Haaveena vauva 2023

Hei! Miten laskisitte. Mulla alkoi siis menkat. Aamulla tuli tiputteluvuotoa ja siis ku käytön kuukuppia nii kolmelta kävin viimeksi vessassa ja vuoto oli sellaista lähin tiputtelua. Nyt illalla kävin uudelleen vessassa ja sellai ns. Kunnon vuoto oli alkanut. Ku käytän tuota kuukuppia nii en nyt osaa varmaksi sanoa alkoiko ne menkat tänään vai merkataanko vasta huomiselle

Ei olla ihan viel päätetty mennäänkö tässä kierrossa (periaatteessa parempi olis rahallisesti odottaa viel kierto) mut aloittaisin letrot kuitenkin varalta et saa muutaman päivän lisäaikaa miettiä ja ne pitää aloittaa kp2

Edit. Ennen ei oo ollu mitään tiputtelua eli oon aina laskenut vuodon alkavaksi silloin ku vuoto alkaa. Nyt lähinnä tuon kuukupin käytön takia en tiedä monelta se vuoto alkoi et lasketaanko viel tälle päivälle
Mä sanoisin niin että tänään olis menkat alkanu, en tiiä kuinka virallisesti menee mutta ite tekisin niin. 😁
 
Hei! Miten laskisitte. Mulla alkoi siis menkat. Aamulla tuli tiputteluvuotoa ja siis ku käytön kuukuppia nii kolmelta kävin viimeksi vessassa ja vuoto oli sellaista lähin tiputtelua. Nyt illalla kävin uudelleen vessassa ja sellai ns. Kunnon vuoto oli alkanut. Ku käytän tuota kuukuppia nii en nyt osaa varmaksi sanoa alkoiko ne menkat tänään vai merkataanko vasta huomiselle

Ei olla ihan viel päätetty mennäänkö tässä kierrossa (periaatteessa parempi olis rahallisesti odottaa viel kierto) mut aloittaisin letrot kuitenkin varalta et saa muutaman päivän lisäaikaa miettiä ja ne pitää aloittaa kp2

Edit. Ennen ei oo ollu mitään tiputtelua eli oon aina laskenut vuodon alkavaksi silloin ku vuoto alkaa. Nyt lähinnä tuon kuukupin käytön takia en tiedä monelta se vuoto alkoi et lasketaanko viel tälle päivälle
Jos ns oikea vuoto alkaa ennen klo 18 niin lasketaan se ensimmäiseksi vuotopäiväksi 😊jos illalla klo 18 jälkeen niin seuraava päivä on vasta kp1. näin mulle gyne ohjeisti ennen kuin letrot aloitettiin
 
Jos ns oikea vuoto alkaa ennen klo 18 niin lasketaan se ensimmäiseksi vuotopäiväksi jos illalla klo 18 jälkeen niin seuraava päivä on vasta kp1. näin mulle gyne ohjeisti ennen kuin letrot aloitettiin
@Tiukuna ei varmaan mee väärin kumpikaan, mulle nyt edelliset 5 kiertoo ohje HUSilla, että jos vuoto alkaa hereilläollessa se lasketaan siitä päivästä ne letrot. Näin lukee myös hoitopolulla ja siellä ukk:ssa oli just ettei tarvi välittää kellonajasta. Ilmeisesti paljon heittoa eri sh-piireissä, joten tuskin yhtä ratkaisevaa kun esim. irrotuspiikit.
 
Aika vahva viivanpaikaksi. Jospa sieltä muutaman pöivän kuluessa tulis oikein plussa.
Aamulla oli samanlainen viivan paikka. En sitten tiedä onko vaan noin törkeä viiva. Dpo 10 tänään.
Oireita heti aamusta törkeä väsymys ( normaalisti oon heti pirteä). Nyt en pääse ylös sängystä millään. Alavatsalla (kohdussa) turvonnut olo. Tukkoinen olo ollut jo monta päivää. Rinnat aavistuksen arat.

Mutta se mikä on huono merkki. Yöllä oli hikipuuskia oikein kunnolla.
 
