Haaveena vauva 2022

@AMR mä _ehkä_ olisin näkevinäni toisen viivan, ehkä viivan paikan? Tosi tosi vaikea sanoa, mutta toivotaan, että seuraava testi olis jo plussa!!

@Toiveikas1992 Näin mä olen ymmärtänyt, että teillä olisi hedelmällisimmät päivät tulossa, eli seuraavat kolme päivää (?), kun tänään ovistikussa plussa. Sit vaan paljon sitä laatuaikaa miehen kanssa

@Krippis ihan tosi paljon tsemppiä piinapäiviin! Mulla auttaa päivien kulumiseen se, että tekee paljon, eikä pysähdy seuraavan kerran ku illalla sänkyyn - tosin, se voi meillä olla ongelmanakin, että kehittelen liikaa tekemistä -> stressiä. Mene ja tiedä sitten, mikä on kellekin paras ratkaisu. Entä jos sen ajattelee, että seuraavat kaksi viikkoa ovat pieni ajanjakso vrt koko elämään eli auttaisko suhteuttaminen mitään? Oliko tämä teidän ensimmäinen siirto? (Pahoittelut, jos/kun olet täällä aikaisemmin kertonut. Aloitin täällä vastikään, joten en kaikkia viestejä ole lukenut aikaisemmalta ajalta ja nimi(merkki)muistini on sysihuono!)

Omanapa:
Mitä mitä mitä.....? Eilen vietettiin pojan kanssa leffailta, ja samalla tavalla, kuin viime kierrossakin ovulaation jälkeisen viikon lopulla alkoi etomaan tosi herkästi sipsit ja karkit - vaikka söin pienen määrän vain. Vatsa tyhjeni pahan olon seurauksena eilen ihan lahjakkaasti. Tänään myös pahaolo jatkuu, eikä ruokahalua ole ollenkaan. Tietysti viime yönä tuli nukuttua tosi lyhyet yöunet, että varmasti silläkin on tekemistä asian kanssa.
Sit aloin muistelemaan, että hei tätä oli myös viime kierrossa, ja tarkistin päivämäärät wa-viesteistä. Viime kierrossa siis oli r-testissä haamuplussa vielä 31/28, kunnes vuoto alkoi 33/28. Tietysti sitä miettii nyt, että olisko tärpännyt sitten kuitenkin tässä kierrossa plus että ovulaatiotesti näytti vahvaa testiviivaa eilen...
Menkkojen pitäisi alkaa viikon päästä ja tänään dpo 6, eli tosi aikaisin olisi yhtään mitään oireita, jos mitenkään liittyy. Vielä viikko siis pitäisi malttaa odotella, ellei ne menkat sitten ala.
 
@Hulda91 ja @aniiloraK teillä pian plussaukselta kuulostavia oireita. Mitkä dpo:t teillä menossa nyt?

Mulla oli tänään menkkatuntemuksia kans välillä töissä ja tuli illallakin, kp 21/28 (dpo 6) ja jäätävä palelu useampana iltana erityisesti. Viikon päästä torstaina sitten voi testata, jollei menkat oo alkaneet sitä aiemmin.
Mä en tiedä mun päivistä mitään, kapseli poistettu kolme viikkoa sitten, ei ole menkkoja tullut. Satunnaisesti tikutellut ovista, mutten ole sitä kiinni saanut.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Noniin tänään näytti ovulaatiotestikin viimein plussaa.
On vaan oireillut tää ovulaatio niin ankarasti etukäteen että meni puurot ja vellit sekaisin. Vatsa on ihan tulessa eikä yllättäen tehnyt tänään vähääkään mieli pupuilla mutta tsek silti, ei pysty luottamaan siihen että ne siittiöt siellä päivätolkulla pärjäilee.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Mä voisin tulla taas piinailemaan. Dpo0 tänään kaiketi.

Kaks päivää näytti ovistikku plussaa, mut eilen oli niin räikyvän kirkas viiva että huh. :D Eilen oli myös kunnon ovulaatio-olo, draivi päällä koko päivän ja nipisteli oikeeta puolelta. Vieläkin on aika vahva toi viiva, mut haalentunu. Lasken nyt kuitenki et tänään on dpo0 jos mennään kalenterin mukaan.
Talleteltu -4, -2, -1, tänään ei varmasti ehdi eikä jaksa mut yritän luottaa siihen että nuo riittää.

