Haaveena vauva 2022

Mä sain myös tänään selkeän plussan ovistestiin, kiva kun joku muukin piinailee samoilla päivillä
Testaan vielä huomenna että jääkö plussa roikkumaan taas, viime kierrossa oli kamalat kivutki monta päivää, eikö sitten meinannut irrota vai mistä kiikasti kun kierto kun veny..
Veo onpa kiva, että sattuu samat piinapäivät! Jäikö plussa roikkumaan? Itsellä se katosi aamuun mennessä, ja vahvimmillaan viiva oli eilen illalla, vaikka selkeä plussa koko päivän - testasin kp11 ja kp12 kolmesti päivässä, koska en saanut noilla testeillä kovin vahvaa plussaa voin kierrossa :D talleteltu on ihan kivasti tässä kierrossa (-4, -1 ja 0), joten luulisi että siellä joku simppa olisi iskuetäisyydellä sopivaan aikaan :) meinasin myös että nyt kun on loma niin otan seiniin tai pari ainakin nyt vielä seuraavalla viikolla, eikös sitä sanota että viini voisi auttaa kiinnittymisessäkin - tosin olen enemmän cocktail ihminen kesäisin...
 
Saaga86
Veo onpa kiva, että sattuu samat piinapäivät! Jäikö plussa roikkumaan? Itsellä se katosi aamuun mennessä, ja vahvimmillaan viiva oli eilen illalla, vaikka selkeä plussa koko päivän - testasin kp11 ja kp12 kolmesti päivässä, koska en saanut noilla testeillä kovin vahvaa plussaa voin kierrossa talleteltu on ihan kivasti tässä kierrossa (-4, -1 ja 0), joten luulisi että siellä joku simppa olisi iskuetäisyydellä sopivaan aikaan meinasin myös että nyt kun on loma niin otan seiniin tai pari ainakin nyt vielä seuraavalla viikolla, eikös sitä sanota että viini voisi auttaa kiinnittymisessäkin - tosin olen enemmän cocktail ihminen kesäisin...

Jäihän se, vielä aamusta näytti plussaa mutta kivut on olleet nyt tänään huomattavasti lievemmät. Testasin myös viime kierrossa 3x päivässä että saan varmasti oviksen kiinni mikäli se edes tapahtuu. Nyt testasin vaan kp11 ja kp12 kerran, yllätyin kun plussa tulikin niin nopeasti, odottelin tulevan vasta kp15 niinku viime kierrossa. Testaan siis vielä huomenna että lähteekö viiva häviämään. Laskisin että mulla huomenna sitten dpo0. Talletteluja -2, - 1 ja todennäkösesti vielä huomenna.
Toivotaan hartaasti että nyt olis sähäkät simpat liikenteessä! :)
Itsehän otin viime kierrossa "kiinnittymisviininä" kaljan, ei toiminu :D Lieneekö liian vähän ollu se 1..
 
vierailija
Veo onpa kiva, että sattuu samat piinapäivät! Jäikö plussa roikkumaan? Itsellä se katosi aamuun mennessä, ja vahvimmillaan viiva oli eilen illalla, vaikka selkeä plussa koko päivän - testasin kp11 ja kp12 kolmesti päivässä, koska en saanut noilla testeillä kovin vahvaa plussaa voin kierrossa talleteltu on ihan kivasti tässä kierrossa (-4, -1 ja 0), joten luulisi että siellä joku simppa olisi iskuetäisyydellä sopivaan aikaan meinasin myös että nyt kun on loma niin otan seiniin tai pari ainakin nyt vielä seuraavalla viikolla, eikös sitä sanota että viini voisi auttaa kiinnittymisessäkin - tosin olen enemmän cocktail ihminen kesäisin...
Täällä kans kolme lasta saanut alkunsa pikkujoulujen tienoilla, milloin otettu rennosti punaviiniä, vaikkei tästä nyt varmaan hirveän tieteellistä näyttöä olekaan. Holittomille vinkkinä, että kuulemma tummalla suklaalla ja chilillä samanlaisia vaikutuksia kohdun verenkiertoon. Ite oon kokeillut varmuuden vuoksi kaikkia, ja sit menkkojen alkaessa nää herkut toimii myös loistavasti lohtuna ja siihen .....tutukseen!
 