@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…

täällä samaa asiaa kyselen. Voiko pc:n liuskatestissä olla näinrajuja viivanpaikkoja? Kp tänään 28/?, luulin etten ole ovuloinut, mutta halusin varmuuden vuoksi tehdä rtestin, kun tänään olisi ratsastustunti, jonne haluaisin mennä,ja pelkään mennä jos olisin raskaana (viime kierrossa kävin kun oli kemiallinenja neuroottisena pelkään että se vaikutti että jäi vain kemialliseksi). Noh, täysin vastoin odotuksiani testiin tuli jotain näkyviin. Oletin että jos ovis olisi ollut niin se olisi ollut vasta kp18-20 aikaisintaan (oireiden perusteella), mutta missään vaiheessa en tosiaan testiin saanut kuin haamuja näkyviin (kp12 aloitin), joten dposta ei mitään hajua.

joten mielipiteet tästä testistä ja siitä uskaltaisitteko mennä ratsastamaan,jos joku muu täällä harrastaa myös…
 
@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…

täällä samaa asiaa kyselen. Voiko pc:n liuskatestissä olla näinrajuja viivanpaikkoja? Kp tänään 28/?, luulin etten ole ovuloinut, mutta halusin varmuuden vuoksi tehdä rtestin, kun tänään olisi ratsastustunti, jonne haluaisin mennä,ja pelkään mennä jos olisin raskaana (viime kierrossa kävin kun oli kemiallinenja neuroottisena pelkään että se vaikutti että jäi vain kemialliseksi). Noh, täysin vastoin odotuksiani testiin tuli jotain näkyviin. Oletin että jos ovis olisi ollut niin se olisi ollut vasta kp18-20 aikaisintaan (oireiden perusteella), mutta missään vaiheessa en tosiaan testiin saanut kuin haamuja näkyviin (kp12 aloitin), joten dposta ei mitään hajua.

joten mielipiteet tästä testistä ja siitä uskaltaisitteko mennä ratsastamaan,jos joku muu täällä harrastaa myös…
Tuo näyttää minusta haamulta ei viivan paikalta. 😊. Itse ajattelin testata jollain toisella merkillä jos antaa samanlaista niin ei ole viivan paikka vaan haamulainen.
 
@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…

täällä samaa asiaa kyselen. Voiko pc:n liuskatestissä olla näinrajuja viivanpaikkoja? Kp tänään 28/?, luulin etten ole ovuloinut, mutta halusin varmuuden vuoksi tehdä rtestin, kun tänään olisi ratsastustunti, jonne haluaisin mennä,ja pelkään mennä jos olisin raskaana (viime kierrossa kävin kun oli kemiallinenja neuroottisena pelkään että se vaikutti että jäi vain kemialliseksi). Noh, täysin vastoin odotuksiani testiin tuli jotain näkyviin. Oletin että jos ovis olisi ollut niin se olisi ollut vasta kp18-20 aikaisintaan (oireiden perusteella), mutta missään vaiheessa en tosiaan testiin saanut kuin haamuja näkyviin (kp12 aloitin), joten dposta ei mitään hajua.

joten mielipiteet tästä testistä ja siitä uskaltaisitteko mennä ratsastamaan,jos joku muu täällä harrastaa myös…
Mä löysin tekstin precheckin sivuilta. Eli ilmeisesti heillä on törkeitä viivan paikkoja 😢.
Usein testien tuloksista puhuttaessa tulee esiin termi ”haamuviiva” tai ”viivan paikka”, jolla tarkoitetaan testi-ikkunasta heikosti erottuvaa erittäin vaaleaa viivaa. Legenda haamuviivasta johtuu täysin testin teknisistä ominaisuuksista sillä testi-ikkunan alueella pitää olla kohta johon mahdollinen positiivisen tuloksen viiva ilmestyy. Tämä kohta on käsitelty HCG-hormonin tiettyyn pitoisuuteen reagoivalla aineella, joten se muuttuu punasävyiseksi jos hormonitaso on riittävä.
 
