Haaveena vauva 2023

Jaampas nyt tännekin kun tuntuu et sain tuon kuvaankin.

Tämmöisen oon siis tehnyt eilen ja tänään. Eilen ei ehkä ihan näin hyvin erottunut (en saanut kameralle), mut kai tän kuitenkin pitäis hieman enemmän olla vahvistunut. 🤔


Tässä vielä muokattu versio mistä ehkä joku erottaa paremmin.


Tuntuu vaan et aika huonoksi on Pcn laatu mennyt jos se antaa näin räikeitä viivanpaikkoja (tai ylipäätään viivanpaikkoja), mut näitä jo eilisaamusta asti tehneenä on vaikea uskoa niiden olevan mitään muuta.
 
Jaampas nyt tännekin kun tuntuu et sain tuon kuvaankin.

Tämmöisen oon siis tehnyt eilen ja tänään. Eilen ei ehkä ihan näin hyvin erottunut (en saanut kameralle), mut kai tän kuitenkin pitäis hieman enemmän olla vahvistunut.

Tässä vielä muokattu versio mistä ehkä joku erottaa paremmin.

Tuntuu vaan et aika huonoksi on Pcn laatu mennyt jos se antaa näin räikeitä viivanpaikkoja (tai ylipäätään viivanpaikkoja), mut näitä jo eilisaamusta asti tehneenä on vaikea uskoa niiden olevan mitään muuta.
Jospa viiva kuitenkin vahvistuis 🤞meinaatko huomenna testata?
 
vierailija
Voi v..😡😡 se ei kykene taaskaan musta tuntuu jo että tää on tahallista, täähän on siis toistunut joka yrityskierrossa mutta yllättäen normipäivinä toimiikin, onko sitten ihme jos ei tärppää en itse usko että ruisku ajaa ihan saman asian. En vaan tiedä mitä enää tehdä. Nyt on jo multa aika esittämistä että pystyn olee rauhallinen
Keskustelun paikka! Haluaako lasta vai ei! Ei tuo ole reilua sinua kohtaan.
 
Voi v..😡😡 se ei kykene taaskaan musta tuntuu jo että tää on tahallista, täähän on siis toistunut joka yrityskierrossa mutta yllättäen normipäivinä toimiikin, onko sitten ihme jos ei tärppää en itse usko että ruisku ajaa ihan saman asian. En vaan tiedä mitä enää tehdä. Nyt on jo multa aika esittämistä että pystyn olee rauhallinen
Pitäiskö sun yrittää jutella tästä rauhassa miehesi kanssa vaikka muutaman päivän päästä.
On toi harmillista.
Mä taas meinasin ens kiertoon kriittisille päiville pelkästään ruiskua, juuri tästä syystä että silloin kun pitäis pystyä niin ei pysty ja mä joudun tavallaan ”ruinaamaan” aamuksi kuppihommaa. Tai en ruinaa mutta silleen että please älä unohda ku se ei illalla enää välttämättä kerkeä enää jne. Meillä siis ollut pidemmän aikaa niin että ei välttämättä onnistu. Puhutaan vuosista. Olen siis tottunut tähän ja puhuttiin miehen kanssa viimeksi kun ei onnistunut, että voitasko tehdä kuppihommat ja sit fertility windown ulkopuolella normaalisti. Sopii hänelle onneksi 😌

Tsemppiä edelleen asian kanssa 🤗
 
Jospa viiva kuitenkin vahvistuis meinaatko huomenna testata?
Varmaan joo. Tuntuu siltä et nyt kun taas näin sen toisen viivan (enkä vaan kuvitellut sitä) ja sain niistä noin hyvät kuvatkin nii pieni toivo jotenki ihan vähän heräsi 🤞🏻 vaikka mieli koittaakin olla realistinen. Ne voi kuitenkin olla ihan hyvin niitä viivanpaikkoja (enkä edes tiedä näkeekö kukaan muu niitä ku mä. Mun puolisoa ei voi vaivata näillä pähkäilyillä kun se haluaa mielummin sit vasta varman tuloksen tietää)
 