Tulin taas kurkkimaan kuulumisia ja ihanaa @Alinna86 :love::love::love:nyt hurjasti tarrasukkia teille matkaan! Kuten teillä, ja monet muutkin täällä puhuneet, niin meilläkin tärppäsi ns. taukokuukaudesta, en laskeskellut enkä tiennyt milloin ovulaatio, oltiin joulua viettämässä sukulaisilla ja kotona odotti seuraavaa kiertoa varten tilatut ovistestit, joita en vielä sitä ennen ollut käyttänyt. Että kyllä kai sen joulun punaviinin ja rentouden on vaan pakko jotain vaikuttaa!:ROFLMAO:
 
Välihuikkaus täältä, olen käynyt lueskelemassa välillä kuulumisia ja halusin toivottaa onnittelut plussanneille, ihania uutisia! Uuteen kiertoon joutuneille lämpimiä ajatuksia <3

Itse alan kesän sairastelun jäljiltä (TBE) olla pikkuhiljaa taas kunnossa, olen aloittanut lenkit ja olen muutenkin huomattavasti pirteämpi. Tänään palasin töihin loman jälkeen palautuneen oloisena, joten eiköhän tämä tästä :)

Ovista en ole nyt pariin kuukauteen tikutellut tai muutenkaan seurannut kiertoa, kesäkuussa jätin Ouran pois ja urheilukellon jo aiemmin. Nyt vaikka uskaltaa taas enemmän "yrittämällä yrittää", ajattelin jatkaa rennommalla otteella, mutta katsotaan, miten rennosti sitä lopulta osaa ottaa.

Viime viikolla oli poikkeuksellisesti ovisfiiliksiä jo aiempia kiertoja aiemmin (kp14). Keskenmenon (1/2021) jälkeen minulla on ollut kierrot vähän pidempiä kuin ennen, 29-32, ja ovis kp17-20 (ennen keskenmenoa kierrot 27-28). Testailen joka tapauksessa vasta 27.8. (kp29) ns. viinivarmistelutestin ennen viikonloppureissulle lähtöä.
 
vierailija
Huonoilla fiiliksillä edelleen Tuli riitaa miehen kanssa,kun hän ei usko hänen ylipainosta heikentävän mahdollisuuksia raskautua ja liukkari asiaakin vähätteli naureskellen, että se voisi mitään auttaa Itseäni ärsyttää kun itse koettanut tehdä kaikkensa asian eteen ja toinen on ihan hällä väliä asenteella Toivoisin molempien olevan yhtä "tosissaan " tässä yrityksessä..Mieli on niin maassa, suunnittelin tikuttavani oviksen mutta mitä sekin hyödyttää,tuntuu että tarvitaan oikeasti se ihme,että raskaaksi enää tullaan.. Seuraan joka kuukausi , kun ilmestyy uusi odotus ketju,ja mihinkään ei pääse liittymään

Toivottavasti muut olette paremmilla fiiliksillä
@petronella09 mulla sama homma. Mies myös ylipainoinen, ja ei ole motivoitunu elämäntaparemonttiin. Pohti myös ääneen, että auttaakohan se tilattu pre-seed liukkari mitään. Tänää aloin pohtimaan, että voisko ehdottaa lisääntymislääketieteen yksikön hoitavalle lääkärille, että siirryttäis suoraan jo ivf-hoitoihin ja jätettäisi ne kaks inssiyritystä väliin. Luomuna ollaan kuitenki yritetty reilu pari vuotta, eikä eka inssi tuonu mitää tulosta ja tuon polyyppiasian takia hoidotkin siirtyi myöhemmäksi. Mut voihan se olla et lääkärit ohjeistaa jatkaa vielä inssisuunnitelmien mukaan. Keskustelin hoitojen nopeuttamisesta (ideana) miehelle, nii se vaan, että ei hän oikeestaa ole edes ajatellut, että jossain vaiheessa siirryttäis muihinkin kuin insseihin.
Ivf hoidoissa miehen ylipainoon (BMI yli 35) ei kukaan sanonut mitään. Ainoastaan minun. Vaikka oma BMI oli alle sen rajan (35) niin piti silti laihduttaa kymmenisen kiloa.
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Ei tosiaan meilläkään lapettomuushoidoissa kiinnitetty mitään huomiota, vaikka miehellä ylipainoa ja elämäntavoissa muutenkin parannettavaa. Hän on tosin viime aikoina kovasti yrittänyt niitä parantaa. Ainakin joidenkin lähteiden mukaan oksidatiivinen stressi voi vaikuttaa siittiöiden kykyyn hedelmöittää munasolu ja elintavoilla voi vähentää tuota oksidatiivista stressiä.

