PahoittelutEi päästä siirtoon, yksikään munista ei hedelmöitynyt
PahoittelutEi päästä siirtoon, yksikään munista ei hedelmöitynyt
No viivahan siinä, hienoaEn malttanut olla testaamatta tänään tuli omaan silmään hailura https://aijaa.com/6wDPho
Ihan selkeä plussa paljon onnea!Tässä vielä mun haamu. Jännä ettei onestepin Puikolla tullu selvää haamua mut tää on aika selkee musta
https://img.aijaa.com/b/00776/15065899.jpg
Täähän oliskin se "helppo" ratkaisu etten kertois mulloin ovis on, mutta kun ei tarvi kertoa kun mies itse ilmoitti n viikko sitten että hän osaa laskea otollisimmat ajat mun menkoista päätellen insinöörimies, sen huomaa tässäkin.. Mies on siis tässä kohtaa vähän liiankin tietoinen kaikesta. Mulla kun tosiaan on lähes kellontarkka kierto ollut pitkään niin sillä miehenkin on helppo pysyä mukana milloin on otolliset ajat ja milloin ei. Tämä kierto meni nyt oviksen osalta ohi, ovis oli ke-to ja ei talleteltu sattuneista syistä nyt sit ollenkaan onnistuneesti.. ei muuta kun menkkoja kohti sit vaan! Plääh!Ehkä vois miehen kanssa sopia ettei se tiedä milloin ne otollisemmat ajat on. Mäkään en nyt sano ihan suoraan enää että nyt sain plussan, vaan koitan alkaa vietellä jo hyvissä ajoin ennen plussaa ettei sillä ole mitään käryä milloin se sitten on. Kerron vaan että nyt on sitten pari viikkoa niin että kaikki talteen eikä lennätellä muualle ihan varuiksi vaan. Mä en niin paljon luota ovistikkuihin, enkä omiin tuntemuksiin kun viimeksi ei ollu juuri mitään nippailuja, niin tästä syystä aloitellaan hyvissä ajoin kp6-7 alkuun vaikka joka kolmas päivä, sitte ku ovistesti vahvenEE vähän ni sit jokatoinenpäivä. Ja oviksen ylikin koska se voi olla että ei se munasolu irtoa just se 12h vaan vasta myöhemmin. Ja sit sen jälkeen vapaampaa touhua taas.
monilla toimii toi ettei mies tiedä. Ja että sopii sen päivän mistä eteenpäin tavara sisään, jos joskus haluis lennätellä muualle niin siitä sit erikseen taas kertoo että nyt voi tehdä niin
Oletko ajatellut mennä yksityiselle gynelle? Hän voisi olla parempi kuin julkisen puolen gyne? Voisit olla yhteydessä ihan lapsettomuuteen erikoistuneeseen gyneen. Vaikka teillä lapsia on niin silti kannattaa ottaa yhteyttä. Kovasti toivon tsemppiä teille että saisitte plussan. Mutta myös ärsyttää miehesi asenne. Sinä teet kaiken mahdollisen jotta raskaus onnistuisi. Mutta miehesi ei tee mitään. Ei suostu tutkimuksiin tms. Voisiko olla syy siinä että miehesi ei oikeastaan edes halua lisää lapsia. Hän en vaan uskalla myöntää sitä sinulle. Teidän kannattaa istua alas puhua yhdessä että onko miehesi vakavissaan tässä asiassa. Kierrosta toiseen sinä yrität kaiken onnistuaksesi raskaudessa. Käyttämäsi summat akupunktioon ja jäsen korjaukseen sillä rahoilla olisit saanut jo varmaan yksityisen gynen arvion. Tai miehesi tutkimukset tehtyä. Yritän olla sinua kohtaan tsemppaava . Minua vaan ärsyttää sinun miehesi. Uskon vakaasti että miehessäsi on joku vika.No niin 7-päivää uuteen kiertoon ja jo heräsin tänään hikipuuskaan Onko kellään ollut hikoilua niin että olisikin ollut raskaana? Epätoivoistahan tämä on kun järjestään melkein kaikki kierrot ollut tuota hikoilua ennen menkkoja Välillä tulee monta päivää ennen menkkoja joskus samana aamuna ja joskus jäänyt tulematta puuskat kokonaan :/ Tämä jatkunut nyt ainakin reilun vuoden.Julkiselta gyneltä en mitään apua saanut, hän vaan tokasi johtuu hormoonien heittelystä . Lisään vielä että kilppari arvot tarkistettu hiljakkoin, niissä kaikki ok.Tämä hilkoilu ajoittuu aina loppu kiertoon, saattaa tulla juuri ennen menkkoja myös päivällä
