Haaveena vauva 2022

Huomenta kaikille!

Täällä on joka aamu testattu (tiedän ei voi viivoja seuraamalla päätellä mitään) ja kuvassa testit ylhäältä alaspäin su, ma, ti, ke.

Tänään keskiviikkona kp 30/30 ja uskaltaiskohan sitä liittyä jo plussanneisiin ja kurkkia heinäkuisten puolelle ❤
Onnea!!! Oikein hyvältä näyttää ♥

Mennäänks yhdessä heinäkuisiin? Mä oon käynyt siellä kurkkimassa mutta en oo vielä uskaltanut kirjoitella. Viime kierron kemiallinen/varhainen km sen verran pelottelee. Mutta tänään tuli tasavahvat viivat testiin (oon kans testannut nyt kolmena aamuna), joten eiköhän tässä jo uskalla luottaa jo.
 
Eilen menin ottamaan testin aamupissasta niin piti vähän stressata, meneekö kesken vai oisko vaan pitänyt testata myöhemmästä.
Tänään sit testasin aamun tokasta, kannatti:


Mä hurautan kans nyt sinne heinäkuisten puolelle. Kiitos kaikille onnitteluista, ja nyt toivon oikeesti tällä kertaa etten enää palaa tähän ryhmään. Toivottavasti nähdään odottajien puolella!

Omia ensioireita dpo 8 - 12 (jotka tosin vähän laimeampia edelliseen keskeytyneeseen verrattuna, esim rintojen särky puuttuu edelleen kokonaan) :
- täys hengästyminen lenkillä
- rappusten nousu hengästyttää
- alavatsalla painavahko, lämpöinen tunne
- syke tuntuu alavatsalla voimakkaammin
- herännyt 3 yönä siihen kun nenä on aivan tukossa

Ja nämä oireet siis tietenkin ilmestyi vasta heti, kun testikin näytti jo positiivista.
 
Kp 26/dpo 14, ei mitään oireita, ei siis yhtään mitään, ei nännien arkuutta, jomottelua, ei mitään mitä tulee aina ennen kuukautisia.
Finnit oon laittanut töissä käytettävien maskien piikkiin täysin.
Oletan että kuukautiset alkaa huomenna-lauantain välillä jos alkaa.

Peukut pystyyn, että ne ei alkaiskaa ja saatais jättää nämä ainaiset pettymykset taka-alalle.
Silti "pessimisti ei pety" ja odottelen kuukautisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Sofiika ja Eimy
vierailija
Onko kiinnittymisvuoto ihan oikea juttu, mitä ajatuksia/kokemuksia täällä?

Tänään dpo 8 ja parin päivän ajan ollut koviakin menkkamaisia kipuja. Aamulla pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista vuotoa, ja olin jo heittämässä pyyhettä kehään, mutta ei tule pikkuhousunsuojaan asti. Voiskohan olla..?
@SannuB
@Mansikka_maanantai

Hei voi että vähän nostaa toiveita nyt lisää! Näyttää tosin runsastuvan vähän ja muuttuvan verisemmäksi tämä mun vuoto, ja koko ajan tuntuu et lorahtelee. Ettää.. Pessimisti ei pety
Mulla alkaa näin aina menkat :(
 
Innostuin @Eimy n oireista, sillä täällä on myös ollut nokka todella tukkoinen öisin, joten tein testin. Blancco se oli, vilkkaalla mielikuvituksella kuvittelen viivanpaikkaa, mutta ääh. Todennäköisemmin kyseessä on joku syksyn pöpö, joka kiusaa nenän limakalvoja.
Katsotaan, josko viikonloppuna tekisi tuon toisen pc:n pois kaapin kätköistä.
 
  • Surullinen
Reactions: Eimy
Ensiksi, paljon onnea ja Tarrasukkia plussanneille❤
Onko täällä muita joilla oviskivut erittäin kivuliaat? Yrityksen alussa sain ovisplussat kp 12 ja 13. Nyt kierto kierrolta ovis vaan myöhästyy, nyt ovisplussat tuli kp 16 ja 17. Eilen kp 17 iltapäivällä alkoi kivut olla niin hirveät että kävelykin teki pahaa, kipu säteili oikeaan reiteen. Yölläkin vielä heräilin niihin kipuihin. Menkkakivutkaan ei ollut tähän verrattuna mitään. Aamulla herätessä ei enää juuri mitään, alavatsa oli enää pelkästään hellänä.
Voisko olla että on kehkeytynyt jotakin kystia tms? Munasarjat ultrattu viimeksi 2018.
 
