Haaveena vauva 2022

VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

6.11.2021 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Nemily, 9/21, 1.lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Topukka…………………......kp 40/30
Guinevere......................kp 36/?
Lemoni87......................kp 30/28
Eimy.................................kp 29/30?
Netta123........................ kp 25/29
Chili_...................................kp 25/28
SandraB........................kp 23/27
Toiveikas1992.............kp 22/24-31
Lili_86............................kp 21/32-34
Sofiika................................kp 15/30
Sadepisaroita................kp 12/25-31
Suikku1............................kp 4/26-28
Martta83..........................kp 4/26-27
Hellu_.............................kp 3/27-28
Liljah ....................................kp 3/26
Keksi82...........................kp 3/28
Nemily ……………………..kp 25/28-29 ★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Topukka.............................dpo 16
Emarian21........................dpo 14
Netta123............................dpo 13
Toiveikas1992..................dpo 10
Eimy....................................dpo 8
SandraB...........................dpo 8
Lili_86...............................dpo 5
Lumihiutale_................dpo 2
 
Hassua. Sain PCllä aika selvän viivan. Näkyy ihan mistä suunnasta vain katsookin, livenä punertaa. En silti jotenkin osaa uskoa tota plussaks vielä.

Nyt olis dpo 8, mutta saattaa olla dpo 9, riippuu, minkä äpin mielipidettä kuuntelee. Fertility friend sanoo että dpo 8.



Ihmettelen kyllä miten voi olla niin selvä ku on. Siks epäilen jotain maanantaikappaletta, tai sit tuolla on kaksoset. XD
On kyllä selkeä viiva ja vielä dpo8! Onko sulla ollut mitään oireita vai ihan oireetonta oloa? 😍

Mä tässä kuulostelen omaa kehoa liiakseenkin ja vertailen kevään merkintöihin, kun plussasin. Ei oo ollut samanlaista nyt, tosin sehän on ihan hyvä, kun se kevään raskaus oli väärässä paikassa. Mutta eipä auta kuin odotella.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Untamoinen ja Eimy
@Lili_86, on jotain pientä, mutta yhtälailla vois olla PMS:ääkin. Eilen tuntui taas syke alavatsalla välillä voimakkaasti ja kohdussa semmonen jännä olo. Parit pikaiset elohiiret, voi olla kuviteltuakin.
Tänään lenkillä loppui kunto jo ennen ekaa kilsaa, loppumatka oli pakko körötellä hissukseen.
Siinäpä oikeastaan ne.
Tuon lenkkikokemuksen jäljiltä päätin testin tehdä jo nyt, kun aiemmin olin ajatellut että ihan illalla vasta.

Hassua tässä viikossa on ollut se, etten tiedä, kummalta puolelta ovuloin, kun molemmilla puolilla on tuikkinut. Yleensä sen on tuntenut selvästi vaan toisella puolella.
 
Oi ja voi. Vähän, tai aika paljonkin, omaa napaa: kirjoittelin tänne meidän yrityksen alussa kuukausi sitten, jolloin testi oli negatiivinen. Pettymys oli vahvasti läsnä mutta en kauaa surkutellut kun ajattelin, että normaaliahan se on ettei heti ekasta tärppää. En kuitenkaan pystynyt olemaan palstoilla kun jotenkin tunsin itseni ihan typeräksi, että olin tänne edes kirjoitellut. En ymmärrä miksi Tänään testasin yk 2 päivää ennen oletettuja menkkoja (vannoin, että odotan ensin menkat, mutta täytyi selvittää mahdollinen raskaus ennen erään lääkkeen ottamista) ja negatiivinen sekin oli. Tällä kertaa pettymys olikin valtava ja itkuhan siinä pääsi. Mies onneksi lohdutti ihanasti ja itkut itkettyäni olen taas paremmalla mielellä, vaikka harmittaa tietysti edelleen. En tiedä mitä tällä vuodatuksella oikeastaan edes haen, mutta en voi muuallekaan purkaa enkä halua miestänikään jatkuvasti näillä jutuilla vaivata. Vaikka järjellä tiedän, että mitään hätää ei ole, ei mieli meinaa saada siitä samasta tiedosta kiinni. Turhauttavaa!

