Mulla tuli kanssa dpo10 roskishaamu, ja dpo11 jo haamu josta kuvan sai. Siitä se lähti vahvistumaan.Hei apua! Aamun negatiivinen testi on muuttunut roskishaamuksi! On siis semmoinen todella vähän punertava ei vaan valkoinen viivanpaikka. Onko muilla kokemusta Sofin testeistä? Tekeekö ne näin vai onko tässä vielä toivoa? Huomiseksi käytävä ostamassa uusi testi
Kun luin tämän niin muistin että näin viime yönä unta, jossa menkat alkoi ja manasin unessa että miten hitossa ne nyt kp22 alkaa… ei ole alkanutTänään on ollut melko oireetonta. Toki sitkun mietin muistankin et näin tosi villejä unia, on närästänyt ja ollut omituista vatsakipua. Olo on toisaalta aivan varma tärpistä mut toisaalta tosi 50:60 et pnkoha
Sun oireet kuulostaa kyllä hyvälle!Tänään on ollut melko oireetonta. Toki sitkun mietin muistankin et näin tosi villejä unia, on närästänyt ja ollut omituista vatsakipua. Olo on toisaalta aivan varma tärpistä mut toisaalta tosi 50:60 et pnkoha
Toivottavasti teille saa tällä apuaMoikka!
Mulla on ollut pitkä tauko tänne kirjoittamisesta. Nyt tuli tunne, et olis mukavaa päästä avaamaan omia fiiliksiä tänne.
Taustana siis, että ollaan ehkäisy jätetty pois talvella -20. Ei yhtäkään positiivista raskaustestiä olla saatu. Hakeuduttiin lapsettomuus tutkimuksiin. Kummastakaan ei mitään varsinaista "vikaa" ole löytynyt. Epäilynä kuitenkin mahdollinen ovulaatio häiriö.
Joten meille päädyttiin aloittamaan ovulaatioinduktio hoito yhdistettynä inseminaatioon.
Tässä kierrossa aloitin letrozol lääkityksen. Ja tänään ovis testiin tuli plussa, joten tänään oli ensimmäinen inseminaatio!
Olo oli toiveikas mut kohdun limakalvo vain 7mm mutta se on kuulemma riittävä. 2 johtofollikkelia oikealla 20mm & vasemmalla 18mm. Niin nyt on jotenkin ristiriitaiset fiilikset. Kovasti haluaisin toivoa onnistumista mutta mitä oon ymmärtänyt niin harvoilla tärppää ainakaan ensimmäisestä. Olis kiva kuulla, jos täällä olis jollain kokemuksia inseminaatiosta
Hyvää viikonloppua kaikille!
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Irene kärsi raskauspahoinvoinnista synnytykseen asti: "Oksensin lähes päivittäin"