Haaveena vauva 2023

Nyt vähän tmi.
Bongasin äsken "ovis limatulpan". Raskauden jälkeen vasta näitä alkanut ilmentymään. Eli ovis on odotettavissa nyt sitten ihan lähipäivinä.
Ootteko te huomanneet jotka tikuttelette ovista, että koska ovulaatio on tullut ekoista limoista?
Onpa kiva puheenaihe, sori
Jännä, mulla tulee se tulppa oviksen jälkeen! Viikon voi olla oviskipuja, nelisen päivää limoja, sit ovis ja yleensä seuraavana päivänä irtoaa kaikki limat kerralla 😅
 
Sofi raskaustestiliuskoihinhan (kiva sana) tulee haamuja ja viivanpaikkoja? Eikö vaan?? Sain tänään viivan sellaiseen testiin, joka oli vaaleampi kuin valkoinen (dpo 8), mutta silti ihan selkeä itselle (eikö ne ole aina??) 😅😅

Tää on nyt kuivunut - viiva tuli vähän enemmän esiin, mutta älkää nyt sanoko ettette nää mitään 🤭

Näkyy kyllä. Nyt kovasti toivotaan että vahvistuu 🤞🤞😍
 
  • Rakkaus
Reactions: J-Annika
Täällä pelkkiä negoja testailtu. Mulla ei ole kuin kaksi digiä jäljellä. Nyt siis dpo11. Sunnuntaina meillä on se hääpäivä, en tiedä pitäiskö silloin testata. Ehkä en. Maanantaina meillä on lisäksi meidän vuosipäivä(20v!) ja silloin pitäisi menkkojenkin alkaa.

Nyt tuntuu silt ett pystyisinköhän olee loppukierron testaamatta, se saattaa ihan yhtäkkii kyllä muuttua. Mä oon ihan tuuliviiri näiden juttujen kanssa. Ihan on semmonen tunne että ei ole tärpännyt.
 
Sofi raskaustestiliuskoihinhan tulee haamuja ja viivanpaikkoja? Eikö ?? Sain tänään viivan sellaiseen, joka oli vaaleampi kuin valkoinen (dpo 8), mutta ihan selkeä itselle (eikö ne ole aina??)

Tää on nyt kuivunut - viiva tuli vähän enemmän esiin, mutta älkää sanoko ettette nää muka mitään

Mä tein tänään just sofin testin ja se oli aivan valkonen, ei näkynyt viivanpaikkaa. Eli lupaavalta vaikuttaa sulla. 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: J-Annika
Mulle voi laittaa huomiselle dpo1, nyt on kyllä kaikki voitava tässä kierrossa tehty🙈 aika pitkin hampain äijä suostu tänään yhteistyöhän mut pelkäs varmaa liikaa että tää sama ahdistelu toistuu ens kuussa jos ei nyt 🤣😆
Mul on ihan toiveikas olo, eka kierto missä tullu kunnon ovis imetyksen ja sen toissakuisen koronan jälkeen, ei kyllä vieläkään limat ollu samaa luokkaa ku ennen koronaa mut muuten kaikki meni normaalisti 🙏
 
Jännä, mulla tulee se tulppa oviksen jälkeen! Viikon voi olla oviskipuja, nelisen päivää limoja, sit ovis ja yleensä seuraavana päivänä irtoaa kaikki limat kerralla
Siis joo toki tilanne voi olla tämä myös! Kun en itse tikuta niin ei voi ihan tietää. Luin kans että osalla limatulppa on tullut jälkeenpäin siinä ihan oviksen lopulla. Mut ilmeisesti ehkä useammin(?) se tulppa tulisi alussa ja ns "poistuu tieltä"🤣, mutta ota ja tiedä! Nyt kolme päivää jomotellut myös oikeaa puolta munasarjoissa ja limojen aikaan vielä voimistunut joten olettaisin, että täällä ovis tehnyt tuloa limojen ilmetessä!
Mutta joo, tikullahan sen tietäis parhaiten miten oma kroppa toimii.😅
 
  • Tykkää
Reactions: Torspo8 ja J-Annika
Yhden kierron perusteella vasta voin sanoa, mutta täällä oli ovis 2 päivän päästä ekoista limoista.

