Haaveena vauva 2023

Onnea plussnneille ja tsemppiä ja romantiikkaa uuteen kiertoon joutuneille.

Hiljaiseloa täältä suunnalta, kun alkukierto menossa. Täällä ovista odotellaan huomiselle tai tiistaille. Aluks meinasin, etten tikuttais ovista mutta nyt kun ovis kolkuttelee ovella niin tekis kovasti mieli testailla. 🫢 Vilautin miehelle kyllä kalenteria, millon olis hyvä touhuilla niin koitetaan nyt ottaa pieni rupeama tässä. Romantiikka ja spontaanius on tästä kaukan, mutta edellinen raskaus sai alkunsa kun merkkasin kalenteriin viiden päivän touhuputken, joten jospa nytkin sama kikka toimis.
Mun mies on töissä toisessa kaupungissa, mutta nyt näyttää siltä, että on kotona just sillon ku tarvittais tollanen viiden päivän touhuputki! Jes! 😄🤩👌🏼
 
Eikä!! Ihan mahtavaa! Hirmuisesti onnea!
Ja arvaapa mitä, sama homma täällä! Olen kanssa ihan ihmeissäni kun ekaa kertaa tuli tänään tikkuun kunnon viivat eikä mitään haamua! Oireena on kyllä ollut alavatsatuntemuksia ja alaselän ja lantion väsymistä, mutta ei oikein muuta. Tai no tukkoinen nenä on nyt ollut.
Ihanaa ❤ yhtä pitkä aika ollaan tätä ihmettä odotettu! Halauksia😍
 
Onnea @Laurenzia ja @Millis86 ❤



Mä yritän tulla marraskuisiin perässä myös ☺ Mieli sanoo että "ei tärppää varmana, älä luule, älä toivi, petyt vaan". Kroppa vähän tuntuu siltä että se olisi mahdollista kuitenkin. Toissa päivänä oli tuntemuksia jotka voisi olla kiinnittymiskipua, mulla on kaikissa plussissa ollut samalla dpolla niitä myös. Tänään vähän menkkakipuista oloa vatsalla, sitäkin raskauksissa ollut alussa (mutta menkoissa ei ole kipuja ollenkaan). MUTTA, kemiallisesti olenkin ollut jo yli viikon raskaana kun ovitrellen pistin kp 12 ja lisäannokset kp 19 sekä tänään (tämä toki ei vielä imeytynyt edes).

Aiemmin mulla on plussaa alkanut ilmestyä dpo12 pc testeihin, nyt tulee vielä kolmas pistos hcg:tä edellisenä päivänä joten dpo12 viivasta voi päätellä korkeintaan onko se tummempi kuin edellisten piikkien jälkeen ja seuraavina päivinä tummentuuko vai haaleneeko viiva. Eli jännitystä riittää ainakin dpo14- asti. Eli toisin sanoen viikko ainakin vielä...
 
Kp 26/28. En uskalla testata, vielä. Yksi pc on kaapissa odottamassa sitä aamua, kun olen riittävän rohkea.
Eilen oli outoa vihlovaa kipua, ei sellaista menkkajomotusta mitä joskus on juuri ennen menkkoja tai ekoina päivinä… Se kipu säteili nivusesta. Meinasin kirjoittaa, että alaselkäänkin vihloi, mutta se oli alempana - häntäluun tienoo ehkä? Kipu meni illalla hetkittäin lyhyinä aaltoina ja loppui sitten. Rinnoissa oli vähän samanlaisia tuntemuksia kuin silloin, kun maito nousee (kihelmöi, kirveli, nännit nöpötti suurimman osan illasta).
Aamulla oli hirveä nälkä ja sen vuoksi? huono olo. Kun syö, olo helpottuu - enkä tosiaan ole aamupalaihminen ollenkaan. :D Väsymys on käsin kosketeltavaa, kahvi tökkii enkä meinaa herätä tähän päivään millään.
 
Voi miten ihanat uutiset @Laurenzia ja @Millis86 ! 😍
Nämä tällaiset onnistumiset lämmittää ihan valtavasti mieltä ❤ Toivon teille molemmille valtavasti onnea ja pelkkää hyvää tuleville viikoille, pienet olkoon tiukasti matkassa mukana ❤

Täällä itse pitkälti taustailen ja luen kuulumisia. Sama kaava toistuu kuukaudesta toiseen ja tuntuu kauhean turhauttavalta palata aina lähtöpisteeseen. Mutta nyt jotenkin kevät ja valo on antanut ihan uutta toivoa ja positiivisuutta mielelle ☀
Oviksen aikoja eletään parhaillaan, joten sekin aina luo optimistisempaa mieltä, kunnes ne menkat sitten taas parin viikon päästä alkaa 😅
Mies kävi omasta tahdostaan loppuviikosta sperma-analyysissä, tulokset ei ehtineet vielä ennen viikonloppua, joten niitä jännätään alkuviikkoon. Lupasivat ilmoitella vuorokauden kuluessa näytteenotosta. Toivottavasti sielä kaikki ok 🤞🏻 Mies tuntuu olevan valmis meneen vaikka kuuhun, jotta meitä onnistaisi, niin ihana ❤
 
