Päätin kannustavien viestien rohkaisemana rekisteröityä tänne. Olen siis se 45-vuotias häpeilevä vauvahaaveilija @Samovaari oli ihana vertaistuki tilanteessa. Itsellä jälleen melkoisen varma nega-kierto. En enää ole ns. piinailija. Aikanaan olin enemmänkin, mutta sittemmin olotila sekä toiveikkuus tulee ja menee. Toki raskasta on ollut se, että esim. nelisen vuotta olen lääkitystä joutunut miettimään jokaisessa kierrossa. Eli olen valinnut kivut lääkkeiden sijaan kuukautisten aikaa lukuunottamatta. Ovulaatiota en ole tikutellut inssi-hoitojen jälkeen, sillä edelleenkin ovulaatio tapahtuu lähes joka kierrossa. Eli luomuna mennään.
Olisi kiinnostavaa kuulla @Samovaarin kokemuksia hoidoista, vaikka me emme pidemmälle lähteneetkään. Muistan nimittäin Letrozolin aiheuttanen aivan hirvittävät ovulaatiokivut (ja useita päiviä) ja järkyttävän turvotuksen. Meillä myös seksielämästä tuli totaalisen laskelmoltua sopivien ajankohtien räknäämisestä inssiin nähden. Ja sen jälkeen olinkin niin kipeä, että lähinnä rakentelin piikkilanka-aitaa patjojen väliin🫣
Kiitos vielä kaikille lämpimistä ja rohkaisevista viesteistä!
Olisi kiinnostavaa kuulla @Samovaarin kokemuksia hoidoista, vaikka me emme pidemmälle lähteneetkään. Muistan nimittäin Letrozolin aiheuttanen aivan hirvittävät ovulaatiokivut (ja useita päiviä) ja järkyttävän turvotuksen. Meillä myös seksielämästä tuli totaalisen laskelmoltua sopivien ajankohtien räknäämisestä inssiin nähden. Ja sen jälkeen olinkin niin kipeä, että lähinnä rakentelin piikkilanka-aitaa patjojen väliin🫣
Kiitos vielä kaikille lämpimistä ja rohkaisevista viesteistä!