Harmittaa meidän varttuneempien yrittäjien puolesta, en usko, että olette liian vanhoja raskautumaan, mutta siinä valitettavasti menee usein kauemmin. Ironisesti ikää tulee myös lisää kun yritystä pidempään, meilläkin ekan kerran yritetty jo 32-vuotiaana.

on: dpo 7 ja kierto siinä vaiheessa, että mieli kehittää näitä raskausoireita väkisinkin, niin että varmasti tuntuu sitten mahdollisimman pahalta testata nega. Eilen iltapäivästä iltaan asti kova jomotus vatsalla niin, että särkylääkettä piti ottaa. Tänään sellainen olo kuin joku olisi potkaissut vatsaan. Lämmöt heitelleet +/- 0.5 astetta. Realistisesti luulen, että oireet tulevat Lugesteronista
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Ei tosiaan meilläkään lapettomuushoidoissa kiinnitetty mitään huomiota, vaikka miehellä ylipainoa ja elämäntavoissa muutenkin parannettavaa. Hän on tosin viime aikoina kovasti yrittänyt niitä parantaa. Ainakin joidenkin lähteiden mukaan oksidatiivinen stressi voi vaikuttaa siittiöiden kykyyn hedelmöittää munasolu ja elintavoilla voi vähentää tuota oksidatiivista stressiä.

Harmittaa meidän varttuneempien yrittäjien puolesta, en usko, että olette liian vanhoja raskautumaan, mutta siinä valitettavasti menee usein kauemmin. Ironisesti ikää tulee myös lisää kun yritystä pidempään, meilläkin ekan kerran yritetty jo 32-vuotiaana.

on: dpo 7 ja kierto siinä vaiheessa, että mieli kehittää näitä raskausoireita väkisinkin, niin että varmasti tuntuu sitten mahdollisimman pahalta testata nega. Eilen iltapäivästä iltaan asti kova jomotus vatsalla niin, että särkylääkettä piti ottaa. Tänään sellainen olo kuin joku olisi potkaissut vatsaan. Lämmöt heitelleet +/- 0.5 astetta. Realistisesti luulen, että oireet tulevat Lugesteronista
Mulla myös dpo 7 ja allekirjotan täysin sun fiilikset. Koko ajan on muka jotain tuntemuksia ja fiilis on päivä päivältä aina malttamattomampi.. Tallettelut osui meillä tällä yklla tosi passelisti dpo -3, -1 ja 0, jonka vuoksi odotukset on kyllä korkeella. Pettymys on varmasti suuri, jos tärppiä ei tule.
 
Huonoilla fiiliksillä edelleen Tuli riitaa miehen kanssa,kun hän ei usko hänen ylipainosta heikentävän mahdollisuuksia raskautua ja liukkari asiaakin vähätteli naureskellen, että se voisi mitään auttaa Itseäni ärsyttää kun itse koettanut tehdä kaikkensa asian eteen ja toinen on ihan hällä väliä asenteella Toivoisin molempien olevan yhtä "tosissaan " tässä yrityksessä..Mieli on niin maassa, suunnittelin tikuttavani oviksen mutta mitä sekin hyödyttää,tuntuu että tarvitaan oikeasti se ihme,että raskaaksi enää tullaan.. Seuraan joka kuukausi , kun ilmestyy uusi odotus ketju,ja mihinkään ei pääse liittymään

Toivottavasti muut olette paremmilla fiiliksillä
Haulauksia ja toivottavasti huomenna on parempi fiilis!
 
@Toiveikas1992 ovulaatiolimaa varmaankin?

Voi voi tätä mieltä! Eilen kp1 oli tosi kevyt vuoto ja yleensä mulla menkat alkaa kertarysäyksellä ja kovat kivut kp1-2. No nyt kp1 oli kevyttä vuotoa eikä mitään kipuja. Ehdin toki jo eilisen yön googlettaa valemenkkoja jne. ja tänään oli ajatus suunnata r-testi kaupoille varmistukseksi. No, eipä tarvitsekaan, kun aamulla herätessä tutut kivut ja Niagaran putous vastassa. Miten sitä aina hairahtuukin tällaiseen.

