Haaveena vauva 2022

Hetkittäin tulee tunne, että haluais niin kovasti testata, mutta olen nyt pysynyt lujana (ihme kyllä ). Onneksi enää pari päivää niin pääsee tästä jännityksestä. Tänään herättyä ollut menkkamaista juilintaa ja vähän luulen, että sieltä ne maanantaina alkaa
Mä opiskelen luokanopettajaksi. Teen just maisteriopintoja tässä. Millä alalla sä oot työharjoittelussa?
Jospa se juilis vaikka kohdun kasvun takia! Täällä oli tänä aamuna lievää pahaa oloa, mutta mutta.. 😅
Oi onpa kiva! Hirveästi tsemppiä maisteri vaiheeseen! Hoitoalalla mie ite pyörin. 😄
 
Kp 21/dpo9: päänsärkyä, alaselkä kolotusta, nänni arkuutta ja "kohtukipua".
Eli ihan tyypillisiä menkkaoireita...
Eiköhän mekin taas siirrytä uuteen kiertoon, kun ei nyt vaan venyis kierto kovin pitkäksi.
Masentaa jo valmiiksi...

Miehellä lähete sperma-analyysiin, pitäis saada sopiva ajankohta vain sille näytteen viennille.
Työt vähän sekoittaa kun tehdäön molemmat vuorotyötä.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

5.11.2021 Perjantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Topukka…………………......kp 39/30
Guinevere......................kp 35/?
Lemoni87......................kp 29/28
Eimy.................................kp 28/ 30?
Netta123........................ kp 24/29
Chili_...................................kp 24/28
SandraB........................kp 22/27
Toiveikas1992.............kp 21/24-31
Lili_86............................kp 20/32-34
Sofiika................................kp 14/30
Sadepisaroita................kp 11/25-31
Suikku1............................kp 4/26-28
Martta83..........................kp 3/26-27
Hellu_.............................kp 2/27-28
Liljah ....................................kp 2/26
Keksi82...........................kp 2/28

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Topukka.............................dpo 15
Emarian21........................dpo 13
Netta123............................dpo 12
Toiveikas1992..................dpo 9
Eimy....................................dpo 7
SandraB...........................dpo 7
Lili_86...............................dpo 4
Lumihiutale_................dpo 1
 
Tänään alkoi päivällä tuntua kunnolla menkkamaisia kipuja. Tuli vähän vaaleanpunaista paperiin. Yleensä kuukautiset alkaa ihan ajallaan, nyt olisi pari päivää ajoissa. Päivän jälkeen oli pitkään pois, kunnes taas on ollut kipuja ja juoksen koko ajan katsomassa joko ne kuukautiset alkoi… mutta ei näy vuotoa. Ärsyttävää! Mietin jo, että pitäiskö kuitenkin testata huomenna aamulla sitten…
 
Nyt olen hyvin hämmentynyt. Minulla siis menkat jo reilun viikon myöhässä. Harvoin edes minulla kierrot venyy näin paljon, vaikka pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja on melko usein. Viimeisimmän raskaustestin tein sunnuntaina, ja siinä en nähnyt mitään, niin aloin sitten odotella niitä menkkoja. Oon tässä ihmetellyt, kun ei vieläkään kuulu, ja ajattelin, että teen vielä kerran testin kaiken varalta. Ostin tänään pregcheckin testejä ja tein äsken, ja kyllä siellä haamu näkyy. :O Tai sitten viivanpaikka, mutta pc ei kai yleensä niitä viivanpaikkoja kovin herkästi näytä? Mieskin tuon näki, joten ihan omiani en vissiin kuvitellut. Tässä vielä teillekin kuva ihmeteltäväksi. Näettekö mitään? En kyllä tuolla tuloksella uskalla vielä tuuletella.

 
Nyt olen hyvin hämmentynyt. Minulla siis menkat jo reilun viikon myöhässä. Harvoin edes minulla kierrot venyy näin paljon, vaikka pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja on melko usein. Viimeisimmän raskaustestin tein sunnuntaina, ja siinä en nähnyt mitään, niin aloin sitten odotella niitä menkkoja. Oon tässä ihmetellyt, kun ei vieläkään kuulu, ja ajattelin, että teen vielä kerran testin kaiken varalta. Ostin tänään pregcheckin testejä ja tein äsken, ja kyllä siellä haamu näkyy. :O Tai sitten viivanpaikka, mutta pc ei kai yleensä niitä viivanpaikkoja kovin herkästi näytä? Mieskin tuon näki, joten ihan omiani en vissiin kuvitellut. Tässä vielä teillekin kuva ihmeteltäväksi. Näettekö mitään? En kyllä tuolla tuloksella uskalla vielä tuuletella.

Mä näen tuossa harmaan haalean viivan. Oliko siinä punertavaa väriä testiajan sisällä? Onko sulla tietoa ovulaation ajankohdasta?
 
Nyt olen hyvin hämmentynyt. Minulla siis menkat jo reilun viikon myöhässä. Harvoin edes minulla kierrot venyy näin paljon, vaikka pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja on melko usein. Viimeisimmän raskaustestin tein sunnuntaina, ja siinä en nähnyt mitään, niin aloin sitten odotella niitä menkkoja. Oon tässä ihmetellyt, kun ei vieläkään kuulu, ja ajattelin, että teen vielä kerran testin kaiken varalta. Ostin tänään pregcheckin testejä ja tein äsken, ja kyllä siellä haamu näkyy. :O Tai sitten viivanpaikka, mutta pc ei kai yleensä niitä viivanpaikkoja kovin herkästi näytä? Mieskin tuon näki, joten ihan omiani en vissiin kuvitellut. Tässä vielä teillekin kuva ihmeteltäväksi. Näettekö mitään? En kyllä tuolla tuloksella uskalla vielä tuuletella.

Kyllä minäkin jotain näen! Se että onko viivapaikka vai plussa niin en menis sanomaan mitään tämän perusteella 🤔 Toivotaan plussaa!! 😍
 
Nyt olen hyvin hämmentynyt. Minulla siis menkat jo reilun viikon myöhässä. Harvoin edes minulla kierrot venyy näin paljon, vaikka pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja on melko usein. Viimeisimmän raskaustestin tein sunnuntaina, ja siinä en nähnyt mitään, niin aloin sitten odotella niitä menkkoja. Oon tässä ihmetellyt, kun ei vieläkään kuulu, ja ajattelin, että teen vielä kerran testin kaiken varalta. Ostin tänään pregcheckin testejä ja tein äsken, ja kyllä siellä haamu näkyy. :O Tai sitten viivanpaikka, mutta pc ei kai yleensä niitä viivanpaikkoja kovin herkästi näytä? Mieskin tuon näki, joten ihan omiani en vissiin kuvitellut. Tässä vielä teillekin kuva ihmeteltäväksi. Näettekö mitään? En kyllä tuolla tuloksella uskalla vielä tuuletella.

Minäkin kyllä näen, toivotaan kovasti, että lähtee tuosta vahvistumaan ❤
 
Luulin tienneeni ovulaation ajankohdan, mutta todellisuudessa en tainnut tietää sinne päinkään. 😬 Saa nyt nähdä onko tuo tosiaan pelkkä viivanpaikka. Yhtään en uskalla tuon perusteella innostua vielä, mutta kyllähän tuo näky yhdistettynä reilusti myöhässä oleviin menkkoihin kummasti taas toiveita nostattaa.
 
Luulin tienneeni ovulaation ajankohdan, mutta todellisuudessa en tainnut tietää sinne päinkään. 😬 Saa nyt nähdä onko tuo tosiaan pelkkä viivanpaikka. Yhtään en uskalla tuon perusteella innostua vielä, mutta kyllähän tuo näky yhdistettynä reilusti myöhässä oleviin menkkoihin kummasti taas toiveita nostattaa.
Mitä oon näitä palstoja lukenut, niin pc on kyllä luotettava merkki. En muista lukeneeni kommentteja pc:n viivanpaikoista.
Toivottavasti testiviiva vahvistuu tuosta ja aloitat seuraavan plussa-aallon täällä! 😍
 
  • Tykkää
Reactions: maatuskainen2019
@Topukka toivottavasti sinulla se on haamu ja lähtee siitä vahvistumaan! ❤

Minä tein 27.10. Pc:llä tälläisen, joka osoittautui viivanpaikaksi.


Yhteen ryhmään laitoin sillon tuon kuvan ja kyselyä, niin siellä vastasivat että nykyisin pc:lläkin tulee välillä noinkin räkeitä viivanpaikkoja, ennen ei kuulemma tullut. Mutta toivotaan että sinulla se olisi ihan oikea viiva! 🥰
 
Mukavaa, että on tullut uusiia haaveilijoita ja keskustelu on vilkasta!
@Topukka mäkin nään toisen viivan, toivon vahvistumista ja uyden plussa aallon alkua.
@Suikku1 kirjoituksesi jäi mieleen, kun meilläkin esikoinen sai alkunsa toisesta yrityskierrosta, vaikka olin varautunut pidempään yritykseen. Nyt sitten tietty toiveikkaana ajattelin että puolen vuoden yrityksen jälkeen olisin jo raskaana, mutta empä ole. Toki ikää on kolme vuotta enemmän. Toivon silti, että vielä meille toinen lapsi suotaisiin vaikka yritys kestäisikin.
Nyt on taas ajatukset kasattu uuteen kiertoon ja ovistestit tilattu. Olen lueskellut paljon netistä luontaistuotteista. Onko kellään kokemusta siveydenpuusta? Itse ajattelin sitä lähinnä pms oireita helpottamaan, mutta jollakin ilmeisesti auttanut raskautumisessa. Toisaalta en hirveästi usko luontaistuotteiden raskauden alkamista edistävään voimaan, varsinkin kun itselläni ikä suurin syy varmasti siihen miksi en raskaudu.
Mukavaa viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: Suikku1 ja Mardolly
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

6.11.2021 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili_, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Topukka…………………......kp 40/30
Guinevere......................kp 36/?
Lemoni87......................kp 30/28
Eimy.................................kp 29/30?
Netta123........................ kp 25/29
Chili_...................................kp 25/28
SandraB........................kp 23/27
Toiveikas1992.............kp 22/24-31
Lili_86............................kp 21/32-34
Sofiika................................kp 15/30
Sadepisaroita................kp 12/25-31
Suikku1............................kp 4/26-28
Martta83..........................kp 4/26-27
Hellu_.............................kp 3/27-28
Liljah ....................................kp 3/26
Keksi82...........................kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Topukka.............................dpo 16
Emarian21........................dpo 14
Netta123............................dpo 13
Toiveikas1992..................dpo 10
Eimy....................................dpo 8
SandraB...........................dpo 8
Lili_86...............................dpo 5
Lumihiutale_................dpo 2
 
Huomenta! Tein äsken tavallisen raskaustestin ja siihen tuli hyvin hyvin haalea viiva (kenties viivanpaikka?). Tästä sitten innostuneena tein myös rfsu:n varhaisen raskaustestin ja siinä ei näy kyllä mitään. Luulisi, että näkyisi? Kuukautisten pitäisi kuitenkin ylihuomenna alkaa. Voi surkeus. Muokkaan vielä, että tosiaan eilisestä asti ollut välillä koviakin menkkakipuja, mutta ei näy vuotoa. Tämä on mulle tosi outoa ja siksi päädyinkin testin tekemään.
 
Nyt olen hyvin hämmentynyt. Minulla siis menkat jo reilun viikon myöhässä. Harvoin edes minulla kierrot venyy näin paljon, vaikka pitkiä ja epäsäännöllisiä kiertoja on melko usein. Viimeisimmän raskaustestin tein sunnuntaina, ja siinä en nähnyt mitään, niin aloin sitten odotella niitä menkkoja. Oon tässä ihmetellyt, kun ei vieläkään kuulu, ja ajattelin, että teen vielä kerran testin kaiken varalta. Ostin tänään pregcheckin testejä ja tein äsken, ja kyllä siellä haamu näkyy. :O Tai sitten viivanpaikka, mutta pc ei kai yleensä niitä viivanpaikkoja kovin herkästi näytä? Mieskin tuon näki, joten ihan omiani en vissiin kuvitellut. Tässä vielä teillekin kuva ihmeteltäväksi. Näettekö mitään? En kyllä tuolla tuloksella uskalla vielä tuuletella.

Näen tuossa myös viivan mutta näyttää harmaalta. Tuliko testi ajan puitteissa viiva? Vai vasta ns roskishaamuna? Toivottavasti lähtisi tummumaan. Oletko nyt aamulla testannut uudestaan?
 
Nemily
Hei,

vihdoinkinlöysin vertaisteni seuraan! Olen 33-vuotias ja yritämme puolisoni kanssa ensimmäistä lasta. Nyt on yrityskerta 2 meneillään, mutta tuntuu niin siltä, että menkat alkaa..😔

mun kierto on ollut aina todella säännöllinen, mutta raskausuritysten jälkeen menkat ovat alkaneet kp 32 ja nyt kp 25. Tunnen (luulen tuntevani) ovulaation jokakierrossa ja nyt myös käytössä cb-ovistesti, joka antoi hymynaaman heti testaamisen alettua eli yritysten on pitänyt osua kohdilleen.

silti henkinen taakka ja odottelu tuntuu tällä hetkellä kauheimmalta ja piinaavimmalta. Tänäänkin olen ollut tosi itkuinen.

jään seuraamaan palstaa☺
 
@Topukka tänne näkyy myös mutta ei väriä, toivotaan että vahvistuu <3

@Mardolly ekat kierrot oli mulla ainakin henkisesti tietyllä tavalla raskaimpia ja tottakai jokainen saa tuntea surua omasta tilanteesta! Jos yritys kestää (toki toivottavasti ei kestä teillä <3) niin se pettymys jotenkin vähän laantui ainakin itselläni, tai oisko se niin että ei toiveet joka kiertoon oo enää niin suuret, niin ei putoa niin korkealta. Tilalla on sit paljon uudenlaisia surun tuntemuksia mutta ehkä vähä tasaisemmin jakautuneesti. Tsemppiä teille! <3

@Toiveikas1992 millon testaat? :) Me mennään sun kanssa ihan samoissa vaiheissa eli tutkimuksia aloiteltu. Kiva seurata teidän yritystä kun on niin sama vaihe menossa itsellä. Tsemppiä josko tää ois teidän kierto! <3 Meillä ei mitään löytynyt nyt alustavasti, toki sitten polilla kun on joskus perusteellisemmin ultraus ja aukkari yms. niin voi löytyä jotain vielä.

Omaa napaa. En nyt kuitenkaan tikuttanut ovista kun oli just vieraita monta päivää enkä jotenkin jaksanut säätää sen kanssa, mutta poikkeuksellisesti ehkä pitkästä aikaa oli oireita jotka viittaisi että ovis saattoi olla. Tallettelut ei myöskään menneet ihan nappiin kun mies oli työmatkalla muutaman päivän mutta jospa se mitä oli, riittäisi. Mahdollisesti jos ovis oli kun luulin niin dpo-2 talleteltiin. Tai sitten dpo-3 ja dpo+1.
 
  • Tykkää
Reactions: Mardolly
Hassua. Sain PCllä aika selvän viivan. Näkyy ihan mistä suunnasta vain katsookin, livenä punertaa. En silti jotenkin osaa uskoa tota plussaks vielä.

Nyt olis dpo 8, mutta saattaa olla dpo 9, riippuu, minkä äpin mielipidettä kuuntelee. Fertility friend sanoo että dpo 8.



Ihmettelen kyllä miten voi olla niin selvä ku on. Siks epäilen jotain maanantaikappaletta, tai sit tuolla on kaksoset. XD
 
Pakko testata illalla jo uudestaan, PC:tä löytyy kaapista lisää.
Jos toi on joku viivanpaikka ni pistää kyllä ihmettelemään mitä PC on mennyt testeilleen tekemään!
Yleensä ne PC-viivanpaikat on sellaisia että näkyy tietyssä kulmassa katsottuna ja on kuitenkin tosi haalea. Toi taas olis RFSU-tason röyhkeä viivanpaikka jos se sitä on. :cautious:

Tuun sit kertoo illalla miltä näyttää!
 

Yhteistyössä