Haaveena vauva 2024

Nyt oon lievästi sanottuna hämilläni. R-testi näyttää puhdasta negatiivista mutta päätin tehdä vielä ovulaatiotesti samalla ja kappas, testiviiva tulikin saman tien näkyviin ja selkeästi vahvempana kun kontrolli, digikin hymyilee taukoamatta. Että mitähän vittua, sanoisi Sanni.. kai se piina alkaa sit vaan alusta

onko tätä ollu muilla pcos potevilla? Ja mikä ihme oli se tiputtelu maanantaina? Menkat? Voiko tuollaisessa limakalvossa edes asua
Mulla oli täsmälleen samanlainen ilmiö joulukuun kierrossa. Lh-piikki kp16 ja sit uudelleen kp29-30. Menkat alkoi lopulta kp42.
 
  • Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
Mulla on pcolaisena on tullut tosi vahvoja viivoja ovistestiin kierron lopussa.. Ja ei ole sitten tarkoittanut mitään. Että kai ne hormoonit sitten heittää häränpyllyä vähän kokoajan
Tiputtelusta en tiedä, mutta jos ei ole ovista tapahtunut niin silloinhan ei ole keltarauhasta säätelemässä menkkojen alkua, eli voisiko liittyä siihen? Tai sitten sormet ristissä että siellä olisikin joku kiinnittynyt ja r-testi ei vielä ole sitä havainnut
Tämän aamun viiva oli siis selkeä positiivinen ja tuli siis samantien näkyviin, jos en olisi tehnyt ensin r-testiä olisin tulkinnut positiiviseksi raskauden osalta. Ne mitä pari vk sitten sain oli haaleampia ja haalistuivat parin päivän kuluessa selkeästi. R-testit on olleet myös herkempiä kuin o-testit.

Mulla oli täsmälleen samanlainen ilmiö joulukuun kierrossa. Lh-piikki kp16 ja sit uudelleen kp29-30. Menkat alkoi lopulta kp42.
Eli voisi olettaa ettei ekan aikana ovulaatio ole "onnistunut" ja toisen lykännyt sitten parin vk päästä? 😅 Toisaalta olen helpottunut että tuli selkeä ovis plussa nyt niin antaa toivoa että ehkä ne munasarjat toimii kuitenkin.

Eilen kävi jo mielessä kystan todennäköisyys, mikäli molemmat testit olisi olleet nega niin olisi huomenna ollut pakko päästä päivystykseen ultraan. Nyt ei ole varaa olla viikkoa pois töistä ei vanhasta eikä uudesta ha sen se toipuminen viimeksi vaati.

Mutta voi hyvänen aika mikä virtapiikki tänään tuli. Näköjään reagointi hormoonimuutoksiin sen ku vaa lisääntyy iän myötä.
 
  • Tykkää
Reactions: marik91 ja Masunen
vierailija
Tämän aamun viiva oli siis selkeä positiivinen ja tuli siis samantien näkyviin, jos en olisi tehnyt ensin r-testiä olisin tulkinnut positiiviseksi raskauden osalta. Ne mitä pari vk sitten sain oli haaleampia ja haalistuivat parin päivän kuluessa selkeästi. R-testit on olleet myös herkempiä kuin o-testit.



Eli voisi olettaa ettei ekan aikana ovulaatio ole "onnistunut" ja toisen lykännyt sitten parin vk päästä? Toisaalta olen helpottunut että tuli selkeä ovis plussa nyt niin antaa toivoa että ehkä ne munasarjat toimii kuitenkin.

Eilen kävi jo mielessä kystan todennäköisyys, mikäli molemmat testit olisi olleet nega niin olisi huomenna ollut pakko päästä päivystykseen ultraan. Nyt ei ole varaa olla viikkoa pois töistä ei vanhasta eikä uudesta ha sen se toipuminen viimeksi vaati.

Mutta voi hyvänen aika mikä virtapiikki tänään tuli. Näköjään reagointi hormoonimuutoksiin sen ku vaa lisääntyy iän myötä.
Kirjottelin vähän vastaavasta aiheesta hetki sitten, kun pohdin, onko tämä "ongelma" pcos:n oire. Mulla ei ole todettu pcos, mutta epäilen sitä vahvasti. Mulla siis joka toisessa kierrossa käy tällä tapaa. Onnistuneen ovulaation tiedän siitä, että tissit kipeytyy ovulaation jälkeen. Esim. tässä kierrossa ovulaatiolimaa tuli kp11-15 ja ovulaatiotesti näytti kp 14 melkein yhtä vahvoja, samoilta näyttivät myös kp 15 ja 16. Sitten lopetin testaamisen. Tosta ei kuitenkaan tullut tissit kipeiksi, joten ajattelin, ettei ovulaatio onnistunut. Kp 18-21 tuli taas ovulaatiolimaa ja kp 19 tasavahvat viivat testiin(satuin huvikseen testaamaan kp 19, kun oireet viittasivat lähestyvään ovulaatioon) ja rinnat kipeytyi kp 21, joten uskon, että ovis oli kp 20 oireiden ja testin perusteella.
 
