Haaveena vauva 2024

Tsemppiä ja paranemisia Kurjaa olla kipeenä ja vielä korkeassa kuumeessa. Jos sattuis plussa tulemaan, niin mulla oli viime raskauden alkupuoliskolla erittäin paha tauti, jossa korkea kuume, tulehdusarvot korkealla ja yli kuukauden antibiootit ja särkylääkkeet tuli vedettyä ‍ Mutta vauva selvisi vaikka niillä viikoilla hänen hyväkseen ei olis voinut edes tehdä mitään Nyt tuhisee tässä sylissä. Paljon paranemisia sulle ja toivottavasti tulis pian plussa ruutuun
Kiitos ❤
 
Onnea plussanneille ❤

Meillä nyt menossa vasta yk2 mut en vaan osaa ottaa rennosti, viime kierto meni vähän pieleen kun tosiaan miehellä se mielialalääke mikä vaikeuttaa tulemista no nyt hän sitten oli vähän laskenut sitä annosta. Nyt kp 15 ja en oo viel saanu ovisplussaa tähän kiertoon, oli toki viimeksikin vasta ko 17 muistaakseni, mutta mikä nyt on positiivista nii ollaan saatu talleteltua viikonloppuna ja tänään, toivon että onnistuisi vielä ylihuomenna tai lauantaina niin olisi edes raskaus mahdollinen. Tuntuu niin kamalan pitkältä ajalta odotella vaan. Ja toki jos nyt tulisi raskaaksi niin mä pelkäisin sitä keskenmenoa sain niitä 2021 3 peräkkäin..
 
@rimpsukka84 Kyllä siellä sinulla näyttää testiin tulleen väriä lisää! Iiks! Nyt vaan sitten vahvistuvia viivoja ja ollaan kesäkuun alkua odottamaan <3

@tähkä94 jo on jännitysnäytelmää. Sama juttu itselläni on, ettei mitään hurjaa viivojen vahvistumista ole tapahtunut, mutta on kuitenkin. Toivottavasti tämä kyytiläinen nyt pysyy mukana maailmaan asti <3

@Päivänsäde84 tsemppiä loppukiertoon ja tulosten odotteluun.Siinä on tosiaan puolensa ja puolensa, jos pääsee reissussa myös drinksua maistamaan, mutta toisaalta sitä sitten malttaa kyllä olla maistamatta jos kyydissä on uusi matkalainen. Toivotaan parasta :)

@Frija pikaista paranemista taudista <3 Toivottavasti helpottaa nopeasti ja pääset testailemaankin. Tauti kuulostaa kamalalta :(

Tänään oli virallinen testipäivä, mutten ehtinyt tehdä testiä vasta kuin tässä illalla. Hain sen kunniaksi oikein viikkonäytöllisen CB testin ja tein heti kotiin päästyäni.
Testi näytti Raskaana 1-2 viikkoa

Eli tässä vaiheessa siis raskaana ollaan. Raskausviikot on tänään 4+1
Muistelen, että edellisessä raskaudessa tuli samalla tavalla Raskaana 1-2 viikkoa ja hailakoita viivoja ja jatkui kyllä raskaus loppuun asti (kun tietysti pohdin, että miksei ole jo 2-3 viikkoa).

Laskettu aika on tämän mukaan sitten 4.6.2024

@haaveillen Minut saisi siis siirtää plussanneisiin, jos päivität listaa, kiitos <3
 
Täällä yksi jännäilijä mukaan! Kolmannen yritys alkakoon. Tosin mun lapset on jo 6v ja 9v joten vähän jännittää uus vauva-arki. Ikää tulee 39v ens kuussa. Nyt on kp 7 ja huomen sekä pe ja varmaan ma heilutellaan peittoa koska mies la ja su reissussa. Vähän aikaset kpt ja en ole viel ovist tikuttanut kun yk 1 menossa, huomen tikutan huvikseen vaik tiiän et on aikasta.

