Kiitos vastauksista @rimpsukka84 ja @tamuli Miulla on letrozolit vielä lisäksi tarkoitus aloittaa kp 3, jahka joskus sinne asti päästään oliko @tamuli siulla myös pcos, muistanko oikein?
Muistat oikein, eli pcos on! Ajattelin ensikierron vielä katsoa ja sitten ottaa taas pitkästä aikaa oikeasti aikaa lääkäriin. Olisi kiva tietää, tapahtuuko sitä ovulaatiota vai ei, ja sitten kenties kinuta letroja tms. Toki me ollaan yritetty vasta juhannuksesta asti, mutta koska täytän pian 30 + pcos niin ei tekisi kauheasti mieli hukata aikaa, kun toiveissa kuitenkin olisi pari lasta. Oletko @pikkuhaave itse asioinut yksityisellä vai julkisella?Kiitos vastauksista @rimpsukka84 ja @tamuli Miulla on letrozolit vielä lisäksi tarkoitus aloittaa kp 3, jahka joskus sinne asti päästään oliko @tamuli siulla myös pcos, muistanko oikein?
Yksityisellä olen asioinut nyt, kun minulla tuttu gyne siellä jolla käynyt jo hetken. Mutta vuoden vaihteen jälkeen jos ei tärppää niin hakeudutaan varmaan julkiselle.Muistat oikein, eli pcos on! Ajattelin ensikierron vielä katsoa ja sitten ottaa taas pitkästä aikaa oikeasti aikaa lääkäriin. Olisi kiva tietää, tapahtuuko sitä ovulaatiota vai ei, ja sitten kenties kinuta letroja tms. Toki me ollaan yritetty vasta juhannuksesta asti, mutta koska täytän pian 30 + pcos niin ei tekisi kauheasti mieli hukata aikaa, kun toiveissa kuitenkin olisi pari lasta. Oletko @pikkuhaave itse asioinut yksityisellä vai julkisella?
No kyllähän nyt jotain on alkanut. Sama tilanne itselläni on, että alkanut on ja odotetaan vaan minne asti jatkuu. Taidetaan olla kesäkuisia, jos nämä tästä eteneeTäällä oikein hätähousujen äiti! tänään siis DPO 9 ja testit aamusta tänään. Heti tuli ilo ja toivo mutta kyllä heti nousi mieleen aiempi kemiallinen raskaus no mutta vielä ollaan niin epävarmoilla päivillä että ei voi sanoa mitään. :S
Toivotaan ettei vuotelu ala! tsemppiä piinaamiseen.Täällä aavistuksen tullu hennon hennon vpunertavaa valkkaria tänää kerran. Että näinkö vaan menee tämäkin. Piinaavaa tää oottelu alkaako vuoto kunnolla vai voisko ollakin vaa jotain iha harmitonta. Iso plääh jossei tämäkään mene hyvin.
Mulla Terolutit ollu käytössä jo 2 vuotta, en oo kyllä niistä sivuvaikutuksia kokenut ja välivuotoihin on ollut apua. Alkuun yksi tabletti ei riittänyt niin nostettiin kahteen ja se on ollu riittävä. Menkat on alkanu pääosin 2-5vrk:n päästä lopetuksesta mutta on tainnut kerran-pari mennä se 10vrk. Nyt kuitenki on pientä tuhrua ollu sunnuntaista asti ja tänään vähän reilumminki eli en nyt tiiä mikä tässä on kyseessä, eilen aloitin taas Terolut kuurin.Huomenna on viikko viimeisestä terolutista, ei menkkoja. Eilen itkin miehelle illalla, kuinka epäreilua on että toiset saavat yrittää raskautta kerran kuukaudessa, ja me ehkä 6 kertaa vuodessa. Lueskelin kuitenkin netistä kokemuksia, ja joillain oli kestänyt kymmenenkin vuorokautta, ennen kun kuukautiset olivat alkaneet. Joten malttia kyselee tämäKIN vaihe näköjään. Onko täällä teroluteista kenelläkään kokemusta? Itse en saanut niistä juuri muita oireita, kun alavatsakipuja ekoina päivinä.