Kumma juttu, kun oon saanut asiat elämässä hoidettua niin, ettei nyt oikeastaan huoleta mikään erityisesti, mutta silti stressaan tätä. Herään aamulla aina jotenkin ihan ahdistuneena, vaikka kaikki on hyvin. Millähän tän kierteen sais katkaistua, kun alan stressata stressaamista. :'D
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle
@Krippis ihan tosi paljon tsemppiä piinapäiviin! Mulla auttaa päivien kulumiseen se, että tekee paljon, eikä pysähdy seuraavan kerran ku illalla sänkyyn - tosin, se voi meillä olla ongelmanakin, että kehittelen liikaa tekemistä -> stressiä. Mene ja tiedä sitten, mikä on kellekin paras ratkaisu. Entä jos sen ajattelee, että seuraavat kaksi viikkoa ovat pieni ajanjakso vrt koko elämään eli auttaisko suhteuttaminen mitään? Oliko tämä teidän ensimmäinen siirto? (Pahoittelut, jos/kun olet täällä aikaisemmin kertonut. Aloitin täällä vastikään, joten en kaikkia viestejä ole lukenut aikaisemmalta ajalta ja nimi(merkki)muistini on sysihuono!)
@tutina Kiitos paljon! <3 Tämä on toinen alkionsiirto, edellinen oli tuoresiirto, tämä on eka pakastetun alkion. Toiveet ovat jotenkin korkeella nyt. Fiksattiin lääkitystä ja sain myös uutena Gonapeptyl -pistoksen siirron yhteydessä, jonka pitäisi tukea kiinnittymistä. Tämä on nyt viimeinen alkio. Jos tämä ei tärppää, niin joutuu taas aloittaa piikittelyn ym. Se ei ole niin paha kun kuvittelin, mutta ei miellyttävääkään. Eli nyt olisi aivan ihana jos tärppi tulisi.
Kiitos vinkeistä, täytyy keksiä jotain lempeetä puuhaa ja virikettä mielelle. Olen tylsiä hetkiä koittanut täyttää kirjan lukemisella ja se on auttanut.
Tsemppiä myös sinne piinailuun!
 
AMR
Tänään on vaikee päivä. Arvasin, että heti kun jään vapaille töistä niin piinailu alkaa huolella. Toisten raskausmahakuvat ja plussat itkettää (vaikka olenkin 100% onnellinen kaikkien puolesta). Omien tunteiden kanssa olis vaan vielä työstettävää. Kp 22/30. Oon vielä karanteenissa koronatestin vuoksi niin ei oikein pääse näitä ajatuksia karkuun kun mieskin päivät töissä. D:
Täällä olikin useampi suunnilleen samassa vaiheessa kiertoa, toivottavasti joku meistä plussaa. :)
 
Plussaonnea kaikille piinailijoille!

En tehnyt testiä tänään, mutta otin aamulla lämmöt ja 36,2 :,D eli ei todellakaan ole plussa tulossa. Edellisessä raskaudessa siis lämmöt pysyi lähempänä 37 koko ajan siinä alussa. Meni vähän maku tehdä edes koko testiä enää, kun olen niin varma negasta.

@innerchild mulla kans ongelmana tuo, että stressaan sekä yritystä, että siitä stressaamista. En tiedä, mikä siihen auttaa, vai auttaako vaan aika, et jossain kohdassa vaan luovuttaa, eikä enää edes odota mitään.

No joo, nyt taas vähän apeissa vesissä uuden kierron alkuun asti, ei kai se auta kun alkaa katsella seuraavaa yrityskierrosta.
 
Te, ketkä olette seurailleet lämpöjä. Onkohan mitenkään mahdollista tulla kiinnittymisdippiä jo dpo4 :D Mulla olllut nyt pari pv päivälämmöt 37 tienoolla, mut tänään 36.4-36.6. Nojoo, eikait oikeasti voi olla kyse THE kiinnittymisestä vielä. Hassua että oon aivan totaalisen jäässä vaik nyt ei ookaan siellä 37 lämmöt. Ehkä tää kolea keli vaan vaikuttaa! Vai hei voiko lugesteronin käyttö vaikuttaa lämpöihin?
 
AMR
Saanko vielä purkautua, tuntuu, että pelkkää omaa napaa taas, mutta nyt ei oo ketään kelle kertoa näitä ajatuksia ja tuntuu, että pää räjähtää. :D
Eli sorruin tekemään ovistestin nyt ja sain yllättävän vahvan viivan. Lämmöt ollu koko ajan vähän koholla ja rinnat ja etenkin nännit tosi herkkänä ja kipeänä. Mulla on vähän sellainen ”flunssainen” olokin, ja toki kaikki voi olla vain sattumaa (ja todennäköisesti onkin), mutta päässä vaan pyörii ajatukset, että voisko tällä kertaa…. Kiitos ja anteeksi. :D<3
 
