No katotaan alkaako menkat ens viikolla. Ei oo kyllä mitään oireita muuten.Mulla noi sun dpo8 ja 9 oireet oli nimensä ekoja raskausoireita esikoisesta. Kiinnittymisdippi ja kiinnittymisvuotoa.
No katotaan alkaako menkat ens viikolla. Ei oo kyllä mitään oireita muuten.Mulla noi sun dpo8 ja 9 oireet oli nimensä ekoja raskausoireita esikoisesta. Kiinnittymisdippi ja kiinnittymisvuotoa.
Mikä dpo muuten sait plussan testiin tuolloin?Mulla noi sun dpo8 ja 9 oireet oli nimensä ekoja raskausoireita esikoisesta. Kiinnittymisdippi ja kiinnittymisvuotoa.
Mulla noi oireet tuli dippi dpo7 ja vuoto dpo8 ja dpo9 tein juuri ja juuri näkyvän haamun dpo 11 näkyi jo selkeämmin.Mikä dpo muuten sait plussan testiin tuolloin?
Juu, itse tein tänään ja negaa näytti normaalilla r-testillä ainakin. Oottelen ens viikon että ilmestyykö menkat.Mulla noi oireet tuli dippi dpo7 ja vuoto dpo8 ja dpo9 tein juuri ja juuri näkyvän haamun dpo 11 näkyi jo selkeämmin.
Edit. Sit mun toisessa raskaudessa joka oli kohdunulkoinen & kohdunsisäinen (kohdun sisäinen meni kesken kohdun ulkoisen takia) muistaakseni dpo8-9 tuli dippi ja vuotoa pienesti ja vasta dpo12-13 maailman himmein haamu
Pidän peukkuja!Apua. Ei vieläkään mitään. Huomenna testataan kyllä. Sit on kp 33. Meillä on nyt siis kaks vuotta yritystä, nolla plussaa ja jännitys tapissa.
Tiedätkö mitä tuo amh testi maksaa? Tekisi mieli pyytää yksityiseltä se. Kun kunnalliselta puolella sitä ei määrätä.Mä varasin nyt amh uudelleen mittaukseen ja sitten fsh arvon, viimeksi ne lääkärin mukaan oli kunnossa ikään nähden mutta toi karvan häviäminen on tuttua se mulla tapahtunut kyllä jo parin vuoden sisällä.
Toivon tietysti etten kokeeseen mene ja tärppää tästä kierrosta mutta enpä juuri enää usko siihen. Ikääntyminen on paskaa varsinkin tämän asian kannalta kun vielä haluaisi vauvaa ja sitten ei enää onnistu
Yksityisellä (terveystalo)olisi maksanut n.100€, en halunnut maksaa noin paljoa yhdestä ainoasta kokeesta.Tiedätkö mitä tuo amh testi maksaa? Tekisi mieli pyytää yksityiseltä se. Kun kunnalliselta puolella sitä ei määrätä.
Nythän nuo testit on kallistuneet. Kun ei saa enää kelakorvausta. Katselin äsken hintoja. Esim Puhtin testi oli 124€.Yksityisellä (terveystalo)olisi maksanut n.100€, en halunnut maksaa noin paljoa yhdestä ainoasta kokeesta.
Itse en ole huomannut mitään karvojen vähentymistä
@Sipiriina toivon niin kovin että nyt on teidän vuoro plussata
Puikoista en osaa sanoa, mutta liuskoilla testannut ehkä viimeiset kolme kertaa ja aina näkyy "jotain" mutta jos sulla ihan haamu, toivotaan toivotaan eikai vielä voi olla liian myöhäistä vahvistumiselleMul nyt järestäin nois one stepin puikois, haamu ilmestyny kuivumisen jälkeen, onko teil millasia kokemuksia noista testeistä? Oireitakin olis. Mut nyt eilen ja tänään nippaillua, jotenkin en jaksa toivoo että kunnon plussaa tulis. Tiistaina pitäs alkaa uus kierto.