Haaveena vauva 2022

Jee, mulla alko viimein menkat! Noin 3,5 viikkoa meni pillereiden lopetuksesta. Onpa outoa pitkästä aikaa. Ei mulla muuta, piti tulla teille vaan ilmottamaan, heh! Laittaisin hymiön, mutta ne ei mulla ikinä toimi..

Toki vieläkin veivaan ees taas, kun en tiedä millon ois hyvä aika alkaa yrittää ja ollaanko valmiita jnejne...
 
Huomenta. Vika saikku päivä,huomenna töihin . Kerkesin vielä tänään päivittämään listaa.

Omaa napaa: rinnat kipeytyi niinkuin aina oviksen jälkeen,viime kierto oli poikkeus:/kroppaa jumittaa edelleen, liekö hormooneilla nyt osuutta asiaan :/

Kukas testailee seuraavaksi?
Miä testaan huomenaamulla, jossei menkat ala ennen sitä.

Menkkoja siis odottelen, mutta nyt on tullut uusi ihmeellinen oire - hengästyn 20m kävelystä ja vaikken ihan huippukunnossa olekaan niin tämä ei tunnu normaalilta. Eilen aloin kiinnittää tähän huomiota. Mahassa myös nipisteli koko eilisen mutta nyt ei taas tunnu mitään - tosin ne nippailut tuntui ihan mekoilta. :D noh, huomenna varmaan selviää onko tärpännyt vai ei, sillon on kuitenkin 'jo' dpo11 ja sain viime kierrossa haamun dpo10 :)
 
Miä testaan huomenaamulla, jossei menkat ala ennen sitä.

Menkkoja siis odottelen, mutta nyt on tullut uusi ihmeellinen oire - hengästyn 20m kävelystä ja vaikken ihan huippukunnossa olekaan niin tämä ei tunnu normaalilta. Eilen aloin kiinnittää tähän huomiota. Mahassa myös nipisteli koko eilisen mutta nyt ei taas tunnu mitään - tosin ne nippailut tuntui ihan mekoilta. noh, huomenna varmaan selviää onko tärpännyt vai ei, sillon on kuitenkin 'jo' dpo11 ja sain viime kierrossa haamun dpo10
Mä myös hengästyin juuri kun kävelin rappuset yläkertaan. Mulla on vatsassa lähes jatkuvasti ollut tuntemuksia. Ensin ovulaation jälkeen vasemman munasarjan kohdalla ja sittemmin siirtynyt kohtuun. Alaselkä kipuilee myös. Dpo 6-7 ihan kunnolla ja sen jälkeen helpotti. Häpyluu vihloo, rinnat kipeät ja turvonneet. En kestä jos kuvittelin tämän kaiken.
 
Saaga86
Äh, malttamattoman aika on pitkä. Tänään dpo9, kp23/26(-30) ja hetken mielijohteesta tein pc, enkä edes aamun ekasta pissasta vaan kahvia runsaasti juoneena.. Tietäähän tuon miten siinä kävi ja nyt vtuttaa.
 
Tilasin sitä liukuvoidetta mistä täällä on puhuttu viimeaikoina ja sain sen nyt tänään kotiin. Täytyy laittaa heti testiin kun vain nämä kuukautiset loppuvat.

Tilasin myös itselleni maca kapseleita ja gelee royalea. Miehelle tribulus terresis nimisiä kapseleita, mies oli niistä hyvin kiinnostunu.:D
Otetaan käyttöön heti vain kun saadaan paketti kotiin saakka.
Kaikki keinot nyt käyttöön vain mitä voi.
Ovistestejäkin on kaappi pullollaan. :ROFLMAO:
Eilisen epätoivo itkujen jälkeen vähän naurattaa tämä mahdoton tilailu ja asioiden testaaminen, mutta eipäs niistä kai haittaakaa ole.:giggle:
 
