Haaveena vauva 2023

Siis onpa ärsyttävän hidas toi raskauskeijun toimitus. Viime perjantaina tilasin eikä vielä tänäänkään tullut 😒 eli ei pääse testailemaan sitten, ehkä ihan hyväkin niin, ei mee testit hukkaan 😂 tänään dpo 10. Eipä juuri mitään ihmeitä oireita kyllä ole, mistä vois mitään arvailla suuntaan tai toiseen. No jos testit tulee maanantaina niin sillon ei ainakaan varmaan enää täydy minkään suurennuslasin kanssa tiirailla testiä et on sit selkeästi positiivinen jos on tai negatiivinen 😄 Tiistaina pitäs kuukautiset alkaa 😬
Ai se on niin hidas paikka, mä tilasin Digi ovistestit (eilen) sieltä ja arvelin että ne olis jo ma täällä. Perse jos ei tule. Kai ne saa palauttaa jos liian kauan menee toimituksessa?
 
No oon tilannut sieltä muutaman kerran ja välillä on tullut ihan parissa päivässä ja sit välillä mennyt yli viikko 😒 tosta palautus asiasta en osaa sanoa 🤔
Mä en ole tuolta ennen tilannut. Muualta yleensä ollut nopea toimitus joten parissa päivässä tulleet. Nyt vain mietin että oviksen pitäs tulla viikonlopulle joka olis meille lottovoitto, haluun varmuuden kyllä hyvillä testeillä.. tuntuu vain hassulle että maksan yli 50€ siitä etten saa niitä testejä ajoissa plus sitten maksan vielä uudet testit jotka joudun hätäpäissään ostamaan kalliimmalla jostain lähi marketista. 🙄
 
Siis onpa ärsyttävän hidas toi raskauskeijun toimitus. Viime perjantaina tilasin eikä vielä tänäänkään tullut eli ei pääse testailemaan sitten, ehkä ihan hyväkin niin, ei mee testit hukkaan tänään dpo 10. Eipä juuri mitään ihmeitä oireita kyllä ole, mistä vois mitään arvailla suuntaan tai toiseen. No jos testit tulee maanantaina niin sillon ei ainakaan varmaan enää täydy minkään suurennuslasin kanssa tiirailla testiä et on sit selkeästi positiivinen jos on tai negatiivinen Tiistaina pitäs kuukautiset alkaa
Jep, valitettavasti samaa ollut mulla kahdesti jo peräkkäin. Nyt siirryin kotitesteille. Katsotaan tuleeko ajoissa, vai joudunko ens viikolla hakee Apteekin tuplahintaiset CB:t
 
Mä en ole tuolta ennen tilannut. Muualta yleensä ollut nopea toimitus joten parissa päivässä tulleet. Nyt vain mietin että oviksen pitäs tulla viikonlopulle joka olis meille lottovoitto, haluun varmuuden kyllä hyvillä testeillä.. tuntuu vain hassulle että maksan yli 50€ siitä etten saa niitä testejä ajoissa plus sitten maksan vielä uudet testit jotka joudun hätäpäissään ostamaan kalliimmalla jostain lähi marketista.
Anteeksi kyynisyyteen, mutta lainaan mieheni aamuista kommenttia samaan ongelmaan "tuleehan niille varmasti käyttöä seuraavassakin kierrossa".

Toivottavasti saat ajoissa ja sit ylimääräiset tarvittaessa myyt vaikka tarvitseville. Meitä on tällä aika monta!
 
vierailija
Siis onpa ärsyttävän hidas toi raskauskeijun toimitus. Viime perjantaina tilasin eikä vielä tänäänkään tullut eli ei pääse testailemaan sitten, ehkä ihan hyväkin niin, ei mee testit hukkaan tänään dpo 10. Eipä juuri mitään ihmeitä oireita kyllä ole, mistä vois mitään arvailla suuntaan tai toiseen. No jos testit tulee maanantaina niin sillon ei ainakaan varmaan enää täydy minkään suurennuslasin kanssa tiirailla testiä et on sit selkeästi positiivinen jos on tai negatiivinen Tiistaina pitäs kuukautiset alkaa
Mulle tuli testit kahdessa päivässä :eek:
 
Anteeksi kyynisyyteen, mutta lainaan mieheni aamuista kommenttia samaan ongelmaan "tuleehan niille varmasti käyttöä seuraavassakin kierrossa".

Toivottavasti saat ajoissa ja sit ylimääräiset tarvittaessa myyt vaikka tarvitseville. Meitä on tällä aika monta!
Hah, niille ihan varmasti on käyttöä jatkossa mutta olisin halunnut just nyt ne testit tähän kiertoon. 😁🤭
 
  • Tykkää
Reactions: Sipiriina
Siis onpa ärsyttävän hidas toi raskauskeijun toimitus. Viime perjantaina tilasin eikä vielä tänäänkään tullut eli ei pääse testailemaan sitten, ehkä ihan hyväkin niin, ei mee testit hukkaan tänään dpo 10. Eipä juuri mitään ihmeitä oireita kyllä ole, mistä vois mitään arvailla suuntaan tai toiseen. No jos testit tulee maanantaina niin sillon ei ainakaan varmaan enää täydy minkään suurennuslasin kanssa tiirailla testiä et on sit selkeästi positiivinen jos on tai negatiivinen Tiistaina pitäs kuukautiset alkaa
Mulla meni 1,5 vko toimituksessa, mutta se ei ole keijun vika, lähettivät heti - posti ei vaan jaa tai lajittele enää niin nopeasti :D

itse saan kanssa vasta ensi kiertoon testit käyttöön, jos ei vielä mutu tuntumalla napannut :D
 
