K
Kiitos!Siirsin sut plussanneista takaisin ekalle listalle toivottavasti siellä tulee tärppi nopeasti uudelleen
Kiitos!Siirsin sut plussanneista takaisin ekalle listalle toivottavasti siellä tulee tärppi nopeasti uudelleen
Minkä merkin testejä sulla oli? Testeissä on eroa herkkyydessä kuten raskaustesteissä. LH pitoisuus on yksilöllinen, toisilla matala ja lh piikki on myös matalampi, toisilla korkea piikki, joillain lh taso korkeammalla kautta kierron ja piikki sitten vielä korkeampi. Siksi eri testit toimii eri naisille.Heipsan, oon hetken seuraillut taustalta tätä ketjua kun tosiaan suuri haave vauvasta olisi.. Olisi toinen lapsi tervetullut 🩷
Oon untuvikko ovistestien kanssa, ja mietityttääkin että miten ihmeessä saatte tikkuihi mitää näkymään? oon tehny nyt tästä kierrosta raskauskeijun testejä, 1-2 pvässä ja ei mitää viivoja missään. Kierto on säännöllinen 27.. Eilen olis kalenterin mukaan ovis ollut, mut tikut huutaa tyhjyyttä. Eilen muutama viiru vaal pun verta valkovuodon joukossa, tänään rusehtaaa. Pientä menkkamaista jomottelua alavatsalla ja -selällä.. Mietin onkohan nyt ovis ollut vai vielä tulossa? Pika googlettelun jälkeen en viisaammaksi tullut. Ja siis aiemmin ollut selkeet ovis oireet ja ovislimat, nyt mielestäni ei ollut..
Ihana seurata teidän kaikkien matkaa, ja haaveilla Ajattelin tässä aktivoitua mukaan myös mutten lupaa mitään
Raskauskeijun One stepit.. Olin jotenkin siinä uskossa, että nuo olisi herkimmästä päästä?Minkä merkin testejä sulla oli? Testeissä on eroa herkkyydessä kuten raskaustesteissä. LH pitoisuus on yksilöllinen, toisilla matala ja lh piikki on myös matalampi, toisilla korkea piikki, joillain lh taso korkeammalla kautta kierron ja piikki sitten vielä korkeampi. Siksi eri testit toimii eri naisille.
Mulla ei ainakaan onestepit toimineet tai olleet niin herkkiä, kuin pc ovistestit. Tässä kierrossa testasin ja pc oli samaan aikaan plussa kun digikin, ja just noi onestepit veivas tummasta vaateeseen ihan päättömästi kun taas pregcheck tummeni pikkuhiljaa.Raskauskeijun One stepit.. Olin jotenkin siinä uskossa, että nuo olisi herkimmästä päästä?
Miulla oli just tässä kierrossa pahoinvointia oviksen aikaan, voisko olla siitä? Aiemmin ei oo ollut mut nyt on pari päivää ihan samanlaista kuvotusta kun esikoisesta oli alkuraskaudessa. Ja mulla oli myös kp 10 vielä ihan blanco ovistesti, kunnes yhtäkkii kp 12 ihan kunnon viivat ja sit 15 plussaTäällä testailen milloin milläkin testillä, milloin miltäkin tuntuu. Löysin laatikosta puikko raskaustestin, tein sen ja nega. Mutta millä ihmeellä selitän tän pahan olon, kuvottaa, kurkunpäätä kiristää? Oisko jo ainankin kolmas päivä tällä viikolla? Eilen röyhtäyksen mukana nousi yrjö suuhun, närästääkö muka niin voimakkaasti? Närästyksestä kärsin tosi harvoin. Liuska ovulaatio testeihin ei jää järin mitää, ihan onnettomia haamuja. Clearblue digiin jää viivaa, mikä näyttää vahvistuvan hyvin hitaasti. Joten luulen olevani menossa ovulaatioon?! Mut nyt on jo kp 13, ja viime kierrossa sain positiivisen jo kp 12, mut toisaalta eihän se vielä ole myöhässä kun normaalisti kp 16. Yritä tässä sitten olle tressaamatta ja hyvillä mielillä. Sit kun käy vessassa niin samalla saa pelätä joko menkat alkoivat. On se vaikeaa olla nainen. Mut hämmentää miten selitän huonovointisuuden jos ja kun en kerta ole raskaana?