  • Vau!
Reactions: hemuliina90
VAUVA 2023

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi


@~SeaWind 4/2015 1.
@SandraB 10/2020 2. (1. yhteinen)
@Sipiriina 1/2021 1.
@Kyfi 1/2021 5.
@mmarimoi_ 2/2021 1. km 10/22
@Xelda ★ 3/2021 2.
@Saaga86 6/2021 2.
@Mimerkki 6/21 3. ★ kmx3
@Laurenzia 7/2021 2.
@Millis86 7/2021 1.
@K3rttuli 8/2021 1.
@Hellu__ 9/2021 2.
@mimmi92 10/2021 5.
@Eadni1992 10/2021 1.
@tätimoonika 11/2021 7.
@Selis ★ 11/2021 ★ 4. ★ km 3/22 & 6/22 & 10/22
@_pähkinätimantti_ ★ 1/2022 ★ 3. (1. yhteinen)
@Mamiks 2/2022 4.
@Korkkeli 2/2022 1.
@Yksinmatkassa 3/2022 2.
@minipätkis 3/2022 1.
@Jossu_95 3/2022 2.
@Salasauma 3/2022 2.
@Unikko29 4/2022 1.
@Mammuzka 4/2022 1.yhteinen
@nobelius 5/2022 4. (2 yhteinen)
@JellyBee 5/2022 2. (1. yhteinen)
@tiipanen ★ 5/2022 ★ 1.
@Lapinlikka 5/2022 1.
@Sanelma_ 6/2022 1.
@minttuni 6/2022 2.
@Kuumeilija40 7/2022 3.
@Rasberry_jam 7/2022 1.
@Quesadilla 7/20221.
@Myrtti85 7/20225.
@KKatariina 8/2022 2.
@vauvakuume78/2022 7.
@Nokare 8/2022 2.
@heltsuli ★ 8/2022 ★ 1.
@RLiisukka ★ 8/2022 ★ 1.
@Maritel ★ 8/2022 ★ 4.
@Peanutbuttercup ★ 9/2022 ★ 1.
@hemuliina90 ★ 10/2022 ★ 2.
@Charppaliini ★ 10/2022 ★ 3.
@Tinde91 ★11/22★ 2.
@haaveillen ★11/22★ 1.
@jessihan ★ 12/2022 ★ 3.
@riinuliini ★ 12/2022 ★ 2. (1. Yhteinen)
@Kahdeksaskullannuppu 1/2023 8. (1. yhteinen)


★★★★★★★★★★★★★★★★

10.1.2023 Tiistai

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Quesadilla kp 32/27-30
@hemuliina90 kp 28/29-30
@Xelda kp 26/?
@Tinde91 kp 26/?
@mmarimoi_ kp 26/28-30
@Selis kp 23/28
@heltsuli kp 22/29
@vauvakuume7 kp 21/?
@Nokare kp 20/26-28
@Kahdeksaskullannuppu kp 18/28-30
@Myrtti85 kp 15/34
@Charppaliini kp 14/26
@RLiisukka kp 11/28
@tiipanen kp 8/27-30
@nobelius kp 7/28-30
@Kyfi kp 5/29
@Peanutbuttercup kp 4/28
@minttuni kp 3/26
@jessihan 3/28-30
@Lunni_ kp 3/30-35
@Laurenzia kp 2/30
@Tiukuna 2/28
@riinuliini kp 1/28-33
@Mamiks kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Nimi ★ DPO