  • Tykkää
Reactions: jauhopeukalo
Kirjottelin vähän vastaavasta aiheesta hetki sitten, kun pohdin, onko tämä "ongelma" pcos:n oire. Mulla ei ole todettu pcos, mutta epäilen sitä vahvasti. Mulla siis joka toisessa kierrossa käy tällä tapaa. Onnistuneen ovulaation tiedän siitä, että tissit kipeytyy ovulaation jälkeen. Esim. tässä kierrossa ovulaatiolimaa tuli kp11-15 ja ovulaatiotesti näytti kp 14 melkein yhtä vahvoja, samoilta näyttivät myös kp 15 ja 16. Sitten lopetin testaamisen. Tosta ei kuitenkaan tullut tissit kipeiksi, joten ajattelin, ettei ovulaatio onnistunut. Kp 18-21 tuli taas ovulaatiolimaa ja kp 19 tasavahvat viivat testiin(satuin huvikseen testaamaan kp 19, kun oireet viittasivat lähestyvään ovulaatioon) ja rinnat kipeytyi kp 21, joten uskon, että ovis oli kp 20 oireiden ja testin perusteella.
Nyt kun asiasta mainitsit niin itsellänikin meni rinnat nyt kipeäksi, tai lähinnä kosketusaroiksi. Alamahalla tuntui eilen jännä tärinä, vähä niinku elohiiri kohdun seutuvilla. Miulla ei ovulaatiota ole ollut yli kahteen 5vuoteen kun aloitin sillon yhdistelmäehkäisyn kymmenen vuoden tauon jälkeen. En muista kk-kierron aiheuttaneen ennen näin voimakkaita oireita/reaktiota. Ehkä se ikä tekee kun nyt 35 täynnä
 
Ristiriitaisia tunteita tunteville jaan ajatuksia näin kun neljännes (!) on meille tervetullut.

Mä olen yksinkertaisesti päätynyt ajatukseen, että miksi tämän elämän tulisikaan olla helppoa. Lasten kans on rankkaa välillä, mutta
valitsen sen suuren rakkauden rinnalle rankkuuden, mitä uusi vauva elämään tuo.

Itse olen myös huomannut, että sitä jotenkin kummasti sopeutuu siihen omaan tilanteeseen. Sitä mitä katsoo ulkopuolisten kohdalla että huh, on kai tuo kova homma kantaa maha pystyssä itkevää taaperoa kaupasta ulos, niin sitten kun se on omalla kohdalla niin se onkin ihan perus elämää, että no niin tällaista taas tänään. Mutta jos hyvin käy, niin autossa se kiukku heltenee, pääsette kotimatkalle ja voit aukaista salaa ostoskärryyn nappaamasi Twix patukan ja nauttia taas elämästä täysin rinnoin

Ja @rimpsukka84 täällä tosiaan neljäs raskaus (tai viides, yks km takana) ja en muistaakseni koskaan ole saanut leffaviivoja. Koska kun menkat on ollut pari pv myöhässä ja testit näyttää positiivista edes jonkun vahvuisella viivalla, olen lopettanut testaamisen.

Tänäänkin tein vain digin ja tulos "raskaana" riittää toistaiseksi. Eikä tarvitse viivan vahvuutta analysoida. Huomenna ja maks ylihuomenna teen vielä testit mutta sitten lopetan testaamisen ja todetaan, että raskaana kunnes toisin todistetaan ja seuraavaksi yhteyttä neuvolaan.

Mutta ymmärrän toki kohdallasi, kemiallisten jälkeen tuon pelon. Tsemppiä ja mielenrauhaa lähetän sinulle!
Ehkä se isoin shokki ja muutos tulee koettua ensimmäisen kohdalla? 🤔 Toivottavasti näin. Ja joo, ehkä vaan hyväksyntää sille, että arjessa on monenlaista sen pakahduttavan rakkauden lisäksi. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Liilja
Heippa.