Mun eka lapsi tärppäs kp 14 tai 16 ja toka ihme kyllä kp 11. Kp 20 olis ollut toka vaihtoehto mutta plussa tuli jo kp 25 joten ei voi olla jälkimmäinen vaihtoehto ei voi pitää paikkaansa. Kierrot yleensä noin 29-31 mutta väliin mahtuu myös 25 tai 28.. en ole viime vuosina pitänyt niin tarkkaa kirjaa.
 
Mulle saa päivittää KP 1 tänään, jäi päivän lyhyemmäksi (26) tällä kertaa kierto. Eli yk 5 starttaa. Tai oikeasti ''yritystä'' ollut vain kolmessa kierrossa miehen reissujen takia. Yk 6 tulee olemaan minulle raja, jolloin tulen PCOS:n takia hakeutumaan lääkäriin tutkimaan, tarvitseeko tämä projekti avustusta. Toivottavasti tärppäisi ennen sitä!
 
Onko kukaan pohtinut mahdollisen raudanpuutteen yhteyttä raskautumiseen? Itse olen pitkään kärsinyt raudanpuutteesta ilman anemiaa ja syytä ei ole löydetty. Tutkittu runsaasti on. Kävin taas labroissa kun sain rauta-arvot kevään jälkeen nousuun niin nyt taas väsymys ja muu oireilu pahentuneet ja yllätys, rauta-arvot laskeneet.. Täytyy lisätä annosta. Sain myös aikaiseksi taas varata lääkärin asiaan liittyen.
 
Onko kukaan pohtinut mahdollisen raudanpuutteen yhteyttä raskautumiseen? Itse olen pitkään kärsinyt raudanpuutteesta ilman anemiaa ja syytä ei ole löydetty. Tutkittu runsaasti on. Kävin taas labroissa kun sain rauta-arvot kevään jälkeen nousuun niin nyt taas väsymys ja muu oireilu pahentuneet ja yllätys, rauta-arvot laskeneet.. Täytyy lisätä annosta. Sain myös aikaiseksi taas varata lääkärin asiaan liittyen.
En osaa sanoa, oon asiaa miettiny mutta luulen että omalla kohalla on niin paljon muutaki jotka vaikuttaa eikä pelkästään tuo. Minulla raudanpuuteanemia todettu, runsaiden kuukautisten ja välivuotojen vuoksi luultavimmin tullu. En ite ees tajunnu miten paljon se vaikuttaa rautavarastoihin 🙈 sain kohotettua ferritiniä rautakuurilla viitearvoihin mutta hyvä se ei ole ollut, tosin edellisestä verikokeesta on jo aikaa niin mitä vaan on voinu tapahtua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: marik91
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. (yhteinen)
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@Leonida ★ 08/23 ★ 2.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. ★ (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

28.9.2023 torstai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Miima81 kp 24/30
@Päivänsäde84 kp 24/25-31
@nonnaam kp 21/34
@Karvakorvat kp 20/28
@haaveillen kp 20/25-28
@meinaas kp 19/28-34
@Heinis2017 kp 18/26-33
@heltsuli kp 17/28
@heidisofia kp 16/28-32
@aida91 kp 13/25-28
@Dinaas kp 8/27-33
@Cherrymint kp 8/26
@Cara-mel kp 6/24-27
@Leonida kp 6/28-29
@esparsetti kp 5/32
@syksynsävel_ kp 5/28
@marik91 kp 4/28-31
@tamuli kp 1/27
@pikkuhaave kp 1/?
@Frija kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@rimpsukka84 DPO 11
@Karvakorvat DPO 7
@meinaas DPO 5
@haaveillen DPO 4
@heltsuli DPO 4

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
 
Viimeksi muokattu:
Minulle voisi päivittää kp 1/29. Keskimäärin näyttää kierto pidentyvän, nyt oli tosiaan 32 ja aikaisempi 30. Sitä ennen oli säännöllistynyt siihen 28 päivän tuntuman.