Miten teillä muilla menee? Mitä teille kuuluu ja miten jaksatte? Paljon iloa, onnea ja erityisesti plussatuulia kaikille! Ja armoa ja lempeyttä omaa itseä kohtaan, oli tilanne mikä tahansa. Kaikki me ollaan hyviä ja arvokkaita kävi miten kävi
Hei, mulla on just samanlaisia tuntemuksia. Itkettää ja tuntee itsensä niin epäonnistuneeksi, vaikka tosiaan vasta yk 2 menossa.. on vaan niin suuri lataus odotuksessa ja tuntuu, että KAIKKI tutut on tullu ekalla yrittämällä raskaaksi.
 
@Eimy hyvältä alulta näyttää 😍 Toivottavasti vahvistuu 😊 Olispa aika jännä jos munasolu olisi irronnut kummaltakin puolelta ja aikaisilla päivillä tuleva viiva olisikin merkki tuplista 😍

Oma napa. Edellisen kierron kemiallinen vuoti nopeasti ja tehokkaasti ulos, jopa normimenkkoja lyhyempinä. Pettymys oli vahvaa vuodon alkaessa mutta nopeasti tunne onneksi meni ohi. Tilasin @Eimy n suosittelemat ovistestit joilla aloitin tikuttamisen lähes heti vuodon loputtua. Kerkisin jo ahdistumaan kun toista viivaa ei alkanut löytymään millään. Koin oireita jotka oon aina tulkinnut ovulaatioksi tiistaina mutta testi ei näyttänyt kun lähes viivanpaikanveroista viivaa. Ajattelin etten enää edes ovuloi. Nyt kuitenkin eilen aamulla viiva alkoi näkymään ja oletan että ovisplussa tulee illan/huomisaamun aikana. Seksiä meillä on ollut tuosta tiistaista alkaen 1-2 pvän välein ja samaa tahtia pyritään nyt jatkamaan vielä muutamat päivät.
Eniten jännitän tuota edessä olevaa aikaa menkkoja odotellessa. Kemiallisen yhteydessä päätin että en testaa ennenkun menkat olisi mahdollisesti myöhässä. Silloin testasin ekan kerran jo lähes viikkoa ennen menkkojen oletettua alkua haamun voimakkaan "oon raskaana"- olon takia. Miten osaan olla innostumatta jos nytkin tunnen raskausolon ja kiinnittyminen menee ketuiksi tälläkin kertaa...
 
@Eimy näen tuossa väriäkin! 😍 Se minun viivanpaikka pc:llä oli kyllä ihan selkeä viiva, mutta tuollaista väriä siinä ei ollut mitä tuossa sinulla, joten varmasti tuo tuossa sinun testissä on ihan oikea viiva! Ihana juttu, uskon että tuo kyllä vielä vahvistuu! 🥰 Laita sitten illalla kuvaa eri testillä. ☺
 
  • Rakkaus
Reactions: Eimy
Väärä hälytys täällä. 😔 tein toisen merkin testin, ja siinä ei näy mitään. Eli viivanpaikka pc:ssä. Ikinä ennen en ollut viivanpaikkaa testeissä nähnyt, enkä olis halunnutkaan nähdä. Nyt sitten näin. No onneksi en uskaltanut innostua niin ei tultu niin kovaa ja korkealta alas. Nyt on lisäksi vielä sellanen olo, että menkatkin ehkä vihdoin olis alkamassa. En käsitä näitä megapitkiä kiertoja… Tosi hankalaa löytää se ovis kun kierrot on mitä sattuu.
 
Tsemppiä kaikille pitkään yrittäneille, älkää luovuttako :) Meillä oli lähete tarkempiin tutkimuksiin ja mies oli käynyt antamassa sperma näytteen. Oltiin menetetty toivo saada lapsi luomusti. Lopetettiin ns yritys ja jatkettiin seksiä asenteelle harrastetaan silloin, kun hyvältä tuntuu :) Oltiin keskitytty järjestämään häitä ja ei tosiaan mietitty koko lapsi asiaa oikeestaan sen kuukauden aikana, mutta kuinkas kävikään elämä yllätti ja plussasin seuraavana päivänä häistä ❤ yritimme siis 1v 8kk.
Nyt rv 14+1 ja laskettu toukokuussa
 