Kiinnostaisi tietää miten muilla pitkän kaavan ivf hoito on mennyt. Postissa tuli ohjeita paljon.
Elikkäs alotan sen nenäsuihkeen silloin kiertopäivä 21. Ok. Milloin te olette ne pistämiset aloittaneet. Silloin kun menkat alkaa vai sitten kun menkat loppuu?
Kun mulla näyttäis tuon flo:n kautta että kun eka ultra on niin mulla jo menkat loppumassa. Netistä en löytäny vastausta.
Vai onko lääkäri kohtaista. (?)
 
Heippa.

Kiinnostaisi tietää miten muilla pitkän kaavan ivf hoito on mennyt. Postissa tuli ohjeita paljon.
Elikkäs alotan sen nenäsuihkeen silloin kiertopäivä 21. Ok. Milloin te olette ne pistämiset aloittaneet. Silloin kun menkat alkaa vai sitten kun menkat loppuu?
Kun mulla näyttäis tuon flo:n kautta että kun eka ultra on niin mulla jo menkat loppumassa. Netistä en löytäny vastausta.
Vai onko lääkäri kohtaista. (?)
Pitkä kaava antaa aikaa aloittaa pistokset. Taisi itselläni alkaa molemmilla pitkän kaavan hoidoilla viikon sisällä vuodon alkamisesta. Itse suihke aihetti jäätävän menopaussioireet kuumien aaltojen kera. Sen jälkeen otin ennemmin piikin joka toimi samoin mutta oireet jäi tulematta. Kuumat aallot ym jäi kyllä pois heti 1.pistoksen jälkeen.
 
vierailija
mulla kaapissa kolme (!) digi raskaustestiä, mutten uskalla tehdä yhtäkään kun jos näyttää "1-2" niin romahdan. 😥 eihän niitä ole tietenkään pakko tehdä mutta vähän kyllä kiinnostais. en tiiä.
Aamuvirtsasta kannattaa tehdä, jotta olis mahdollisimman tarkka viikkojen kannalta mutta liikaa ei noihin viikkoihin kannata ripustautua. Eri tavalla ihmisillä erottyy virtsaan hcg:tä. Teitkö tänään testiä?
 
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★km 11/23
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@esme94 ★ 09/23 ★ 1. ★ km 12/23
@mamarski ★ 11/23 ★ 2.
@Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yhteinen
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@Mmohini ★ 01/24 ★ 3.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@andune ★ 02/24 ★ 2.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1 yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★

198.2.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@jauhopeukalo kp 33/?
@Liilja kp 32/30-34
@mamarski kp 29/34-35
@marik91 kp 28/27-33
@heltsuli kp 24/28-36
@Cherrymint kp 21/26
@haaveillen kp 21/25-28
@Min204 kp 20/22-30
@tamuli kp 17/24-27
@andune kp 16/?
@Päivänsäde84 kp 13/25-31
@S0nj4 kp 12/27
@esme94 kp 9/28-32
@Cara-mel kp 7/24-27
@Noups kp 6/26-28
@Frija kp 6/28-30
@Dinaas kp 5/27-33


★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@jauhopeukalo DPO 0/18
@Liilja DPO 13
@marik91 DPO 12
@Cherrymint DPO 9
@mamarski DPO 5
@haaveillen DPO 5
@Min204 DPO 4


★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/23 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2. ★ 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3. ★ 11/23
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.★ 11/23
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22 ★ 12/23
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen) ★ 12/23
@Nelly31 ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@nobelius ★ 06/22 ★ 4. ★ 12/23
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4. ★ 12/23
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1. ★ 12/23
@aninna ★ 11/23 ★ 2. ★ 12/23
@__PikkuMyy__ ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@idapieni ★ 08/23 ★ 2. ★ 01/24
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23 ★ 01/24
@viivaviivi ★ 07/23 ★ 7. ★ km 11/23★ 01/24
@aida91 ★ 09/21 ★ 1. ★ 01/24
@sarlei ★ 10/23 ★ 3. ★ 02/24
@ykslokki ★ 12/23 ★ 4. lapsi, 1. yhteinen ★ kkm -16, tuntematon ku -23 ★ 02/24
[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Aamuvirtsasta kannattaa tehdä, jotta olis mahdollisimman tarkka viikkojen kannalta mutta liikaa ei noihin viikkoihin kannata ripustautua. Eri tavalla ihmisillä erottyy virtsaan hcg:tä. Teitkö tänään testiä?
joo tein PC:n ja kai siinä jotain tummumista/vahvistumista on tapahtunut mutta testiviiva edelleen haaleampi kuin kontrolli. Digitestiä en ole tehnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
No tuossa kuvassa rfsu heti sillon 5min kohdalla (alempi) ja toinen kuva joskus reilun puolen tunnin päästä. olin siis jättänyt sen tuonne vessaan ja kun olin heittämässä roskiin niin huomasin että näyttääpä tumma
viiva on jonkin verran vahvistunut joka päivä tiiä sitten.

