Haaveena vauva 2023

Musta tuntuu et mulla aina illalla on se hetki ku noi testit vahvistuu. Kävin hakee nyt rfsu liuskan et tiedän onko tuohon pchen luottaminen.

Tässä illan pc (oon nii huono kuvaa)


Tässä rfsu

Tässä niistä kuvamuokkaus jossa koitin havainnollistaa kuin vahvalta viivat musta näyttää. On livenä viel musta hieman punaisempia.

Lisäksi tein rfsu herkän ja siihenkin tuli punainen haalea viiva joka näkyi lasin läpikin (tiedän et se antaa räikeitä viivanpaikkoja mut en nää niitä ikinä purkamatta testiä).

On nää nyt selkeästi vahvistunut parin päivän takaisesta vaikka haaleita dpoihin nähden onkin. Teen huomenna sen early digin ja sunnuntaina viikkodigin. Koskakohan sitä voisi alkaa luottaa siihen et olisikin raskaana. Pelkään viel kemiallista, kun on kuitenkin dpo13. Esikoisesta aikanaan oli jo tosi vahvat viivat tässä vaiheessa.

EDIT.
Esikoisesta lämpödippi kiinnittymisestä oli dpo6. Nyt vasta 9. Jos ajattelisi päiviä lämpödipistä viivat on päivälleen yhtätummia kun esikoisesta samat päivät lämpödipistä. Ehkä jopa tummempia eli kiinnittyminen olis vaa voinut olla myöhemmin
Hyvä huomio tuo että kiinnittyminen voisi olla eri aikaan. Koska sehän on ihan mahdollista, vissiin "yleisin" aika kiinnittymiselle onkin just dpo 9 ja 7-11 välillä, dpo6 mahdollinen mutta tosi aikainen. Ja varmasti on syitä miksi eri raskaudet voi kiinnittyä eri aikaan, esim toinen munanjohdin onkin pidempi tai alkio on aiemmin "valmis" ja kiinnittyy kohdun yläosaan aikaisin vs. myöhemmin ja kiinnittyy alaosaan tai ihan muuten vaan. Nämä siis mutua maalaisjärkeilyä miksi eri raskauksissa plussaa saakin eri aikaan ☺
Toivotaan parasta 👍
 
Tää onkin outoa nähdä tässä vaiheessa kiertoa unta että digi näytti raskaana 1-2. Toivotaan kovasti että se olisi enne meneillään olevaan kiertoon.

ovistestejä on vielä tähän kiertoon, mutta r-testit on loppu. Mulla on kaksi digiä. Pitäiskö tuhlata yks digi myöhäisellä dpolla ja olla testailematta ennen sitä? Hyvä miettiä tätä näin aikaisin kun mieli kerkee muuttua sata kertaa kuukauden aikana. Tällä hetkellä siis fiilis etten haluu testailla, jotenkin niin kolahti tää kierto kun tuntui taas niin siltä että olis tärpännyt.
No niinku sanoin niin on vähän aikaista vielä. Äkkiä mä saan kaupasta haettua ne pct vaikka ne antaakin mulle viivanpaikkoja, mutta voisin siis hakea ne vasta myöhäisellä dpoilla, siis yrittää… Mutta katsotaan nyt 🙊
 
Oho, näkyy kyllä jotain! Aika aikasin sulla tullut haamu, katoin et sulla pitäis olla sp sama dpo kun mulla? Luulen et itsellä dpo 5 vasta tänään

Paljon onnea plussanneille!
Se aikaisuus tässä kovasti hämmentääkin (ja se että miksi edes testaan näin aikaisin 😆). Ovulaatiosta ei tietoakaan, se voi olla mitä vaan kp 12-16 välillä. Lämmöt nousivat kp 13, joten jos ajatellaan että ovis ollut jo kp12 niin onhan tässä päiviä, muttei siltikään niin paljon että pitäisi kunnon haamu tulla.. Viiva kovasti vahveni kuivuessaan ja illalla siinä oli jo selkeä viiva 🤔 ja on edelleen. Katotaan nyt onko tänään vai huomenna uusinta
 