Nyt on kyllä omassa tuttavapiirissä niin paljon vauvauutisia ja monelle esikoinen. Kirpaisee jo paljon enemmän kuin talvella. Mäkin haluaisin jo. :'(
Sun viesti osui silmään @daisy01 Muistan, että aloitettiin yritys suunnilleen samaan aikaan:( itse kuvittelin, että "ihan varmasti olen raskaana viimeistään kesällä"...No en ole, täällä kanssa hirveä uuden kierron alku ja menkat kp1...

Paljon tsemppiä, parempaa oloa ja paljon paljon onnea uuteen kiertoon :) vahva usko, että kyllä meistä monet tulee raskautumaan! Joko olet ottanut yhteyttä terveyskeskukseen tutkimuksien aloittamiseksi vai mitenkäs teillä?

Yhden kaverin hyvää tarkoittava kommentti viime viikonlopulla oli taas kyllä just niin ärsyttävä: Kun et yrittämällä yritä tai stressaa, niin tuut kyllä raskaaksi....Just joo.....Aion kyllä jatkaa yrittämistä....o_O:rolleyes::ROFLMAO:
 
Sun viesti osui silmään @daisy01 Muistan, että aloitettiin yritys suunnilleen samaan aikaan itse kuvittelin, että "ihan varmasti olen raskaana viimeistään kesällä"...No en ole, täällä kanssa hirveä uuden kierron alku ja menkat kp1...

Paljon tsemppiä, parempaa oloa ja paljon paljon onnea uuteen kiertoon vahva usko, että kyllä meistä monet tulee raskautumaan! Joko olet ottanut yhteyttä terveyskeskukseen tutkimuksien aloittamiseksi vai mitenkäs teillä?

Yhden kaverin hyvää tarkoittava kommentti viime viikonlopulla oli taas kyllä just niin ärsyttävä: Kun et yrittämällä yritä tai stressaa, niin tuut kyllä raskaaksi....Just joo.....Aion kyllä jatkaa yrittämistä....
Moi! Muistan myös sinut <3 Ei olla vielä haettu apua. Käyn tässä syksyllä kilpirauhas-kontrollissa (en saanut lääkitystä silloin alkuvuodesta). Varmaan siinä yhteydessä kyselen miten edetään. Vuodenvaihteessa sitten viimeistään lapsettomuus-neuvolaan (vai mikä se on) yhteys. Mulla on myös kiertohäiriöitä ollut tässä kevät-kesällä, joten jos ne jatkuu (nyt yksi normaali kierto alla, jee) niin sitten varmaan aikaisemmin yhteys lääkäriin.

Mites teillä, muistelen että puhuit että kesällä haette apuja jos ei raskautta kuulu? Oletteko jo käyneet?
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Itse palailen taas palstoille! Niin ihanaa, kun täällä jaksetaan tsempata ja jakaa suruja ja iloja!

Omaa napaa: Viime viikonloppu oli Ihan HIRVEÄ.....Oltiin ystävien luona istumassa iltaa ja KAKSI tuttua pariskuntaa kertoi ihan puskista olevansa raskaana. Meinasin tukehtua huonoon oloon ja sen jälkeen tietty hirvee morkkis kun en osaa laittaa omia tunteita sivuun ja vaan olla iloinen muiden puolesta. Just samana aamuna olin tehnyt negatiivisen r-testin ja olo oli turta. Oli vaan pakko mennä vessaan itkemään ja kokoamaan itsensä.

Mutta onneksi tänään oli eka lääkäriaika hedelmöitysklinikalla!!!! Ihana, empaattinen ja positiivinen lääkäri, olin niin tyytyväinen. Sanoin lääkärille, että minua pelottaa jo ajatuksena IVF ja kaikki lääkkeet mitä siihen tarvittaisiin, mutta lääkäri sanoi, että se on ihan normaalia ja askel kerrallaan, on niin paljon eri vaihtoehtoja, mitä voidaan yrittää ennen sitä ja oman olon mukaan mennään hoidoissa. Onko täällä muita joita pelottaa IVF ja hoidot, jotka vaatii paljon toimenpiteitä ja lääkkeitä??

