Haaveena vauva 2023

Hei! Tulen täältä taustalta/en niin mukana olevana sanomaan, että minut voi poistaa plussanneista. Elokuun lopulla todettiin, että meidän maaliskuinen oli lakannut olemasta muutamaa viikkoa aikaisemmin. Nyt odotellaan jälkivuodon kunnolla loppumista ja katsotaan mitä sitten. Tällä hetkellä ahdistaa aivan mahdottomasti se, että tässä kävi näin ja kaikki muu... Meneekö toinen puoli toista vuotta vai tuleeko plussaa enää ikinä...

Mutta en tiedä palailenko vai mitä teen...
 
Hei! Tulen täältä taustalta/en niin mukana olevana sanomaan, että minut voi poistaa plussanneista. Elokuun lopulla todettiin, että meidän maaliskuinen oli lakannut olemasta muutamaa viikkoa aikaisemmin. Nyt odotellaan jälkivuodon kunnolla loppumista ja katsotaan mitä sitten. Tällä hetkellä ahdistaa aivan mahdottomasti se, että tässä kävi näin ja kaikki muu... Meneekö toinen puoli toista vuotta vai tuleeko plussaa enää ikinä...

Mutta en tiedä palailenko vai mitä teen...
Olen todella pahoillani 😞💔
 
Hei! Tulen täältä taustalta/en niin mukana olevana sanomaan, että minut voi poistaa plussanneista. Elokuun lopulla todettiin, että meidän maaliskuinen oli lakannut olemasta muutamaa viikkoa aikaisemmin. Nyt odotellaan jälkivuodon kunnolla loppumista ja katsotaan mitä sitten. Tällä hetkellä ahdistaa aivan mahdottomasti se, että tässä kävi näin ja kaikki muu... Meneekö toinen puoli toista vuotta vai tuleeko plussaa enää ikinä...

Mutta en tiedä palailenko vai mitä teen...
Oon tosi pahoillani 😔 halaus sinne ❤
 
Hei! Tulen täältä taustalta/en niin mukana olevana sanomaan, että minut voi poistaa plussanneista. Elokuun lopulla todettiin, että meidän maaliskuinen oli lakannut olemasta muutamaa viikkoa aikaisemmin. Nyt odotellaan jälkivuodon kunnolla loppumista ja katsotaan mitä sitten. Tällä hetkellä ahdistaa aivan mahdottomasti se, että tässä kävi näin ja kaikki muu... Meneekö toinen puoli toista vuotta vai tuleeko plussaa enää ikinä...

Mutta en tiedä palailenko vai mitä teen...
Voimia ❤
 
Hei! Tulen täältä taustalta/en niin mukana olevana sanomaan, että minut voi poistaa plussanneista. Elokuun lopulla todettiin, että meidän maaliskuinen oli lakannut olemasta muutamaa viikkoa aikaisemmin. Nyt odotellaan jälkivuodon kunnolla loppumista ja katsotaan mitä sitten. Tällä hetkellä ahdistaa aivan mahdottomasti se, että tässä kävi näin ja kaikki muu... Meneekö toinen puoli toista vuotta vai tuleeko plussaa enää ikinä...

Mutta en tiedä palailenko vai mitä teen...
Voi ei 😭💔 kovasti jaksamista ❤
 
Mielipiteitä? Tosi haaleasta virtsasta tehty testi 3h pidätyksellä. Näettekö mitään. Voisiko olla jopa tummunut edellä mainituista seikoista huolimatta 🤞🏻🤔

Alla lainaus eilisestä missä eilisen testi


Jaampas nyt tännekin kun tuntuu et sain tuon kuvaankin.

Tämmöisen oon siis tehnyt eilen ja tänään. Eilen ei ehkä ihan näin hyvin erottunut (en saanut kameralle), mut kai tän kuitenkin pitäis hieman enemmän olla vahvistunut.

Tässä vielä muokattu versio mistä ehkä joku erottaa paremmin.

Tuntuu vaan et aika huonoksi on Pcn laatu mennyt jos se antaa näin räikeitä viivanpaikkoja (tai ylipäätään viivanpaikkoja), mut näitä jo eilisaamusta asti tehneenä on vaikea uskoa niiden olevan mitään muuta.
 