  • Tykkää
Reactions: Poppana_
Pitäiskö sun yrittää jutella tästä rauhassa miehesi kanssa vaikka muutaman päivän päästä.
On toi harmillista.
Mä taas meinasin ens kiertoon kriittisille päiville pelkästään ruiskua, juuri tästä syystä että silloin kun pitäis pystyä niin ei pysty ja mä joudun tavallaan ”ruinaamaan” aamuksi kuppihommaa. Tai en ruinaa mutta silleen että please älä unohda ku se ei illalla enää välttämättä kerkeä enää jne. Meillä siis ollut pidemmän aikaa niin että ei välttämättä onnistu. Puhutaan vuosista. Olen siis tottunut tähän ja puhuttiin miehen kanssa viimeksi kun ei onnistunut, että voitasko tehdä kuppihommat ja sit fertility windown ulkopuolella normaalisti. Sopii hänelle onneksi

Tsemppiä edelleen asian kanssa
Mä en kyllä pystyisi tohon, mulla on niin loukattu olo, yritin vaikka mitä seksileffaa ym mutta ei ja jotenkinhan se kuppiinkin tulee ja nyt tässä odotellessa näyttää pahasti siltä että pystyykö siihenkään
 
Jaampas nyt tännekin kun tuntuu et sain tuon kuvaankin.

Tämmöisen oon siis tehnyt eilen ja tänään. Eilen ei ehkä ihan näin hyvin erottunut (en saanut kameralle), mut kai tän kuitenkin pitäis hieman enemmän olla vahvistunut.

Tässä vielä muokattu versio mistä ehkä joku erottaa paremmin.

Tuntuu vaan et aika huonoksi on Pcn laatu mennyt jos se antaa näin räikeitä viivanpaikkoja (tai ylipäätään viivanpaikkoja), mut näitä jo eilisaamusta asti tehneenä on vaikea uskoa niiden olevan mitään muuta.
Minä ainakin näen haamulaisen! Toivotaan että vahvistuu 😊
 
Varmaan joo. Tuntuu siltä et nyt kun taas näin sen toisen viivan (enkä vaan kuvitellut sitä) ja sain niistä noin hyvät kuvatkin nii pieni toivo jotenki ihan vähän heräsi vaikka mieli koittaakin olla realistinen. Ne voi kuitenkin olla ihan hyvin niitä viivanpaikkoja (enkä edes tiedä näkeekö kukaan muu niitä ku mä. Mun puolisoa ei voi vaivata näillä pähkäilyillä kun se haluaa mielummin sit vasta varman tuloksen tietää)
Kyl mä näin kanssa! Ja mulla mies on samanlainen 😂 haamuja on turha ees näyttää, kun ei se niitä näe kuitenkaan, ja kakkosen ku aikanaan plussasin, ni ei meinannut silloinkaan uskoa, kun viiva oli hailakka 😂
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mä en kyllä pystyisi tohon, mulla on niin loukattu olo, yritin vaikka mitä seksileffaa ym mutta ei ja jotenkinhan se kuppiinkin tulee ja nyt tässä odotellessa näyttää pahasti siltä että pystyykö siihenkään
Tuleeko hänelle paineita vai ..?
Onhan teillä seksi vielä muutakin kuin suoritus?

Jospa et huutele sille niitä tärppi päiviä? Jos se vähentäisi sitä painetta?



Miesten pään sisälle on nii hankala välillä päästä.
Mun puoliso ilmoitti ku yritys alettiin,
että sitte ku tää alkaa olla pelkkä suoritus nii sitte on tullu raja vastaan.

Mä siis pistän ns.parastani aina ku löydän oviksen 😁
Eli valitettavasti harvoin, mut silti...
Raskaushan tässä on toiveissa ja mua lähinnä ärsytti kun tää yks käytti ovulaatiosta leikkisästi nimitystä evoluutiopäivät .

Okei nyt pystyn nauraa sille jo, mut se ku oot vähä extra vaivalla liikenteessä ja yks toteaa vaa "Ai sulla on vissiin evoluutiopäivät"

Nii et vois vaikka sanoo et ompas mamma tänää sievänä tjsp.

