Ihanaa @KirJoh89 Niin onnellinen sun puolesta! Koitat nyt ottaa rennosti ultraan asti ja pidetään peukut isosti pystyssä, et kyytiläinen pysyy loppuun asti matkassa!
Soita neuvolaan niin laittavat varhaisultraan koska raskauden tarkka kesto ei ole tiedossa. Näin ainakin aina meillä ollut! Onnea vielä hurjasti!Hei totta, siihen vois nyt uhrata vähä rahaa että näkis onko hedelmöityksestä se 1-2vk vai jo 2-3, veikkaan vahvasti ekaa vaihtoehtoa. Ne on vaan niin pirun kalliita että ihan ärsyttää mut nyt kun ei tosiaan tietoa ovulaatiosta nii vois olla ihan hyödyllinen testi.
No tää olis tietysti yksi vaihtoehto, mutta vähän epäilen että näinköhän ultraisivat kun on tuo raskauden kesto kuitenkin laskettavissa sillä neuvolan kaavalla (edellisistä kuukautisista) ja heitto tuskin on todellisuudessakaan muutamia päiviä enempää vaikka ovulaation ajankohtaa en tiedäkään. Se on vaan itelle jotenkin merkittävää kun tietäs että onko tänään viikot 4+4 vai vasta tyyliin 4+0. Toki jos maltan vaan odotella ja luottaa viivojen tummumiseen niin ennen pitkäähän se ultra sieltä tulee.Soita neuvolaan niin laittavat varhaisultraan koska raskauden tarkka kesto ei ole tiedossa. Näin ainakin aina meillä ollut! Onnea vielä hurjasti!
mä joudun tekeen jopa 2-3 keraa päivässä ovulaation lähestyessä testin (käytän pc:n liuskoja) ettei mee huippu ja positiivinen tulos ohi.. menis jos tekis vaan kerran päivässä.. ensin se on lähes plankko ja sit alkaa tummuun ja ihan parissa päivässä tummuu niin että on ovisplussa ja jo seuraavassa testissä (monesti seuraavan testin teen jo deuraavalla vessareissulla eli4h päästä) paljon vaalentunut..Oon tehnyt pari ovulaatiotestiä nyt tällä ja viime viikolla. Hyvin hyvin haalea on se toinen viiva mikä siellä näkyy. Vahvistuuko se sitä mukaa, mitä lähempänä ovulaatio on, vai voiko käydä niin, että tänään olis vielä ihan haalea ja huomenna oliskin selkeästi tummempi? En ole aiemmin näitä käyttänyt. Ihmettelin siis vaan, että kierron pitäis olla kohta puolivälissä ja viiva on tosi haalea.
Jos olet silloin tällöin tehnyt, on lh-huippu voinut mennä jo ohi. Kierron pituudesta riippuen kannattaa aloitella kp 11 testaamaan ensin kerran päivässä. Kun viiva alkaa vahvistumaan niin kaksi tai kolme kertaa (aamu päivä ilta).Oon tehnyt pari ovulaatiotestiä nyt tällä ja viime viikolla. Hyvin hyvin haalea on se toinen viiva mikä siellä näkyy. Vahvistuuko se sitä mukaa, mitä lähempänä ovulaatio on, vai voiko käydä niin, että tänään olis vielä ihan haalea ja huomenna oliskin selkeästi tummempi? En ole aiemmin näitä käyttänyt. Ihmettelin siis vaan, että kierron pitäis olla kohta puolivälissä ja viiva on tosi haalea.
Mulla ainakin myös testimerkki vaikuttaa tulokseen. Rfsun ovistestillä en saa ikinä tasapaksuja viivoja, ohjeiden mukaan tulos olisi tulkittava negatiiviseksi, vaikka toisella merkillä tulos olisi positiivinen.Oon tehnyt pari ovulaatiotestiä nyt tällä ja viime viikolla. Hyvin hyvin haalea on se toinen viiva mikä siellä näkyy. Vahvistuuko se sitä mukaa, mitä lähempänä ovulaatio on, vai voiko käydä niin, että tänään olis vielä ihan haalea ja huomenna oliskin selkeästi tummempi? En ole aiemmin näitä käyttänyt. Ihmettelin siis vaan, että kierron pitäis olla kohta puolivälissä ja viiva on tosi haalea.
Harmi että mies ei ymmärrä moista! Ootko käyny miehen kanssa läpi että nainen voi käytännössä raskautua vaan sen n.24h aikana kuukaudessa eikä niin kun mies et koska vaan kun touhuaa niin raskaus on mahdollinen..? Meillä tää keskustelu autto aikanaan ja oli miehelle hieman jopa yllätys..Digiin hymynaama jota ounastelinkin.Ainut vaan että talletuksia viimeksi kp 10 Miestä yritin saada illalla innostumaan ja tänä aamuna mutta ei Tänään hällä menee todella myöhään töissä eikä varmasti onnistu joten hukkaan heitetty taitaa tämäkin kierto että voi ärsyttää nuo miehet kun ei ne oikein aina ymmärrä että olis tärkeää saada ajoitukset kohdalleen:/ei se ainakaan yhtään auta jos ajoitus on pielessä...
Sori negatiiviset ajatukset mutta harmittaa
Ollaan puhuttu monet kerrat ja tietää kyllä.Hän vaan ei "välitä" .Itse talletan vaikka olisin väsynyt,kipeä yms..kun aika on mutta mies vetoaa aina väsymykseenHarmi että mies ei ymmärrä moista! Ootko käyny miehen kanssa läpi että nainen voi käytännössä raskautua vaan sen n.24h aikana kuukaudessa eikä niin kun mies et koska vaan kun touhuaa niin raskaus on mahdollinen..? Meillä tää keskustelu autto aikanaan ja oli miehelle hieman jopa yllätys..
Haluaako sun puoliso lasta? Vai oliko niin ettei hänelle ollut väliksi vaikkette enää saisi lasta?Ollaan puhuttu monet kerrat ja tietää kyllä.Hän vaan ei "välitä" .Itse talletan vaikka olisin väsynyt,kipeä yms..kun aika on mutta mies vetoaa aina väsymykseen
Testaan vain kerran päivässä ja eilen oli testi vielä nega joten toivon todella ettei ovis tapahdu ainakaan vielä tänään :/ flo ennustaa lauantaille asti hyvää mahdollisuutta tulla raskaaksi ..
vähän mun korvaan toi ettei hän välitä kuulostaa siltä ettei hän myöskään välitä että tuleeko niitä lapsia vai ei Tai sit hällä on suorituspaineita tai jotainOllaan puhuttu monet kerrat ja tietää kyllä.Hän vaan ei "välitä" .Itse talletan vaikka olisin väsynyt,kipeä yms..kun aika on mutta mies vetoaa aina väsymykseen
Testaan vain kerran päivässä ja eilen oli testi vielä nega joten toivon todella ettei ovis tapahdu ainakaan vielä tänään :/ flo ennustaa lauantaille asti hyvää mahdollisuutta tulla raskaaksi ..
En kohta oikeasti tiedä Sitä hän on hokenut alusta asti, että tulee jos on tullakseen eli olen ymmärtänyt että ok jos tulee mutta ei haittaa jos ei :/ Hän on hyvin tyytyväinen meidän lapsi lukuun minä en tai pakkohan minunkin on tyytyä jos enempää ei tule.Haluaako sun puoliso lasta? Vai oliko niin ettei hänelle ollut väliksi vaikkette enää saisi lasta?
Tsemppiä, tilanne kuulostaa äärimmäisen raskaalta sinulle