Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla, ainakin nyt kun kierrot on olleet lyhyempiä. Ekan päivän (tai kaksi) on kunnolliset ja sitten vähenee huomattavasti. Olen tosin huomannut että on ollut myös yhteydessä kierron pituuteen. Lyhyessä kierrossa niukemmat kuin pitkässä. Olettaisin että liittyy limakalvon paksuuteen? Pidemmissä kierroissa ehtii kasvaa paksummaksi kuin lyhyissä.
Negatiivinen pc ja verta pyyhkiessä. Kesken meni
Nyt mietinnässä että hetikö uudestaan vai välikierto tai pari. Eilen tuli itkettyä elokuvan lomassa , uskon että sisälsi tämän keskenmenon surun myös. Toivottavasti.
minulta voi ottaa + -merkin pois ja listoille kp1
PahoittelutNegatiivinen pc ja verta pyyhkiessä. Kesken meni
Nyt mietinnässä että hetikö uudestaan vai välikierto tai pari. Eilen tuli itkettyä elokuvan lomassa , uskon että sisälsi tämän keskenmenon surun myös. Toivottavasti.
Voimia ❤Negatiivinen pc ja verta pyyhkiessä. Kesken meni
Olen niin pahoillaniTänään kp1, eilen illalla alkoi tiputtelu ja yöllä aukesi hanattuntuu että tästä ei tuu yhtään mitään ja mietinkin jos jättäydyn pois palstalta, enpä mä tänne ehdi juurikaan edes kommentoida vaikka kuinka käy lukemassa
![]()
Voimia kovasti ❤Negatiivinen pc ja verta pyyhkiessä. Kesken meni
Voi ei, paljon voimia sinne!!Negatiivinen pc ja verta pyyhkiessä. Kesken meni
Mä ostin nyt digitestin, pms oireet nousee taas ja haluan vaan tietää, eiköhän digi kerro jo luotettavasti? Kp 27 tänään
Kp ei kerro mitään, koska jos oviksesta on vaikka viikko, ei silloin vielä näy. Mutta viikkodigitaalisella on saatu plussaa jo 9-10 dpo. Eli jos sulla on esim. Dpo 12 tai enemmän niin digin tulos on luotettava!
Voi eiNegatiivinen pc ja verta pyyhkiessä. Kesken meni
Läpi historian maailmassa on tapahtunut hirveitä asioita, juuri näitä mitä luettelit. Varmaan ois saanu sutkin jättää niiden vuoksi siittämättä.Eipä kannata tähän maailmaan lapsia tehdä: ilmastomuutos, pandemia ja nyt vielä sota. Säästäkää viattomat lapsiparat ja jättäkää heidät siittämättä.
Ja sehän on hyvä, jos tuo pessimistivierailija ei tee itse yhtään, niin joku toinen voi tehdä pari enemmän (tähän hymiö)! Itse olen sitä mieltä, että lapsista (fiksummista kuin vanhempansa) tällä maailmalla on juuri ainoa mahdollisuus tulla paremmaksi paikaksi!Läpi historian maailmassa on tapahtunut hirveitä asioita, juuri näitä mitä luettelit. Varmaan ois saanu sutkin jättää niiden vuoksi siittämättä.
Silti elämä jatkuu (ja niin pitääkin) ja maapallo pyörii radallaan.
Tuossa on pointtinsa, mutta fakta on se, että kaikista teidän herrantertuista ei tule maailmanparantajia. Sodan ja katastrofien traumatisoimista lapsista ei välttämättä tule edes tavallisia työssä käyviä veronmaksajia.Ja sehän on hyvä, jos tuo pessimistivierailija ei tee itse yhtään, niin joku toinen voi tehdä pari enemmän (tähän hymiö)! Itse olen sitä mieltä, että lapsista (fiksummista kuin vanhempansa) tällä maailmalla on juuri ainoa mahdollisuus tulla paremmaksi paikaksi!