Haaveena vauva 2023

Huh. Täällä on oltu koko perhe ilmeisesti influenssassa 🤒 Vihdoin aletaan olla kaikki kunnossa, mutta olihan tauti.

Voi miten paljon huonoja uutisia tänne on tullut. Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon - toivotaan mukavampaa vuoden aloitusta! 🤩

Ja muutama plussakin taisi jossain vilahtaa. Onnittelut plussanneille!

Täällä odotellaan edelleen ovista saapuvaksi. Taitaa jäädä taas myöhäiseksi. Viime kierrossa sain ovisplussan vasta kp 16 eikä haaleiden testien mukaan näytä olevan tässä kierrossa yhtään aikaisemmin 😕
 
Onpa ollut taas useita nega tuloksia ja uusia kiertoja
Itse mietin kovasti miten löydän positiivista uudesta kierrosta ja pieni lohtu on nyt ainakin se että saa syödä kalaa yms.. jouluaterialla Seuraava ovis osuisi näillä näkymin uudenvuoden aattoon/uudenvuoden päivään Sitten on sen jälkeen vielä loma viikko

Oletteko käyneet katsomassa ensi vuoden äitiys pakkauksen? Mitä ajatuksia herättää? Itse tykkään enemmän tämän hetkisestä mutta pääasia että pääsisi hypistelemään edes jotain pakkausta

Kävin pitkästä aikaa jäsenkorjaajalla ja hän sanoi että lantio ei olisi enää niin paljoa virheasennossa missä oli viime keväänä
Mäkin kävin eilen mielenkiinnosta katsomassa uuden pakkauksen. On kyllä paaaljon kivempi, kun silloin 2011, mutta tän hetken pakkaus on kyllä jotenkin supersöpö. Kävin just kaverilla ihastelemassa sitä livenä 😍
 
Oli pakko testata aamulla. Dpo 9 negaa näytti tai oli siinä haamun esiäiti. Mutta oli rfsu testi niin viiva paikka ollut. No en oikeastaan vielä odottanut että plussa vielä edes näkyisi. Yöllä oli hikipuuskia. Nyt on menkkajomotuksia saa juosta vessassa tarkistamassa että alkaako vuoto. Nyt on KP 20 vielä ei pitäisi menkat alkaa. No ei muuta kuin uutta kiertoa odottamaan. Menkat pitäisi alkaa ensi viikon tiistaina. Testaan seuraavan kerran jouluna jos menkat ei ala
 
Mä oon miettinyt, että aika moni täällä aloittaa raskaustestien tekemisen jo tosi aikaisessa vaiheessa. Mä oon tehnyt aina vasta kun ovulaatiosta on kulunut reilusti päälle 2 viikkoa, aina plussat oon jo tiennyt ennen kun testiä olen tehnyt. Oonko ainoa joka testaa vasta silloin? :)
Itsellä ahdistaisi aika paljon jos kiinnittymisyrityksetkin näkyisi jo plussana ja sitten alkaisikin kuukautiset.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mä oon miettinyt, että aika moni täällä aloittaa raskaustestien tekemisen jo tosi aikaisessa vaiheessa. Mä oon tehnyt aina vasta kun ovulaatiosta on kulunut reilusti päälle 2 viikkoa, aina plussat oon jo tiennyt ennen kun testiä olen tehnyt. Oonko ainoa joka testaa vasta silloin?
Itsellä ahdistaisi aika paljon jos kiinnittymisyrityksetkin näkyisi jo plussana ja sitten alkaisikin kuukautiset.
Mä testailen suht aikaisin, mutta ei se vaikuta mitenkään esim että myöhäinen pos muuttuu negaksi. Viime kierrossa taisi olla pos dpo 23 asti ja sitten alkoikin km 😊 Tykkään nähdä mitä tapahtuu😅
 
Viimeksi muokattu:
Onpa ollut taas useita nega tuloksia ja uusia kiertoja
Itse mietin kovasti miten löydän positiivista uudesta kierrosta ja pieni lohtu on nyt ainakin se että saa syödä kalaa yms.. jouluaterialla Seuraava ovis osuisi näillä näkymin uudenvuoden aattoon/uudenvuoden päivään Sitten on sen jälkeen vielä loma viikko

Oletteko käyneet katsomassa ensi vuoden äitiys pakkauksen? Mitä ajatuksia herättää? Itse tykkään enemmän tämän hetkisestä mutta pääasia että pääsisi hypistelemään edes jotain pakkausta

Kävin pitkästä aikaa jäsenkorjaajalla ja hän sanoi että lantio ei olisi enää niin paljoa virheasennossa missä oli viime keväänä