Tuota en osannutkaan ajatella, voisikohan se siitä johtua? Viime kierrossa taisi hetken aikaa olla myös huonovointisuutta. Ovulaatiot on ollu tähän saakka lähes oireettomia niin hämmentävää. Uskon ja luulen et menossa kohti ovulaatiota, voi ottaa kiertopäivistä suluissa olevan päivät pois, kiitos! Se ois kp 13.Miulla oli just tässä kierrossa pahoinvointia oviksen aikaan, voisko olla siitä? Aiemmin ei oo ollut mut nyt on pari päivää ihan samanlaista kuvotusta kun esikoisesta oli alkuraskaudessa. Ja mulla oli myös kp 10 vielä ihan blanco ovistesti, kunnes yhtäkkii kp 12 ihan kunnon viivat ja sit 15 plussa
Mulla ei oo nyt kun oon tikuttanu ovista ni kertaakaan osunut Flo oikealle päivälle, aina heittänyt 2-4 päivää. Ja luulin ennen tietäväni milloin ovuloin oireistani, mut nyt oon tajunnut et ne oireet tuleekin heti ovulaation jälkeen vasta. Lääkärissä kun kävin loppukesästä näissä raskautumisasioissa, niin sano mulle et ne oireet yleensä tulee vasta oviksen jälkeen, joita mulla on. Tuolloin aattelin et joopa Joo, kyllä mä kehoni tunnen mut näköjään se mulla ainakin on niin. Oireita mulla vatsan nippailu, lämpö, tissien arkuus ja mielialamuutokset, turvotus. Limatkin vasta oviksen jälkeisenä päivänä.Mulla on ovikset aina tullu melkee päivällee ku flo ne ennustaa, ja oireistakin ne bongaan. Muutamissa oon testannu liuskalla ja clearblue digillä, näissä menikin hauskasti et tikku vahvistuu tasasesti ja digi näyttää tyhjää ympyrää pysyvää hymynaamaa edeltävään iltaan sti Huvittava siis jos illalla teen 10-11 maissa sen ja se on ihan täys blankko niin seuraavana aamuna 7-8 se onki pysyvä hymynaama
Täällä! Olen töissä kemikaalien kanssa ja koko arsenaali löytyy labrasta myös sikiölle vaarallisia kemikaaleja. Olin jo esikoisenkin aikaan. Kaikki ratkaistu ja en stressaa enää siitä. Kun tosiaan esikoisen aikana sanottiin viel varhaisultrassakin, et sikiö saa ravinnon vielä ruskuaispussista. Mutta työt järjestettiin niin, että tein korvaavia töitä, jotka oli turvallisia.Hei vaan kaikille Olen lukenut tätä palstaa sivusta ja saannut täältä sellaista hiljaista vertaistukea.
Työpaikallani on monia sikiölle vaarallisia altisteita ja olen tästä syystä pakon edessä joutunut testaamaan mahdollisimman varhain. Viimeksi kerkesin saada sikiölle vaarallisia altisteita ja sainkin sitten varhaisen keskenmenon. En jaksa usko että asioilla oli yhteyttä, mutta nyt kun eletään taas piinapäiviä tuntuu äärimmäisen paskalta tehdä näitä altistetöitä. Kieltäytyäkkään en voi ennen kuin olen plussannut. Mikäli plussaan niin joudun tunnustamaan isolle osalle työkavereista heti ja loput arvaa kun en teekkään enää samoja hommia. Sitten erikseen joutuu sanomaan ”voinkin taas palata tekemään näitä hommia kun sain keskenmenon”
Onko teistä kukaan muu vastaavassa tilanteessa eli töissä on sikiölle vaarallisia altisteita?
Noniin ensimmäistä kertaa päivitin tuon meidän listan, antakaa anteeksi jos meni pieleen ja sanokaa niin korjaan
Vaihdon omalle kohdalleni kierron pituutta, kun näyttää kokoajan pidentyvän. Nyt keskiarvo 29,5 puolen vuoden otannalla.
Ounou oonkohan mäki aina aatellu tän iha väärin ja nyt vaa nuis paris kierros ku tikutellu ni sattumalta ollu se ovis sillo ku oon olettanu Et oltaski aina oltu sit peti puuhis väärään aikaa Täs kierros oli inssi jo sovittu kp12 ja ohje oli et jos ei kp11 oo plussa testissä ni pitää pistää ovitrelle, no ei ollu ja pistin, sen jäläkee oon ollu ku aavikko!Mulla ei oo nyt kun oon tikuttanu ovista ni kertaakaan osunut Flo oikealle päivälle, aina heittänyt 2-4 päivää. Ja luulin ennen tietäväni milloin ovuloin oireistani, mut nyt oon tajunnut et ne oireet tuleekin heti ovulaation jälkeen vasta. Lääkärissä kun kävin loppukesästä näissä raskautumisasioissa, niin sano mulle et ne oireet yleensä tulee vasta oviksen jälkeen, joita mulla on. Tuolloin aattelin et joopa Joo, kyllä mä kehoni tunnen mut näköjään se mulla ainakin on niin. Oireita mulla vatsan nippailu, lämpö, tissien arkuus ja mielialamuutokset, turvotus. Limatkin vasta oviksen jälkeisenä päivänä.
Toivotan onnea yritykseen. Itseä onnisti n.puolen vuoden yrityksen jälkeen raskauden joka tosin johti keskenmenoon. Siitä puoli vuotta ja uusi raskaus alkoi. Nyt 41 vuotiaana saan olla pienen tytön äitiTaas täällä. Alkuvuodesta yritystä parissa kierrossa ja tässä kuussa nyt sitten vihdoin uudelleen. Kp17/dpo1. Miehen kanssa ollut kriisiä ja sitoutuminen yritykseen on rakoillut.
Valitettavasti tosiasia on kuitenkin se, että jos lapsen saanti ei tämän miehen kanssa onnistu, en lasta tule koskaan saamaankaan. Ikä 40.
Tunnen surua, pettymystä, pelkoa. Voi kunpa asiat järjestyisi.
Iän vaikutuksesta naisen hedelmällisyyteen puhutaan paljon ja tosiasiat latistavat toivoa onnistumisesta. Voi kunpa nyt tässä kierrossa tärppäisi!
Taikauskoisena vielä ajattelen niin, että tähän keskusteluun osallistuminen heikentäisi onnistumismahdollisuuksia entisestäänkin