Jo huomenna minä ja mies mennään ottamaan verikokeet ja muut testit, myös kuulemma ultraavat! Vähän jännittää ultraus menkkojen aikoina (se on kuulemma alakautta tehtävä), onko kokemuksia??? Kauheeta jos on huomenna paljon vuotoa:(((
 
Moi! Muistan myös sinut <3 Ei olla vielä haettu apua. Käyn tässä syksyllä kilpirauhas-kontrollissa (en saanut lääkitystä silloin alkuvuodesta). Varmaan siinä yhteydessä kyselen miten edetään. Vuodenvaihteessa sitten viimeistään lapsettomuus-neuvolaan (vai mikä se on) yhteys. Mulla on myös kiertohäiriöitä ollut tässä kevät-kesällä, joten jos ne jatkuu (nyt yksi normaali kierto alla, jee) niin sitten varmaan aikaisemmin yhteys lääkäriin.

Mites teillä, muistelen että puhuit että kesällä haette apuja jos ei raskautta kuulu? Oletteko jo käyneet?
Kiva kuulla susta, vaikka tietty parasta olisi, jos oltaisiin jo molemmat raskaana!

Hyvä, että sulla on kilppari-kontrolli ja voit siinä vaiheessa ottaa asian puheeksi! Kerro sitten miten meni! Ja jee, että viimeisin kierto oli normaali:)

Mä otin yhteyttä pari viikkoa sitten mun omalääkäriin, joka antoi mulle lähetteen hedelmöitysklinikalle (asutaan ulkomailla ja täällä saadaan terveyskeskuksesta lähete yksityiselle hedelmöitysklinikalle, jossa suurin osa tutkimuksista ja yksi IVF ilmaiseksi tai siis julkisen puolen maksettavaksi), soittivat heti seuraavana päivänä ja saatiin aika nopeasti. Ihana ja empaattinen lääkäri! Huomenna sitten kaikkiin kokeisiin ja ultraan:) Mulle se, että päästään tutkimaan asiaa, luo paljon toivoa. Lääkärikin sanoi, että on hyvä kun olen niin hyvin perillä omasta kierrosta ja raskautumiseen liittyvistä tiedoista...Että siis hyötyä täällä palstalla ja googlessa hengaamisesta :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: 83Keiju.
Täällä dpo8 ja kuvittelen kans varmaan vaikka mitä oireita. :D Noh, tissit on kipeet just samaan aikaan ku viime kierrossakin. Finnejä tuli tänään hirveä määrä. Odotukset ei oo kovin korkealla.  Ärsyttää odotella. Nälkä on kyllä ollut ihan hirmuisen kova, voisin syödä koko ajan mut näin käy aina muutenkin mökkeilyn yhteydessä, niin en tiedä.. :D äääh!

Yritän saada ajatukset ruokavalion parantamiseen, aloitin tänään ja ehkä innostus siitä myös kasvattaa nälkää..
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Elsa96
@Lavender_ Ne menkat on ihan normi juttu, siitä on turha stressata :) ja mitä ivffään tulee niin onhan se ikävä pistellä itseään, mutta niin sitä joutu inssiäkin varten pistämään. Olo on pullero ja ikävä niistä lääkkeistä mutta itseä helpotti se ajatus että miksi sitä jaksaa, onha se palkinto mitä parhain jos raskaus alkaa. Paljon tsemppiä! ❤

Täällä kp6, olispa jo loppuviikko niin pääsis tallentelemaan :p
 
  • Tykkää
Reactions: Lavender_
Hei, minut voi poistaa listoilta.

Huomasin että tämä jokapäiväinen oviksen tikuttaminen ja sen jälkeen alkava raskausoireiden bongaus ja testien teko vain lisää stressiä, ja koko päivä pyörii vauvan yrittämisen ympärillä. Jatkamme yritystä siis vähemmän stressaavissa merkeissä. Huomasin nyt ainakin sen että oviksen saa bongattua myös luonnollisin keinoin, eikä siihen tarvitse ovistikkuja.

Taustailen siis jatkossa. Tsemppiä kaikille yritykseen <3 <3
 
AMR
Hei, minut voi poistaa listoilta.