vierailija
Mulle saa huomiselle päivittää kp2
Oli ehkä pieni toivon kipinä, mutta ei auta ku yrittää. Imetyksen lopettamisesta 4 viikkoa ja oireita ollut sen mukaisia. Nyt tosin mahakipu ja vuoto tänään alkoi
Olen itse hoitaja ja tokihan on ihan törkeää!! 😡😡 Todellakin vaadit sellaisen hoitajan jonka kanssa synkkaa ja viis veisaat tuollaisesta tolvanasta! Kaikkia se leipä tosiaan elättää.. Toivottavasti jatkossa saat asiallisempaa kohtelua. ❤❤
 
vierailija
Niin se on helppo sanoa jos on aikaa lapsen yrittämiseen mutta olen jo 43 ja aika jos ei nyt lopussa niin ihan kohta kuitenkin ja yhdessä tähän yrittämiseen lähdettiin.
Jätetäänkö nyt tämä aihe kiitos
Tiedän, ettet halua palata asiaan, mutta muistan elävästi olleeni aikanaan aikalailla samassa tilanteessa. En jaksa auskoa, että teillä olisi epäluottamusta. Hormonihoidot ainakin itselläni vaikutti mielialaan ja itsetuntoon montaakin kautta. Ja uskoisin kyllä, että sut ja lapsen miehesikin haluaa, ja haluaa sinuakin ihan yhtä lailla kuin ennen. Varmasti tilanne nyt enemmän kiinni suorituspaineista. Mä en koskaan osannut olla puhumatta kierron vaiheista ja lääkärikäynneillähän mies niistä kuulee kuitenkin. Ihan varmasti joku ratkaisu löytyy, usko pois. Voisitteko kokeilla vaikka treffi-iltaa tärppipäiville? Eihän sen tarvitse olla kuin leffaa ja läheisyyttä. Tai vaikka pari kertaa kuussa niin ei tuntuisi niin merkitykselliseltä just se yks ajankohta? Täältä hän on siis kauhean hyvä neuvoa kun itse ollaan tilanteessa, jossa mä haluaisin vauvaa enemmän kuin mies, mutta seksihalut on multa itseltäni aivan täysin kateissa. 🤦 Kilppariarvoissa häikkää, muttei tarpeeksi. Ei auta kuin odotella. Mä silti luulen että mun lapsiluku jää tähän, alkaa kans ikä ja lapsettomuustausta tehdä tehtävänsä ja eihän tollanen ongelma edes hetkessä korjaannu mikä kilppareissa on.

Kovasti tsemppiä teille kuitenkin. Toivottavasti pian saatte mietittyä jonkun molempia helpottavan käytännön ratkaisun. ❤
 
Oon kyllä miettinyt onkohan mun näytössä vikaa kun ei useinkaan näy tänne linkatut haamut, vaikka muut näkee ne selkeästi.
Ei oo, mä luulen kanssa, että se on uskomuslaji haamujen näkeminen yleensäkin 😁 sillä mä aiemmin kyselin, että miten ne haamut ja viivanpaikat erottaa kun musta näyttää aina tyhjää kunnes ihan ilman näytön kääntelyä näkyy viiva. Mutta mikä kenellekin sopii, ei oo taas multa pois mitenkään.
 
Olen niin pahoillani @Owlet 💔
Kovasti voimia ❤❤

Pahoittelut @Mamiks uudesta kierrosta 😔

Minäkään en näe haamua @Tiukuna testissä 😔 En kovin usein näe muidenkaan testeissä 🤔

Ahdistavin vaihe menossa.Ovis ollut ja mennyt ja uuteen kiertoon arviolta 12 päivää 🙄 Sitä toivoo joka kerta ihmettä mutta tietää että menkat sieltä kumminkin alkaa.Eilen iski päänsärky, samoin viime kierrossa oviksen jälkeen.Rinnat tasasen arat, aiemmin oviksen jälkeen kipeytyi todella kovasti mutta pitkään aikaan ei ole enää käynyt niin 🤔 Hyvin vähäiset oli ovis limailut tässäkin kierrossa.Olen itkeskellyt myös useampana päivänä ja aamuisin väsyttää eikä tunnu mukavalta herätä. Jokin "syys masennus" kenties.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks ja Tiukuna
Olen niin pahoillani @Owlet
Kovasti voimia

Pahoittelut @Mamiks uudesta kierrosta

Minäkään en näe haamua @Tiukuna testissä En kovin usein näe muidenkaan testeissä

Ahdistavin vaihe menossa.Ovis ollut ja mennyt ja uuteen kiertoon arviolta 12 päivää Sitä toivoo joka kerta ihmettä mutta tietää että menkat sieltä kumminkin alkaa.Eilen iski päänsärky, samoin viime kierrossa oviksen jälkeen.Rinnat tasasen arat, aiemmin oviksen jälkeen kipeytyi todella kovasti mutta pitkään aikaan ei ole enää käynyt niin Hyvin vähäiset oli ovis limailut tässäkin kierrossa.Olen itkeskellyt myös useampana päivänä ja aamuisin väsyttää eikä tunnu mukavalta herätä. Jokin "syys masennus" kenties.
Tsemppiä odotteluun ❤