Sitä toivotaan .Toivotaan ettei vuotelu ala! tsemppiä piinaamiseen.
No tätä mietin silloin itsekin, et voisko olla. Tai sitten kun se lh-taso on ekan kerran kohonnut niin munasolu ei oo irronnutkaan ja siks tullut sit uusi lh-piikki myöhemmin, mikä irroitti sit munasolun mut ei kyllä aina ihan pysy kärryillä mitä kroppa tekeeOlikohan sulla sit kaks ovulaatiota tärppikierrossa?
Oi että niin jännää!! tsemppiä ja toivottavasti meillä viivat vahvistuu!!No kyllähän nyt jotain on alkanut. Sama tilanne itselläni on, että alkanut on ja odotetaan vaan minne asti jatkuu. Taidetaan olla kesäkuisia, jos nämä tästä etenee
Tsemppiä ja vahvistuvia viivoja!
Minulla on huomenna virallinen testipäivä ja edelleen aika hailakat viivat, vaikka onkin inasen vahvistuneet. Saa nähdä että pääsenkö veritestiin missään vaiheessa vai jääkö itse testailtavaksi miten etenee.
Toki saa lisätä, kiitos LA on siis 27.5. ,🥹Mitenkäs @zatzat, saako sinut siirtää plussanneisiin? Muistakaa muutkin plussanneet ilmoittaa, jos haluatte siirtyä plussalistalle, tai poistua kaikilta listoilta, jotta kukaan ei jäisi roikkumaan väärille listoille 🫶
Täällä aavistuksen tullu hennon hennon vpunertavaa valkkaria tänää kerran. Että näinkö vaan menee tämäkin. Piinaavaa tää oottelu alkaako vuoto kunnolla vai voisko ollakin vaa jotain iha harmitonta. Iso plääh jossei tämäkään mene hyvin.
Joko testasit?No kyllähän nyt jotain on alkanut. Sama tilanne itselläni on, että alkanut on ja odotetaan vaan minne asti jatkuu. Taidetaan olla kesäkuisia, jos nämä tästä etenee
Tsemppiä ja vahvistuvia viivoja!
Minulla on huomenna virallinen testipäivä ja edelleen aika hailakat viivat, vaikka onkin inasen vahvistuneet. Saa nähdä että pääsenkö veritestiin missään vaiheessa vai jääkö itse testailtavaksi miten etenee.
Oo on kyllä tullut väriä lisää Toivottavasti vahvistuu hyvin päivä päivältäkivasti on vähän lisää väriä tullut eilisestä mie niin tiedän että teen vaan itelle hallaa tällä näin aikaisella testaamisella mutta en voi itelle mitään ja olen niin innoissani tästä kun eden hetken näyttää plussaa testit toivottavasti tämä kestää loppuun asti <3
Tsemppiä ja paranemisia Kurjaa olla kipeenä ja vielä korkeassa kuumeessa. Jos sattuis plussa tulemaan, niin mulla oli viime raskauden alkupuoliskolla erittäin paha tauti, jossa korkea kuume, tulehdusarvot korkealla ja yli kuukauden antibiootit ja särkylääkkeet tuli vedettyä Mutta vauva selvisi vaikka niillä viikoilla hänen hyväkseen ei olis voinut edes tehdä mitään Nyt tuhisee tässä sylissä. Paljon paranemisia sulle ja toivottavasti tulis pian plussa ruutuunNyt menkat on jo on muutaman päivän myöhässä, mutta koska ollaan edelleen petipotilaana eikä pääse testaamaan, kun unohdin laittaa kaupan "ruokatilaukseen" testin ostoslistalle, höh
On sen verran korkea kuume jo neljättä päivää niin pelottaa jos on alkanut ja menee kesken tai tulee sikiövaurioita tms.