Huomasin että tämä jokapäiväinen oviksen tikuttaminen ja sen jälkeen alkava raskausoireiden bongaus ja testien teko vain lisää stressiä, ja koko päivä pyörii vauvan yrittämisen ympärillä. Jatkamme yritystä siis vähemmän stressaavissa merkeissä. Huomasin nyt ainakin sen että oviksen saa bongattua myös luonnollisin keinoin, eikä siihen tarvitse ovistikkuja.

Taustailen siis jatkossa. Tsemppiä kaikille yritykseen <3 <3
Ymmärrän. Vertaistuesta voi olla sekä hyötyä että haittaa. Palaile linjoille jos tuntuu. Tsemppiä yritykseen <3
 
Huomenta kaikki! Perjantaina tosiaan tein r-testin niinkuin täällä siitä vähän kerroin. Se oli täysin nega. Tänä aamuna taas. Sanoin miehelle, että taitaa olla vaan pitkä kierto. Hain testin ja näin siinä haalean toisen viivan! Ja mieskin näki! Olo on hämmentynyt. Miten heti tärppäsi? Toki onnellisia tästä, mutta mieli hieman sekava. Parin päivän päästä uutta testiä ja toivottavasti viiva vahvistuu :)
 
Olisiko täällä jollain tietoa/ajatuksia siitä, milloin tulisi hakeutua (julkisen puolen) lapsettomuusselvittelyihin? Meillä siis tilanne se, että 7/2020 alkaen ollaan yritetty, eli vuosi on tullut täyteen. Meillä kuitenkin onnistunut raskautuminen viime vuoden lopulla, joka meni kesken tammikuussa rv9. Käsittääkseni ajanlasku alkaa alusta tuossa vaiheessa.

Keväällä käytiin perustutkimuksissa yksityisellä puolella (labrat, aukiolotutkimus, sperma) ja niissä kaikki oli priimaa, ei mitään ongelmia.

Nyt siis keskenmenon jälkeen on menossa yk7. Mitään hedelmällisyysongelmiin viittaavaa ei noissa tutkimuksissa siis löytynyt, joten ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin vaan yrittää ja yrittää? Mikäli tässä yrittäminen jatkuu vielä vuodenvaihteen jälkeen, tulisiko sitten hakeutua jonnekin? Minulla ikää 34, miehellä 36.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

17.8.2021 Tiistai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21 , 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
Maria91, 5/21, 3. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi
Mimmimami 8/21 ,5 . lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Tulejonyyttti...........kp 42/32
Miracle..........................kp 36/?
Eeva650.....................kp 31/28-36
Maria91...........................kp 27/30
Innerchild...................kp 24/25-30
Suikku1..........................kp 24/26-28
Elsa96............................kp 23/26-28
Pienihme.....................kp 22/26-57
Mozart......................... Kp 21/25-29
Toiveikas1992..........kp 20/28-31
Ewa87.............................kp 19/28-32
Minnix................................kp 18/34
Possu..............................kp 15/24-27
Mamtobe....................kp 14/28
Andune....................kp 10/29
Hulda91...........................kp 6/30
Mansikka_maanantai.....kp 5/31
Petronella09...............kp 5/25-28
Martta83......................kp 4/26-27
SandraB..........................kp3/27
Esikoishaaveita........kp 2/29
Iinanen..........................kp 1/23-24


★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Tulejonyyttti..............dpo24
Iinanen...........................dpo13
Eeva650.......................dpo11
Innerchild............dpo9
Elsa96.......................dpo8
Maria91...................dpo8
Ewa87......................dpo5
Charrypie-86.......dpo3
Alocasia................dpo 3
Mamtobe.............dpo2
Possu.......................dpo2
Saaga86..................dpo1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Heippa kaikille! Voisin palailla vihdoin palstalle. Olin mukana 2021 ryhmässä mutta palstailut jäi vähemmälle kun kierto ei millään palautunut hormonikierukan jälkeen. Kierrot venyivät 65 päivään ja uskon etten ovuloinut ollenkaan. Nyt 6 kuukautta myöhemmin, viime lauantaina vihdoin se tuli. Kunnon kivut ja limat ja sunnuntaina heti nännit kipeiksi ja finni leukaan. Jee!

Alocasia, ya 2/2021, 2.lapsi dpo 3
 

Yhteistyössä