Mut joo...miehet .

Tsemppiä 👍



Isosti ONNEA plussanneille teitähän oliko useampi ❤
Ja plussa tuulia kaikille 🙏👍
 
Jaampas nyt tännekin kun tuntuu et sain tuon kuvaankin.

Tämmöisen oon siis tehnyt eilen ja tänään. Eilen ei ehkä ihan näin hyvin erottunut (en saanut kameralle), mut kai tän kuitenkin pitäis hieman enemmän olla vahvistunut.

Tässä vielä muokattu versio mistä ehkä joku erottaa paremmin.

Tuntuu vaan et aika huonoksi on Pcn laatu mennyt jos se antaa näin räikeitä viivanpaikkoja (tai ylipäätään viivanpaikkoja), mut näitä jo eilisaamusta asti tehneenä on vaikea uskoa niiden olevan mitään muuta.
Mun täytyy kyllä sanoa etten näe näissä kummassakaan mitään. 🤔
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Täytyy kyllä rehellisesti sanoa että petielämä on jo pitkään ollut ihan näiden yrityspäivien varassa ei siis mitään normi elämää, onhan tää ollut rankkaa ja vasta viime vuonna sain sen pettämisestä kiinni
Annoin kyllä nyt vihaisuutta ihan täyslaidallisen en vaan voinut mitään enpä tiedä jatkuuko mikään tästä ja vaikka nyt ruiskulla laitoinkin niin tuntuu onko tässä enää mitään järkeä yrittää tai liitossakaan sen puoleen ☹
 
@Tiukuna toivottavasti ei olisi viivanpaikkaa!❤ Mä kyl kans nään tossa alemmassa.

@mamma41 tosi harmillinen tilanne teillä. Ehkä tosiaan joku pieni "palaveri" olisi paikallaan. Niin ikävää, että kun toivois niin kovasti lasta ja sitten tilanne on miehen kanssa kuitenkin samalla monimutkainen. Toivottavasti saisitte asiaan yhteisymmärryksen!🥰

Täällä Kp 16 ja ehkä nyt voi jo uskaltaa sanoa, että on piinapäivät alkaa olemaan läsnä. Tästä tämä aika alkaa matelemaan 😆
Ollaan aika aktiivisia kyllä oltu, saa nähdä tuottaako se tulosta. Tottakai on vasta yk2 menossa ja ei edes ovista tikuteltuna, joten on tosi epäuskoinen olo, että tällä voisi edes tärpätä ja jopa hieman haikea fiilis sen vuoks.😅 ja todellakin vasta yk2 joten ei ole mitään tämä, kun täällä monia jotka yrittäneet aivan liian pitkään ja heille soisin kaikki plussat hetimiten😪
 
Eilinen testi oli kuivuttuaan muuttunut ihan kunnolla punaiseksi haamuksi 😅 Ns. Roskishaamu? Toki viiva oli siinä testiajallakin. Tän aamun testi samanlainen kun eilinen. Ärsyttävää kun ei voi olla mistään varma. Voisiko se vahvistua tai mennä pois et tiedän onko se viivanpaikka vai oikea posi 😅 tänään nousi taas lämmöt eilen nimittäin taas putosivat -0,2 alaspäin siitä mitä on nyt ollut
 
  • Tykkää
Reactions: tiipanen
Täytyy kyllä rehellisesti sanoa että petielämä on jo pitkään ollut ihan näiden yrityspäivien varassa ei siis mitään normi elämää, onhan tää ollut rankkaa ja vasta viime vuonna sain sen pettämisestä kiinni
Annoin kyllä nyt vihaisuutta ihan täyslaidallisen en vaan voinut mitään enpä tiedä jatkuuko mikään tästä ja vaikka nyt ruiskulla laitoinkin niin tuntuu onko tässä enää mitään järkeä yrittää tai liitossakaan sen puoleen ☹
Ai samperi.
Tää on kyllä kinkkinen tilanne.