  • Rakkaus
Reactions: Poiski ja Emzy
vierailija
Hyvä huomio tuo että kiinnittyminen voisi olla eri aikaan. Koska sehän on ihan mahdollista, vissiin "yleisin" aika kiinnittymiselle onkin just dpo 9 ja 7-11 välillä, dpo6 mahdollinen mutta tosi aikainen. Ja varmasti on syitä miksi eri raskaudet voi kiinnittyä eri aikaan, esim toinen munanjohdin onkin pidempi tai alkio on aiemmin "valmis" ja kiinnittyy kohdun yläosaan aikaisin vs. myöhemmin ja kiinnittyy alaosaan tai ihan muuten vaan. Nämä siis mutua maalaisjärkeilyä miksi eri raskauksissa plussaa saakin eri aikaan ☺
Toivotaan parasta 👍
Yleisin aika on viikko ovulaatiosta. Silloin vielä dpo 6 pistetään kiinnittymisen tukemiseksi lääkettä, 6 päivän ikäinen alkio alkaa jo aueta kuorestaan kiinnittyäkseen ja voidaan myös avata ja/tai laittaa alkioliimaa.
Alkiot kehittyy alussa samaan tahtiin, myöhemmin on eroa kasvussa.
Yleensä ovulaatio ok myöhemmin kuin oletettu. Ei kiinnittyminen.
Eri raskauksissa hormonin eritys virtsaan voi olla eri, joka vaikuttaa siihen, miten testissä erottuu.
 
Se aikaisuus tässä kovasti hämmentääkin (ja se että miksi edes testaan näin aikaisin ). Ovulaatiosta ei tietoakaan, se voi olla mitä vaan kp 12-16 välillä. Lämmöt nousivat kp 13, joten jos ajatellaan että ovis ollut jo kp12 niin onhan tässä päiviä, muttei siltikään niin paljon että pitäisi kunnon haamu tulla.. Viiva kovasti vahveni kuivuessaan ja illalla siinä oli jo selkeä viiva ja on edelleen. Katotaan nyt onko tänään vai huomenna uusinta
NIin, jos kp12 ollut jo ovis niin voi hyvin jo näkyä! Toivottavadti vahvistuu 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: tiipanen
Jatkoa edelliseen. Tein sen herkän digin. Se sanoo raskaana. Liuska oli kuitenkin eilistä haaleampi (virtsa oli myös tosi vaaleaa). Myös mahdollisesti lämmöt putosi (en oikein ota aina tuosta ourasta selvää, kun se ei sano suoraan paljon se lämpö on vaa vertaa sitä keskiarvoon). Nyt tuntuu et taitaa jäädä vain kemialliseksi täytyy nyt odottaa tässä alkaako menkat ja testata viel su/ma
Toivottavasti ei jää kemialliseksi ♥. Peukut pystyyn että muuttuu kunnon plussaksi
 
Pitkästä aikaa aktivoiduin nyt kommentoimaan keskustelua. Tarkoituksella olen yrittänyt pitää täältä taukoa, mutta nyt hetken aikaa taas olen seuraillut teidän kuulumisia.
Uudet kierrot toisensa perään harmittaa. Nyt jo yk7 menossa eikä plussaa ole vielä kuulunut.. Aina kuitenkin pieni toivo nousee uuden kierron aikana ja oireita tulee siis tarkkailtua vähän liiankin kanssa. Kun osaisi vähän rennommin ottaa, mutta helpommin sanottu mitä tehty 😊 Muutama luontaistuotekin taas otettu kokeiluun niin mulle kuin miehelle, katsotaan tuottavatko tulosta. Onneksi tänään jo kp7 eli kohta pääsee oviksen tikutteluun 😅
Teillä monella näyttää olevan jännät päivät käsillä, toivotaan parasta! 🤗
 
Voi kun jaksatte olla tsemppaavia. ♥ Luulin et täällä olis kallistuttu samaan ku mä Uskon itse ennemminkin 99% siihen et kyl se vaan on ollut taas kemiallinen vaikka Digi sen raskaana näyttääkin. Ovulaatiosta ja inssistö on kuitenkin 2viikkoa. Eiköhän tässä vaan odoteta uuden kierron alkua ja varmisteta et testi on nega tuossa sunnuntaina tai maanantaina. Mä pidän sitä aika epätodennäköisenä et hcgtä olis tässä vaiheessa niin vähän jos olisi oikeasti raskaana et hyvä kun haamu näkyy ja et liuska testi vaalenisi ilman syytä sillee et sen huomaisi. Aika epätodennäköiseltähän tää on kokoajan näyttänyt ku viivat tuli aivan liian myöhään ja vaikka nätisti pari päivää tummeni nii oli dpoihin nähden tosi vaaleat.

Hassua ku ei mulla esikoisen yrityksessä ollut mitään tällaisia ongelmia. Ja nyt jo kaks putkeen :(
 
Oli kp 11 ultra ja ei hyviä uutisia tälläkään kertaa. Löytyi oletettavasti edellisestä kierrosta irtoamatta jäänyt munasolu/rakkula, josta on nyt sitten tullut kysta. 😭 Toisesta munasarjasta löytyi vain yksi pienehkö folli. Gonalin annosta nostettiin ja jatketaan pidempään. Saas nähä tuleeko tästä kierrostakaan mitään. Ei jaksais taas hirveää säätöä. 😑 Miten voi olla tässä kierrossa ihan erilailla kun viimeksi oli liiankin kova vaste?
 
