Haaveena vauva 2023

kiitos @RLiisukka, @Lunni_ ja @Liilja ♥ toisaalta helpotti mentaalisesti kun alkoi uusi kierto, niin pääsi tuosta piinasta, mutta samalla tietysti surettaa ja ketuttaa, kun ei onnistuttu taaskaan 😔

Nyt yritän keksiä keinoja, miten tehdä tästä yritysajasta kevyempää, tää alkaa hiljalleen tuntua tosi raskaalta. Me ei hyödynnetä tätä kiertoa ollenkaan, tuntuu että mieli kaipaa nyt lepotauon. (ja muutenkin ajateltiin että jätetään ”joulukierto” väliin) Katsotaan sitten taas seuraavassa kierrossa.

Eli tälle vuodelle ei tule enää meille pikkuista, mutta toivottavasti monelle teistä se suodaan 😍♥

ja @Liilja kuulostaa tosi lupaavalta tuo sun tilanne, toivottavasti plussa tulee 🫶
 
Toivotaan parempaa onnea uuteen kiertoon @haaveillen !

Mulla on ihan sekaisin kierto tai en ainakaan tiedä yhtään mitä mun kehossa tapahtuu. Nyt on tullut vuotoa hiukan enemmän. Onko sitten vielä keskenmenovuotoa (3 viikkoa jo siitä) vai ovulaatiovuotoa ( ei oo semmosta koskaan ennen tullut) vai kiinnittymisvuotoa (en kyllä usko että vois olla vielä uutta raskautta alkamassa) vai onko jo seuraavat menkat alkamassa. Rtesti loistaa plussana aina vain!
Kyllästyttää jo tuo vuotelu kun tammikuun lopusta alkaen on tullut enemmän tai vähemmän melkein joka päivä.
Millon testin pitäis olla nega? Onko yhtään edes haalistunut? Ettei vaan oo jääny mitään paloja kohtuun 🤔
 
Millon testin pitäis olla nega? Onko yhtään edes haalistunut? Ettei vaan oo jääny mitään paloja kohtuun 🤔
Se lääkäri sanoi, että 2-4 viikkoa niin pitäis olla nega. Ja joku täällä kertoi, että oli vasta 5 viikon päästä.

Jotain sieltä nyt vuosi ulos, kun tuli ihan verta ja hyytymiä tai limakalvon rippeitä, että varmaan siksi ei oo vielä nega.
 
  • Tykkää
Reactions: vauvakuume7
Tänään tosiaan dpo 2. Kierrossa peittoa heilutettu vain viidesti. Flo mukaan kaksi mahdollisuus raskautumis päivää jäi välistä, ensimmäinen ja kolmas. Neljä viimeisintä olivat peräkkäiset mitkä saatiin hyödynnettyä. Itseäni vaivaa tämä ikuisuus ongelma, ovulaatiosta on niin lyhyt aika ettei testeissä vielä näy mitään joten testaamisesta ei ole apua. Ystävätär on pyytänyt minua ulos syömään ja juomaan. Olen viestiin vastaamista pitkittynyt kun en tiedä mitä tekisin. En ole nähnyt häntä pitkään aikaa, mukava olisi nähdä, mutta valitettavasti hänelle en halua kertoa raskautumisen yrittämisestä. Tuntuu turhauttavalta miten monet menot olen missannut tämän raskautumis yritysten johdosta. Tiedän että ilman viinaakin voi olla kivaa, mut silti. Olisi kiva silti käydä välillä tuulettumassa ja nollautumassa. Kuitenkin takaraivossa painaa ajatus jos tämä on tärppi kierto… Kierron kannalta menoni sattuu aina huonoon ajankohtaan.

Samaan aikaa huolettaa jos tämä on tärppi kierto niin meidän ovumia käynnistä tulee turha, mutta samalla jos ei tärppää niin päästäämpähän käymään sielä. Raskaus ja alkoholi ei sovi yhteen, mut niin turhauttavaa kun ei tiedä koska se oikeasti tärppää.
 
vierailija
Tänään tosiaan dpo 2. Kierrossa peittoa heilutettu vain viidesti. Flo mukaan kaksi mahdollisuus raskautumis päivää jäi välistä, ensimmäinen ja kolmas. Neljä viimeisintä olivat peräkkäiset mitkä saatiin hyödynnettyä. Itseäni vaivaa tämä ikuisuus ongelma, ovulaatiosta on niin lyhyt aika ettei testeissä vielä näy mitään joten testaamisesta ei ole apua. Ystävätär on pyytänyt minua ulos syömään ja juomaan. Olen viestiin vastaamista pitkittynyt kun en tiedä mitä tekisin. En ole nähnyt häntä pitkään aikaa, mukava olisi nähdä, mutta valitettavasti hänelle en halua kertoa raskautumisen yrittämisestä. Tuntuu turhauttavalta miten monet menot olen missannut tämän raskautumis yritysten johdosta. Tiedän että ilman viinaakin voi olla kivaa, mut silti. Olisi kiva silti käydä välillä tuulettumassa ja nollautumassa. Kuitenkin takaraivossa painaa ajatus jos tämä on tärppi kierto… Kierron kannalta menoni sattuu aina huonoon ajankohtaan.