@Korkkeli DPO 14
@Tinde91 DPO 12
@haaveillen DPO 11
@Selis DPO 8
@Nokare DPO 6
@Charppaliini DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★
★★★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@jemppu12311/21 ★ 2. ★ 4/22
@Neeppu 11/21 2. 4/22
@Lumihiutale_ 11/21 4. 4/22
@Nemily 10/21 1. 4/22
@senya 12/21 2. 5/22
@3milia 3/22 2. 5/22
@Siikli 4/224. 5/22
@Tähti123 3/22 2. 5/22
@Keltasahrami 5/22 2. 5/22
@jjanni 2/22 2. 5/22
@Marilainen 2/22 2. 5/22
@Kirahvi-Koo 12/21 2. 6/22
@Kyfi 1/21 5. 6/22 km 11+2
@Mmohini 5/22 2. 6/22
@VeijariLaama 7/21 1. 6/22
@Oliivi3 4/22 4. 7/22
@Jenn-a 6/22 2. 7/22
@Hopeanopea 5/22 1. 7/22
@Maicy 4/22 4. 7/22
@Floralan 1/22 1. 7/22
@Sentonen 4/22 2. 7/22
@Kvize 5/22 1. 7/22
@Tiutau13 ★ 1/22 3. 8/22
@liebling ★ 7/22 1. 8/22
@Milaas ★ 7/22 ★ 1. ★ 8/22
@Kiemura ★ 7/22 ★ 2. ★ 8/22
@peanut_butter 7/22 2. ★ 8/22
@Earhart ★ 4/22 ★ 2. ★ 8/22
@Rönsyleinikki ★ 7/2022 ★ 5. ★ 9/22
@eeveon 6/22 2. ★ 9/22 kkm 10+0
@Lunni_ 8/22 5. ★ 9/22 kkm 12+3
@Tiukuna 8/22 2. ★ 9/22 ku 10/22
@Mimmimami 8/21 5. ★ 8/21, km 11/21, 3/22 ★ 9/22
@Mirkkuli26 5/22 2. 5/22 kkm 8+6 10/22
@Poppana_ ★ 8/22 ★ 4. ★ 10/22
@jekkis87 ★ 9/21 ★ 3. ★ 10/22
@ansi91 ★ 7/22 ★ 2. ★ 10/22
@Omppispomppis ★ 9/22 ★ 5. ★ 10/22
@Paatuska ★ 8/22 ★ 2. ★ 10/22
@Emzy ★ 5/22 ★ 1. ★ 11/22
@Tibitii 7/21 2.★ 11/22
@Niisq ★ 1/22 ★ 1. ★ 11/22
@Poiski ★ 5/22 ★1. ★ 12/22
@Torspo8 ★ 8/2022 ★ 1. ★ 12/22
@Mamtobe 3/2020 1 12/22
@sarater ★ 8/2022 ★ 3. ★ 12/2022
@Ninjaa ★ 10/2022 ★ 1. ★ 12/2022
@jempppis 8/2022 4. ★ 12/2022
@helmikorvakoru 8/2022 2.★ 12/2022
@J-Annika 9/2022 3. 12/2022
 
Viimeksi muokattu:
@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…

täällä samaa asiaa kyselen. Voiko pc:n liuskatestissä olla näinrajuja viivanpaikkoja? Kp tänään 28/?, luulin etten ole ovuloinut, mutta halusin varmuuden vuoksi tehdä rtestin, kun tänään olisi ratsastustunti, jonne haluaisin mennä,ja pelkään mennä jos olisin raskaana (viime kierrossa kävin kun oli kemiallinenja neuroottisena pelkään että se vaikutti että jäi vain kemialliseksi). Noh, täysin vastoin odotuksiani testiin tuli jotain näkyviin. Oletin että jos ovis olisi ollut niin se olisi ollut vasta kp18-20 aikaisintaan (oireiden perusteella), mutta missään vaiheessa en tosiaan testiin saanut kuin haamuja näkyviin (kp12 aloitin), joten dposta ei mitään hajua.

joten mielipiteet tästä testistä ja siitä uskaltaisitteko mennä ratsastamaan,jos joku muu täällä harrastaa myös…
Me ratsastaa. Ei se alkuvaiheessa vielä haittaa. Ja jos lohduttaa niin kyllä mäki ratsastin töissä vaikka olin raskaana. Ja oon muutenki hevosten kanssa päivittäin tekemisissä.
 
  • Tykkää
Reactions: 1984 ja hemuliina90
Täällä alkoi kunnon vuoto kramppeineen heti aamusta. 🩸🩸 Mulle saa siis päivittää kp1.

Meillä on siis miehen kanssa 1. yhteinen toiveissa. Hänellä ei ennestään lapsia ja mulla yksi. Mies on 39 v. ja oli tavallaan jo ehtinyt luopuakin lapsihaaveista ennen kuin tavattiin. Eilen hänkin oli vähän pettynyt silmin nähden. Jotenkin tuo extrapainetta, kun toisella toiveissa oma lapsi ja mitä jos en sitä toivetta pystykään toteuttamaan. Tokihan ollaan ihan alussa vasta, mutta kyllä sen pelon huomaa sieltä hiipivän heti. Että täydet sympatiat kaikille pitkään lasta toivoneille. ❤ Tää oon niin herkkä asia.
 
@Tinde91 kyllä plussalta näyttää mun silmään ja selvästi. Onnea 😍

@Kuumeilija40 mä en oo enää ostanu noita pc:n liuskoja kun mulla on samoja viivoja. Tuntuu et niissä tulee aina se viivanpaikka.

