Haaveena vauva 2022

Huomenta!
Mulla piti ovis olla tänään tai huomenna flon mukaan,mut testissä tosi haalea viiva.. sain hieman tummemman muistaakseni torstaina tai perjantaina, mut ei silloinkaan positiivinen. En oo tikuttanut aivan joka päivä. Vaikuttaa siltä, että ovis ollut aiemmin tai ei ollenkaan. En ole huomannut mitään oireita. En taida päästä piinailemaan.
 
Moikka , olen epäsäännöllisen säännöllisesti käynyt täällä lueskelemassa vanhojen tuttujen kuulumisia, ja pakko nyt kommentoida pitkästä aikaa. Moni ei ehkä minua muista, koska ehdin vain puolisen vuotta pyöriä ”haaveena vauva 2020” keskustelussa, ennen kuin meillä törppäsi ja nyt onkin jo 9kk ikäinen esikoinen tässä vieressä nukkumassa.
Mutta AIVAN IHANAA, äärettömän suuret onnittelut @minttuni <3 jo olikin teidän aika, toivottavasti kaikki menee teillä loppuun asti ihanasti. Sinun juttuja olen täällä etenkin käynyt seurailemassa ja toivonut parasta, olin äärettömän onnellinen plussasta, vaikka emme tunnekaan <3
Lisäksi onnittelut vauvasta @Wintersun , olimmekin yhdessä syyskuisissa, mutta siellä oli tosi hiljaista ja siksi ihana nyt kuulla sinustakin. sinä ja tarinanne sekä onnistumisenne jäitte vahvasti mieleen. muistan kun tsemppasit minua, koska painin samanmoisten terveysongelmien kanssa tuolloin, kuin mitä sinullakin oli ollut. Toiv samat terveysongelmat eivät ole sinulla nyt toistuneet ja kaikki menee hyvin ja pöösette pian yrittämään uutta lasta, oli se sitten luomuna tai hoidoilla <3
Vielä onnittelut pienokaisesta myös @Kasikuus , myös sinä jäit palstalta mieleen :) ihanaa kun monelle kauan yrittäneellekin saatiin onnellinen loppu!
@Alinna86 , olit yhtenä ensimmäisistä onnittelemassa minua plussasta, ja särkee sydäntäni nähdä sinut vieläkin täällä ja ettei hoitoja vielököön olla teille enempää tarjottu :( jään seuraamaan vielä palstaa niin kauan kunnes sinäkin täällä pyörit, hurjasti voimia ja tsemppejä jatkoon <3 vielä herättelen toiveita josko tuo sinun plussasi tuosta vahvistuisi... mutta jos ei, niin josko sitten ensi kierrossa viimeistään <3
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.6. Tiistai
Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Daisy01.........................kp 42/35
Meemuli.........................kp 39/35-43
Gisella..............................kp 36/30
Eeva650…………………kp 30/28-36
Alinna86.......................kp 29/26
Esikoishaaveita..........kp 27/29
Krippis..........................kp 25/25-28
Apustaja.....................kp 24/?
Piipaa93......................kp 21/31
Petronella..................kp 20/27
SandraB......................kp 19/26
Skidi..................................kp 18/36-38
Toiveikas1992.................kp 17/28
Ewa87..............................kp 17/30
*Tähtipölyä*...................kp 16/30-32
Elsa96...............................kp 14/28
Eimy...............................kp 13/30
Karen99....................... kp 12/27-34
Marjusk...........................kp 9/32
Iinanen............................kp 8/23-24
Mamtobe.....................kp 4/28
Jonna_83....................kp 3/27
Scarletta.......................kp 3/28
Keksi82.........................kp 1/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Esikoishaaveita.........dpo 13
Eeva650..........................dpo 11
Petronella09................dpo 8
Toiveikas1992..............dpo 1
Eimy...................................dpo 0
Karen99..........................dpo 0
Elsa96...............................dpo -1
Ewa87...............................dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Se siitä ilosta sitten.
Viivat haaleampia, tein cb ovis diginkin eikä tullu ku tyhjä ympyrä.
Kemiallinen x 100. Aina vaan tätä alamäkeä Miks meitä pitää kiusata kerta toisensa jälkeen
Jos vertaa muihin kemiallisiin, vuoto alkaa muutaman päivän päästä sitten. Aamulla heräsin myös hirveeseen hedariin.

Voi poistaa piinailijoista.
Voi ei, olen niin pahoillani! Toivon niin sinulle plussaa.
Paljon voimia uuteen kiertoon, kunpa silloin pieni pysyisi kyydissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Nyt pitäis olla lista ajan tasalla, kertokaa jos meni jotain päin mäntyä.
Pip83, pahoitteluni.
Charry, lisäsin sulle jo plussan listaan. Toivottavasti nämä ominpäin tehdyt muutokset ei haittaa.


ON:en ole oviksesta yhtään varma, eilen meni 4 tikutusta plörinäksi kun oon ilmeisesti juonut liikaa. Pitää seurata vielä aamulämmöt ja varmistaa niillä ajankohta. Olojen perusteella ehkä eilen mutta ehkä tänään sittenkin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Charrypie - 86
Livi
Hei,

Palasin kyselemään palstan yleistä mielipidettä koronarokotteestaan kun haaveena on vauva. En saanut haulla millään vanhoja kommentteja tästä auki. Joten pahoittelut, että aihe on monelle toistoa.
Eli otitko/aiotko ottaa? Kysymys kohdistettu vain heille, jotka ottaisivat ehdottomasti heti jos ei olisi vauvahaavetta. Tarkoitus ei ole siis herättää keskustelua rokotteesta yleensä.
Itse olisin saanut rokotteen nyt 2 viikkoa. Kieltäydyin aluksi, ihan vaan koska en jaksa mitään 2kk varoaikaa. Mutta nyt varasin lopulta ajan kuitenkin. Neuvolan mielipiteen kysyin ensin.
En uskalla ottaa riskiä rokotteen suhteen. Eli en ota nyt kun yritys päällä eikä ota mieskään.
 
