Mulla keskenmeno tuli heinäkuun puolessavälissä. Kehitys pysähtynyt viikoille 6+2 ja kohtu tyhjennettiin lääkkein. Kaksi viikkoa vuotoa ja sitten viikon stoppi, kunnes alkoi uudrlleen tuhruttelemaan. Kesti alle viikon, jonka jälkeen aika pian tunsin ovulaation selvästi ja nyt menossa dpo 9. Luottoa ei plussaan ole, muttei tässä kohtaa niin harmita, toivon vaan, että kierto palaisi normaaliin uomaansa.Ihanan paljon plussanneita, onnea jokaiselle <3
Täällä tunteet ihan sekaisin. Oireita on ja nyt ne on niin selkeästi enemmän raskausoireita, että jännittää, pelottaa, ahdistaa. En yöllä nukkunut juuri ollenkaan, valvoin kahdesta kuuteen. Tein viiden maissa hyvin haalean haamun ja valitettavasti en saanut siitä oikein semmoista onnellisuuden tunnetta. Nolottaa, että en malttanut odottaa niin pitkälle, että saisin selkeämmän tuloksen ja toisaalta välttäisin ajatuksen siitä, että tämä on vain kemiallinen. Vanhoja kuvia pläräillessä huomasin, että olen viime raskaudessakin (siinä kesken menneessä) tehnyt testin jo kp11, se helpotti vähän tätä.
Oireista. Syke on tosi korkealla jatkuvasti. Mulla on normaalisti alhainen leposyke, nukkuessa ja istuessa alle 50 ja unenaikainen keskiarvosyke useimmiten 50 luokkaa. Nyt sykkeet on istuessa jatkuvasti 80-90 ja unen aikainen keskiarvosyke 60-70. Väsyttää, mutta siitä huolimatta unettomuutta on, kuten viimeksikin. Menkkoja edeltävät oireet (finnit, menkkajomottelut, huono olo) ovat poissa, alavatsatuntemukset sen sijaan ihan erilaiset ja rinnat aivan jäätävän arat ja turvoksissa.
Onko täällä muita, jotka haaveilevat keskenmenon jälkeen raskaudesta/vauvasta? Miten ootte käyny läpi näitä tunteita ja pelkoja? Ahdistaa, etten pysty missään vaiheessa nauttimaan mahdollisesta raskaudesta, vaan pelko ja ahdistus vie mukanaan.
Kovasti myös mietityttää, että mitkä fiilikset, jos uudelleen raskautuu. Meidän kuntaan on onneksi tullut uusi pieni lääkärikeskus, joka ultraa 50€ ja jos sattuu olemaan tm tai km, niin ultraus on tällöin ilmainen. Siellä tulen luultavasti ravaamaan alvariinsa.
Tällä hetkellä kuitenkin rauahallisin mielin katse kohti tulevaa