Hei taas kaikille!
DPO 10, nyt kun jo perjantain puolella ollaan. Vielä en ole testaillut, mutta viikonloppuna varmasti jo testaan.
Mulla ei ole koskaan ollu rinnat kipeät, eikä edes yhtään arat. Ei siis ikinä, eikä missään tilanteessa. Ei kuukautiskierron missään vaiheessa, ei ovulaation aikaan, eikä edes raskaana ollessa. Ei mitään turvotusta rinnoissa koskaan tms. Aina olen ihmeyellyt kun lähes kaikki naiset kertoo kokevansa jossain vaiheessa kiertoa kipua/tuntemuksia rinnoissa, ja itseni kohdalla ei ole koskaan tällaista ollut. Aina on rinnat saman tuntoiset.
Yhtään lastahan ei olla syliin saakka kyllä saatu. Kohdunulkoista ja tuulimunaa on taustalla kyllä. Mutta niidenkään aikana ei mitään tuntemuksia missään.
Ovulaatiot tunnen kyllä, ovulaatiokipu on mulla todella voimakas. Niin kova kipu, että kerran on viety ambulanssilla ihan sairaalaan epäilynä kystan puhkeaminen, mutta sekin oli kuitenkin vain ovulaatio. Kaksinkerroin pyörin sängyssä ja särkylääkkeet ei auta. Kipu alkaa välittömästi kun folliikkeli puhkeaa ja kestää 6-8 tuntia, jonka jälkeen hiipuu pois.
Ovulaation jälkeen ei ole sitten enää mitään suurempia tuntemuksia - ennenkuin menkat alkaa. Jotain pientä nippailua harvakseltaan, kuten nytkin on ollut, mutta niitä mulla on ollut kierron vaiheesta riippumatta niin kauan kuin muistan.
Eli ei mitään uutta, ihan normi olot täällä. Palailen tänne itkun kanssa varmaan sitten viikonloppuna, kun jo ties kuinka monennen kymmenennen negan tällä meidän ikuisuuden kestäneellä lapsettomuus taipaleella olen jälleen testannut..
On se jännä, miten vielä kaikkien näiden vuosien jälkeen jaksan silti toivoa ja yrittää. Toivon niin, että tämä kaikki joskus vielä palkitaan. Sitten ei harmittaisi enää yhtään niin paljon, että piti tällainen taival siihen pisteeseen kulkea.