Heippa, mä olen tän joulukuun piinaillut teidän kanssa täällä ryhmässä. Omasta taustasta sen verran, että alettiin yrittämään esikoista 7/19, vuoden yrityksen jälkeen hakeuduttiin yksityiselle lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin. Meille tehtiin munasolujen keräys ennen ICSI hoitoja. Tuore alkion siirtoa ei pystytty heti tekemään, mutta saatiin 5 blastokystiä/alkiota pakkaseen. 8/20 meille tehtiin ensimmäinen pakastetun alkion siirto ja tämä onnistui heti ensimmäisellä yrittämällä ja saatiin hoidon tuloksena keväällä 2021 meidän esikoinen. Tämän vuoden keväällä jätettiin taas ehkäisy pois, mulla ei kovia odotuksia ollut tämän luomuyrittämisen suhteen. Loppuvuodesta hakeuduttiin taas tutulle lapsettomuusklinikalle hoitoihin, pakastetun alkion siirto tehtiin joulukuun alussa ja nyt oon piinaillut teidän kanssa miten meidän käy. Tämä on ensimmäinen kierto tänä vuonna kun olen oikeasti piinaillut
Verikoeajan Hcg-mittaukseen sain tälle päivälle, mutta hätähousuna olen tehnyt jo viikonlopun aikana virtsasta pari positiivista testitulosta
Hcg-arvo oli 300, vielä vähän jännitän onko se tarpeeksi hyvä arvo, nyt viikkoja olisi 4+2…
Toivotan teille kaikille tsemppiä yritykseen ja ehdotan hakeutumaan hoitoihin, jos yrityksestä huolimatta ei tulosta tule
Vuoden yrittäminen tuntuu nuorilta ja perusterveiltä ihmisiltä todella pitkältä ajalta ja harmittaa, että ei hakeuduttu aiemmin tutkimuksiin, koska oikeasti meiltä vika löytyi. Vaikka sitä vuoden yrittämistä aina suositellaankin.
Toivottavasti kaikki saatte vielä 2023 lapsukaiset syliinne
Ihanaa joulun aikaa