Uskottomuuden oot varmaan antanut anteeksi ja halunnut vielä hänen kanssa yrittää yhdessäoloa?
Ilmeisesti mies myös, koska on paikalla.
Se on sitten ihan eriasia onko hän läsnä .

Nyt kuule mä tekisin itse niin, että kirjoittaisin hänelle kirjeen.
Siitä millaisia toiveita ja haaveita sulla on tulevaisuuden suhteen.
Että kaipaat (?) puolisoasi tueksi ja kumppaniksi elämään niissä sun rinnalla.

Pyydä vastaus myös kirjeenä , katsot mitä hän kirjoittaa sulle takas.

Lapsen yrittäminen, (varsinkin kun se venyy tälleen ikävästi) voi ottaa miehelläkin koville.

Ens alkuun mun mies ei ollut moksiskaan (tää on mun tulkinta) siitä ettei tärpännyt.
Nyt on jo jonkun aikaa ihan selvästi (ja kyllä tästä on puhuttu)
rättipäivät ollu aika kova kolaus hänellekkin jo.
Eikä varmaa kaikkia vähiten siksi, että mulle niiden alku on aikaa ku tekis mieli vajota sänkyyn itkee ja pysyä siellä ...
 
Ai samperi.
Tää on kyllä kinkkinen tilanne.

Uskottomuuden oot varmaan antanut anteeksi ja halunnut vielä hänen kanssa yrittää yhdessäoloa?
Ilmeisesti mies myös, koska on paikalla.
Se on sitten ihan eriasia onko hän läsnä .

Nyt kuule mä tekisin itse niin, että kirjoittaisin hänelle kirjeen.
Siitä millaisia toiveita ja haaveita sulla on tulevaisuuden suhteen.
Että kaipaat (?) puolisoasi tueksi ja kumppaniksi elämään niissä sun rinnalla.

Pyydä vastaus myös kirjeenä , katsot mitä hän kirjoittaa sulle takas.

Lapsen yrittäminen, (varsinkin kun se venyy tälleen ikävästi) voi ottaa miehelläkin koville.

Ens alkuun mun mies ei ollut moksiskaan (tää on mun tulkinta) siitä ettei tärpännyt.
Nyt on jo jonkun aikaa ihan selvästi (ja kyllä tästä on puhuttu)
rättipäivät ollu aika kova kolaus hänellekkin jo.
Eikä varmaa kaikkia vähiten siksi, että mulle niiden alku on aikaa ku tekis mieli vajota sänkyyn itkee ja pysyä siellä ...
Kirje on hyvä idea 💕 Minä kirjoitin miehelle kirjeen silloin kun aloin toivomaan iltatähteä, kerroin ajatuksistani.Mies luki kirjeen ollessani läsnä, ei kylläkään kirjoittanut takaisin.Tämän jälkeen meni se puoli vuotta kun ehkäisy jäi yhteisestä päätöksestä pois .
Välillä olen miettinyt kirjoittavani uuden kirjeen miltä minusta tuntuu nämä jatkuvat pettymykset.

Tsemppiä @mamma41 💕
 
Eilinen testi oli kuivuttuaan muuttunut ihan kunnolla punaiseksi haamuksi Ns. Roskishaamu? Toki viiva oli siinä testiajallakin. Tän aamun testi samanlainen kun eilinen. Ärsyttävää kun ei voi olla mistään varma. Voisiko se vahvistua tai mennä pois et tiedän onko se viivanpaikka vai oikea posi tänään nousi taas lämmöt eilen nimittäin taas putosivat -0,2 alaspäin siitä mitä on nyt ollut
Entä jos käyt ihan viikkonäytöllisen testin, ni ei tarvii arpoa? 🤔
 
Entä jos käyt ihan viikkonäytöllisen testin, ni ei tarvii arpoa?
Mulla itseasiassa on sellainen jo kaapissa 😅 mut säästelen sitä sunnuntaille ku on klinikan testipäivä. En raski käyttää sitä viel ku on nii kallis testi. Mulla on myös odottamassa se clearbluen early Digi (tiedä sit kuin hyviä ne on) ja ajattelin tehdä sen ylihuomenna ku mulla on silloin hammaslääkäri. Täytyy siis pari päivää viel malttaa.
 
vierailija
Jaampas nyt tännekin kun tuntuu et sain tuon kuvaankin.