@petronella09 Mekään ei yleensä käytetä liukkaria, mutta koitetaan nyt ottaa käyttöön jos olis jotain suotuisia vaikutuksia.
Ennemmin en oo mitään kikkakolmosia testannu, greippimehua lukuunottammatta. :)
Tänään on vähä parempi mieli jo onneksi, eilinen päivä oli kyllä kieltämättä aika kamala. :/
 
Onko kellään muulla ollut vuotohäiriöitä keskenmenon jälkeen? Täällä sellainen ihan olematon tiputtelu jatkuu vieläkin kun yleensä homma taputeltu tähän mennessä. Ahdistaa tosi kovasti, joku keltarauhasen vajaatoiminta tästä vielä puuttuukin :(
 
Enhän miä malttanut huomisaamuun asti odotella, kun tuli muutamien tietöiden vuoksi pidäteltyä nelisen tuntia ja... nyt kyllä pudotaan korkealta ja kovaa, jos täti tulee kylään lähipäivinä. koska miä näen selvän haamun, :oops:o_O mutta mitä olette mieltä?

En kyllä osaa uskoa tähän sitte yhtään! :eek: Ne pienet oireet mitä olin kuvittelevinani on kaikki viitanneet menkkoihin (paitsi hengästyminen), Toivon niin kovin että viiva tuosta tummuisi ja siellä olisi pieni kyydissä.
Testailum jatkukoon huomenna :X3:
 
Enhän miä malttanut huomisaamuun asti odotella, kun tuli muutamien tietöiden vuoksi pidäteltyä nelisen tuntia ja... nyt kyllä pudotaan korkealta ja kovaa, jos täti tulee kylään lähipäivinä. koska miä näen selvän haamun, :oops:o_O mutta mitä olette mieltä?

En kyllä osaa uskoa tähän sitte yhtään! :eek: Ne pienet oireet mitä olin kuvittelevinani on kaikki viitanneet menkkoihin (paitsi hengästyminen), Toivon niin kovin että viiva tuosta tummuisi ja siellä olisi pieni kyydissä.
Testailum jatkukoon huomenna :X3:
Kyllä siinä toinen viiva on :) Varovaiset onnittelut ❤ Toivottavasti plussa-aalto jatkuu :)
 
Herranjestas kuin paljon taas plussia! Onneksi olkoon vaan kaikille ❤

@Bb-8 Mulla kierto vaan lyheni keskenmenon jälkeen. Aikaisemmin ollut joku 30pv ja nyt 22-24pv.

Mä olen nyt ihan sekaisin että mitä. Olen testannut ovista jo kp8 lähtien ja aika tummaa näyttänyt koko aika.. Joo, mulla aina tummat viivat mutta että niin lähellä plussaa useampi päivä niin en ymmärrä. Tänään kp 14 ja eilen tuli sitten tasavahvat ja myös tänään. Ota tästä nyt sitten selvää... Noh talleteltu on ja ei kun taas piinailemaan että tärppääkö!
 
Enhän miä malttanut huomisaamuun asti odotella, kun tuli muutamien tietöiden vuoksi pidäteltyä nelisen tuntia ja... nyt kyllä pudotaan korkealta ja kovaa, jos täti tulee kylään lähipäivinä. koska miä näen selvän haamun, mutta mitä olette mieltä?

En kyllä osaa uskoa tähän sitte yhtään! Ne pienet oireet mitä olin kuvittelevinani on kaikki viitanneet menkkoihin (paitsi hengästyminen), Toivon niin kovin että viiva tuosta tummuisi ja siellä olisi pieni kyydissä.
Testailum jatkukoon huomenna
Plussahan se siinä, onnea! :)
 
Enhän miä malttanut huomisaamuun asti odotella, kun tuli muutamien tietöiden vuoksi pidäteltyä nelisen tuntia ja... nyt kyllä pudotaan korkealta ja kovaa, jos täti tulee kylään lähipäivinä. koska miä näen selvän haamun, :oops:o_O mutta mitä olette mieltä?

