Haaveena vauva 2022

Täällä kp29/28, dpo13. Yleensä vuoto on alkanut aamupäivällä, nyt ei näy vieläkään joten valitan tänne niin eiköhän ala vuotamaan. Kattelin flosta menneitä kiertoja niin suurimmassa osassa kierrossa luteaali on ollut 12 päivää, parissa kierrossa 13. Nyt alkukierrossa otin rokotteen joten sekin nyt voi venyttää tätä ties mihin asti..
 
Täällä alkoi tiputtelu, eli huomenna keskiviikkona mulle voi päivittää kp1. Jos joku toinen päivittäisi listaa välillä.
Hieman aavistelinkin uutta kiertoa alkavaksi, kun päivällä kohtua juili. Ei muuta kuin katse kohti tulevaa lääkärikäyntiä.
 
  • Surullinen
Reactions: Tiutau13
Muistaakseni @Nemily oli se kellä piti alkaa menkat mut ei alkanu
Ja sit se asia tais vähän jäädä auki
Joo, niin olikin. Ja täsmäs tähän mun dpo10 tuhruun. Mitenhän kävi 😬 @Nemily

Mulla ei tänään yhtään mitään menkkoihin viittaavaa. Eilinen tuhru oli eilinen ja tuhru, nothing to see here anymore. Tosi erikoista. Mulla ei oo mitään väli tai tiputteluvuotoja ollu kertaakaan. Eikä menkkaenteitä. Menkat on vaan alkanu ajallaan joka kerta ja sit vasta tullu mitään kipuja ja niitäkin tosi vähän..

Mutta, 3mm limis dpo4, ei silti anna kyllä syytä kovin paljoa toivoa ..
 
  • Tykkää
Reactions: Nemily
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :(

Täällä kp3, vuoto ollut aika maltillista ja näyttää että tänään jo loppuu mutta menkka kramppeja vatsalla ollut kyllä todella paljon:(
Onneksi ei mitään aivan lamauttavaa kipua nyt ole ollut.
 
Muistaakseni @Nemily oli se kellä piti alkaa menkat mut ei alkanu
Ja sit se asia tais vähän jäädä auki
Hei, minä kyllä! Menkathan ne alkoi sitten pari päivää myöhässä. Oli niukat ja limaiset, mutta en ole raskaana. Mulla saattoi rokote pidentää himpusti kiertoa tai sitten joku muu🤷‍♀️ mulla tuli vuotoa viime kierrossa oviksen aikaan, sitten nelisen päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sitten kolmisen päivää myöhässä alkoi kunnon vuoto.
Nyt olisi taas oviksen aika. Alku viikko Cb näytti tyhjää naamaa ja tänään tuli pysyvä. Mietin, että taisi mennä tämä kierto ohi, mutta pitää seuraavat päivät yrittää kovasti😀 nyt siis kp 12/29-30 ja ovis tänään tai huomenna.
Hei ihania plussauutisia täällä💖
 
Täälä alkaa kuukautiset olla ohi ja yritän suunnata ajatuksia ensi viikkoon jollon pitäs ovis olla. Tässä kuussa menkkojen alkaminen oli jostain syystä vielä isompi pettymys kun yleensä. En tiedä miksi mutta piti oikein itku tirauttaa kun menkat alko.

Minutkin vois laittaa listalle kp 6/30.
 
Täällä odotellaan. Ei kyllä juurikaan toiveita, jotenkin vaan harmittaa. Mulla siis eka kierto tosiaan kkm:n, lääkkeellisen tyhjennysyrityksen ja imukaavinnan jäljiltä. Nyt menossa kp20. Ekaa kertaa kokeilin ovistestejä tässä kierrossa ja tuskailin kun näytti koko ajan melko vahvaa viivaa. Lopulta olojen ja limojen perusteella olisin oviksen laittanut kp 14, jolloin en tietysti testiä turhautuneena edes tehnyt. Kp 15 tulikin testiin sitten tosi vahva viiva. Ja kp17 kokeilin huvikseen niin oli taas samannäköinen kuin koko alkukierron. Oletetun oviksen jälkeen ei niin minkäänlaisia oloja. Vielähän tässä on aikaa tosin, mutta kuten sanottua, toiveet on kovin matalalla. Pitäis nyt nopsaan päästä viikko eteenpäin. 😅
 
Hei naiset. Mä kerroin tänne loppuvuodesta, että erosin miehestäni, hänen pettämisensä jälkeen. 4kk ehdimme yrittää vauvaa, eikä tärppiä tullut.
No kk sitten tapasin uuden miehen ja kerroin hänelle, ettei minulla ole ehkäisyä vielä, että ollaan varovaisia asian suhteen.
Tänään digitestiin kuitenkin pärähti tieto "raskaana 1-2"
Eli minulle saa Päivittää +
NÄin se elämä osaa yllättää ja hitto mä olen onnellinen, vaikka tässä vähän vauhdilla kaikki tapahtuukin.
 
Eilen aamulla oli vilkkuva hymiö ja illalla jo pysyvä, aika äkkiä muuttui varmaan pistokset vaikuttaa eikä näin aikaisin yleensä ole ovista ollutkaan. Eilen tallettelut ja pitäisi tänäänkin olen vaan tullut kipeäksi, miksi aina osuu huonoon paikkaan pakko yrittää. Eli dpo 0 ilmeisesti tänään?
 