@Tiukuna kyllä mä lasken ekaks vuotispäiväksi sen päivän ku tulee kuppiin saakka. Et vaikka et tarkkaan tiedä niin vuotoa kuitenki ollu ja se ois mulle kp 1.
Ja toiseks vielä, kyllä kysyisin klinikalta et pääsisitkö verikokeisiin 🙏🏻.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna ja Tinde91
@Tinde91 kyllä plussalta näyttää mun silmään ja selvästi. Onnea

@Kuumeilija40 mä en oo enää ostanu noita pc:n liuskoja kun mulla on samoja viivoja. Tuntuu et niissä tulee aina se viivanpaikka.

@Tiukuna kyllä mä lasken ekaks vuotispäiväksi sen päivän ku tulee kuppiin saakka. Et vaikka et tarkkaan tiedä niin vuotoa kuitenki ollu ja se ois mulle kp 1.
Ja toiseks vielä, kyllä kysyisin klinikalta et pääsisitkö verikokeisiin .
Precheck oli ennen se kaikkein luotettavin testi. Mutta ei näköjään enään. Ei oikein mikään testi ole luotettava.
 
Mä löysin tekstin precheckin sivuilta. Eli ilmeisesti heillä on törkeitä viivan paikkoja .
Usein testien tuloksista puhuttaessa tulee esiin termi ”haamuviiva” tai ”viivan paikka”, jolla tarkoitetaan testi-ikkunasta heikosti erottuvaa erittäin vaaleaa viivaa. Legenda haamuviivasta johtuu täysin testin teknisistä ominaisuuksista sillä testi-ikkunan alueella pitää olla kohta johon mahdollinen positiivisen tuloksen viiva ilmestyy. Tämä kohta on käsitelty HCG-hormonin tiettyyn pitoisuuteen reagoivalla aineella, joten se muuttuu punasävyiseksi jos hormonitaso on riittävä.
Hyvä idea tuo testata toisella testillä! Itsellä ei vaan tällä hetkellä ole muita testejä kaapissa.
ja onpa kyllä perseestä tuo tieto viivanpaikoista 😭 minä kun olen justiin luullut että nämä pc:t olisi niitä luotettavia… mihin sitä voi siis enää luotta 😅
@Selis kiitos paljon vastauksesta ja tiedosta 🙏🏻 Josko siis uskaltaisin mennä kaikesta huolimatta rakkaaseen harrastukseen!
Tykkäsinkin viestistä, mutta unohtui kommentoida, selvästi näkyy @Tinde91 😍
 
Hyvä idea tuo testata toisella testillä! Itsellä ei vaan tällä hetkellä ole muita testejä kaapissa.
ja onpa kyllä perseestä tuo tieto viivanpaikoista minä kun olen justiin luullut että nämä pc:t olisi niitä luotettavia… mihin sitä voi siis enää luotta
@Selis kiitos paljon vastauksesta ja tiedosta Josko siis uskaltaisin mennä kaikesta huolimatta rakkaaseen harrastukseen!
Tykkäsinkin viestistä, mutta unohtui kommentoida, selvästi näkyy @Tinde91
Mulla sama juttu että ei ole muita testejä nyt kaapissa. Pitää mennä kauppaan ja ostaa vaikka rfsu. En halua tuhlata clearbluen testeihin. Ne kun on kalliita. Seuraavaksi haen rfsu herkän tai apteekin herkän
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
@hemuliina90 mun mielestä toi sun näyttää haamulta enemmän! Toivotaan että olis ihana yllätysplussa 🥰

Mun digi näytti tänään " raskaana 1-2" 💖 seuraavaksi vaan odotellaan viivojen vahvistumista ja viikkojen etenemistä. Esikoisen aikanen keskeytynyt keskenmeno ja kemialliset kyllä jyskyttää takaraivossa koko ajan 😬 silloinkii plussasin kolmannessa kierrossa ja meni kesken rv 10 tienoilla, ja sen jälkeen ne kemialliset ennen onnistumista. Silloinkii kyllä pelko kesti varmaan rv 30 saakka, ja joka päivä oli pakko kuunnella sydänääniä hysteerisesti..
 
