No nään, toivotaan että viiva vahvistuu! Onnea!Hei apua kyl se eilinen toisen viivan vilahdus enteili jotain tänään testattu pysyvä haamu tulisiko tänne sittenkin joulun ihme koronasta huolimatta
Näättekö?
Näkyy! Huippua!Hei apua kyl se eilinen toisen viivan vilahdus enteili jotain tänään testattu pysyvä haamu tulisiko tänne sittenkin joulun ihme koronasta huolimatta
Näättekö?
Olen niin pahoillaniArgh. Mulla oli pisin kierto ikinä (31 pv.) ja just kun olisin uskaltanut testata, alkoi aamulla vuoto. Aina yhtä runsaasti eli ei mitään toivoa. Tein testin sen jälkeen ja ihan vitivalkoinen. Tyhmä olo kun uskalsi hetkeksi jo ajatella, että ehkä meillekin jouluplussa. Olin tosi viilipytty, mutta viikko myöhässä olevat menkat on jo ihan puhdasta kiusaa. Itkut.
Alkoihan se sitten illalla tiputella. Ei tuo siteeseen asti vuoda mutta eipä se ole koko vuonna vuotanut muutenkaan kuin km aikana. Menkat ne on silti. Tärppipäivät menee vuoden ekalle viikolle. Nyt jos tärppäisi niin laskettu aika olisi mun esikoisen synttärien aikoihin ellei jopa sama@Selis ja @Sipiriina Pahoittelut
@Kuumeilija40 Voi kun kertoisi jostain paremmasta kuitenkin
@Mimerkki Tsemppiä, kyllä ne yleensä tulee heti kun tänne ehtii kirjoittaa!
@haaveillen Toivottavasti on valemenkat, tsemppiä odotteluun
@tiipanen No keskimäärinhän se on oletus että ovulaatio on positiivisesta testistä seuraavana päivänä (eli silloin dpo 0), mutta tosiaan se voi olla mitä vaan tuolta 16-48h väliltä. Mitä itse olen huomannut niin mulla se on lähempänä sitä 48h.
ja onnea vielä @sarater !
On ollut sen verran kiireistä että olen unohtanut liittyä piinailijoihin; tälle päivälle dpo 4, kiitos! Hirveän suuria toiveita ei ole, mutta aina voi toivoa.
Kannattipa taas valittaa täällä, aamulla alkoi tulvimaan Aiemmin pohdin yrityksen lopettamista koska vtutti miehen kanssa käyty riita niin paljon. Nyt kuitenkin pohdin että vuosien päästä katuisin todennäkösesti sitä päätöstä olla yrittämättä. Yykoo 21, täältä tullaan.Toivottavasti @Saaga86 nyt on teidän vuoro
Varovaiset onnittelut @jempppis
Pahoittelut @Kuumeilija40 negasta
Täällä kp27 , tänään pitäisi vuodon alkaa. Jos jotain hyvää niin kierto ei ainakaan jää liian lyhyeksi. Vielä ei ole alkanut tiputtelu joten huominen saattaa olla vasta Kp1. Parasta olisi tietysti jos menkat jäisi tulematta
Edelleenkään en ole parantunut Saa nähdä montako viikkoo tämä kestää
Ihan hyvin menee, kiitos kysymästä!@J-Annika Miten menee, onko mitkä fiilikset?
Voi että Olispa!!!Hei apua kyl se eilinen toisen viivan vilahdus enteili jotain tänään testattu pysyvä haamu tulisiko tänne sittenkin joulun ihme koronasta huolimatta
Näättekö?
Mulla taas on sellainen tunne että siellä on tärppi käynyt. Ihan vaan niistä lämmöstä kun sillon kuvan laitoit.Ihan hyvin menee, kiitos kysymästä!
Testailin tänään (dpo 8), mutta viivanpaikka vain näkyy. Ennen olisin ajatellut että alkava plussa, mutta Viimeksi oli kiinnittyminen vasta 9 dpo, joten onhan tässä aikaa, mutta en usko että mitään tässä kierrossa tapahtuu
Mitä sulle kuuluu?
Parasta puuhaa viikonloppuun Jospa tää olis teidän kuukausiMulla taas on sellainen tunne että siellä on tärppi käynyt. Ihan vaan niistä lämmöstä kun sillon kuvan laitoit.
Mulla pitäs olla ovis perjantaina , pitää nyt päivällä aloittaa testien teko. Ihan ok fiilikset kun päästään hyödyntää jo -2dpo jos nyt ovis ajallaan tulee.., vaikka työt sotkee talletteluja, kerkee sitä kerran päivässä kuitenkin.
Toivottavasti pysyisi menkat pois sulla . Sama juttu että jos jotain positiivista niin kierto pidempi kuin kaksi viimeistä kiertoa. .Toivottavasti @Saaga86 nyt on teidän vuoro
Varovaiset onnittelut @jempppis
Pahoittelut @Kuumeilija40 negasta
Täällä kp27 , tänään pitäisi vuodon alkaa. Jos jotain hyvää niin kierto ei ainakaan jää liian lyhyeksi. Vielä ei ole alkanut tiputtelu joten huominen saattaa olla vasta Kp1. Parasta olisi tietysti jos menkat jäisi tulematta
Edelleenkään en ole parantunut Saa nähdä montako viikkoo tämä kestää
Voi harmi . Oon ymmärtänyt että laimea vuoto meinaa sitä että estrogeeniä olisi liian vähän.Niinhän ne menkat alkoi tänään hetki sitten Aamusta jäi paperiin vaaleanpunaista ja nyt jo vuotaa . Vuoto on jälleen oudon laimeaaMistähän voi johtua? Luulin että johtui aiemmin Sharatavarista mutta nyt en ole käyttänyt ja sama homma jatkuu
Eipä tuonut tämäkään vuosi plussaa
Pahoittelut sinnekin 🩹 Jep, sitä väkisin alkaa unelmointi, ja sitten se tippuminen sieltä sattuu testailitko vuodon aikana/jälkeen hcgtä? kuinka nopeasti lähti viiva laimenemaan? ja ehtikö sulla tulemaan raskausoireita, ja kuinka nopeasti hävisi jos ehti tulla? kaipaan vertaistukea, siksi pommitus kysymyksillä ja todellakin, toivotaan meille (ja muille) kunnon tärppiä tulevaan@haaveillen pahoittelut täällä edellisessä kierrossa kanssa liian aikaisin iloitsin plussasta, vaikeaa se on olla alkamatta unelmoimaan pitkälle kun edes se kunnon haamulainen testiin tulee. Mutta samoin yritän suhtautua, että kropat toimii kun jotain tapahtuu, se on tärkeintä. Nautitaanpa nyt joulusta ja Otetaanpa molemmat (ja kaikki muut viime aikoina kemiallisia saaneet) tässä seuraavassa kierrossa nyt se pysyvä plussa