Muutama kiva oli tossa paketissa mut en kyllä niiden takia pelkästään ottais 🙈 nykyään kun vaatteiden määräkin on paljon vähemmän kun ennen mut jos ottaa rahana nii se on edelleen sama... Ensimmäiselle otin paketin ja jäi valtaosa käyttämättä kun oli niin poikamaisia, sen jälkeen oon ostanut kirpulta vaan ne mitkä on paketista halunnu ku aina joltain jää käyttämättä 😊
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Mä oon miettinyt, että aika moni täällä aloittaa raskaustestien tekemisen jo tosi aikaisessa vaiheessa. Mä oon tehnyt aina vasta kun ovulaatiosta on kulunut reilusti päälle 2 viikkoa, aina plussat oon jo tiennyt ennen kun testiä olen tehnyt. Oonko ainoa joka testaa vasta silloin?
Itsellä ahdistaisi aika paljon jos kiinnittymisyrityksetkin näkyisi jo plussana ja sitten alkaisikin kuukautiset.
Tää ois varmaan se järkevin tapa 🙈 mut ei mun maltilla 😆
 
Munkaan maltti ei kyllä riitä siihen, että odottais testaamista menkkojen alkamispäivään asti🙈

Meillä oli tänään nyt se inssi ja niinkuin arvelin niin ovulaatio oli jo tapahtunut, toki ei varmaa tietoa tietenkään, että kuinka paljon aiemmin se on tapahtunut. Mutta toimenpide meni hyvin ja ei tuntunut juuri miltään😊 Nyt sitten jännitetään ja virallinen testipäivä laitettiin 3 viikon päähän😅 en kyllä millän malta sinne asti odottaa testaamista😂

Ja oli itsekin pakko käydä katsomassa tuo äitiyspakkaus ja musta se on kivan näköinen! Toki tämän vuoden olisi kivempi, mutta kelpaisi hyvin tuo ensi vuodenkin😍
 
Onko muilla koskaan paineen tunnetta/ kipua alavatsalla/munasarjoissa seksin aikana? Itse olen huomannut oviksen aikaan joskus tietyissä asennoissa mutten koskaan ole tuntenut näin ennen uutta kiertoa Eilen ihan normaalissa asennossa tuli kova paineen tunne ja täytyi vaihtaa asentoa. Heti toiveet vähän heräsi josko voisi tarkoittaa jotain mutta myös mietityttää johtuiko jäsenkorjauksesta , jos lantion asennossa tapahtui jotain muutosta

Entäpä te jotka ootte plussanneet niin onko teillä ollut ennen plussaa finnejä vai finnitöntä? Plussa kiertoja itsellä ei ole ollut tänä yritys aikana ja finni tilanne on vaihdellut kovasti.

Mukavaa päivää kaikille
Ennen plussaa ei ollut finnejä. Ainut mistä olisin voinut arvata plussan, (jos olisin osannut) oli kipeät rinnat ja yöunien rikkonaiseksi muuttuminen. Siis plussa kirjaimellisesti on vienyt yöuneni. Nyt viikon valvonut. 😅
 
vierailija
Onnea plussanneille! Tsempit meille muille. Ensi viikko ovisviikko, aatonaatolle ennustaa ovista. Miehen kanssa saatiin puhuttua tutkimuksiin hakeutumisesta ja vastoin kun pelkäsin, mies oli suostuvainen. Päätettiin aloitella yksityiseltä jotta päästään kunnolla tutkimuksissa alkuun. Joten maanantaina olis jo ensikäynti lapsettomuusklinikalla sekä miehen siemennesteanalyysi siinä samalla. Jännittää ja ahdistaa mutta toisaalta on myös toiveikas olo. Tosi nopeasti saatiin aika, nyt sitten odotellaan.
 
vierailija
Onnea plussanneille! Tsempit meille muille. Ensi viikko ovisviikko, aatonaatolle ennustaa ovista. Miehen kanssa saatiin puhuttua tutkimuksiin hakeutumisesta ja vastoin kun pelkäsin, mies oli suostuvainen. Päätettiin aloitella yksityiseltä jotta päästään kunnolla tutkimuksissa alkuun. Joten maanantaina olis jo ensikäynti lapsettomuusklinikalla sekä miehen siemennesteanalyysi siinä samalla. Jännittää ja ahdistaa mutta toisaalta on myös toiveikas olo. Tosi nopeasti saatiin aika, nyt sitten odotellaan.
Siis Eadni1992 oli tämä, jostain syystä kirjautuminen ei ollut päällä
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Onpa ollut taas useita nega tuloksia ja uusia kiertoja
Itse mietin kovasti miten löydän positiivista uudesta kierrosta ja pieni lohtu on nyt ainakin se että saa syödä kalaa yms.. jouluaterialla Seuraava ovis osuisi näillä näkymin uudenvuoden aattoon/uudenvuoden päivään Sitten on sen jälkeen vielä loma viikko