Moikka moi!
Hiljaiseloa olen pitänyt, kun alotin tammikuussa todennäköisen kemiallisen jälkeen uuden ihanan työn ja kiirettä on pitänyt. 😊 Oon käynyt täällä kuitenkin aktiivisesti lueskelemassa teidän kuulumisia ja jännäilemässä. 💖

Meillä kävi nyt niin, että plussasin muutama päivä sitten ja täällä eletään pelonsekaista jännittävää aikaa. Haamulaista alko puskemaan dpo 6 alkaen ja dpo 9 tein päiväpissasta positiivisen digin. Tänään dpo 11 ja viivat vahvistuu hyvää tahtia. Marraskuun myöhäinen kkm nostaa päätään, mutta siitä pääsee onneksi juttelemaan. Kova toive että kaikki menisi tällä kertaa hyvin.. 😊

Jään tänne edelleen lukemaan teidän kuulumisia ja jännäämään hengessä mukana piinapäiviä. ❤
 
Kivoja plussauutisia täällä pääsee lukemaan 🥰

Voi kun pääsisi itsekin liittymään niihin, dpo7 tänään. Piinaavaa 😬kohta lähdetään miehen kanssa akupunktioon, saas nähdä mitä hoitaja on mieltä tän hetkisestä tilasta 😊

Reumahoitajakin soitti, olin huolissani saanko minkä verran ottaa kortisonia kun aluksi ohjeistus oli kuurina jos kivut palautuu. No reilummin olisin voinut aloittaa. Vaikka en mä tietenkään haluaisi yhtään syödä, mutta kipujenkaan kanssa en pärjää 😔

Onko muilla reumasairauksia? Miten pärjäätte?
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

16.2.2022 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
+Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Anniikka, 12/20, 1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/21, 2. lapsi
Millis86, 7/21, 1. lapsi
Laurenzia, 7/21, 2. lapsi
+Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
+AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
+Sinnae, 9/21, 2. lapsi
+Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Neeppu, 10/21, 2. lapsi
Nemily, 10/21, 1. lapsi
+Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
+Snanniska, 12/21, 4 lapsi
+Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
Senya, 12/21, 2. lapsi (miehen 1.)
eden89, 1/22, 3. lapsi
Mamiks, 1/22, 4. lapsi
Pallopöksy, 1/22, 3. lapsi
Tiutau13, 2/22, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Lili_86………………………..kp 1/30-32
Pallopöksy..................kp 1/25-35
Martta83……………………..kp 26/26-27
*Tähtipölyä*…………………kp 21/28-30
Tiutau13............................. kp 19/30
Nemily…………………………kp 17/
Lumihiutale_……………….kp 16/27-28
SandraB…………………….kp 15/27
Sofiika……………………….kp 5/30
Laurenzia.....................kp 3/
Eden89……………………..kp 3/24-26
Neeppu..........................kp 2/25-27

★★★★★★★★★★★★★


Tiutau13..................dpo4
*Tähtipölyä*.........dpo3
Lumihiutale_.......dpo1
 
Taitaa olla menkat lähellä, kun vatsaa nippailee ja olo on kun takamukseen ammutulla karhulla. 🤯 Vaikka toisaalta ihan tervetullutta olisi sekin, pääsisi ainakin uuteen kiertoon. Tää keskenmenon jälkeinen epätietoisuuden aika on ollut tosi mälsää. En usko, että tärppiä on tullut, aiemmin oletetut ovisoireetkin oli aika laimeat. Eli tuskin oli sitä ehkä kuitenkaan, liekö oli koko ovista edes..
 
Joo, niin olikin. Ja täsmäs tähän mun dpo10 tuhruun. Mitenhän kävi @Nemily

Mulla ei tänään yhtään mitään menkkoihin viittaavaa. Eilinen tuhru oli eilinen ja tuhru, nothing to see here anymore. Tosi erikoista. Mulla ei oo mitään väli tai tiputteluvuotoja ollu kertaakaan. Eikä menkkaenteitä. Menkat on vaan alkanu ajallaan joka kerta ja sit vasta tullu mitään kipuja ja niitäkin tosi vähän..

Mutta, 3mm limis dpo4, ei silti anna kyllä syytä kovin paljoa toivoa ..
Sieltä ne menkat taitaa tulla 😞 ei siis kai mitään kiinnittymisvuotoa ollu. No ainakin nyt tässä kierrossa sitten pääsen oikealla lapsettomuuslääkärille ja toivottavasti viimeistään seuraavassa sitten kohdun tähystykseen jos se näyttää edelleen aiheelliselta.
 
Sieltä ne menkat taitaa tulla ei siis kai mitään kiinnittymisvuotoa ollu. No ainakin nyt tässä kierrossa sitten pääsen oikealla lapsettomuuslääkärille ja toivottavasti viimeistään seuraavassa sitten kohdun tähystykseen jos se näyttää edelleen aiheelliselta.
Voi harmitus! Siis mulla oli ihan sama tosiaan tuo, että ei oo aiemmin ollut mitään välivuotoja.
Kiva kun pääset lääkäriin, eiköhän ne asiat siellä selkiinny.
 

Yhteistyössä