Tämmöisen oon siis tehnyt eilen ja tänään. Eilen ei ehkä ihan näin hyvin erottunut (en saanut kameralle), mut kai tän kuitenkin pitäis hieman enemmän olla vahvistunut.

Tässä vielä muokattu versio mistä ehkä joku erottaa paremmin.

Tuntuu vaan et aika huonoksi on Pcn laatu mennyt jos se antaa näin räikeitä viivanpaikkoja (tai ylipäätään viivanpaikkoja), mut näitä jo eilisaamusta asti tehneenä on vaikea uskoa niiden olevan mitään muuta.
Mulla esikoisesta viivat tuli varhain ja tummui nopeasti. Oon taas raskaana ja tästä toisesta viivat ilmestyi tosi myöhään, useita päiviä myöhempään ku esikoisesta ja jummas aika kauan haamulaisvaiheessa. Lopulta oli pakko lopettaa testaus ennen niitä kuuluisia leffaviivoja kun oli liian kamalaa. Olin varma et jotain on pielessä kun vertasin esikoiseen. Mut nyt raskauden puoliväli on jo ylitetty. Toivoa on!
 
Mies ehdotti, että ostettais viikonlopuksi punaviiniä, kun minäkin vielä varmasti uskaltaisin sitä juoda, mut pohdin nyt et kehtaanko 🤔 perjantaina olis enintään dpo 4, todennäköisesti vähemmän, eli jos tässä kuussa tärppäis, ni kiinnittymistä ei olis vielä tapahtunut. Mut mietityttää silti, et huonontaisko se tsäänssejä ja nostaisko keskenmenon riskiä 🤔
 
Mies ehdotti, että ostettais viikonlopuksi punaviiniä, kun minäkin vielä varmasti uskaltaisin sitä juoda, mut pohdin nyt et kehtaanko perjantaina olis enintään dpo 4, todennäköisesti vähemmän, eli jos tässä kuussa tärppäis, ni kiinnittymistä ei olis vielä tapahtunut. Mut mietityttää silti, et huonontaisko se tsäänssejä ja nostaisko keskenmenon riskiä
Jos oisin sinä niin kyllä uskaltaisin ja hyvillä mielin 🙂
 
Mies ehdotti, että ostettais viikonlopuksi punaviiniä, kun minäkin vielä varmasti uskaltaisin sitä juoda, mut pohdin nyt et kehtaanko 🤔 perjantaina olis enintään dpo 4, todennäköisesti vähemmän, eli jos tässä kuussa tärppäis, ni kiinnittymistä ei olis vielä tapahtunut. Mut mietityttää silti, et huonontaisko se tsäänssejä ja nostaisko keskenmenon riskiä 🤔
Minäkin joisin ja hyvillä mielin vielä. 🤗
 
Oliks nenän tukkoisuus jonkun mielestä raskausoire 🤔 muistan jotain sellaista mainitun. Tänään dpo 7, eilen luulen tunteneeni (siis kuvittelin varmasti 🤭) jotain outoja tuntemuksia kohdulla, tänään aamulla nenä tukossa. Ei ole enää siitepölyaika enkä ole mitenkään vilustunut. Jännää, outoa. Nyt nämä ajatukset hushus poispois ainakin viikonloppuun asti 🙋🏻‍♀️
 
Mies ehdotti, että ostettais viikonlopuksi punaviiniä, kun minäkin vielä varmasti uskaltaisin sitä juoda, mut pohdin nyt et kehtaanko perjantaina olis enintään dpo 4, todennäköisesti vähemmän, eli jos tässä kuussa tärppäis, ni kiinnittymistä ei olis vielä tapahtunut. Mut mietityttää silti, et huonontaisko se tsäänssejä ja nostaisko keskenmenon riskiä
Sitähän sanotaan et punaviini voi jopa auttaa kiinnittymisessä. En usko et tuossa vaiheessa siitä hirveästi haittaa on
 

Yhteistyössä