En kyllä osaa uskoa tähän sitte yhtään! :eek: Ne pienet oireet mitä olin kuvittelevinani on kaikki viitanneet menkkoihin (paitsi hengästyminen), Toivon niin kovin että viiva tuosta tummuisi ja siellä olisi pieni kyydissä.
Testailum jatkukoon huomenna :X3:
Selvästi näkyy toinen viiva, onnittelut! Toivotaan viivalle tummumista :)
 
Mä testaan sunnuntaina eli dpo 14 niin tiedän lopettaa lugesteronin käytön. Sit odotellaankin vaan menkkoja alkavaks ja sitämyöden alkaa myös ensimmäinen hoitokierto ! :X3:
Onko täällä muita jolla alkais/on just alkanu hoidot ?
 
Enhän miä malttanut huomisaamuun asti odotella, kun tuli muutamien tietöiden vuoksi pidäteltyä nelisen tuntia ja... nyt kyllä pudotaan korkealta ja kovaa, jos täti tulee kylään lähipäivinä. koska miä näen selvän haamun, mutta mitä olette mieltä?

En kyllä osaa uskoa tähän sitte yhtään! Ne pienet oireet mitä olin kuvittelevinani on kaikki viitanneet menkkoihin (paitsi hengästyminen), Toivon niin kovin että viiva tuosta tummuisi ja siellä olisi pieni kyydissä.
Testailum jatkukoon huomenna
Aivan selkeä toinen viiva, onnittelut!
 
@possu. Selkeä plussa, paljon onnea. Onnea muillekin plussanneille.

Tänään ovisplussa (erittäin räikeä), nii huomiselle dpo 0 ja ( @petronella09) voisin tulla piinailijoihin, kp 13/28 tällä hetkellä. Tänään lähtee pre-seed liukkari testiin ja seuraavat muutamat päivät aiotaan ahkeroida makuuhuoneessa. Eilen illalla tuli vielä hysteroskopian jälkeistä vuotoa, niin ei voinut ennakkoon talletella (vuodon piti loppua ennen kun sai olla yhdyntää).

Laitoin raskauskeijullekin tilausta digiovistesteistä, kun hoitoihin pitää käyttää niitä. Tälle iltaa kävin kaupasta hakemassa pregcheck ovistestejä, kun olivat loppuneet kaapista kotona.

Liitteenä tän illan ovistesti.

 
Saaga86
Enhän miä malttanut huomisaamuun asti odotella, kun tuli muutamien tietöiden vuoksi pidäteltyä nelisen tuntia ja... nyt kyllä pudotaan korkealta ja kovaa, jos täti tulee kylään lähipäivinä. koska miä näen selvän haamun, mutta mitä olette mieltä?

En kyllä osaa uskoa tähän sitte yhtään! Ne pienet oireet mitä olin kuvittelevinani on kaikki viitanneet menkkoihin (paitsi hengästyminen), Toivon niin kovin että viiva tuosta tummuisi ja siellä olisi pieni kyydissä.
Testailum jatkukoon huomenna
Paljon paljon onnea ja viivan vahvistumista!:) <3


ON: En näköjään minäkään päässyt mukaan tähän aaltoon, tänään dpo10 ja nega testattu. Kirves on jo kaivossa kun tuntuu että näillä päivillä kaikilla muilla näkyy testissä jo jotain jos on ollakseen. Hanat aukee aikaisintaan sunnuntaina, sitä odotellessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bb-8
@Alinna86, tuli mieleen kun nyt jo toukokuiset plussaa, että muistatko kun vuosi sitten puhuttiin miten toukokuun vauvakin olis kiva kun ei huhtikuun laskettuihin plussattu. Ajattele, siitä on vuosi! Ja molemmilla surut tässä välissä, mutta nyt uusi onni kasvamassa
mä muistan :) toki mä muistan haavailleeni jo joululahjasta viime vuoden keväällä:cry:
Josko nyt hoitojen myötä alkais tapahtuun jotain..
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_

Yhteistyössä