Samaan aikaa huolettaa jos tämä on tärppi kierto niin meidän ovumia käynnistä tulee turha, mutta samalla jos ei tärppää niin päästäämpähän käymään sielä. Raskaus ja alkoholi ei sovi yhteen, mut niin turhauttavaa kun ei tiedä koska se oikeasti tärppää.
Niin kauan kuin ei tiedä olevansa raskaana, eli kun kuukautiset eivät ole myöhässä, niin alkiota/sikiötä ei voi vahingoittaa muutamalla alkoholiannoksella. Ja ekat viikot sikiö saa ravintonsa ruskuaispussista eikä istukan kautta. Siksi kannattaa myös muistaa elää, eikä noilla kiertopäivillä miettiä liikaa, voiko sitä tätä tai tuota 😊
 
En tiedä uskonko tätä itsekään, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Ajatukset ovat hieman sekavat, koska niin pitkään tätä ollaan odotettu ❤ mitään erikoisempia oireita ei vielä ole. Negakiertoihin verrattuna ei loppukierrossa ollut mitään sellaista, mistä olisin voinut päätellä olevani raskaana. Paitsi torstaina ikenistä tuli verta hampaita pestessä, joka ei ole minulle tyypillistä.
 
Kp 33/28-33. Pääkipu ja närästys on loppunu, alaselkäkipua vain tällä hetkellä. Rtesti ihan nega. Voi olla että vuoto sieltä tulee ihan pian. Oonkin jo asennoitunu uuteen kiertoon, kerkeepähän olla sitten valmiimpi raskauteen jos ei nyt heti ekasta nappaa! Meillä kun tämä yrityksen aloitus oli vähän sellainen yhtäkkinen päätös... 🙈

Oliko täällä moni, jotka aikoo pitää tauon yrityksestä mahdollisen joulukuisen kohdalla? Olen itse aina ajatellut, että en halua ottaa riskiä et olisi jouluna synnyttämässä. Mutta nyt vauvakuumeen puolesta en halua jättää yhtäkään mahdollisuutta käyttämättä, ja toisaalta ei pitäisi lasketun mennä joulun lähettyville mikäli nyt menkat alkaa normaalisti. Että näillä näkymin jännäilen tässä ryhmässä loppuun asti (mikäli siis nyt ei oo joku ihan ihme ja vielä yllätä positiivinen testi...). 😁
 
  • Tykkää
Reactions: Nokare
Kp 33/28-33. Pääkipu ja närästys on loppunu, alaselkäkipua vain tällä hetkellä. Rtesti ihan nega. Voi olla että vuoto sieltä tulee ihan pian. Oonkin jo asennoitunu uuteen kiertoon, kerkeepähän olla sitten valmiimpi raskauteen jos ei nyt heti ekasta nappaa! Meillä kun tämä yrityksen aloitus oli vähän sellainen yhtäkkinen päätös...

Oliko täällä moni, jotka aikoo pitää tauon yrityksestä mahdollisen joulukuisen kohdalla? Olen itse aina ajatellut, että en halua ottaa riskiä et olisi jouluna synnyttämässä. Mutta nyt vauvakuumeen puolesta en halua jättää yhtäkään mahdollisuutta käyttämättä, ja toisaalta ei pitäisi lasketun mennä joulun lähettyville mikäli nyt menkat alkaa normaalisti. Että näillä näkymin jännäilen tässä ryhmässä loppuun asti (mikäli siis nyt ei oo joku ihan ihme ja vielä yllätä positiivinen testi...).
Mä suhtaudun asiaan niin, että jos vauva syntyy jouluna, niin se on vaa yks joulu monien joukossa ja synnärillä voi olla ihana tunnelma jouluna 😍 Eli ei haittaa, vaikka jouluun osuis synnytys ☺
 
En tiedä uskonko tätä itsekään, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Ajatukset ovat hieman sekavat, koska niin pitkään tätä ollaan odotettu mitään erikoisempia oireita ei vielä ole. Negakiertoihin verrattuna ei loppukierrossa ollut mitään sellaista, mistä olisin voinut päätellä olevani raskaana. Paitsi torstaina ikenistä tuli verta hampaita pestessä, joka ei ole minulle tyypillistä.
Ihanaa onnea😍 eikös täällä ollut vähän puhetta että oireettomuus on se paras oire plussan saamiseksi🤭
 
Ei roskishaamulainen merkannut yhtään mitään, sen jälkeen on ollut ihan blankoa, liekö ollut joku yritys kiinnittyä tai sitten ihan vaan falski testi. Ja tänään kp1 , mut voi poistaa piinailijoista ja kiertolistalta. Luteaalikin jäi typerän lyhyeksi 10 päiväiseksi 🫥

tsemppiä ja plussatuulia muille piinailijoille!
Voi ei, oon pahoillani pettymyksestä 🥺 typerät roskishaamut kun nostaa aina toivoa.
 