Viestisi on todella ristiriitainenOletko ajatellut mennä yksityiselle gynelle? Hän voisi olla parempi kuin julkisen puolen gyne? Voisit olla yhteydessä ihan lapsettomuuteen erikoistuneeseen gyneen. Vaikka teillä lapsia on niin silti kannattaa ottaa yhteyttä. Kovasti toivon tsemppiä teille että saisitte plussan. Mutta myös ärsyttää miehesi asenne. Sinä teet kaiken mahdollisen jotta raskaus onnistuisi. Mutta miehesi ei tee mitään. Ei suostu tutkimuksiin tms. Voisiko olla syy siinä että miehesi ei oikeastaan edes halua lisää lapsia. Hän en vaan uskalla myöntää sitä sinulle. Teidän kannattaa istua alas puhua yhdessä että onko miehesi vakavissaan tässä asiassa. Kierrosta toiseen sinä yrität kaiken onnistuaksesi raskaudessa. Käyttämäsi summat akupunktioon ja jäsen korjaukseen sillä rahoilla olisit saanut jo varmaan yksityisen gynen arvion. Tai miehesi tutkimukset tehtyä. Yritän olla sinua kohtaan tsemppaava . Minua vaan ärsyttää sinun miehesi. Uskon vakaasti että miehessäsi on joku vika.
Toi on tosi harmi että tulee paineita. Pitäö vaan yrittää puhua ja yrittää sitä seksiä vaan harrastaa ilman että se on takaraivossa se ovulaatio.Täähän oliskin se "helppo" ratkaisu etten kertois mulloin ovis on, mutta kun ei tarvi kertoa kun mies itse ilmoitti n viikko sitten että hän osaa laskea otollisimmat ajat mun menkoista päätellen insinöörimies, sen huomaa tässäkin.. Mies on siis tässä kohtaa vähän liiankin tietoinen kaikesta. Mulla kun tosiaan on lähes kellontarkka kierto ollut pitkään niin sillä miehenkin on helppo pysyä mukana milloin on otolliset ajat ja milloin ei. Tämä kierto meni nyt oviksen osalta ohi, ovis oli ke-to ja ei talleteltu sattuneista syistä nyt sit ollenkaan onnistuneesti.. ei muuta kun menkkoja kohti sit vaan! Plääh!
Mulla oli hikoilua myös plussakierrossa! Ja siis aina myös negakierroissa ennen menkkoja ja siitä johtuen heitinkin plussakierrossakin toiveet jo romukoppaan kun se hikoilu alkoi. Testasin vasta kun ei menkat alkaneet kun olin ihan varma etten voi olla raskaanaNo niin 7-päivää uuteen kiertoon ja jo heräsin tänään hikipuuskaan Onko kellään ollut hikoilua niin että olisikin ollut raskaana? Epätoivoistahan tämä on kun järjestään melkein kaikki kierrot ollut tuota hikoilua ennen menkkoja Välillä tulee monta päivää ennen menkkoja joskus samana aamuna ja joskus jäänyt tulematta puuskat kokonaan :/ Tämä jatkunut nyt ainakin reilun vuoden.Julkiselta gyneltä en mitään apua saanut, hän vaan tokasi johtuu hormoonien heittelystä . Lisään vielä että kilppari arvot tarkistettu hiljakkoin, niissä kaikki ok.Tämä hilkoilu ajoittuu aina loppu kiertoon, saattaa tulla juuri ennen menkkoja myös päivällä
Mä tein testin mutta tosi haalea edelleen. Huomenna sit taas uutta . Mähän en tikuttanut ovista ku loppu kesken, mulla oli vaan pari jäljellä enkä hankkinut uusia. No sit jomottelujen perusteella tiesin et millon about ehkä oli ovis.
Kiitos vastauksestasi Toivoa siis onMulla oli hikoilua myös plussakierrossa! Ja siis aina myös negakierroissa ennen menkkoja ja siitä johtuen heitinkin plussakierrossakin toiveet jo romukoppaan kun se hikoilu alkoi. Testasin vasta kun ei menkat alkaneet kun olin ihan varma etten voi olla raskaana
Huh ja kahta kauheemmat hikipuuskat nyt imetysaikana loppukierrossa