  • Rakkaus
Reactions: Mansikka_maanantai
AMR
Ensiksi, paljon onnea ja Tarrasukkia plussanneille
Onko täällä muita joilla oviskivut erittäin kivuliaat? Yrityksen alussa sain ovisplussat kp 12 ja 13. Nyt kierto kierrolta ovis vaan myöhästyy, nyt ovisplussat tuli kp 16 ja 17. Eilen kp 17 iltapäivällä alkoi kivut olla niin hirveät että kävelykin teki pahaa, kipu säteili oikeaan reiteen. Yölläkin vielä heräilin niihin kipuihin. Menkkakivutkaan ei ollut tähän verrattuna mitään. Aamulla herätessä ei enää juuri mitään, alavatsa oli enää pelkästään hellänä.
Voisko olla että on kehkeytynyt jotakin kystia tms? Munasarjat ultrattu viimeksi 2018.
Mulla on todella kovat ovulaatiokivut, mutta taitaa johtua endometrioosista. Ja menkkakivutkin kyllä on kovemmat kuin oviskivut. Mutta kyllähän ovulaatio voi sattua kovastikin myös ilman endoa. Ja munasarjoihin voi tulla kystia nopeastikin ja ne voivat myös puhjeta ihan yhtäkkiä. :)
 
Ultrassa käyty. Munasarjat oli oikein hyvön näköiset kuulema. Ei johtofollia havaittavissa mutta useita pienempiä oli. K7 nyt. Limis kuulema suht ohut vielä. Näinköhän miten kerkeää kasvaa esim sinne kp14 mennessä jolloin voisi ovis aika oll?

Ehdotti että kun raskaudun niin otetaan minusta ja miehen spermasta näytteet, jos jompi kumpi/kumpikin kantaa pöpöä joka saattoi kalvot puhkaista niin hoidetaan.
Ennen tuloksia, heti plussan jälkeen kondomi käyttöön. Ja maitohappoa minulle, kummastakin päästä!
 
Mulla on todella kovat ovulaatiokivut, mutta taitaa johtua endometrioosista. Ja menkkakivutkin kyllä on kovemmat kuin oviskivut. Mutta kyllähän ovulaatio voi sattua kovastikin myös ilman endoa. Ja munasarjoihin voi tulla kystia nopeastikin ja ne voivat myös puhjeta ihan yhtäkkiä.
Menkkakipuja mulla on hyvin vähän, joskus ei ollenkaan. Oviskivut olleet aika napakat esikoisen syntymän jälkeen mutta tuo eilinen oli kyllä jo ihan uusissa ulottuvuuksissa 🤔
 
Mulla ihan samaa! Aiemmin ollut kanssa ovis kp12-13, ja kierto 26-28 päivää. Viime kierrossa ovis oli kp16. Koko ajan hivuttautuu pidemmälle. Mietin olisiko kipuihin syynä endometrioosi, mulla kun sitä on.

Mulle vois laittaa huomiseen listaan ovispäivän eli dpo0
Muistelinkin että täällä joku taisi myös mainita tästä kierron pidentymisestä yrityksen aloittamisen jälkeen. Mullakin tosiaan alussa kierto tasan 26pv, siitä venynyt niin että flo ennustaa tästä kierrosta 32pv 😏
Me mennään aika samoissa taas, mulla huomenna dpo 1.
 
  • Tykkää
Reactions: Sadepisaroita
@Eimy jos olet vielä täällä kuulolla, niin miten sulla on mennyt aamulämmöt? Tuleeko piikki ylöspäin plussan jälkeisenä päivänä vai plussapäivänä?
Itse mittasin nyt tänään ensommäistä kertaa kun sain mittarin postista. Myös Sofit tuli tänään, ei tarvitse enää arpoa niitten one stepien kanssa. 😊
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy ja Lemoni87
Kp1 vaihtui täällä 😑 Ärsyttää, ei koskaan pitäisi olla missään kierrossa varma, eikä elätellä mitään toiveita. Kovin lempeitä ajatuksia ei nyt kropalle riitä, mutta ensi viikolla juon viiniä kuten suunnittelin! Tässä kierrossa testailut tauolle.
 