Täällä alkoi menkat eli yk3.. Tiedän ettei se ole paljon ja moni joutuu odottamaan vuodenkin ennen tärppiä, mutta saahan sitä olla pettynyt... Tuli vastaan tarjous lapsettomuusklinikalle nyt lokakuussa -50%, tekisi mieli mennä tarkastamaan onko kaikki ok. Miehen mielestä turhaa, vastahan tässä on 2 kiertoa takana.. Olisin niin halunnut tärpätä juuri tästä kierrosta (la kesäkuussa, ennen joulua jo nt ultra ja ois ollu kiva kertoa jouluksi jne..), noh kohti uusia pettymyksia :ROFLMAO:
Tiedän montakin kaveria, joka käynyt tutkimuksissa yrityksen alussa tai vaikka ei olisi lapsen yritys vielä alkanut tai edes alkamassa. Tietoa omasta tilanteesta joka tapauksessa (y) Mekin aikanaan hyödynnettiin käynti puoleen hintaan :) tsemppiä yritykseen! Uusi kierto on pettymys vauvaa toivoessa, vaikka olisikin vasta alussa yritys ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Torspo8 ja J-Annika
Plääääh, tänään ihan nega testi 😭 Mikä ihme noissa viivanpaikoissa nykyään on?? Kahden edellisen lapsen kanssa en ollut sellaisesta kuullutkaan! Muistan kun edellisestä testasin tosi aikaisin ja oli niiiiiiiiiiiiin hailura viiva, että vain mun mielikuvitus näki sen, mutta silti pystyin luottamaan siihen, että se on positiivinen. Nyt olen saanut jo kolme kertaa ”väärän” (eri kuukausina) positiivisen ja kaikki eri testeissä. Tosi raivostuttavaa 😞

Kohti seuraavaa kiertoa! … jee
 
Plääääh, tänään ihan nega testi Mikä ihme noissa viivanpaikoissa nykyään on?? Kahden edellisen lapsen kanssa en ollut sellaisesta kuullutkaan! Muistan kun edellisestä testasin tosi aikaisin ja oli niiiiiiiiiiiiin hailura viiva, että vain mun mielikuvitus näki sen, mutta silti pystyin luottamaan siihen, että se on positiivinen. Nyt olen saanut jo kolme kertaa ”väärän” (eri kuukausina) positiivisen ja kaikki eri testeissä. Tosi raivostuttavaa

Kohti seuraavaa kiertoa! … jee
Sanotaan että testit on nykyään niin herkkiä että jotain saattaa näkyä vaikka raskaus ei olisi alkanutkaan 😔 mulla nyt yk6, 3 kierrolla haamut saanut ja eri testeillä minäkin. Saa nähdä miten tässä kierrossa, jostain syystä luovuttaja fiiliksillä alusta asti.
 
  • Surullinen
Reactions: J-Annika
Sanotaan että testit on nykyään niin herkkiä että jotain saattaa näkyä vaikka raskaus ei olisi alkanutkaan mulla nyt yk6, 3 kierrolla haamut saanut ja eri testeillä minäkin. Saa nähdä miten tässä kierrossa, jostain syystä luovuttaja fiiliksillä alusta asti.
Vähän sama fiilis. Oon jo nyt varma ettei tuu nappaamaan seuraavassakaan. 🙃

En tiiä kyllä haluanko enää testailla, kun vasta synnärillä.. ärsyttää haamut ja viivanpaikat niin paljon 😫
 
Vähän sama fiilis. Oon jo nyt varma ettei tuu nappaamaan seuraavassakaan.

En tiiä kyllä haluanko enää testailla, kun vasta synnärillä.. ärsyttää haamut ja viivanpaikat niin paljon
Millä testeillä te oikein saatte niitä viivan paikkoja ja vääriä haamuja 🧐 mä en oo ikinä saanu yhtäkään väärää tulosta ja mä oon niin himotestaaja ollu kaikkien kolmen raskauden ja tän neljännen yrityksen aikana🤣
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
vierailija
Sanotaan että testit on nykyään niin herkkiä että jotain saattaa näkyä vaikka raskaus ei olisi alkanutkaan mulla nyt yk6, 3 kierrolla haamut saanut ja eri testeillä minäkin. Saa nähdä miten tässä kierrossa, jostain syystä luovuttaja fiiliksillä alusta asti.
Tai ei se testin herkkyys vaan jostain syystä testialue reagoi virstassa oleviin aineisiin ja tulee se viivanpaikka näkyviin. Rfsu ja onestep, apteekin ultra on sellaisia joilla kyllä tulla punainen viiva ilman raskautta ja clearblue sininen viiva.
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika
Millä testeillä te oikein saatte niitä viivan paikkoja ja vääriä haamuja mä en oo ikinä saanu yhtäkään väärää tulosta ja mä oon niin himotestaaja ollu kaikkien kolmen raskauden ja tän neljännen yrityksen aikana
Apteekin omaan tuli ihan selkeä kunnon viiva, nyt tää Sofi one step,. Ja tiedän ettei ole ollut kemiallinen tms, kun plussa varmasti näkyisi kauemmin kuin yhden pöivän.. 😫