Mulla meni 1,5 vko toimituksessa, mutta se ei ole keijun vika, lähettivät heti - posti ei vaan jaa tai lajittele enää niin nopeasti

itse saan kanssa vasta ensi kiertoon testit käyttöön, jos ei vielä mutu tuntumalla napannut
Joo näin se varmasti on. Toivotaan että tulee ens viikolla, eikä posti oo hävittänyt niinku hävitti just mun uuden pankkikortin 😂
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
Siis onpa ärsyttävän hidas toi raskauskeijun toimitus. Viime perjantaina tilasin eikä vielä tänäänkään tullut eli ei pääse testailemaan sitten, ehkä ihan hyväkin niin, ei mee testit hukkaan tänään dpo 10. Eipä juuri mitään ihmeitä oireita kyllä ole, mistä vois mitään arvailla suuntaan tai toiseen. No jos testit tulee maanantaina niin sillon ei ainakaan varmaan enää täydy minkään suurennuslasin kanssa tiirailla testiä et on sit selkeästi positiivinen jos on tai negatiivinen Tiistaina pitäs kuukautiset alkaa
Mulla myös flo ennustaa menkkoja tiistaille. Oon kahen vaiheilla testaanko edes sitä ennen, niin selkeät menkkoja edeltävät oireet on päällä.
 
vierailija
Mä en ole tuolta ennen tilannut. Muualta yleensä ollut nopea toimitus joten parissa päivässä tulleet. Nyt vain mietin että oviksen pitäs tulla viikonlopulle joka olis meille lottovoitto, haluun varmuuden kyllä hyvillä testeillä.. tuntuu vain hassulle että maksan yli 50€ siitä etten saa niitä testejä ajoissa plus sitten maksan vielä uudet testit jotka joudun hätäpäissään ostamaan kalliimmalla jostain lähi marketista. 🙄
Jos tilasit ne eilen ja viikonloppuna on tulossa ovis mahdollisesti ni ei ne olis ehtinyt vaikka ens ma tulis.
 
Suomen sisäisissä toimituksissa saa nykyään kyllä olettaa että menee vähintään se viikko. :rolleyes:

@Tiukuna Ihanaa että inssi meni hyvin. Peukkuja piinapäiville!

Täällä DPO 8 ja ei vielä mitään uutta. Toissapäivänä oli alaselkä ja lantio jostain syystä kipeät mutta se meni ohi. Tänään on ehkä pari kertaa nippaillut mutta ei nyt mitenkään poikkeavasti. Voi kun aika kuluis nopeemmin!
 
Tänään on ollut taas surulliset fiilikset koska aina vaan uutta kiertoa kierron perään 💔 Nyt kun flota tutkin tarkemmin niin joudun luultavasti sen gynen unohtamaan tässä kierrossa sillä aika on silloin kun flo ennustaa menkat eli kp26 🙄 Ihan arpapeliä alkaako kp24-28.Tätä se on ollut nyt koko tämän yli 2v. Täällä on niin typerästi että gyne käy n.kerran tai 2 kuussa, hoitaa samalla ultraääni tutkimukset odottajille .Ei ole siis kovin paljoa valinnan varaa milloin mennä 😕

Tilasin nyt uutena vitamiinina E- vitamiinia.Hikoilut ei ollut nyt mitenkään mahdottomia joten olen edelleen ilman vitexiä.
 
Suomen sisäisissä toimituksissa saa nykyään kyllä olettaa että menee vähintään se viikko.

@Tiukuna Ihanaa että inssi meni hyvin. Peukkuja piinapäiville!

Täällä DPO 8 ja ei vielä mitään uutta. Toissapäivänä oli alaselkä ja lantio jostain syystä kipeät mutta se meni ohi. Tänään on ehkä pari kertaa nippaillut mutta ei nyt mitenkään poikkeavasti. Voi kun aika kuluis nopeemmin!
Mulla on kanssa ihmeellisiä kipuja tässä kierrossa. On siis yk1. Yleensä ovulaatiokivut kestää päivän - Nyt on dpo 3 ja vieläkin ihan hirveän kipeänä vasemmanpuoleinen munasarja, kohdussa painetta sekä selkään särkee samalle puolelle 😢 Pää myös kipeänä.

Huoh, menisipä aika nopeammin niin tietäisi mistä joutuu 😊
 
Heippa

Täällä edelleen sama tilanne, menkat myöhässä nyt 9 päivää, raskaustesti negaa ja nyt en kyllä enempää testaile.

Jos tässä ei raskaana olla niin osaako joku sanoa mistä mahdollisesta syystä kuukautiset on jääneet väliin?

Onneks huomenna on tyttären 16v juhlat, ai että aika menee nopeasti.
Silloin joskus oltiin vauva palstalaisia ja nyt täällä 🙈
Lokakuiset 2006 oli mahtava ryhmä nähtiin monesti livenäkin ja muutama hyvä ystävä tarttui matkaan.
Oi niitä aikoja 🤩

Mukavaa viikonloppua teille kaikille ♥
Plussa tuulia jokaiselle.
 

Yhteistyössä