Aika vahva viivanpaikaksi.No niin nyt joku testi hirviö iski kuitenkin. Onko precheck tikkutestissä nykyään noin törkeä viiva paikka? Nyt on dpo 9 menossa. Oireita on nolla eli pms oireita luultavasti kaikki.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika vahva viivanpaikaksi.No niin nyt joku testi hirviö iski kuitenkin. Onko precheck tikkutestissä nykyään noin törkeä viiva paikka? Nyt on dpo 9 menossa. Oireita on nolla eli pms oireita luultavasti kaikki.
Mä sanoisin niin että tänään olis menkat alkanu, en tiiä kuinka virallisesti menee mutta ite tekisin niin.Hei! Miten laskisitte. Mulla alkoi siis menkat. Aamulla tuli tiputteluvuotoa ja siis ku käytön kuukuppia nii kolmelta kävin viimeksi vessassa ja vuoto oli sellaista lähin tiputtelua. Nyt illalla kävin uudelleen vessassa ja sellai ns. Kunnon vuoto oli alkanut. Ku käytän tuota kuukuppia nii en nyt osaa varmaksi sanoa alkoiko ne menkat tänään vai merkataanko vasta huomiselle
Ei olla ihan viel päätetty mennäänkö tässä kierrossa (periaatteessa parempi olis rahallisesti odottaa viel kierto) mut aloittaisin letrot kuitenkin varalta et saa muutaman päivän lisäaikaa miettiä ja ne pitää aloittaa kp2
Edit. Ennen ei oo ollu mitään tiputtelua eli oon aina laskenut vuodon alkavaksi silloin ku vuoto alkaa. Nyt lähinnä tuon kuukupin käytön takia en tiedä monelta se vuoto alkoi et lasketaanko viel tälle päivälle
Näkyy hyvin!Yritin olla tänään testaamatta ja testata vasta aamulla, mutta en sitte pystyny vastustaa 3h pidätyksellä, jo selvästi vahvistunu vaikkakin haamu vielä - saa kuitenkii jo kuvaan ilman muokkausta aamulla vielä päräytän digin, ja jos sekii on samaa mieltä, niin uskallan miehellekii jo kertoa
Jos ns oikea vuoto alkaa ennen klo 18 niin lasketaan se ensimmäiseksi vuotopäiväksiHei! Miten laskisitte. Mulla alkoi siis menkat. Aamulla tuli tiputteluvuotoa ja siis ku käytön kuukuppia nii kolmelta kävin viimeksi vessassa ja vuoto oli sellaista lähin tiputtelua. Nyt illalla kävin uudelleen vessassa ja sellai ns. Kunnon vuoto oli alkanut. Ku käytän tuota kuukuppia nii en nyt osaa varmaksi sanoa alkoiko ne menkat tänään vai merkataanko vasta huomiselle
Ei olla ihan viel päätetty mennäänkö tässä kierrossa (periaatteessa parempi olis rahallisesti odottaa viel kierto) mut aloittaisin letrot kuitenkin varalta et saa muutaman päivän lisäaikaa miettiä ja ne pitää aloittaa kp2
Edit. Ennen ei oo ollu mitään tiputtelua eli oon aina laskenut vuodon alkavaksi silloin ku vuoto alkaa. Nyt lähinnä tuon kuukupin käytön takia en tiedä monelta se vuoto alkoi et lasketaanko viel tälle päivälle
Jos ns oikea vuoto alkaa ennen klo 18 niin lasketaan se ensimmäiseksi vuotopäiväksi jos illalla klo 18 jälkeen niin seuraava päivä on vasta kp1. näin mulle gyne ohjeisti ennen kuin letrot aloitettiin
@Tiukuna ei varmaan mee väärin kumpikaan, mulle nyt edelliset 5 kiertoo ohje HUSilla, että jos vuoto alkaa hereilläollessa se lasketaan siitä päivästä ne letrot. Näin lukee myös hoitopolulla ja siellä ukk:ssa oli just ettei tarvi välittää kellonajasta. Ilmeisesti paljon heittoa eri sh-piireissä, joten tuskin yhtä ratkaisevaa kun esim. irrotuspiikit.Jos ns oikea vuoto alkaa ennen klo 18 niin lasketaan se ensimmäiseksi vuotopäiväksi jos illalla klo 18 jälkeen niin seuraava päivä on vasta kp1. näin mulle gyne ohjeisti ennen kuin letrot aloitettiin
Aamulla oli samanlainen viivan paikka. En sitten tiedä onko vaan noin törkeä viiva. Dpo 10 tänään.Aika vahva viivanpaikaksi. Jospa sieltä muutaman pöivän kuluessa tulis oikein plussa.

Tuo näyttää minusta haamulta ei viivan paikalta.@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…
täällä samaa asiaa kyselen. Voiko pc:n liuskatestissä olla näinrajuja viivanpaikkoja? Kp tänään 28/?, luulin etten ole ovuloinut, mutta halusin varmuuden vuoksi tehdä rtestin, kun tänään olisi ratsastustunti, jonne haluaisin mennä,ja pelkään mennä jos olisin raskaana (viime kierrossa kävin kun oli kemiallinenja neuroottisena pelkään että se vaikutti että jäi vain kemialliseksi). Noh, täysin vastoin odotuksiani testiin tuli jotain näkyviin. Oletin että jos ovis olisi ollut niin se olisi ollut vasta kp18-20 aikaisintaan (oireiden perusteella), mutta missään vaiheessa en tosiaan testiin saanut kuin haamuja näkyviin (kp12 aloitin), joten dposta ei mitään hajua.
