Haaveena vauva 2023

Ovisjutut on kyl kans välillä niin mystisiä. Sain hymyn ovistestiin keskiviikkona eli torstaina piti olla sen mukaan. Kuitenkin edelleen on jonkin verran "limaa" kun normaalisti alkaa oleen jo aika kuivaa tällei oviksen mentyä. Nyt siis mietin, menikö ovis jo vaiko ei.. vai mitä ihmettä! 😅 Halut ainakin väheni, mikä saattaa johtua myös kohtuu aktiivisesta tallettelusta lähipäivinä tai sit se ovis vaan meni jo tai mistä sitä tietää.. 🙉

Tämmöstä pohdintaa tähän aamuun..😅
 
Ovisjutut on kyl kans välillä niin mystisiä. Sain hymyn ovistestiin keskiviikkona eli torstaina piti olla sen mukaan. Kuitenkin edelleen on jonkin verran "limaa" kun normaalisti alkaa oleen jo aika kuivaa tällei oviksen mentyä. Nyt siis mietin, menikö ovis jo vaiko ei.. vai mitä ihmettä! Halut ainakin väheni, mikä saattaa johtua myös kohtuu aktiivisesta tallettelusta lähipäivinä tai sit se ovis vaan meni jo tai mistä sitä tietää..

Tämmöstä pohdintaa tähän aamuun..
Mulla oli ainakin eilen ovis olot. Teki mieli seksiä koko päivän. Lisäksi kipuilua vasemmalla puolella ja limaa runsaasti. Luulen että eilen oli ovulaatio mutta eihän sitä tosiaan tiedä. Oli myös vanha tuttu oire lievä kuvotus juuri ennen ovista. Tärppiin en usko koska kuopus syntyi joulukuussa ja imetän sekä ylipainoa. Kaikki nuo on onnistunutta raskautta vastaan.
 
Onnea plussanneille 😍 Toivotaan, että moni täältä tulisi perässä plussanneisiin

Täällä kp7 ja ens to tai pe aloitetaan panostamaan talletteluihin, sitten varmaan joka toinen päivä taktiikalla mennään kuten ennenkin. Ei siis mitään uutta. Nyt on talleteltu myös, mutta on myös menny lakanoille osa, vähän miehellekin vaihtelua 😉
Innoissani seuraan teidän muiden kuulumisia, tuntuu ihan kuin omassakin kierrossa tapahtuisi jotain... Tästä tämä kuitenkin taas etenee
 
Täällä huomasin eilen, että nännit vähän arat mitä on ollut parissa kierrossa, että ehkä ovis on mennyt. Pe oli myös ekaa kertaa limaa, joka voisi olla ovislimaa. Mut siis täytyy sanoa, että mun on ollut tosi vaikea hahmottaa, mitä "kananmunanvalkuais limat" tarkoittaa, kunnes jostain luin, että kirkasta ja sitkeää. Ja sellaista sitkeää se lima oli. Mut siis, häh, luulis että sellaisessa sitkeässä limassa olisi vaikea siimahäntien edetä 😆. Ei käy omaan arkijärkeen.

Seksiä aika tasaisesti (kp 8, 10, 13, 15), että toivotaan, toivotaan :) . Hyvä mieli jo siitä kuitenkin, että ainakin mahdollisuuksia pitäisi kaiken järjen mukaan olla 🥰. Ja kai tässä pari kertaa vielä kiellon päälle voisi 😄.
 
Onks teillä jäänyt oviksen jälkeen jotain kipuilua muniksiin?

Itellä oli taas kerran mukamas ihan selviä oviskipuja tossa viikolla. Kivut oli vasemmalla puolella ja sen jälkeen vasemmalla myös kipuilee edelleen, tänään oli sellasta melko kovaakin kipua ja autossa ollessa töyssyt tuntu alavatsalla/kohdun kohdalla oudosti.
 
@Mamiks pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta 😔 kuten myös kaikille muillekin! Toivottavasti seuraava kierto olisi teidän ❤

Vielä isot kiitokset kaikille onnitteluista ❤ Onko ketä tulossa maaliskuisiin Jos käy hyvin? Aika hiljaiselta se ketju näyttää. Itse en vielä uskalla sinne siirtyä vaikka testi näytti jo tältä dpo12 https://aijaa.com/BrUCCc 🥺
Jotenkin se pelko yhäkin on läsnä 😔
Oireina lähinnä kuvotus aamuisin, hengästyminen ja huimaus.

Tänään vielä jos jaksais tän hellepäivän niin hyvä 🥵
 
Tänään eka lomapäivä :)! Toivottavasti lomailu auttaisi siihen, että menisi seuraavat pari viikkoa nopeasti. Tänä aamuna vaan on fiilis, että on se kaksi viikkoa pitkä aika odottaa menkkoja tai plussatestiä. Ja siis on tää ihmiskroppa älytön, miksi kierron pitää olla niin pitkä 🙈. Jotenkin tuntuu älyttömän vähältä, että vuodessa on vaan 12 mahdollisuutta maksimissaan, monella varmaan käytännössä vähemmän (eri paikoissa oviksen aikaan, pitkä kierto jne.). Kuka tän homman on oikeen suunnitellut, mulla olis palautetta 😆😅.
 
Mä en kyllä tajua.. tänään KP 34 eikä merkkiä uudesta kierrosta, eilen oli ihan höppänä olo koko päivän, varmasti helle ym vaikuttaa ja tissejä ajoittain pistelee mutta missä on vuoto?? Testasin siis jo negan toissapäivänä
 
Tänään eka lomapäivä :)! Toivottavasti lomailu auttaisi siihen, että menisi seuraavat pari viikkoa nopeasti. Tänä aamuna vaan on fiilis, että on se kaksi viikkoa pitkä aika odottaa menkkoja tai plussatestiä. Ja siis on tää ihmiskroppa älytön, miksi kierron pitää olla niin pitkä 🙈. Jotenkin tuntuu älyttömän vähältä, että vuodessa on vaan 12 mahdollisuutta maksimissaan, monella varmaan käytännössä vähemmän (eri paikoissa oviksen aikaan, pitkä kierto jne.). Kuka tän homman on oikeen suunnitellut, mulla olis palautetta 😆😅.
Ihanaa lomaa @Hopeanopea ! Mä kyllä täysin allekirjoitan odottamisen tuskan, jouduin ite tarkistamaan aamulla, että missä vika kun piinalistalla on vasta dpo3. Ei ollut vikaa, vaan pitkän tuntuisia päiviä 😆😂

Jos yhtään lohduttaa, niin vaikka toiset ehtii lyhyellä kierrolla 13 kertaa yrittää, ei sekään välttämättä riitä 😆😆 hyvällä huumorilla täällä toistaiseksi, selvästi loma jeesaa.
 
Nyt sulla olis sit dpo 16, miten sulla aiemmissa kierrossa on ollut ovisplussa ja milloin vuoto alkanut, niistä voit laskea mikä luteaalin pituus on. Se on usein sama, ellei ole joku lääke tms. Mikä voi vaikuttaa (esim. Keltarauhashormoni).
Se on vaihdellut kun on ollut pistoshoidot joten mahdoton sanoa, luulen että kierto vaan pitkittynyt johan olisi näkynyt testissä
 

Yhteistyössä