Mulla ei tullu oviksen jälkeen lämpödippiä, vasta tänään dpo 8 lämpö nousi. Dpo 0-dpo 7 lämmöt aamuisin oli 35.9-36.4'c. Tänään 36.9'c. Eilen ja tänään ollu menkkatuntemuksia ja voimakkaita tuntemuksia vasemman munasarjan/munamjohtimen tienoilla. Herännyt epäily, et josko olis voinu onnistua. Toiveet korkeella, vaikka normikiertoon tyypilliset oireet vähäisempiä. Tai sit menkat vaa tulossa huomattavasti etuajassa.
 
vierailija
Jaa a mitähän mahtaa tapahtua! Tänään dpo7, ovulaation sain tikutettua aika myöhään (kp26) ja nyt on pari päivää ollut molemmin puolin alavatsalla menkkamaisia kipuja :O Mitään vuotoa ei ole paitsi vähän vv. Sovellus ennustaa menkkoja alkavaks 11.pvä

Onko kokemuksia tällaisista kivuista niin että onkin plussannut? :)
 
Milloin ajattelit @Mansikka_maanantai testailla? Katsoin, että mennään samoilla piinapäivillä, tosin mulla ei hirveesti piinailtavaa, kun ainoa tallettelukerta 4päivää ennen ovista lapsen ja miehen flunssan vuoksi. Mut kiva jännittää muiden puolesta silleen hyvässä mielessä.

No en oikee tiedä.. mietin jos malttaisin ens lauantaihin (jos vuoto ei ala ennen sitä). Mua pelottaa kuinka itkunen ja pettynyt oon taas uuteen kiertoon joutuessa, ja en haluis työpäivänä miettiä asiaa. Toisaalta jos tiputtelu alkaa kesken työpäivän, voi sekin itkettää eikä ajatukset pysy enää kasassa. En mä ees usko että voi kierto venyy tonne 31 yhteen asti, kun ovis oli jo kp15. Mulla on kierto ollu 27-31, mutta pisimmillään sen 31
 
No en oikee tiedä.. mietin jos malttaisin ens lauantaihin (jos vuoto ei ala ennen sitä). Mua pelottaa kuinka itkunen ja pettynyt oon taas uuteen kiertoon joutuessa, ja en haluis työpäivänä miettiä asiaa. Toisaalta jos tiputtelu alkaa kesken työpäivän, voi sekin itkettää eikä ajatukset pysy enää kasassa. En mä ees usko että voi kierto venyy tonne 31 yhteen asti, kun ovis oli jo kp15. Mulla on kierto ollu 27-31, mutta pisimmillään sen 31
Mä jännään kyl täällä taustalla sun testiä sillä näin unta että plussasit! :love:
Ja juu käyn täälläkin edelleen päivittäin lukemassa kuulumisia :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: AMR
@Mansikka_maanantai jään jännäileen milloin testailet. Toivottavasti tiputtelu ei alkaisi, ennen kuin rohkenet testata. Ymmärrän tuon harmituksen, minkä myös tiputtelu aiheuttaa vaikkei negatesti missään nimessä mukava ole. Se on jännä, miten uuden kierron alku on masentava, vaikka tietäisi, että onnistuminen on lähes mahdotonta, niin kuin itselläni. Täytyy ensi viikolle keksiä jotain mukavaa puuhaa, jospa se helpottaisi harmitusta. Mulla alkaa menkat tolloin keskiviikkona dpo12, jos ei jo aikaisemmin, kun luteaalivaihe on lyhyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

4.9.2021 Lauantai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+ Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
+ Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi
bb-8 08/21, 3. lapsi
Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
SannuB, 2. lapsi
Chili, 3. lapsi
★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Miracle..........................kp 54/?
Pienihme.....................kp 50/26-57
Minnix................................kp 36/34
Andune....................kp 28/29
Hulda91...........................kp 24/30
Mansikka_maanantai.....kp 23/31
Petronella09...............kp 23/25-28
Kirjoh89..........................kp 23/28
SannuB.........................kp 23/26
Martta83......................kp 22/26-27
SandraB..........................kp 21/27
Esikoishaaveita........kp 20/29
Iinanen..........................kp 19/23-24
Chili.................................kp 19/28
Eeva650.....................kp 17/28-36
bb-8.............................kp 17/26-30
Elsa96.......................kp 15/26-28
Innerchild...................kp 14/25-30
Toiveikas1992..........kp 13/28-31
Mamtobe...................kp 3/28
Mimmimami……………kp 2/28-30

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Andune ..................dpo 12
Petronella09...........dpo 12
SannuB........................dpo 10
Kirjoh89.......................dpo 9
Mansikka_maanantai dpo 8
BB-8……………………dpo 2
Innerchild………...dpo 1
Toiveikas1992…..dpo0
 

Yhteistyössä