Toivottavasti nää oireet nyt tarkoittaiski jotain. Tahtoo vaan tää mielen voima olla niin vahva tässä asiassa, että pelottaa, että kuvittelee.@AMR täällä mennään samoilla kiertopäivillä sun oireet kuulostaa täysin aivan samanlaisilta, kuin itselläkin. Myös ovulaatiotestiin tuli pari päivää sitten tosi tosi vahva viiva.
Nyt vain pitäis jaksaa odotella sinne ens viikkoon. Koska meinasit testaa seuraavan kerran?
Mun mielestä muiden omaa napaa on tosi kiva lukea. Huomaa, että ei ole ns. yksin (vaikka täällä mies on mukana kyllä yrityksessä, mutta hän ei aivan täysin ymmärrä ajatuksiani).
Omanapa:
Tänään dpo 7 ja tässä aamulla yksin ollessani hereillä tein apteekin testin, enkä edes aamun ensimmäisestä pissasta. Naurattaa jo tämä oma tyhmyyteni tietysti negahan se oli. Apteekin testi ei tietääkseni ole mitenkään päin herkkä ja pitäisi tosiaan tehdä siitä aamupissasta saadakseen edes jotain viivan paikan tapaista. Ei siis aiheuttanut tuntemuksia suuntaan taikka toiseen, mutta auttoi kyllä siihen testauksen pakkomielen tunteeseen. Nyt osaa jotenkin olla vähän rauhallisemmalla mielellä pitäisi odotella ensi viikkoon, ainakin torstaihin.
Huomaan, että tänne kirjoitellessa ei enää pelkää keskenmenoa niiiin paljon, kuin että olisi tehnyt positiivisen raskaustestin ja liittyisi johonkin "huhtikuiset 2022" ryhmään.
Kesti koko torstain, onneksi nyt ihan normaali olo taas Toivottavasti olis merkki jostain hyvästäSe on kyllä niin ikävä tunne, kun ei tiedä mitä toinen lopulta haluaa. Ihana että teillä on järjestynyt asiat noin hyvälle mallille ja pikkuinen saa tulla.
Kurjaa tuo vatsakipu. Toivottavasti menee ohi pian. Ja olisi mielellään jotain kiinnittymiseen tms. liittyvää.
Mä en oo ovista tikuttanut, mut flon ehdotukseen pohjaten tänään olis dpo 8 ja tollonkun oli noi kivut niin olis ollut dpo 6. Viikon päästä selviää kuinka käy.@Hulda91 ja @aniiloraK teillä pian plussaukselta kuulostavia oireita. Mitkä dpo:t teillä menossa nyt?
Mulla oli tänään menkkatuntemuksia kans välillä töissä ja tuli illallakin, kp 21/28 (dpo 6) ja jäätävä palelu useampana iltana erityisesti. Viikon päästä torstaina sitten voi testata, jollei menkat oo alkaneet sitä aiemmin.
Mitä liuskoja oot käyttänyt? Mä en saa ikinä rfsu:n ovistesteihin selkeää plussaa, mutta raskauskeijun liuskoihin tulee räikeä plussa oviksen aikaan. Cb:n ovistestit ovat kyllä parhaita niin ei tarvitse arvuutella tulosta.Ääh, pitäskö panostaa nyt ja ostaa CB:n digiovistestejä.. Menee hermo taas noihin liuskoihin. En vaan hitsi vie saa niihin plussaa, en läheskään. Torstaina alkoi oireet ja pe oli jo ihan semmonen hyvä viiva tikussa (mut ei läheskään plussa) ja tänään se on taas tosi haalea. Flo on sitä mieltä että ovis oli toissapäivänä ja ennustaa menkat alkavaksi 17.9. Silloin kierron pituus olis 28pv mitä se ei oo kyllä ollu viime aikoina (vaan 26 keskimäärin). Saapa nähä miten käy.
Miksen voi osata ottaa tätä rennosti. Mehän vaan tjottaillaan. Huoh.
Mitä liuskoja oot käyttänyt? Mä en saa ikinä rfsu:n ovistesteihin selkeää plussaa, mutta raskauskeijun liuskoihin tulee räikeä plussa oviksen aikaan. Cb:n ovistestit ovat kyllä parhaita niin ei tarvitse arvuutella tulosta.
Minäkään en oo saanu rfsun testeihin yhtä vahvaa ovisplussaa kuin esim. apteekin omiin.No just rfsu:t, ne oli ainoita mitä oli tuossa lähikaupassa. Pitää ehkä kokeilla eka raskuskeijun tikkuja nyt sitte, ku onhan se CB tosi kallis jos yhtään enempi pitää tai haluaa tikkuja uitella. Kiitti vinkistä.
Ei näkyisi. Voi hyvinkin näkyä vasta dpo 12-14.Blääh. Näin unta että tein raskaustestin ja siihen tuli selkeä plussa. No nyt sitten aamulla tein ja ei edes viivalasit päässä näkynyt yhtään mitään, niin selkeä nega kuin vai voi. Tänään kuitenkin joku dpo10 tai 11 eli näkyisi jo.
Leuka rintaan ja kohti uutta kiertoa
Kannattaa ostaa liuskoja ja cb:n normaali digi. Sillä digillä voi varmistaa plussan ja niin niitä menee 1-2 tikku/kiertoNo just rfsu:t, ne oli ainoita mitä oli tuossa lähikaupassa. Pitää ehkä kokeilla eka raskuskeijun tikkuja nyt sitte, ku onhan se CB tosi kallis jos yhtään enempi pitää tai haluaa tikkuja uitella. Kiitti vinkistä.
Aikaisemmissa raskauksissa vahva viiva jo dpo 11 joten uskon että näkyisi tässäkin.Ei näkyisi. Voi hyvinkin näkyä vasta dpo 12-14.
mullakaan rfsu:t ei toimi, pregchek toimii paljon paremmin ja niitä löytyy sopivasti ihan tosta lähikaupastakinNo just rfsu:t, ne oli ainoita mitä oli tuossa lähikaupassa. Pitää ehkä kokeilla eka raskuskeijun tikkuja nyt sitte, ku onhan se CB tosi kallis jos yhtään enempi pitää tai haluaa tikkuja uitella. Kiitti vinkistä.
Mun ystävä plussas vasta kun menkat oli viikon myöhässä, lokakuussa ois la että älä vielä heitä kirvestä kaivoon.Blääh. Näin unta että tein raskaustestin ja siihen tuli selkeä plussa. No nyt sitten aamulla tein ja ei edes viivalasit päässä näkynyt yhtään mitään, niin selkeä nega kuin vai voi. Tänään kuitenkin joku dpo10 tai 11 eli näkyisi jo.
Leuka rintaan ja kohti uutta kiertoa
Mun muistaakseni itse paketin hinta on pari euroo kalliinpi kun rfsu:n mutta paketissa on 10liuskaa kun rfsu:n paketissa on vaan 7 eli aika lailla samaa hintaluokkaa ovat, ja ennemmin ite maksan sen muutan sentin/liuska enemmän kun tiedän että se toimii kun tuhlaan rahani toimimattomiin liuskoihin@Mamtobe Unohdin ihan että pc:lläkin on omat tikut oviksen tikutteluun! Niitä nyt löytyy varmasti ainaki vähä isommista kaupoista ja ovat kai myös suht edullisia?
ON:
Jos se ovis sit oli viime to, nii tallettelut meni aika lailla dpo-2 ja dpo 1. Ei ihan optimaalinen mut pitäs periaatteessa riittää. Odotukset ny ei oo korkealla, mutta kiva sillä ajatuksella on leikkiä että mitä jos.