Mä yritän tulla marraskuisiin perässä myös Mieli sanoo että "ei tärppää varmana, älä luule, älä toivi, petyt vaan". Kroppa vähän tuntuu siltä että se olisi mahdollista kuitenkin. Toissa päivänä oli tuntemuksia jotka voisi olla kiinnittymiskipua, mulla on kaikissa plussissa ollut samalla dpolla niitä myös. Tänään vähän menkkakipuista oloa vatsalla, sitäkin raskauksissa ollut alussa (mutta menkoissa ei ole kipuja ollenkaan). MUTTA, kemiallisesti olenkin ollut jo yli viikon raskaana kun ovitrellen pistin kp 12 ja lisäannokset kp 19 sekä tänään (tämä toki ei vielä imeytynyt edes).

Aiemmin mulla on plussaa alkanut ilmestyä dpo12 pc testeihin, nyt tulee vielä kolmas pistos hcg:tä edellisenä päivänä joten dpo12 viivasta voi päätellä korkeintaan onko se tummempi kuin edellisten piikkien jälkeen ja seuraavina päivinä tummentuuko vai haaleneeko viiva. Eli jännitystä riittää ainakin dpo14- asti. Eli toisin sanoen viikko ainakin vielä...
Voi kun sielläkin tärppäisi tässä samassa rytäkässä! Kauankohan noi Ovitrelle-naksut näkyy testeissä? Ihan kuin muistaisin jossain mainintaa siitä nähneen mutta en nyt muista. En muuten muista että Ovitrellestä olisi tullut menkkamaisia kipuja, mutta voi olla että tuntuu erilaiselta pidempään otettuna?
 
https://aijaa.com/5v0COS
Mä olen nyt testaillut sen poistumista, tikut kp 14 ja 15 on sen koko kynän laittamisen jälkeen ja kp 19 on 7vrk jolloin viiva oli nähtävissä mutta ihan haamu. Silloin laitoin sen 6 naksua ja kp 20 viiva on siis se miten vahvaksi tuli viiva siitä. Kp 22 eli tänään on siis 3pv lisänaksuista ja ihan haamu. Tänään laitoin sen toisen kerran ja testaan myös tämän näkymisen
Eli jos tota kp 20 vahvempaa alkaa tikuissa näkymään ensi viikon torstaina tai sen jälkeen niin sit se on sitä, jos häipyy samaan tahtiin kuin kp 20-22 niin sitten ei.
 
  • Tykkää
Reactions: Millis86
Omaa napaa..
En ole nyt vlopun aikana testaillut kun perjantaina tein viimeisen testin, ja huomaan kyllä että heti mieli alkaa tekemään tepposia ja toivo nousemaan uudelleen kun en näe silmien edessä sitä negatiivista testiä.
Kun monet sanoo, etteivät halua testailla kun vasta jos kuukautiset myöhässä koska negatesti on niin lannistava näky. (mikä siis täysin ymmärrettävää!) Mutta itse kyllä kuulun juuri päinvastaiseen kastiin.😅 Lannistaahan se siis itseäkin tottakai, mutta samalla tiedän missä mennään ja se jotenkin helpottaa oloa ja piinaa.
Nyt oon tämmösessä "kohta alkaa menkat...PAITSI JOS"-oloissa😅
 
https://aijaa.com/5v0COS
Mä olen nyt testaillut sen poistumista, tikut kp 14 ja 15 on sen koko kynän laittamisen jälkeen ja kp 19 on 7vrk jolloin viiva oli nähtävissä mutta ihan haamu. Silloin laitoin sen 6 naksua ja kp 20 viiva on siis se miten vahvaksi tuli viiva siitä. Kp 22 eli tänään on siis 3pv lisänaksuista ja ihan haamu. Tänään laitoin sen toisen kerran ja testaan myös tämän näkymisen
Eli jos tota kp 20 vahvempaa alkaa tikuissa näkymään ensi viikon torstaina tai sen jälkeen niin sit se on sitä, jos häipyy samaan tahtiin kuin kp 20-22 niin sitten ei.
Hyvä että sulla on tosiaan jo referenssiä mihin verrata! Ja tasaisesti testaamalla ainakin näkee sit muutoksen jos onkin kiinnittymistä tapahtunut. Muutama päivä vielä jännäilemistä siis!
 
