Heippa täältä taustalukijoista! Oon seurannut tätä ketjua nyt useamman kuukauden ajan, ikinä en ole saanut aikaiseksi jätettyä viestiä. Nyt on kuitenkin pakko kysyä onko jollakin kokemuksia tällaisesta asiasta ja onko tässä mitään toivoa enää onnistuneesta raskaudesta.
Oon tehnyt siis nyt muutaman päivän ajan testejä, joihin kaikkiin on tullut enemmän tai vähemmän haamuviivoja. Viivat ei kuitenkaan vahvistu juurikaan. Testit mitä käytän oon saanut työn puolesta, käytetään näitä siis labrassa, mutta en tiedä näyttävätkö sitten herkästi haamuviivoja tms.. Apteekin ultra oli tiistaina nega ja tänään myös clearbluen digi varhainen testi oli nega.. Kuitenkin eilenkin testiin piirtyi niin selvä viiva, että on törkeä viivanpaikka jos ei mitään raskauteen viittaavaa ole. Toki mielessä on käynyt onko tämä sitten kemiallinen raskaus vai mikä juttu. Kolmatta lasta yritetetään ja silti tuntuu että välillä itsekin sekaisin tässä tilanteessa
Laitan liitteenä kuvan testeistä, ylin tehty toissapäivänä, keskellä eilen ja alin tänään. Kaikkiin on heti testiajalla piirtynyt viivaa. Ja siis tänään kp 30/31-32