Harmi kun noi pc:t loppui, piti vaihtaa merkkiä eikä tää oo taas yhtään kivaa mitä tarkoittaa CB ohut pystyviiva? Saa nähdä haalistuuko tälläkin kertaa.. voi kun malttaisi olla testaamatta kuukautisiin asti niin ei tarvis melkein joka kierrolla pettyä
Mulla ei kyllä näistä oo yhtään kokemusta, mut mä saattaisin ton kyllä tulkita haamuksi 🤔 tai sit viallinen testi..
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
Harmi kun noi pc:t loppui, piti vaihtaa merkkiä eikä tää oo taas yhtään kivaa 😖 mitä tarkoittaa CB ohut pystyviiva? Saa nähdä haalistuuko tälläkin kertaa.. voi kun malttaisi olla testaamatta kuukautisiin asti niin ei tarvis melkein joka kierrolla pettyä 😔
Ompa kyllä outo tulos 🤨 kyl mä plussaksi tulkitsisin paitsi jos on viallinen, mut muuten kyl pitäny CB testejä vähän semmosina testien kuninkaana et jännä jos on viallinen 🙈 huomenna uutta testiä 🙈
 
Hmm nyt oon hämilläni:rolleyes:
Luulin että ovulaatio oli jo sunnuntaina ja nyt DPO5.
Nyt on kuitenkin ollut kovin paljon valkovuotoo, alaselkä ja alavatsa juilinut niin tein varoiks vielä ovulaatiotestin ja siihen pärähti selkee plussa:unsure:
 
Mä tein aamulla pregchekin, ja kuten epäilinkin, oli se ihan puhdas nega jätin testin vessan kaappiin ihan vaan empiirisen tutkimuksen vuoksi, et miltä se kuivuessaan näyttää
Miltä näytti kuivana? Vai kommentoitko sitä jo, jäikö multa huomaamatta 🤭

Voi kun jaksatte olla tsemppaavia. Luulin et täällä olis kallistuttu samaan ku mä Uskon itse ennemminkin 99% siihen et kyl se vaan on ollut taas kemiallinen vaikka Digi sen raskaana näyttääkin. Ovulaatiosta ja inssistö on kuitenkin 2viikkoa. Eiköhän tässä vaan odoteta uuden kierron alkua ja varmisteta et testi on nega tuossa sunnuntaina tai maanantaina. Mä pidän sitä aika epätodennäköisenä et hcgtä olis tässä vaiheessa niin vähän jos olisi oikeasti raskaana et hyvä kun haamu näkyy ja et liuska testi vaalenisi ilman syytä sillee et sen huomaisi. Aika epätodennäköiseltähän tää on kokoajan näyttänyt ku viivat tuli aivan liian myöhään ja vaikka nätisti pari päivää tummeni nii oli dpoihin nähden tosi vaaleat.

Hassua ku ei mulla esikoisen yrityksessä ollut mitään tällaisia ongelmia. Ja nyt jo kaks putkeen
Aina on toivoa 🤞 olen nähnyt kuvia testiriveistä missä ensin parin päivän haamut ja sitten hurjasti haaleampi, kunnes alkaa vahvistua. Pidetään kaikki sormet ja varpaat ristissä 😍

Mulla aamun CB onneton haamu tai sitten vaan viivanpaikka 😔 valmistautunut siihen että uusi kierto tulossa mutta koska lämmöt vielä koholla, saa kai toivoa 🥰
 
Kiertopäivälistalle mukaan vihdoin. Vaikka en tiedä voiko luomuna edes onnistua, mutta silti on mielenkiintoista yrittää. Ainakin vielä tässä vaiheessa tuntuu. Kierrot myös edelleen mitä sattuu, mut mennään vanhalla keskiarvolla. Ei anna vaihtaa väriä 🤔

Minttuni kp 1/26
Kiva saada sinut jälleen mukaan 😍 Toivon niin kovin että tällä kertaa raskaus alkaa helpommin, eihän sitä tiedä vaikka tällä kertaa tulisi luomu yllätys ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
10 päivää uuden kierron alkuun arviolta, haju herkkyys jo läsnä ja päätä särkenyt useampana päivänä. Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus lähteä ystävien kanssa illan viettoon baariin ja varmaan raskaustesti tehtävä ennen vaikka nega kyllä latistaa taas mielen🤔Syksy on täynnä ohjelmaa, pitää kiireisenä eikä kokoajan ehdi murehtia😊

Mukavaa viikonloppua 🌞
 

Yhteistyössä