Hyvä että sulla on tosiaan jo referenssiä mihin verrata! Ja tasaisesti testaamalla ainakin näkee sit muutoksen jos onkin kiinnittymistä tapahtunut. Muutama päivä vielä jännäilemistä siis!
Pahinta on et mulla on loma. Eikä mitään erityistä tekemistä mihin kuluttaa aikaa 😬 pitkiä päiviä siis edessä... Edes se suursiivous vinkki ei toimi koska ollaan remontin takia sijaisasunnossa jossa ei riitä siivottavaa edes päiväksi 😂
 
@Millis86 Onnea! 🤩🤩

Ootteko käyttänyt tätä kaksplussan raskauslaskuria? Sehän näyttää ihan päättömiä, jos laskee että laskettuaika 24.12., niin hedelmöittyminen tapahtunut 19.3., jos taas laskee kierron niin, että ovis olis tollon 19.3., niin näyttää laskettuaika on jossain joulukuun puolivälissä ( joka olis ilmeisesti se oikea vaihtoehto). 😅
 
  • Rakkaus
Reactions: Millis86
@Millis86 Onnea!

Ootteko käyttänyt tätä kaksplussan raskauslaskuria? Sehän näyttää ihan päättömiä, jos laskee että laskettuaika 24.12., niin hedelmöittyminen tapahtunut 19.3., jos taas laskee kierron niin, että ovis olis tollon 19.3., niin näyttää laskettuaika on jossain joulukuun puolivälissä ( joka olis ilmeisesti se oikea vaihtoehto).
Mä oon käyttänyt Aava.fi raskauslaskuria ja se on musta ollu hyvä ☺
 
Pahinta on et mulla on loma. Eikä mitään erityistä tekemistä mihin kuluttaa aikaa pitkiä päiviä siis edessä... Edes se suursiivous vinkki ei toimi koska ollaan remontin takia sijaisasunnossa jossa ei riitä siivottavaa edes päiväksi
Oh no Pitkät pari päivää siis vielä edessä! Ehkä jotain hyviä sarjoja tulille?

@vauvakuume7 En ole käyttänyt sitä kun jotain outoa siinä oli kun kokeilin. 🤔 Melkein aina oon tarvinnut laskettua aikaa hedelmöittymisestä, jonka takia oon kanssa käyttänyt Aavan laskuria.
 
Digi ovistesteistä. Mulla käytössä noi pinkit, jäin kuitenkin miettii niitä liloja.. lukenut olen niistä kyllä miten toimivat mutta käytännössä onko mitään väliä kumpaako käyttää? Kalliimpia ovat toki nuo lilat, mutta onko kannattavaa niihin sijoittaa? 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Taikaakin
Onnea @Laurenzia ja @Millis86 ❤ Kyllä tulee hyvälle mielelle kun pitkään yrittäneet plussaa! 😊

Täällä tänään kp10 ja oviskivut alkoi jo 😱 Plussa tuli ovistestiin nyt illalla ja todennäköisesti ois plussa tullut jo eilen, jos oisin testannut. Viime kierrossa ovis oli kans jo kp11, normaalisti ollut kp12-14. Nyt tietysti kirves on jo kaivossa tän kierron osalta, kun ovis oli noin aikaisin.. Onko muita joilla olis ovis näin aikasin? Pitääköhän tästä nyt huolestua tai olla hoitavalle klinikalle yhteydessä? Meinasin soitella kyllä huhtikuun lopussa, kun Cyclogest resepti loppuu, että ehkä odottelen sinne asti..
 
Digi ovistesteistä. Mulla käytössä noi pinkit, jäin kuitenkin miettii niitä liloja.. lukenut olen niistä kyllä miten toimivat mutta käytännössä onko mitään väliä kumpaako käyttää? Kalliimpia ovat toki nuo lilat, mutta onko kannattavaa niihin sijoittaa?
Mulle ainakin lääkäri suositellut nimenomaan pinkkejä. Ehkä jos ei osaa yhtään ennakoida ovista / heilutella peittoa tarpeeksi ajoissa, niin sitten vois harkita liiloja 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Kyfi
Mulle ainakin lääkäri suositellut nimenomaan pinkkejä. Ehkä jos ei osaa yhtään ennakoida ovista / heilutella peittoa tarpeeksi ajoissa, niin sitten vois harkita liiloja 🤔
Kiitos vastauksesta! Mulla ovis lähes päivälleen sama joka kierrossa mutta silti käytän Digi testejä. Haluun kuitenkin testata vaikka mies yleensä oviksen aikaan onkin just eripaikkakunnalla. 🙄
 
Kiitos vastauksesta! Mulla ovis lähes päivälleen sama joka kierrossa mutta silti käytän Digi testejä. Haluun kuitenkin testata vaikka mies yleensä oviksen aikaan onkin just eripaikkakunnalla.
Tuo on kyllä varmasti niin turhauttavaa et ei pääse hyödyntää ovista siks et toinen on reissunpäällä 😩 Ja samaistun, itse kivuista tiedän aina ovulaation kyllä tapahtuvan, mut silti haluan aina nähdä sen hymynaaman joka kuukausi 😆
 
  • Tykkää
Reactions: Iltatähti89

Yhteistyössä