Mulla kans ovis on nyt varmasti ohi, nyt varmaan DPO 1 tai 2. Mutta ihme kyllä kaiken alkukierron sekoilun jälkeen mulla on ainakin nyt tosi rauhallinen ja seesteinen ja hyvä olo, ja tuntuu, että tässä kierrossa kyllä kaikkemme tehtiin ja hommailut meni nappiin, et jos ei tärppää, ni sit ei vaan tärppää, että yrityksestä tai ajoituksista se ei nyt jäänyt kiinni. Toivottavasti sama seesteisyys jatkuu 😂😅

Niin ja kiitos viinikommentoinneista eilen! Teidän rohkaisemana sanoin miehelle, että voidaan viinipullo ostaa, mutta sanoin myös, että sit pitää varuilta ostaa myös lisää testejä, et voin ihan just in case tehdä yhden ennen viinilasillista, kun kierto on niin pitkällä. Saanpahan samalla sit lisää testejä, kun nyt kaapissa on vaan yks apteekin oma, ja oli ajatus se säästellä sen verran pitkälle, että pitäis varmasti jotain näkyä jos on näkyäkseen 🤭
 
Mä näen siinä haamun. Kannattaisiko kokeilla jollain muulla testillä? Jos se myös antaa haamu niin toivoa on plussasta
No testasin kaapista sellai onestepin "kaupanpäällis" liuskan ja aivan haalean haalean viivan näin siinäkin (mut on asia erikseen kuin luotettava onestep on). On noi viivat livenä sen verran erottuvia et luulen et pakko sitä hcgtä on edes vähän olla.

Mut nyt aloin pelätä kemiallista kun ei oo viel merkittävästi vahvistunut. Tein ekan testin toissapäivänä ja tän päivän testin ero siihen ei oo kovin merkittävä. Ainoa ero on et sitä viivaa ei tarvii enää siristellä vaan on silleen selkeä. Tummentunut ei oo juurikaan. Esikoisesta sain tosiaan plussan jo dpo 9 ja tässä vaiheessa oli jo ihan hyvät viivat. Nyt mulla on dpo13 ja viivat näyttää ehkä samalta ku esikoisesta dpo10. No maltti on valttia mut pelkään kyl todella kemiallista. (Taas)
 
No testasin kaapista sellai onestepin "kaupanpäällis" liuskan ja aivan haalean haalean viivan näin siinäkin (mut on asia erikseen kuin luotettava onestep on). On noi viivat livenä sen verran erottuvia et luulen et pakko sitä hcgtä on edes vähän olla.

Mut nyt aloin pelätä kemiallista kun ei oo viel merkittävästi vahvistunut. Tein ekan testin toissapäivänä ja tän päivän testin ero siihen ei oo kovin merkittävä. Ainoa ero on et sitä viivaa ei tarvii enää siristellä vaan on silleen selkeä. Tummentunut ei oo juurikaan. Esikoisesta sain tosiaan plussan jo dpo 9 ja tässä vaiheessa oli jo ihan hyvät viivat. Nyt mulla on dpo13 ja viivat näyttää ehkä samalta ku esikoisesta dpo10. No maltti on valttia mut pelkään kyl todella kemiallista. (Taas)
Mä muistan kakkosen aikaan kans, että viiva oli alkuun himmeä, eikä vahvistunut nopeasti, mutta kaikki oli silti hyvin 😊❤ tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, mut koita rauhoittua ja luottaa, että asiat menee just niinku pitää❤ oliko sulla eilinen testi jemmassa, et saitko verrattua ihan vierekkäin?
 
vierailija
Moikka!

Mun on pakko
No testasin kaapista sellai onestepin "kaupanpäällis" liuskan ja aivan haalean haalean viivan näin siinäkin (mut on asia erikseen kuin luotettava onestep on). On noi viivat livenä sen verran erottuvia et luulen et pakko sitä hcgtä on edes vähän olla.

Mut nyt aloin pelätä kemiallista kun ei oo viel merkittävästi vahvistunut. Tein ekan testin toissapäivänä ja tän päivän testin ero siihen ei oo kovin merkittävä. Ainoa ero on et sitä viivaa ei tarvii enää siristellä vaan on silleen selkeä. Tummentunut ei oo juurikaan. Esikoisesta sain tosiaan plussan jo dpo 9 ja tässä vaiheessa oli jo ihan hyvät viivat. Nyt mulla on dpo13 ja viivat näyttää ehkä samalta ku esikoisesta dpo10. No maltti on valttia mut pelkään kyl todella kemiallista. (Taas)

Moikka, mun pakko kommentoida noita sun testejä, en siis mitenkään halua lannistaa, mutta mä olen viime aikoina saanut todella räikeitä viivanpaikkoja pc:n liuskoihin. Myös mies siis nähnyt ne, ja siltikään veressä ei ole ollut hcg:tä.. ennen noi oli mun luottotestejä, vuosia lapsettomuushoidoissa olleena niitä on tullut käytettyä.

Toki, toivotaan, että viiva sieltä vahvistuu <3
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä