Haaveena vauva 2022

Hei totta, siihen vois nyt uhrata vähä rahaa että näkis onko hedelmöityksestä se 1-2vk vai jo 2-3, veikkaan vahvasti ekaa vaihtoehtoa. Ne on vaan niin pirun kalliita että ihan ärsyttää mut nyt kun ei tosiaan tietoa ovulaatiosta nii vois olla ihan hyödyllinen testi.
Soita neuvolaan niin laittavat varhaisultraan koska raskauden tarkka kesto ei ole tiedossa. Näin ainakin aina meillä ollut! Onnea vielä hurjasti!
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Tsemppiä tasapuolisesti kaikille sitä tarvitseville!

Kaipailen samanhenkisiä juttukavereita niin pusken mukaan ketjuun... Neljäs vauva haaveissa, mitään järkeä siinä ei ole mutta silti. Edelliset kaikki alle 10, nuorimmainen 2. Poistin kierukan ihan vasta ja heti perään tuli ensin vähän seksiä ja sitten ovis joten toiveet korkealla nyt... Tai oli, nyt dpo 11 tai 12 eikä testeissä näy mitään selkeää, menee viivanpaikkojen piikkiin vielä. Huomisaamuksi suunnittelin Apteekin ultraa tai Clearblueta. Oireina ollut flunssan jälkeen 37 asteen kieppeillä pyörineet lämmöt, palelu ja hirveä närästys. Mutta myös pinna kireällä joten pelkäänpä että ei tärppiä tästä kierrosta. No, maailmanloppu se ei ole mutta surettaa silti.
 
Soita neuvolaan niin laittavat varhaisultraan koska raskauden tarkka kesto ei ole tiedossa. Näin ainakin aina meillä ollut! Onnea vielä hurjasti!
No tää olis tietysti yksi vaihtoehto, mutta vähän epäilen että näinköhän ultraisivat kun on tuo raskauden kesto kuitenkin laskettavissa sillä neuvolan kaavalla (edellisistä kuukautisista) ja heitto tuskin on todellisuudessakaan muutamia päiviä enempää vaikka ovulaation ajankohtaa en tiedäkään. Se on vaan itelle jotenkin merkittävää kun tietäs että onko tänään viikot 4+4 vai vasta tyyliin 4+0. Toki jos maltan vaan odotella ja luottaa viivojen tummumiseen niin ennen pitkäähän se ultra sieltä tulee.

Kiitos onnitteluista ja toivotaan sinne plussaa myös!<3
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Lukka
Tein tänään jälleen rfsun ja pcn testit, rfsussa ei viiva eilisestä oo tummunu, mut pcssä on. Luotan siis tottakai siihen. :D

Tänään herätessä hetken mietin että onko vähä paha olo, mutta taisi olla enempi omaa kuvitelmaa kuin totta. Todella oireetonta edelleen. Mulla on aina hämänny tuo lämpöasia, tai siis mulla on normaali lämpö jotain 36.1-36.5 väliltä eikä raskaana ollessa ole ollu korkeampi, niinkuin monilla on. Hassua miten yksilöllistä kaikki on.

Listalla on aika monta nimeä jännittävien päivien äärellä, voi kun tulis kunnon plussa-aalto!<3 :)
 
Täällä kp 28/26 ja Pregcheckin liuskassa näkyy edelleen toinen viiva, mutta hyvin haalea vieläkin.
Minähän tikutin oviksen vasta kp15 paikkeilla, joten oletan, että siksi vielä niin haalea viiva tai ainakin toivon sen olevan syy.

Älytön huoli ja stressi koko ajan siitä, että viiva lähtisi vahvistumaan ja menkat pysyisivät poissa. Olen luonteeltani erittäin kärsimätön, joten siksi tämä on yhtä tuskaa minulle. :D Eihän tässä auta muu kuin odottaa ja toivoa :giggle:

Koitan lisätä tähän kuvan r-testiliuskasta, jonka tein tänään aamulla. Toivottavasti näkyy.

https://aijaa.com/odVwkv

Jännittävää, että täällä on muillakin jännät paikat, toivon suurta plussa-aaltoa kaikille :love:
 
Tosi hyvin kuitenkin jo erottuu @Seppiina, onnea! :love:

Itsellä saa jäädä testaaminen kun alkoi tulla vähäistä vuotelua. Hyvin pieni teoreettinen mahdollisuus kiinnittymisvuodolle mutta oletan että ennemminkin menkat. Eka kierto kierukan jälkeen oli todella lyhyt mulle, erikoista. Ovis tuli varhain, kp 10-11, kierto kokonaisuudessaan vain 22 päivää. Ehkä ne kierrot tästä palautuu normaalimmiksi.

Parempaa tärppionnea muille tähän kiertoon!
 
Täällä väsymys painaa. En ole tässä kierrossa tikuttanut ovulaatiota, yritän ottaa vähän rennommin kuin tuon ensimmäisen kierron. Kalenterin mukaan ovulaatio olisi viikonlopouna ja mun tytöt lähtee yökylään just viikonlopuksi, niin taidetaan viettää melko rakkauden täyteinen viikonloppu. Mulla alkaa just töistä sopivasti kahden viikon lomakin silloin.

Tsemppiä jokaiselle. :love:
 
Tänään aloitin clearbluen dual testit negatiivinen kuten odotinkin kp 13, onneksi ensi viikko lomaa niin voi ottaa rauhallisesti.

Lukka: täälläkin neljäs haaveissa eihän näissä aina järkeä ole ja sydän edellä päätetään 😊
 
Oon tehnyt pari ovulaatiotestiä nyt tällä ja viime viikolla. Hyvin hyvin haalea on se toinen viiva mikä siellä näkyy. Vahvistuuko se sitä mukaa, mitä lähempänä ovulaatio on, vai voiko käydä niin, että tänään olis vielä ihan haalea ja huomenna oliskin selkeästi tummempi? En ole aiemmin näitä käyttänyt. Ihmettelin siis vaan, että kierron pitäis olla kohta puolivälissä ja viiva on tosi haalea.
 
Oon tehnyt pari ovulaatiotestiä nyt tällä ja viime viikolla. Hyvin hyvin haalea on se toinen viiva mikä siellä näkyy. Vahvistuuko se sitä mukaa, mitä lähempänä ovulaatio on, vai voiko käydä niin, että tänään olis vielä ihan haalea ja huomenna oliskin selkeästi tummempi? En ole aiemmin näitä käyttänyt. Ihmettelin siis vaan, että kierron pitäis olla kohta puolivälissä ja viiva on tosi haalea.
mä joudun tekeen jopa 2-3 keraa päivässä ovulaation lähestyessä testin (käytän pc:n liuskoja) ettei mee huippu ja positiivinen tulos ohi.. menis jos tekis vaan kerran päivässä.. ensin se on lähes plankko ja sit alkaa tummuun ja ihan parissa päivässä tummuu niin että on ovisplussa ja jo seuraavassa testissä (monesti seuraavan testin teen jo deuraavalla vessareissulla eli4h päästä) paljon vaalentunut.. :)

saikohan tosta mitään selkoo :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sadepisaroita
vierailija
Oon tehnyt pari ovulaatiotestiä nyt tällä ja viime viikolla. Hyvin hyvin haalea on se toinen viiva mikä siellä näkyy. Vahvistuuko se sitä mukaa, mitä lähempänä ovulaatio on, vai voiko käydä niin, että tänään olis vielä ihan haalea ja huomenna oliskin selkeästi tummempi? En ole aiemmin näitä käyttänyt. Ihmettelin siis vaan, että kierron pitäis olla kohta puolivälissä ja viiva on tosi haalea.
Jos olet silloin tällöin tehnyt, on lh-huippu voinut mennä jo ohi. Kierron pituudesta riippuen kannattaa aloitella kp 11 testaamaan ensin kerran päivässä. Kun viiva alkaa vahvistumaan niin kaksi tai kolme kertaa (aamu päivä ilta).

Itsellä on monesti aamulla ollut haalea, päivällä ja illalla plussa ja seur. Aamu taas haalea.

Viivam haaleudesta ei voi päätellä mitään. Ovis on voinut mennä tai on vasta tulossa.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

14.10.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
+ Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
Topukka, 9/21, 2. lapsi
Guinevere, 9/21, 4. lapsi
Liljah, 9/21, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Chili...................................kp 31/28
SandraB........................kp 30/27
Seppiina..........................kp 29/26
Toiveikas1992..................kp 27/25-31
Elsa96..............................kp 26/26-29
Sadepisaroita..................kp 20/25-31
Liljah....................................kp 19/26
Topukka…………………......kp 17/30
Mamtobe........................kp 16/28
Guinevere......................kp 13/?
Petronella09...............kp 12/26
AniiloraK.......................kp 12/27
Suikku1............................kp 9/26-28
Martta83..........................kp 8/26-27
Iinanen..........................kp 7/23-24
Lemoni87......................kp 7/28
Hellu_.............................kp 6/27-28

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Chili........................................dpo 15
Seppiina..........................dpo 12
Toiveikas1992.................dpo 12
SandraB..........................dpo 12
Mamtobe.........................dpo 6
Sadepisaroita................dpo 3
Petronella09...................dpo -1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Oon tehnyt pari ovulaatiotestiä nyt tällä ja viime viikolla. Hyvin hyvin haalea on se toinen viiva mikä siellä näkyy. Vahvistuuko se sitä mukaa, mitä lähempänä ovulaatio on, vai voiko käydä niin, että tänään olis vielä ihan haalea ja huomenna oliskin selkeästi tummempi? En ole aiemmin näitä käyttänyt. Ihmettelin siis vaan, että kierron pitäis olla kohta puolivälissä ja viiva on tosi haalea.
Mulla ainakin myös testimerkki vaikuttaa tulokseen. Rfsun ovistestillä en saa ikinä tasapaksuja viivoja, ohjeiden mukaan tulos olisi tulkittava negatiiviseksi, vaikka toisella merkillä tulos olisi positiivinen.
Raskauskeijun halvalla liuskatestillä viiva on kirkuvan punainen ollessaan positiivinen ja Clearbluen hymynaamatestillä oon myös varmistanut tuloksen.
 
Digiin hymynaama jota ounastelinkin.Ainut vaan että talletuksia viimeksi kp 10 :( Miestä yritin saada illalla innostumaan ja tänä aamuna mutta ei :( Tänään hällä menee todella myöhään töissä eikä varmasti onnistu joten hukkaan heitetty taitaa tämäkin kierto:( että voi ärsyttää nuo miehet kun ei ne oikein aina ymmärrä että olis tärkeää saada ajoitukset kohdalleen:/ei se ainakaan yhtään auta jos ajoitus on pielessä...

Sori negatiiviset ajatukset mutta harmittaa:(
 
Digiin hymynaama jota ounastelinkin.Ainut vaan että talletuksia viimeksi kp 10 Miestä yritin saada illalla innostumaan ja tänä aamuna mutta ei Tänään hällä menee todella myöhään töissä eikä varmasti onnistu joten hukkaan heitetty taitaa tämäkin kierto että voi ärsyttää nuo miehet kun ei ne oikein aina ymmärrä että olis tärkeää saada ajoitukset kohdalleen:/ei se ainakaan yhtään auta jos ajoitus on pielessä...

Sori negatiiviset ajatukset mutta harmittaa
Harmi että mies ei ymmärrä moista! :( Ootko käyny miehen kanssa läpi että nainen voi käytännössä raskautua vaan sen n.24h aikana kuukaudessa eikä niin kun mies et koska vaan kun touhuaa niin raskaus on mahdollinen..? Meillä tää keskustelu autto aikanaan ja oli miehelle hieman jopa yllätys.. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Harmi että mies ei ymmärrä moista! :( Ootko käyny miehen kanssa läpi että nainen voi käytännössä raskautua vaan sen n.24h aikana kuukaudessa eikä niin kun mies et koska vaan kun touhuaa niin raskaus on mahdollinen..? Meillä tää keskustelu autto aikanaan ja oli miehelle hieman jopa yllätys.. :cautious:
Ollaan puhuttu monet kerrat ja tietää kyllä.Hän vaan ei "välitä" .Itse talletan vaikka olisin väsynyt,kipeä yms..kun aika on mutta mies vetoaa aina väsymykseen:(

Testaan vain kerran päivässä ja eilen oli testi vielä nega joten toivon todella ettei ovis tapahdu ainakaan vielä tänään :/ flo ennustaa lauantaille asti hyvää mahdollisuutta tulla raskaaksi ..
 
vierailija
Ollaan puhuttu monet kerrat ja tietää kyllä.Hän vaan ei "välitä" .Itse talletan vaikka olisin väsynyt,kipeä yms..kun aika on mutta mies vetoaa aina väsymykseen

Testaan vain kerran päivässä ja eilen oli testi vielä nega joten toivon todella ettei ovis tapahdu ainakaan vielä tänään :/ flo ennustaa lauantaille asti hyvää mahdollisuutta tulla raskaaksi ..
Haluaako sun puoliso lasta? Vai oliko niin ettei hänelle ollut väliksi vaikkette enää saisi lasta?

Tsemppiä, tilanne kuulostaa äärimmäisen raskaalta sinulle ❤
 
Ollaan puhuttu monet kerrat ja tietää kyllä.Hän vaan ei "välitä" .Itse talletan vaikka olisin väsynyt,kipeä yms..kun aika on mutta mies vetoaa aina väsymykseen

Testaan vain kerran päivässä ja eilen oli testi vielä nega joten toivon todella ettei ovis tapahdu ainakaan vielä tänään :/ flo ennustaa lauantaille asti hyvää mahdollisuutta tulla raskaaksi ..
vähän mun korvaan toi ettei hän välitä kuulostaa siltä ettei hän myöskään välitä että tuleeko niitä lapsia vai ei :( Tai sit hällä on suorituspaineita tai jotain :unsure:
Kehotan vielä juttelemaan miehen kanssa missä syy ja missä mennään, toivottavasti saatte asian selväks ❤
 
Taustailijataavi
Tuun nyt tänne taustalta välillä kirjoittelemaan, kun niin jännittää oma tilanne. Vaikka käytännössä tiedän, että tää on vaan taas omassa päässä ja toiveita ei ole ja menkat laukkaa kohta sisään.

Mulla tuli ma ja ti (kp26 ja kp27), kumpanakin päivänä kerran ihan vähän rusehtavaa vuotoa, siis ihan tosi vähän. Sen jälkeen ei mitään. Mitään kk-kipuja ei oo ollut. Tein eilen iltapäivästä testin ja näytti negaa, mutta tosin voisi ajatella että tein liian aikaisin ja dpo olis vasta 9 tai 10. En tikuttanut ovulaatiota, joten en osaa sanoa. Kierrot kaikkea väliltä 26-34.

Jos tuo olisi ollut kiinnittymisvuotoa, niin milloinhan näkyisi sen jälkeen testissä, onko kellään kokemusta?

Vatsassa tuntui tiistaina outoa minulle uutta tunnetta, ihan kun joku olisi nipistellyt sisältäpäin tuosta navan alapuolelta. Mutta tällaset tuntemukset kyllä voin laittaa mielikuvituksenkin piikkiin... Jos jossain oon hyvä niin keksimään näitä oireita.
 
Haluaako sun puoliso lasta? Vai oliko niin ettei hänelle ollut väliksi vaikkette enää saisi lasta?

Tsemppiä, tilanne kuulostaa äärimmäisen raskaalta sinulle ❤
En kohta oikeasti tiedä:( Sitä hän on hokenut alusta asti, että tulee jos on tullakseen eli olen ymmärtänyt että ok jos tulee mutta ei haittaa jos ei :/ Hän on hyvin tyytyväinen meidän lapsi lukuun minä en :( tai pakkohan minunkin on tyytyä jos enempää ei tule.
 
Kp 29/26 ja menkat loistaa edelleen poissaolollaan ja Apteekkarin testi näyttää aika kivaa plussaa:love: :love:Suhteellisen haalea viiva edelleen, mutta vahvistumaan päin:giggle:

Silti stressaan ja pelkään kemiallisen mahdollisuutta, kuinka tässä saa itsensä oikein rentoutumaan ja luottamaan omaa kehoon??:unsure: Testailen vielä lisää viikonloppuna ja digitaalisen säästän viimeiseksi testiksi viikonlopun jälkeen. Missä vaiheessa sitä oikein uskoo ja luottaa siihen, että kyllä tässä nyt raskaana ollaan ja lopettaa testailun??:unsure:

https://aijaa.com/UR6lkx
 

Yhteistyössä