joten mielipiteet tästä testistä ja siitä uskaltaisitteko mennä ratsastamaan,jos joku muu täällä harrastaa myös…
Mä löysin tekstin precheckin sivuilta. Eli ilmeisesti heillä on törkeitä viivan paikkoja@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…
täällä samaa asiaa kyselen. Voiko pc:n liuskatestissä olla näinrajuja viivanpaikkoja? Kp tänään 28/?, luulin etten ole ovuloinut, mutta halusin varmuuden vuoksi tehdä rtestin, kun tänään olisi ratsastustunti, jonne haluaisin mennä,ja pelkään mennä jos olisin raskaana (viime kierrossa kävin kun oli kemiallinenja neuroottisena pelkään että se vaikutti että jäi vain kemialliseksi). Noh, täysin vastoin odotuksiani testiin tuli jotain näkyviin. Oletin että jos ovis olisi ollut niin se olisi ollut vasta kp18-20 aikaisintaan (oireiden perusteella), mutta missään vaiheessa en tosiaan testiin saanut kuin haamuja näkyviin (kp12 aloitin), joten dposta ei mitään hajua.
joten mielipiteet tästä testistä ja siitä uskaltaisitteko mennä ratsastamaan,jos joku muu täällä harrastaa myös…
Me ratsastaa. Ei se alkuvaiheessa vielä haittaa. Ja jos lohduttaa niin kyllä mäki ratsastin töissä vaikka olin raskaana. Ja oon muutenki hevosten kanssa päivittäin tekemisissä.@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…
Precheck oli ennen se kaikkein luotettavin testi. Mutta ei näköjään enään. Ei oikein mikään testi ole luotettava.@Tinde91 kyllä plussalta näyttää mun silmään ja selvästi. Onnea
@Kuumeilija40 mä en oo enää ostanu noita pc:n liuskoja kun mulla on samoja viivoja. Tuntuu et niissä tulee aina se viivanpaikka.
@Tiukuna kyllä mä lasken ekaks vuotispäiväksi sen päivän ku tulee kuppiin saakka. Et vaikka et tarkkaan tiedä niin vuotoa kuitenki ollu ja se ois mulle kp 1.
Ja toiseks vielä, kyllä kysyisin klinikalta et pääsisitkö verikokeisiin .
Hyvä idea tuo testata toisella testillä! Itsellä ei vaan tällä hetkellä ole muita testejä kaapissa.Mä löysin tekstin precheckin sivuilta. Eli ilmeisesti heillä on törkeitä viivan paikkoja .
Usein testien tuloksista puhuttaessa tulee esiin termi ”haamuviiva” tai ”viivan paikka”, jolla tarkoitetaan testi-ikkunasta heikosti erottuvaa erittäin vaaleaa viivaa. Legenda haamuviivasta johtuu täysin testin teknisistä ominaisuuksista sillä testi-ikkunan alueella pitää olla kohta johon mahdollinen positiivisen tuloksen viiva ilmestyy. Tämä kohta on käsitelty HCG-hormonin tiettyyn pitoisuuteen reagoivalla aineella, joten se muuttuu punasävyiseksi jos hormonitaso on riittävä.
Mulla sama juttu että ei ole muita testejä nyt kaapissa. Pitää mennä kauppaan ja ostaa vaikka rfsu. En halua tuhlata clearbluen testeihin. Ne kun on kalliita. Seuraavaksi haen rfsu herkän tai apteekin herkänHyvä idea tuo testata toisella testillä! Itsellä ei vaan tällä hetkellä ole muita testejä kaapissa.
ja onpa kyllä perseestä tuo tieto viivanpaikoista minä kun olen justiin luullut että nämä pc:t olisi niitä luotettavia… mihin sitä voi siis enää luotta
@Selis kiitos paljon vastauksesta ja tiedosta Josko siis uskaltaisin mennä kaikesta huolimatta rakkaaseen harrastukseen!
Tykkäsinkin viestistä, mutta unohtui kommentoida, selvästi näkyy @Tinde91
Mä löysin precheck liuskatestin kaapista. Nyt kun muistelen niin. Mä en ole kylläkään sillä saanut tuollaista viivaa kuin sä. Viimeksi oli ihan puhdas nega ei näkynyt mitään.Hyvä idea tuo testata toisella testillä! Itsellä ei vaan tällä hetkellä ole muita testejä kaapissa.
ja onpa kyllä perseestä tuo tieto viivanpaikoista minä kun olen justiin luullut että nämä pc:t olisi niitä luotettavia… mihin sitä voi siis enää luotta
@Selis kiitos paljon vastauksesta ja tiedosta Josko siis uskaltaisin mennä kaikesta huolimatta rakkaaseen harrastukseen!
Tykkäsinkin viestistä, mutta unohtui kommentoida, selvästi näkyy @Tinde91
Samaa mieltä @Kuumeilija40 kanssa, kyllä tuo on haamu eikä viivan paikka@Kuumeilija40 , selvästi näkyy, on kyllä tosiaan aikamoinen viivanpaikka jos on sitä…
Täällä alkoi kunnon vuoto kramppeineen heti aamusta.Mulle saa siis päivittää kp1.
Meillä on siis miehen kanssa 1. yhteinen toiveissa. Hänellä ei ennestään lapsia ja mulla yksi. Mies on 39 v. ja oli tavallaan jo ehtinyt luopuakin lapsihaaveista ennen kuin tavattiin. Eilen hänkin oli vähän pettynyt silmin nähden. Jotenkin tuo extrapainetta, kun toisella toiveissa oma lapsi ja mitä jos en sitä toivetta pystykään toteuttamaan. Tokihan ollaan ihan alussa vasta, mutta kyllä sen pelon huomaa sieltä hiipivän heti. Että täydet sympatiat kaikille pitkään lasta toivoneille. Tää oon niin herkkä asia.