Mulla oli ainakin eilen ovis olot. Teki mieli seksiä koko päivän. Lisäksi kipuilua vasemmalla puolella ja limaa runsaasti. Luulen että eilen oli ovulaatio mutta eihän sitä tosiaan tiedä. Oli myös vanha tuttu oire lievä kuvotus juuri ennen ovista. Tärppiin en usko koska kuopus syntyi joulukuussa ja imetän sekä ylipainoa. Kaikki nuo on onnistunutta raskautta vastaan.Ovisjutut on kyl kans välillä niin mystisiä. Sain hymyn ovistestiin keskiviikkona eli torstaina piti olla sen mukaan. Kuitenkin edelleen on jonkin verran "limaa" kun normaalisti alkaa oleen jo aika kuivaa tällei oviksen mentyä. Nyt siis mietin, menikö ovis jo vaiko ei.. vai mitä ihmettä! Halut ainakin väheni, mikä saattaa johtua myös kohtuu aktiivisesta tallettelusta lähipäivinä tai sit se ovis vaan meni jo tai mistä sitä tietää..
Tämmöstä pohdintaa tähän aamuun..
Pitäis olla fysikaalinen suoja mutta ainakin itse löin pintaan tänään kemiallisen suojan vaikka raskaana olenkin. En jaksa liikahösäämistä.Tietääkö joku onko aurinkorasvaan joku suositus yritys/raskausaikana? Et millaista kannattaa käyttää?
Fysikaalista ne suosittelee ainakin raskaus- ja imetysaikana.Tietääkö joku onko aurinkorasvaan joku suositus yritys/raskausaikana? Et millaista kannattaa käyttää?
Sulla on huomenna rv 3+6 (dpo 13).Dpo12 ja tältä näyttää https://aijaa.com/RldMwi .
Maaliskuisiin siis jos pysyy matkassa mukana. Digia mietin millon uskaltaisi tehdä menkat kalenterin mukaan alkaisi vasta torstaina jos olisi 30 päiväinen kierto. Mutta laskurin mukaan huomenna olisi 4+0 eli jokohan uskaltaisi huomenna
Eilen testasin 2 krt ja lauantaina 3 krt.Voi olla! Mulla on ollut joskus tuollaista viivaa pregcheckillä pari viikkoa ja sit lopetin testauksen.
Ja imettäessä mulla oli myös suht vahvaa viivaa kp 12 alkaen ja ovisplussa tuli vasta kp 25.
Testaatko kerran päivässä?
Ihanaa lomaa @Hopeanopea ! Mä kyllä täysin allekirjoitan odottamisen tuskan, jouduin ite tarkistamaan aamulla, että missä vika kun piinalistalla on vasta dpo3. Ei ollut vikaa, vaan pitkän tuntuisia päiviäTänään eka lomapäivä ! Toivottavasti lomailu auttaisi siihen, että menisi seuraavat pari viikkoa nopeasti. Tänä aamuna vaan on fiilis, että on se kaksi viikkoa pitkä aika odottaa menkkoja tai plussatestiä. Ja siis on tää ihmiskroppa älytön, miksi kierron pitää olla niin pitkä . Jotenkin tuntuu älyttömän vähältä, että vuodessa on vaan 12 mahdollisuutta maksimissaan, monella varmaan käytännössä vähemmän (eri paikoissa oviksen aikaan, pitkä kierto jne.). Kuka tän homman on oikeen suunnitellut, mulla olis palautetta .
Ovisplussa oli 17.6 eli mikähän dpo mut lue riippuu varmaan miten pian oikeasti tapahtunut ovis. Luteaalista ei mitään hajua kuinka pitkä onMikä dpo sulla? Onko sulla kuinka pitkä luteaali ollut?
Se on vaihdellut kun on ollut pistoshoidot joten mahdoton sanoa, luulen että kierto vaan pitkittynyt johan olisi näkynyt testissäNyt sulla olis sit dpo 16, miten sulla aiemmissa kierrossa on ollut ovisplussa ja milloin vuoto alkanut, niistä voit laskea mikä luteaalin pituus on. Se on usein sama, ellei ole joku lääke tms. Mikä voi vaikuttaa (esim. Keltarauhashormoni).