Olin jo varma että ollaan raskaana, mutta kun viime yönä heräsin kesken unien (näin unta että olen synnyttämässä) niin olinkin reisiä myöten veressä. Sänky oli kun teurastuksen jäljiltä ja piti vielä luututa lattia kun vuodan kun pistetty sika. Kamalat kivut selässä, reisissä ja vatsalla. Näinkö teiniajan vaivat palaa? Silloin kärsin anemiasta kun menkat oli aivan kamalat ja olin melkein joka kuukaisi muutamasta päivästä viikkoon sairaslomalla koulusta ja työpaikalta kun oksensin kivusta ja pystyin vain makamaan lattialla kippurassa.

Vähän vastaavia tuntemuksia nyttenkin vaikka olen vahvasti lääkinnyt itseäni.
Kiva kun sain raskaustestin eilen illalla hankittua ja oli tarkoitus tänä aamuna testata, olin jo ihan varma että saadaan kesävauva..
 
Mua nyt huolestuttaa... Sunnuntaista asti on vuotelua ollu, joka lisääntyny päivä päivältä, paitsi tänään ei taas juurikaan oo tullu. Eilen piti laittaa pikkuhousunsuojaa 😒 tuo pelkkä vuotaminen ei niin paljoa huolestuta varsinki ku lähti illalla vähenemään mutta nyt on parina päivänä liittyny mukaan alavatsakipu 😬 onkohan nyt joku tulehdus pesiny 😔 täytyy huomenna soitella lääkäriin
 
Onko kukaan pohtinut mahdollisen raudanpuutteen yhteyttä raskautumiseen? Itse olen pitkään kärsinyt raudanpuutteesta ilman anemiaa ja syytä ei ole löydetty. Tutkittu runsaasti on. Kävin taas labroissa kun sain rauta-arvot kevään jälkeen nousuun niin nyt taas väsymys ja muu oireilu pahentuneet ja yllätys, rauta-arvot laskeneet.. Täytyy lisätä annosta. Sain myös aikaiseksi taas varata lääkärin asiaan liittyen.
Kyllähän se vaikuttaa, ymmärtääkseni raudanpuute voi heikentää hedelmällisyyttä.
Mutta hyvä että sait lääkäriajan varattua! 🙏 Mä sain aiemmin tänä vuonna tuplattua ferritiinin sideral forte kuurilla.
 
  • Tykkää
Reactions: marik91
@Browneye2023 tervetuloa mukaan 🤩

@rimpsukka84 hienosti on taas viiva tummentunut 😍 onko vielä oireita?

@Mollama voi ei onpa ikävä kuulla 😭 paljon tsemppiä sinne ❤ toivottavasti hoidot ei kestä kovin kauaa ja tepsii nopeasti!

@Iltatähti89 samoissa mennään 🤩 mulla dpo4-6, toivon että vasta 4 tai 5, jotta ois ehditty ovis hyödyntää ajoissa 🤞 ajattelin kyllä testailla ens viikolla, vaikka mahikset on pienet että ehdittiin ajoissa🙈 mut niin ne toiveet vaan silti nousee korkealle 🤯
 
Ooo toivottavasti on tärpännyt milloin pääset testailemaan? Mulla oli esikoisesta kans tosi vahva tärppi fiilis, tiesin vaan jotenkin, että plussan tuun testiin saamaan.
Isoin oire on se, että jatkuvasti on housut märät 😂😂 nyt on dpo 7 jos laskee ovistestin mukaan, mutta epäilen oviksen tapahtuneen jo edellisenä iltana. Toinen on alavatsan tunne. Vihlontaa ja nippailua on joka kierrossa, mutta tää tunne on erilainen. Myös rinnat kipeytyy ja turpoo joka kierrossa, mutta nekin tuntuu erilaiselta 😅

Esikoista yrittäessä (kolme keskenmenoa + se onnistunut raskaus) oli kolmena kertana jo ennen testipäiviä se fiilis.

Nyt tässä yrityksessä ekalla yrityskierrolla oli vahva fiilis, mutta nega kierto oli. Sillon tuli siis ihan uusia pms oireita jotka on nyt jäänyt normi oireiksi.

Ja mun piti testata sunnuntaina, mutta enköhän huomenna jo hypistele testiä yrittäen sinnitellä lauantaihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Noups

Yhteistyössä