Oletteko käyneet katsomassa ensi vuoden äitiys pakkauksen? Mitä ajatuksia herättää? Itse tykkään enemmän tämän hetkisestä mutta pääasia että pääsisi hypistelemään edes jotain pakkausta

Kävin pitkästä aikaa jäsenkorjaajalla ja hän sanoi että lantio ei olisi enää niin paljoa virheasennossa missä oli viime keväänä
Otan aina pakkauksen, ihan sen lootan takia 😅 meillä lapset nukkuu siinä, kun olen aikanaan ostanut Uinua kehdon, jonka sisään se laatikko menee 🥰

Näytti ihan kivalta kyllä vaatteet! 😊
 
Tuossa kun aloitettiin tän kolmosen yritys elokuussa, niin ekoissa kierroissa testailin innokkaana jo hyvissä ajoin ja ainahan se nega sieltä pamahti ja pilas kyllä päivän(parin) fiilikset. Nyt en oo kahteen kiertoon testannu ollenkaan, vaan odottanut menkkoja ja jotenkin itelle tää on ollut lempeämpi tapa vaikka tietty hirvee pettymys siltikin.🙈

Tekishän se mieli testailla nytkin (dpo 12 nyt ja kp 27/28) mutta taidan odottaa vielä perjantaihin alkaako ne menkat niin kun pitäis. Sit voi viikonlopun masistella rauhassa.🙄🩸
 
  • Rakkaus
Reactions: haaveillen
Moikka!
Täältä tulis uus haavelija joukkoon!
Mulla siis tilanne sellainen et tultiin miehen kanssa syyskuussa siihen päätökseen että aloitetaan meidän esikoisen yrittäminen🤭. Lopetin siis pillerit syyskuun lopulla. Tyhjennysvuoto tuli ajallaan, mutta luomumenkat viime kuussa. Eli siis tarkkaa tietoa mulla ei kierron pituudesta ole mutta olen nyt pistänyt kierron pituudeksi 28pv.

Tänään olis kp 26/28. R-testit negoja tähän asti🙄. Oviksesta ei mitään hajua, koska en ole tikkuja käyttöön ottanut, mutta aion ne ens kiertoon!

Kiertolistalle en vielä tuu vaan odotan et uus kierto ensin käynnistyisi!

edit: ainiin tosiaan eli yritys aloitettu 9/2022 ja 1. Lapsi
 
Oli pakko testata aamulla. Dpo 9 negaa näytti tai oli siinä haamun esiäiti. Mutta oli rfsu testi niin viiva paikka ollut. No en oikeastaan vielä odottanut että plussa vielä edes näkyisi. Yöllä oli hikipuuskia. Nyt on menkkajomotuksia saa juosta vessassa tarkistamassa että alkaako vuoto. Nyt on KP 20 vielä ei pitäisi menkat alkaa. No ei muuta kuin uutta kiertoa odottamaan. Menkat pitäisi alkaa ensi viikon tiistaina. Testaan seuraavan kerran jouluna jos menkat ei ala
Täällä pitäisi alkaa uusi kierto keskiviikkona. Illalla iski päänsärky, voimakkaat hajut pahentaa 😕
 
Täältä tullaan tyhmät kysymykset!
1. Mitä tämä inssi tarkoittaa? Tuskin autokoulun koetta 🙈
2. Voiko keskenmenon saada jos kaatuu esim. liukkaalla tai luistellen? Voiko tömähdys olla niin hurja?
3. Onnekseni joku kysyi sitä tarratossujen vai oliko sukkien toivotuksen, nyt minäkin tiedän mitä se tarkoittaa.
4. Kauanko kannattaa yrittää ennen kuin suunnata lääkäriin?

Menkka kivut ovat alkaneet ja lauantaina pitäisi kierron alkaa. Pitäisi kai tilata uusia ovulaatiotestejä. Niin turhauttavaa. Ilman tikkuja en saisi ovista kiinni. P.C. sovellusta olen käyttänyt, mutta ei välttämättä niin tarkka kuin tikut. Viime kierron lopussa oli sama juttu, nimittäin naaman kukkiminen loppui kuin seinään ja sama taas. Järjettömiä finnejä muuten kierron aikana naamassa. Nyt on joulu joten suklaata, niin uteliaille ihmisille voi sanoa syöneensä suklaata niin sillä selittyy nassun kukkiminne. Nimittäin eräs kysyi töissä olenko syönyt suklaata niin silmät kirkkaina kerroin et joo. Rinnat aristavat ihan pikkaisen ovulaation aikaa, mut se on vain pienen hetken.
 