Tosi hyvältä näyttää😊 ei tullut mullekkaan heti leffaviivoja, meni varmaan viikko menkkojen poisjäännistä että oli tosi tummat.
 
Miulle voi päivittää DPO 0/18

Mahan turvotus hävis eilen ja nyt alkaa jomotella taas munasarjoihin. En oikein tiedä kumpaa odotan/pelkään enemmän sitä että menkat alkaakin vai että pahoinvointi alkaisi mahdollisen raskauden myötä just pahimmoilleen uuden työn aloituksen aikoihin.
 
Tämän aamun viiva oli siis selkeä positiivinen ja tuli siis samantien näkyviin, jos en olisi tehnyt ensin r-testiä olisin tulkinnut positiiviseksi raskauden osalta. Ne mitä pari vk sitten sain oli haaleampia ja haalistuivat parin päivän kuluessa selkeästi. R-testit on olleet myös herkempiä kuin o-testit.



Eli voisi olettaa ettei ekan aikana ovulaatio ole "onnistunut" ja toisen lykännyt sitten parin vk päästä? Toisaalta olen helpottunut että tuli selkeä ovis plussa nyt niin antaa toivoa että ehkä ne munasarjat toimii kuitenkin.

Eilen kävi jo mielessä kystan todennäköisyys, mikäli molemmat testit olisi olleet nega niin olisi huomenna ollut pakko päästä päivystykseen ultraan. Nyt ei ole varaa olla viikkoa pois töistä ei vanhasta eikä uudesta ha sen se toipuminen viimeksi vaati.

Mutta voi hyvänen aika mikä virtapiikki tänään tuli. Näköjään reagointi hormoonimuutoksiin sen ku vaa lisääntyy iän myötä.

Minulla on itseasiassa menossa näemmä vähän samanlainen episodi 😅

Viimeviikon tiistaina kp 11 eli 6 päivää sitten tein ihan viittävaille positiivisen ovistestin. Tulkitsin sen positiiviseksi, koska testit lähti haalistumaan sen jälkeen ja lauantaina oli jo ihan hailura lähes näkymätön viiva enää. Myös lämmöt nousi viikonloppuna. Eilen en ehtinyt testata, mutta tänään kp 17 tstasin nyt vielä huvikseen. Ja TSÄDÄM, positiivinen......
Eli vähän confusing, aloitin eilen terot ja myös mies reissussa, eli vaikka olisikin oikea ovis nyt, ei sitä pääse hyödyntämään. Olisi kyllä kiva tietää, mitä kroppa oikein meinaa 😅

Ja tämä siis eka kierto letroilla, ennen tätä en ole saanut yhtään lähellekkään plussaa o-testeihin.
Ensikierto sitten ilmeisesi tupla-annoksella, jos se toisi vähän selkeyttä
 
Täällä odotetaan menkkoja. Tänään alkoi vietävä vatsakipu, muuta ei voi enteillä. Mulla ois kysymys liittyen gonal.-f :n. Elikkä kun niitä on ''eri kokoisia'' eli jos on gonal-f 300 ja gonal-f 900 niin onko ne yhtä vahvaa tavaraa? Toisessa on vain vähemmän ja suuremmassa on niin sanotusti kolmesti sama 300? Toivottavasti joku ymmärtää mitä haen tällä. Multa jäi viime yrityksestä 2 x gonal-f 300, sitä ennen käytin kuitenkin gonal-f 900. Jos uudessä kierrossa käytän niitä gonal-f 300 niin pitääkö kaikkien muidenkin olla juurikin 300 vai voiko olla myös 900?
 