Täällä on ollut tänään vähän kurjempi päivä, kun mennyt vaan sängyssä lepäillen. Eilen alkoi ne menkkamaiset kivut ilman mitään vuotoa, mutta tänään on tullut ruskeaa tuhrua, ehkä sellainen kolikon kokoinen siteeseen. Muuten huomaa kyllä vessakäynnillä paperissa. Aamulla tosiaan pc:ssa näkyi jokin haalea viiva, mutta vaikea tulkita onko se vain viivanpaikka… ja kuitenkin se rfsu varhainen testi näytti ihan täysin negaa. Tänään ollut enemmän kipuja, ihan samanlaisia kuin menkkakivut, mutta ehkä kuitenkin vähän lievempiä. Ja vuotona tosiaan tuo ruskea tuhru. Poikkeaa tosi paljon mun normaalista kierrosta ja kuukautisista. Ikinä ei ole tällaista. Voi kunpa tämä jotenkin liittyisi raskauteen, mutta epäilen kuitenkin, että jotenkin on vaan nyt sekaisin ja pian alkaa kunnon vuoto. On kuitenkin kipujakin. Ja kai se varhainen testi olisi jo näyttänyt edes jotain.
 
  • Surullinen
Reactions: Untamoinen
@Topukka olen tosi pahoillani että sinullakin osoittautui viivanpaikaksi! 😔 Ei kyllä ole noihinkaan testeihin enää luottaminen.

@Eimy varovaiset onnittelut ja tarrasukkia pienelle vauvanalulle! 🥰

Olen kyllä melko varma että edellinen (ensimmäinen pillereiden lopetuksen jälkeen) tosiaan oli kuin olikin ovuloimaton, niin kun negatestitkin sen sanoivat. Nyt on nimittäin kp 3 ja menkat jo hiipumaan päin + että on olleet ihan maltilliset. Yleensä vuodan järkyttävän paljon ja menkat kestää 5-7 päivää. Luin jostain että ovuloimattomassa kierrossa kuukautiset on yleensä niukemmat ja lyhyemmät.
Tilasin kahden desimaalin kuumemittarin aamulämpöjen mittailuja varten, kun täällä ei apteekeissa ollut kun yhden desimaalin. Toivottavasti tulisi alkuviikosta niin pääsee heti mittaushommiin ja on edes jotain tekemistä tässä ovulaatiota odotellessa. 😅
 
Viimein ne menkatkin alkoi tänään, eli mulle saa päivittää tälle päivälle kp 1 ja pois piinalistalta.
Kyllähän se illalla vielä itku ja harmi tuli kunnolla, kun ei sitten vieläkään onnistuttu. Ja en voi olla miettimättä, että miksi just nyt kun yritys on aloitettu, mulla pukkaa näin pitkiä kiertoja. Ei mulla hetkeen ole näin pitkiä peräkkäisiä kiertoja ainakaan ollut. Liittyykö tämä sitten jotenkin yrittämiseen, en tiedä. Toivottavasti ei, ja toivottavasti seuraava kierto olis normaalimpi.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

7.11.2021 Sunnuntai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Guinevere......................kp 37/?
Lemoni87......................kp 31/28
Eimy.................................kp 30/ 30?
Chili_...................................kp 26/28
SandraB........................kp 25/27
Toiveikas1992.............kp 23/24-31
Lili_86............................kp 22/32-34
Sofiika................................kp 16/30
Sadepisaroita................kp 13/25-31
Suikku1............................kp 6/26-28
Martta83..........................kp 5/26-27
Hellu_.............................kp 4/27-28
Liljah ....................................kp 4/26
Keksi82...........................kp 4/28
Topukka………………......kp 1/30
Netta123........................ kp 1/29

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Emarian21........................dpo 15
Toiveikas1992..................dpo 11
Eimy....................................dpo 9
SandraB...........................dpo 9
Lili_86...............................dpo 6
Lumihiutale_................dpo 3
 
Viimeksi muokattu:
@Eimy wau,onnea! Minun silmääni selvä plussan alku! Toivotaan vahvistumista ja onpa kutkuttavaa ajatus, voiko ollakin kaksoset 😍🤩 En vielä laittanut sinua plussanneisiin, kerro jos haluat että muokkaan.

@Mansikka_maanantai onnea myös sinulle plussasta ja vahvistumisia ja tarrasukkia matkaan! 😍 Onpa ihanaa, jos uusi aalto käynnistyisi tästä.