En tiedä uskonko tätä itsekään, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Ajatukset ovat hieman sekavat, koska niin pitkään tätä ollaan odotettu mitään erikoisempia oireita ei vielä ole. Negakiertoihin verrattuna ei loppukierrossa ollut mitään sellaista, mistä olisin voinut päätellä olevani raskaana. Paitsi torstaina ikenistä tuli verta hampaita pestessä, joka ei ole minulle tyypillistä.
Ihanaa ihanaa onnea ja pidetään sormet ristissä 🥰🥰🤞🏼
 
  • Rakkaus
Reactions: Laurenzia
En tiedä uskonko tätä itsekään, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Ajatukset ovat hieman sekavat, koska niin pitkään tätä ollaan odotettu mitään erikoisempia oireita ei vielä ole. Negakiertoihin verrattuna ei loppukierrossa ollut mitään sellaista, mistä olisin voinut päätellä olevani raskaana. Paitsi torstaina ikenistä tuli verta hampaita pestessä, joka ei ole minulle tyypillistä.
Paljon onnea ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Laurenzia
Voi miten ihanaa @Laurenzia 😍 sormet ristissä täälläkin ❤

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille ❤

Me oltiin ajateltu, että ei jätetä jouluvauvakiertoa väliin, mutta näytti aluksi siltä, ettei päästä sitä hyödyntämään, kun ollaan 800km päässä toisistamme just seuraava ovisviikko. Nyt kuitenkin mulla alkoi tiputtelu jo eilen dpo 7 (!) 😧 ja tänään jo hiukan runsaampaa tiputtelua. Menkat sieltä siis tulossa ja luteaali jäämässä ennätyslyhyeksi. 😞 Maanantaina soittelen lääkäriin, jos saisi jotain apua näihin loppukiertoihin. Sitä vaan jotenkin pitkittää soittamista, kun ajattelee, että ehkä seuraavassa kierrossa tärppää. 😕
 
En tiedä uskonko tätä itsekään, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Ajatukset ovat hieman sekavat, koska niin pitkään tätä ollaan odotettu mitään erikoisempia oireita ei vielä ole. Negakiertoihin verrattuna ei loppukierrossa ollut mitään sellaista, mistä olisin voinut päätellä olevani raskaana. Paitsi torstaina ikenistä tuli verta hampaita pestessä, joka ei ole minulle tyypillistä.
Eikä!! Ihan mahtavaa! Hirmuisesti onnea! ❤❤
Ja arvaapa mitä, sama homma täällä! Olen kanssa ihan ihmeissäni kun ekaa kertaa tuli tänään tikkuun kunnon viivat eikä mitään haamua! Oireena on kyllä ollut alavatsatuntemuksia ja alaselän ja lantion väsymistä, mutta ei oikein muuta. Tai no tukkoinen nenä on nyt ollut.
 
Eikä!! Ihan mahtavaa! Hirmuisesti onnea!
Ja arvaapa mitä, sama homma täällä! Olen kanssa ihan ihmeissäni kun ekaa kertaa tuli tänään tikkuun kunnon viivat eikä mitään haamua! Oireena on kyllä ollut alavatsatuntemuksia ja alaselän ja lantion väsymistä, mutta ei oikein muuta. Tai no tukkoinen nenä on nyt ollut.
Aivan mahtavia uutisia ❤ Paljon onnea 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Millis86
En tiedä uskonko tätä itsekään, mutta sain eilen testiin kaksi viivaa. Ajatukset ovat hieman sekavat, koska niin pitkään tätä ollaan odotettu mitään erikoisempia oireita ei vielä ole. Negakiertoihin verrattuna ei loppukierrossa ollut mitään sellaista, mistä olisin voinut päätellä olevani raskaana. Paitsi torstaina ikenistä tuli verta hampaita pestessä, joka ei ole minulle tyypillistä.
Ihana uutinen, niin paljon onnea! 🥰

Ja @Millis86, niin hienoa!!! Onnittelut 🥰

Kaikkien plussat ilahduttaa mutta pitkään yrittäneiden kyllä ihan erityisesti!
 
Onnea plussnneille ja tsemppiä ja romantiikkaa uuteen kiertoon joutuneille. 👍🏼😊

Hiljaiseloa täältä suunnalta, kun alkukierto menossa. Täällä ovista odotellaan huomiselle tai tiistaille. Aluks meinasin, etten tikuttais ovista mutta nyt kun ovis kolkuttelee ovella niin tekis kovasti mieli testailla. 🫢 Vilautin miehelle kyllä kalenteria, millon olis hyvä touhuilla niin koitetaan nyt ottaa pieni rupeama tässä. Romantiikka ja spontaanius on tästä kaukan, mutta edellinen raskaus sai alkunsa kun merkkasin kalenteriin viiden päivän touhuputken, joten jospa nytkin sama kikka toimis. 😅
 

Yhteistyössä