En minäkään kahdessa raskaudessa ole saanut, mutta tää kolmas tuottaa tuskaa noiden testien kanssa…
 
  • Tykkää
Reactions: jempppis
@J-Annika Voi ei 😪

Itse en oo saanut myöskään viivanpaikkoja ennen tätä yritystö, lapsia kuitenkin jo 6 ennestään. Alkuvuonna sain PC testiin todella selkeän viivanpaikan, sellasen joka ennen mulla on ollut poositiivinen. Laitoinkin sillon palautetta asiasta heille ja sain hyvityksenä tuotteita, kertoivat myös että on tullut useampi valitus tosta erästä. En tiedä sitten onko asia muuttunut mihinkään.

Pc on silti edelleen mun luottotesti ja ajattelin tänään sellasen hakea huomiseksi. 😅
Tänään testasin taas tälläsen https://aijaa.com/2xcLiy

Lämmötkin nousi tänä aamuna. Viimeks ei noussu toiveet, mutta nyt ne on jo vähän korkeemmalla. 🙈
 
@J-Annika Voi ei

Itse en oo saanut myöskään viivanpaikkoja ennen tätä yritystö, lapsia kuitenkin jo 6 ennestään. Alkuvuonna sain PC testiin todella selkeän viivanpaikan, sellasen joka ennen mulla on ollut poositiivinen. Laitoinkin sillon palautetta asiasta heille ja sain hyvityksenä tuotteita, kertoivat myös että on tullut useampi valitus tosta erästä. En tiedä sitten onko asia muuttunut mihinkään.

Pc on silti edelleen mun luottotesti ja ajattelin tänään sellasen hakea huomiseksi.
Tänään testasin taas tälläsen https://aijaa.com/2xcLiy

Lämmötkin nousi tänä aamuna. Viimeks ei noussu toiveet, mutta nyt ne on jo vähän korkeemmalla.
Jee!! Toivottavasti sulla olisi parempi tuuri 😍😍👏
 
  • Rakkaus
Reactions: vauvakuume7
Millä testeillä te oikein saatte niitä viivan paikkoja ja vääriä haamuja mä en oo ikinä saanu yhtäkään väärää tulosta ja mä oon niin himotestaaja ollu kaikkien kolmen raskauden ja tän neljännen yrityksen aikana
Mä saanut haamun cb (kaks erilaista), rfsu, apteekin ja kaikista vahvin viime kierrossa pc. Päivän tai kaks näkynyt ja sitten haalistunut, kolmantena päivänä ehkä se viivanpaikka ja neljäntenä ei edes sitä. Näin mulla mennyt kaksi edellistä kiertoa ja yks aikaisempi, jopa mies näki ne selkeästi ja viivanpaikkoja hän ei nää. Muut testaukset siinä välissä ihan täysin negatiivisia 😁
 
Mä saanut haamun cb (kaks erilaista), rfsu, apteekin ja kaikista vahvin viime kierrossa pc. Päivän tai kaks näkynyt ja sitten haalistunut, kolmantena päivänä ehkä se viivanpaikka ja neljäntenä ei edes sitä. Näin mulla mennyt kaksi edellistä kiertoa ja yks aikaisempi, jopa mies näki ne selkeästi ja viivanpaikkoja hän ei nää. Muut testaukset siinä välissä ihan täysin negatiivisia
joo munkin mies näki eilen ihan selkeästi tuon. Ei sitä tarvinnut edes tutkailla taI väännellä 🤔


Onneksi pessimistina olin heti ”ei tää plussa oo, huomenna ei näy mitään” ja niinhän se meni. Hitsin vitsit on tästä vauvanteosta tehty hankalaa 😅
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
joo munkin mies näki eilen ihan selkeästi tuon. Ei sitä tarvinnut edes tutkailla taI väännellä


Onneksi pessimistina olin heti ”ei tää plussa oo, huomenna ei näy mitään” ja niinhän se meni. Hitsin vitsit on tästä vauvanteosta tehty hankalaa
Pessimisti ei pety 😆 mukamas. Itse kyllä pienesti pettyy vaikka takaraivossa jokaisen haamun kohdalla ajatus että "jaa-a, saas nähdä" Mutta toden totta hankalaa on, äitillenikin sanoin että alkaa tuntua siltä etten tiedäkään miten niitä lapsia tehdään 😅
 
  • Tykkää
Reactions: J-Annika

Yhteistyössä