerkintä tulee tuonne rimpsun perään, niin on omasta mielestä paljon sekavampi setti
Samaa mieltä! Itsekin tykkään seurata plussanneita. On selkeä kun heille on oma lista.
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

19.3.2023 Sunnuntai

Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi

@Tiukuna ★ 08/2022 ★ 2.
@heltsuli ★ 8/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/2022 ★ 1.
@alessiina ★ 02/2023 ★ 1.
@ireh ★ 04/2023 ★ 1.
@Eswe ★ 05/2023 ★ 1.
@Jonna_83 ★ 08/2023 ★ 4. (2.yhteinen)

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

@heltsuli kp 25/28-31

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi
DPO

@heltsuli DPO 10

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi
yritys aloitettumonesko lapsi plussa <3

nimimalli ★
 

Yhteistyössä