@Topukka pahoittelut uudesta kierrosta. Kovasti tsemppiä seuraavaan kiertoon. ❤
 
Viimein ne menkatkin alkoi tänään, eli mulle saa päivittää tälle päivälle kp 1 ja pois piinalistalta.
Kyllähän se illalla vielä itku ja harmi tuli kunnolla, kun ei sitten vieläkään onnistuttu. Ja en voi olla miettimättä, että miksi just nyt kun yritys on aloitettu, mulla pukkaa näin pitkiä kiertoja. Ei mulla hetkeen ole näin pitkiä peräkkäisiä kiertoja ainakaan ollut. Liittyykö tämä sitten jotenkin yrittämiseen, en tiedä. Toivottavasti ei, ja toivottavasti seuraava kierto olis normaalimpi.
Pahoitteluni uudesta kierrosta. Halusin kertoa oman kokemukseni, että mulla kellontarkat kierrot alkoi heitellä, kun aloitimme esikoisen yrittämisen 2017. En tiedä mistä se johtuu mutta pitenivät muutamalla päivällä. Ovista oli pakko tikuttaa, koska oli vaikea ajoittaa muuten. Mutta se kannatti, koska vauva saatiin.

Muistan kuinka raskaita noi kiertojen loput oli, kun menkkoja ei kuulu ja se normaali pituus oli ylitetty. Sulla vielä tuo viivanpaikka... Tai ehkä se oli kemiallinen, jossa hcg hieman nousee mutta ei alkio ei kiinnity kunnolla. Mulla oli viime kierrossa myös kemiallinen, 5+0 alkoi vuoto. Se on tuskallista saada toivoa ja sitten joutua luopumaan siitä.

Kovasti tsemppiä ja toivotaan, että kierrot normalisoituu pian!
 
  • Tykkää
Reactions: Lemoni87 ja Topukka
En ollut tällä kierrolla listoilla, ja aattelin, että en lisää stressiä kirjoittelemalla. Käynyt lukemassa ja peukutellut tsemppejä.

@Mansikka_maanantai lle onnea, näyttää hyvältä!

Ja joku edellisellä sivulla kertoi kuinka vertailee plussakierron ja nykyisen kierron oireita. Voin niiiiiin samaistua. Mä siis sain viime kierrossa haalean plussan (dpo14) joka heti herätti epäilyt, et ei tuu kestään. Ja niinhän siinä kävi, et viiva ei tunmentunut ja 5+0 alkoi vuoto.

Tässä kierrossa ovis bongattu (oireet+testit), mutta ei saatu kuin yksi talletus aikaiseksi. Mua ei jotenkaan kiinnostanut koko ajatus vauvasta, oli niin paljon kaikkea muuta mielessä. Mutta tällä kertaa se yksi riitti ja dpo14 sain tällaisen viivan tällä kertaa:

Ja tässä tosiaan viime kierron haalea viiva,

joten tällä kertaa on hieman enemmän luottoa hommaan. Mutta voisko nää ekat viikot vaan mennä nopeasti?! Kauhea pelko persiissä, et päättyykö tääkin ennen kuin ehtii alkamaan...

Tsemppiä kaikille ♥
 
Paljon onnea @SannuB ja @Mansikka_maanantai! 😍

@SannuB minä olen se, joka vertailee oireitaan aiempaan plussakiertoon, vaikka siitä ei vauvaa tullutkaan. Ja nyt elän juuri sitä kierronvaihetta, että jokainen vihlaisu ja jomotus herättää kysymyksen "alkuraskauden oire vai hormonien lasku?".

Joten kertokaa ihmeessä oliko teillä minkäänlaisia oireita, tämä on minua kiinnostava aihe. 😄

Miten muuten @Eimy ootko sinä testaillut tänään uudemman kerran? 😍
 
@SannuB onnea plussasta 😍

Minä epäilen, että viime kierto oli ovuloimaton. En saanut ovista kiinni eikä ollut selkeitä oireitakaan. Lisäksi kuukautiset olivat tosi niukat. Nyt kp6, ja hyvillä mielin tähän kiertoon. Mies ei tässä kuussa tee niin paljon reissutyötä kuin yleensä, joten talletusten optimointi paljon helpompaa 🤩😄
 
  • Tykkää
Reactions: SannuB

Yhteistyössä