Mä oon miettinyt, että aika moni täällä aloittaa raskaustestien tekemisen jo tosi aikaisessa vaiheessa. Mä oon tehnyt aina vasta kun ovulaatiosta on kulunut reilusti päälle 2 viikkoa, aina plussat oon jo tiennyt ennen kun testiä olen tehnyt. Oonko ainoa joka testaa vasta silloin?
Itsellä ahdistaisi aika paljon jos kiinnittymisyrityksetkin näkyisi jo plussana ja sitten alkaisikin kuukautiset.
No ite en kyllä malta odottaa 2 viikkoa. Toisekseen kun ei sitä lasta ole vielä tullut niin mistä sitä muka tunnistaa plussan kun tähän mennessö on tullut pms oireina täysin samoja oireita kuin raskausoireiksi luokiteltavat. Eikä ne kiinnittymisyritykset harmita yhtään sen enempää kuin nega testi.

Täältä tullaan tyhmät kysymykset!
1. Mitä tämä inssi tarkoittaa? Tuskin autokoulun koetta
2. Voiko keskenmenon saada jos kaatuu esim. liukkaalla tai luistellen? Voiko tömähdys olla niin hurja?
3. Onnekseni joku kysyi sitä tarratossujen vai oliko sukkien toivotuksen, nyt minäkin tiedän mitä se tarkoittaa.
4. Kauanko kannattaa yrittää ennen kuin suunnata lääkäriin?

Menkka kivut ovat alkaneet ja lauantaina pitäisi kierron alkaa. Pitäisi kai tilata uusia ovulaatiotestejä. Niin turhauttavaa. Ilman tikkuja en saisi ovista kiinni. P.C. sovellusta olen käyttänyt, mutta ei välttämättä niin tarkka kuin tikut. Viime kierron lopussa oli sama juttu, nimittäin naaman kukkiminen loppui kuin seinään ja sama taas. Järjettömiä finnejä muuten kierron aikana naamassa. Nyt on joulu joten suklaata, niin uteliaille ihmisille voi sanoa syöneensä suklaata niin sillä selittyy nassun kukkiminne. Nimittäin eräs kysyi töissä olenko syönyt suklaata niin silmät kirkkaina kerroin et joo. Rinnat aristavat ihan pikkaisen ovulaation aikaa, mut se on vain pienen hetken.
1. Inssi = inseminaatio
2. Kyllä sitä ainakin kehotetaan välttämään rajun tärähdyksen mahdollistavia lajeja, kuten ratsastusta, että kai se on mahdollista? Tuskin pelkästä kaatumisesta nyt kuitenkaan vielä kkm saa.
4. Riippuu iästä mutta vuosi yrittämistä on vielä normaalia ja sitä ennen ei edes oteta alle 35 julkisen puolen hoitoihin.

Olen tässä pari päivää ihmetelly nippailuja muniksissa kun niitä ei ole yleensä ollut kuin ekalla Gonal F kierroksella, jollon oli liian kova vaste. Nyt ei ole mitään lääkettä käytössä mutta ajoittaisia tuntemuksia on ollut ja ovis-liuskat näytti epäilyttävästi olevan lähellä ovista. No tänään sitten testi olikin yllättävän ajoissa positiivinen. Hyvä näin koska viikonloppuna on tulossa vieraita ja hommailut ei olisi onnistuneet.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Laurenzia
Täällä ilmeisesti dpo8. Ovis tulikin normaalia aikaisemmin. Ensi viikolla olisi myös miehen synttärit niin olisi kyllä niin ihanaa antaa plussa testi tuolloin hänelle ❤😭

Tässä kierrossa ajattelin että testaan vasta jos on menkat myöhässä, mutta mitä pidemmälle piinapäivät menee, sitä varmempi oon että en pysty odottamaan 🙈 joten viikonloppuna varmasti testailen jo 😅 itse myös mieluiten testailen viikonloppuisin, silloin ei tartte mennä alakuloisena nega testin jälkeen töihin.

@Kuumeilija40 minulla viime kierrossa oli juurikin tuota rintojen kutinaa ennen menkkojen alkamista 🤔
 
Viimeinen hoitokierto, ei mahda mitään selvästi lääkäri sanoi ettei kannata tätä enää jatkaa.
Nyt taas kuitenkin näytti tosi hyvältä ja munarakkula oikealla missä oli myös kevään tärppikierrossa.. nostaa tietysti vähän toiveita lisää, nyt kun saisi talletukset kaikki onnistumaan,
toivottavasti mahdollisimman moni nyt saisi plussan joululahjaksi.
Vähän se helpottaa että on paljon tekemistä eikä ehdi kokoajan tätä asiaa ajattelemaan.
 

Yhteistyössä