Täällä odotetaan menkkoja. Tänään alkoi vietävä vatsakipu, muuta ei voi enteillä. Mulla ois kysymys liittyen gonal.-f :n. Elikkä kun niitä on ''eri kokoisia'' eli jos on gonal-f 300 ja gonal-f 900 niin onko ne yhtä vahvaa tavaraa? Toisessa on vain vähemmän ja suuremmassa on niin sanotusti kolmesti sama 300? Toivottavasti joku ymmärtää mitä haen tällä. Multa jäi viime yrityksestä 2 x gonal-f 300, sitä ennen käytin kuitenkin gonal-f 900. Jos uudessä kierrossa käytän niitä gonal-f 300 niin pitääkö kaikkien muidenkin olla juurikin 300 vai voiko olla myös 900?
ilman sen kummempaa kokemusta vastaan silti tähän kun alkoi itseäkin kiinostaa. Googletin molemmat ja gonalf300 vahvuus on 300iu/0,5ml ja 900ssa on 900iu/1,5ml joten saman vahvuisia ovat, toisessa on vaan enemmän annoksia 👍🏼
 
  • Tykkää
Reactions: heltsuli
Minulla on itseasiassa menossa näemmä vähän samanlainen episodi

Viimeviikon tiistaina kp 11 eli 6 päivää sitten tein ihan viittävaille positiivisen ovistestin. Tulkitsin sen positiiviseksi, koska testit lähti haalistumaan sen jälkeen ja lauantaina oli jo ihan hailura lähes näkymätön viiva enää. Myös lämmöt nousi viikonloppuna. Eilen en ehtinyt testata, mutta tänään kp 17 tstasin nyt vielä huvikseen. Ja TSÄDÄM, positiivinen......
Eli vähän confusing, aloitin eilen terot ja myös mies reissussa, eli vaikka olisikin oikea ovis nyt, ei sitä pääse hyödyntämään. Olisi kyllä kiva tietää, mitä kroppa oikein meinaa

Ja tämä siis eka kierto letroilla, ennen tätä en ole saanut yhtään lähellekkään plussaa o-testeihin.
Ensikierto sitten ilmeisesi tupla-annoksella, jos se toisi vähän selkeyttä
Oho! Yritin etsiä tästä lisää infoa mutta aika vähän löysin.

Miulla alkoi tänään taas vasemman munasarjan ympärillä tuntuu painetta, erilainen kun pari viikkoa sitten ja ennen sitä tuntui ICSI:stä tuttu hölsyntä, hyvin miedompana kylläkin joten oletan että nyt siellä vasta folli puhkes.
 
Kuukautisten pitäisi alkaa tänään, ja voi olla että vuoto alkaakin enkä pääsekkään hyppäämään plussaneisiin. Pregcheckin testiin (herkkyys 25) ei piirtyny kun iihan hento haamulainen ja jomotuksia tuntuu alaselässä. Näin yllätti maanantai. :cry:
Voi , toivottavasti kaikki on hyvin ❤🙏 olitko tehnyt vielä pc testiä vai vain apteekin (kuvista päätellen) . Voisiko olla että testimerkki ero kyseessä? En halua ehkä turhia toiveita työntää mutta itsellä on kokemus kun viiva oli paaaljon vaaleampi kuin aiemman päivän ja syy oli ilm vihreässä teessä joka laimensi pissaa kovin paljon eli nesteytti elimistöä tuplasti. Olin juonut edeltävänä ja haalean viivan päivänä
 
  • Tykkää
Reactions: Liilja
Voi , toivottavasti kaikki on hyvin ❤🙏 olitko tehnyt vielä pc testiä vai vain apteekin (kuvista päätellen) . Voisiko olla että testimerkki ero kyseessä? En halua ehkä turhia toiveita työntää mutta itsellä on kokemus kun viiva oli paaaljon vaaleampi kuin aiemman päivän ja syy oli ilm vihreässä teessä joka laimensi pissaa kovin paljon eli nesteytti elimistöä tuplasti. Olin juonut edeltävänä ja haalean viivan päivänä
Kiitos viestistä! Joo hyvinkin voi olla että ei tuossa testissä vain niin selvästi näy viiva. Olen myös juonut teetä ja paljon! Eikä pelkkä viivan vahvuus olisi varmaan saanut mua huolestuun, mutta yhdistettynä siihen nämä kivut! En tiedä, kaipa tällaiset jomotuksia voi alkuraskaudessakin olla, mutta on tämä omalla kohdalla poikkeuksellista kipua ja side jo valmiina kun tuntuu että vuoto voi alkaa hetkenä minä hyvänsä.

Ja siis juuri nyt tilanne on se, että raskaustestit on kaapista loppunut enkä edes pääse ostamaan niitä lisää! Joten jäljelle jää pelkkä odottelu alkaako vuoto vai mitä. 😐
 

Yhteistyössä