  • Surullinen
Reactions: sinnae
@Liljah, kiva kun pääset nyt kunnolla testailemaan!

Mulla se on itseasiassa välillä vaihdellut! Joissain kierroissa (kuten tässä) lämmöt on olleet alhaisimmillaan samana aamuna kuin ovisplussakin tulee, ja siitä heti lähteneet nousuun.

Toisissa kierroissa lämmöt on jo lähteneet pohjalta nousuun ennen kuin vasta LH-plussa tulee.

Sen takia tykkään eri sovelluksista, jotka varmistaa sen toteutuneen ovispäivän mun puolesta.
Kuten Fertility friend (tarkka ja luotettava) tai esim. Premom, joista jälkimmäiseen voi syöttää lämpöjen lisäksi kuvat niistä LH-testeistäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Liljah
@Liljah, kiva kun pääset nyt kunnolla testailemaan!

Mulla se on itseasiassa välillä vaihdellut! Joissain kierroissa (kuten tässä) lämmöt on olleet alhaisimmillaan samana aamuna kuin ovisplussakin tulee, ja siitä heti lähteneet nousuun.

Toisissa kierroissa lämmöt on jo lähteneet pohjalta nousuun ennen kuin vasta LH-plussa tulee.

Sen takia tykkään eri sovelluksista, jotka varmistaa sen toteutuneen ovispäivän mun puolesta.
Kuten Fertility friend (tarkka ja luotettava) tai esim. Premom, joista jälkimmäiseen voi syöttää lämpöjen lisäksi kuvat niistä LH-testeistäkin.
Miten isoja vaihteluita sulla on lämmöissä? Alotin nyt keskeltä kiertoa mittailemaan, niin en nyt tiedä sitä mun normaalia lämpöä, mutta eilen oli 36.21 ja tänään 36.00.
Latasin tuon Fertility friendin. Aikasemmin mulla on ollut käytössä Ladytimer, mutta tuo Fertility friend vaikuttaa paljon tarkemmalta. 😊
 
Tuossa esim. mun tänhetkinen kierto, joka tosin oli lämpimämpi ja pidempi kuin normaalisti. Yleensä se ovisdippipäivä on mulla n. 0,2-0,3 astetta matalampi kuin edellinen päivä ja siitä sit lähtee nousuun, joko heti suoraan tai sit asteittain.


Mulle itelle on ollut hyödyllistä vertailla muiden kaavioihin, esim fertility friendissä saa kai tutustumisjakson ajan katsella muiden jakamia charteja ja sit siellä Premomissa ihmiset jakaa omia chartejaan communityn puolella tosi reilusti.

Jos sulla sattuiskin just olemaan ovis käsillä, niin sit voi olla että huomenna sulla lähtee lämmöt kohoamaan! :X3:
Mut paha toki sanoa kun ei vielä tiedä onko toi 36,0 sulle "normaali" vai "ovisdippilämpö".
Mulla itelläni joku 36,1 on ollut alin mitä oon mitannut ja se oli just ovisdippi.
 
  • Tykkää
Reactions: Liljah
Mulle voi tälle päivälle laittaa kp 1 jälleen yksi negakierto, ei tästä tuu mitään romahdin eilen illalla totaalisesti, lähipiiristä kuultu raskausuutisia useammalta ja se sattui sisimpään enemmän kuin koskaan aikaisemmin :'(
Voimia sinulle! <3 Ei tässä oikeen mitään voi sanoa muuta kuin että ymmärrän tunteesi, et ole yksin. Pieni lohtu tuossa tilanteessa yleensä on se tieto että surun tunne kyllä ajallaan helpottaa ja tulee taas toiveikkaampi hetki vielä.
 
  • Rakkaus
Reactions: SandraB

Yhteistyössä