Hyvä idea tuo testata toisella testillä! Itsellä ei vaan tällä hetkellä ole muita testejä kaapissa.
ja onpa kyllä perseestä tuo tieto viivanpaikoista minä kun olen justiin luullut että nämä pc:t olisi niitä luotettavia… mihin sitä voi siis enää luotta
@Selis kiitos paljon vastauksesta ja tiedosta Josko siis uskaltaisin mennä kaikesta huolimatta rakkaaseen harrastukseen!
Tykkäsinkin viestistä, mutta unohtui kommentoida, selvästi näkyy @Tinde91
Mä löysin precheck liuskatestin kaapista. Nyt kun muistelen niin. Mä en ole kylläkään sillä saanut tuollaista viivaa kuin sä. Viimeksi oli ihan puhdas nega ei näkynyt mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…

täällä samaa asiaa kyselen. Voiko pc:n liuskatestissä olla näinrajuja viivanpaikkoja? Kp tänään 28/?, luulin etten ole ovuloinut, mutta halusin varmuuden vuoksi tehdä rtestin, kun tänään olisi ratsastustunti, jonne haluaisin mennä,ja pelkään mennä jos olisin raskaana (viime kierrossa kävin kun oli kemiallinenja neuroottisena pelkään että se vaikutti että jäi vain kemialliseksi). Noh, täysin vastoin odotuksiani testiin tuli jotain näkyviin. Oletin että jos ovis olisi ollut niin se olisi ollut vasta kp18-20 aikaisintaan (oireiden perusteella), mutta missään vaiheessa en tosiaan testiin saanut kuin haamuja näkyviin (kp12 aloitin), joten dposta ei mitään hajua.

joten mielipiteet tästä testistä ja siitä uskaltaisitteko mennä ratsastamaan,jos joku muu täällä harrastaa myös…
Samaa mieltä @Kuumeilija40 kanssa, kyllä tuo on haamu eikä viivan paikka 😊 Ja ratsastamaan uskaltaisin mennä, ei pitäisi kyllä olla mahdollista että tässä vaiheessa vaikuttaa mitenkään negatiivisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: hemuliina90
Täällä alkoi kunnon vuoto kramppeineen heti aamusta. 🩸🩸 Mulle saa siis päivittää kp1.

Meillä on siis miehen kanssa 1. yhteinen toiveissa. Hänellä ei ennestään lapsia ja mulla yksi. Mies on 39 v. ja oli tavallaan jo ehtinyt luopuakin lapsihaaveista ennen kuin tavattiin. Eilen hänkin oli vähän pettynyt silmin nähden. Jotenkin tuo extrapainetta, kun toisella toiveissa oma lapsi ja mitä jos en sitä toivetta pystykään toteuttamaan. Tokihan ollaan ihan alussa vasta, mutta kyllä sen pelon huomaa sieltä hiipivän heti. Että täydet sympatiat kaikille pitkään lasta toivoneille. Tää oon niin herkkä asia.
Meil vastaava tilanne, et mul entuudestaan 4 lasta ja miehellä ei yhtään. Ja alunperin olin sitä mieltä että en enää myöskään enempää halua ja mies kyl olisi siihenkin ollu valmis. Mut sit kun mä rupesinkin puhuu yhteisestä niin kyl se innostus oli selkeetä jo siinä kohtaa. Ja viime syksynä kun tuli km niin, en tiedä kumpi meistä oli enemmän pettyny, ja nyt joka kerta kun alkanu uus kierto niin kyl mies selkeesti on pettyny, vaikka sitä yrittää peittää. Ja luo toki vielä mulle sit lisä painetta, että tää onnistus.

Illal vasta pääsen ovista testailee, mut nyt vähän tuntus jotain kipuilua vasemmalla, mut hyvin loivaa. Mut mul selkeesti onkin jotenkin aina toi oikee puoli paljon kipeempi ovuloidessa.
 
Tänään meinasin oksentaa aamupalan jälkeen. Aamulla heräsin ajatellen että njääh, ei tunnu raskausoireita ja oli ihan ok olo. Yhtäkkiä sit aamupala alko tökkimään ja teki pahaa. Eilen sama juttu, jäi syömättä loput. Huvittavinta on, että nyt voisi olla ehkä dpo 8 jos miettii oviksen aikaisinta mahdollisuutta ja ehkä dpo 6-7 todennäköisemmin, joten ei tää nyt voi mitenkään raskauspahoinvointia olla. 😁 Saanko mä mielenvoimalla ja toiveajattelulla itseni lähes oksentamaan ja valvomaan joka yö unettomuuden takia… 🙈
 

Yhteistyössä