Moikka , olen epäsäännöllisen säännöllisesti käynyt täällä lueskelemassa vanhojen tuttujen kuulumisia, ja pakko nyt kommentoida pitkästä aikaa. Moni ei ehkä minua muista, koska ehdin vain puolisen vuotta pyöriä ”haaveena vauva 2020” keskustelussa, ennen kuin meillä törppäsi ja nyt onkin jo 9kk ikäinen esikoinen tässä vieressä nukkumassa.
Mutta AIVAN IHANAA, äärettömän suuret onnittelut @minttuni <3 jo olikin teidän aika, toivottavasti kaikki menee teillä loppuun asti ihanasti. Sinun juttuja olen täällä etenkin käynyt seurailemassa ja toivonut parasta, olin äärettömän onnellinen plussasta, vaikka emme tunnekaan <3
Lisäksi onnittelut vauvasta @Wintersun , olimmekin yhdessä syyskuisissa, mutta siellä oli tosi hiljaista ja siksi ihana nyt kuulla sinustakin. sinä ja tarinanne sekä onnistumisenne jäitte vahvasti mieleen. muistan kun tsemppasit minua, koska painin samanmoisten terveysongelmien kanssa tuolloin, kuin mitä sinullakin oli ollut. Toiv samat terveysongelmat eivät ole sinulla nyt toistuneet ja kaikki menee hyvin ja pöösette pian yrittämään uutta lasta, oli se sitten luomuna tai hoidoilla <3
Vielä onnittelut pienokaisesta myös @Kasikuus , myös sinä jäit palstalta mieleen ihanaa kun monelle kauan yrittäneellekin saatiin onnellinen loppu!
@Alinna86 , olit yhtenä ensimmäisistä onnittelemassa minua plussasta, ja särkee sydäntäni nähdä sinut vieläkin täällä ja ettei hoitoja vielököön olla teille enempää tarjottu jään seuraamaan vielä palstaa niin kauan kunnes sinäkin täällä pyörit, hurjasti voimia ja tsemppejä jatkoon <3 vielä herättelen toiveita josko tuo sinun plussasi tuosta vahvistuisi... mutta jos ei, niin josko sitten ensi kierrossa viimeistään <3
Muistan sinut❤
Ja kiitos❤
 
  • Rakkaus
Reactions: hemuliina90
Se siitä ilosta sitten.
Viivat haaleampia, tein cb ovis diginkin eikä tullu ku tyhjä ympyrä.
Kemiallinen x 100. Aina vaan tätä alamäkeä Miks meitä pitää kiusata kerta toisensa jälkeen
Jos vertaa muihin kemiallisiin, vuoto alkaa muutaman päivän päästä sitten. Aamulla heräsin myös hirveeseen hedariin.

Voi poistaa piinailijoista.
Oon tosi pahoillani teidän puolesta <3 kyllä on epäreilua :( :( :(
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Alinna86 en muista tarkalleen sun tarinaa, mutta onko teillä tutkittu, onko toistuvien km:jen sekä biokemiallisten takana joku ns solutason ongelma, esim kromosomien balansonoitunut translokaatio? Tai taipumus tukoksiin.
Meillä tätä ei ole tutkittu, mutta joskus olen pohtinut.
Siskollani oli aikoinaan toistuvia keskenmenoja, ja onnistunut raskaus, kun lääkärit lopulta x:ssä (en muista mones raskaus) aloittivat heti Klexane-pistot.

mä kanssa mietin, voiko olla ylivastaanottavainen kohtu, mulle tehty eläissäni vain 2 alkionsiirtoa, jotka molemmat toi plussan, mutta toisessa tuulimuna. Sit nuo lukuisat kemialliset.. tuntuu kyllä et jotain yhteyttä näillä. Tuulimunassa alkio kuolee heti alkuunsa, et varmaan sitä samaa siinä…
 
MÄ oon taas miettinyt sitä yli vastaanottavaista kohtua et kaikki paskatkin tarttuu vaan kyytiin mistä ei oo loppupeleissä mihinkään. Ärsyttää kun aina saa turhaa toivoa Jännä tän kanssa vaan et tuli niin myöhään, yleensä saan kemialliset kiinni dpo 11. Mulla edelleen plussa tikussa mutta haalea. Aloin jo miettii kohdun ulkoisenkin mahdollisuutta, toivottavasti ei kuitenkaan
Hyviä puolia sit taas on se että ei antanut sitä toivoa moneksi viikkoa, näistä pettymyksistä toipuu paljon nopeammin kuin niistä että oot monta kk turhaan raskaana ja oksennat ja sit menee kesken. Yritän myös ajatella positiivisesti että kemiallisesta seuraava kierto on aika hedelmällinen. Meillä kahden kemiallisen jälkeen on alkanu uus raskaus vaikkakin molemmat päättyi vk 11-12.
Mulle on kaksi tosi kokenutta lapsettomuuslääkäriä epäillyt syyks toistuviin km:iin liian vastaanottavaista kohtua.(y) Eli ei tarvita kuin se yks hyvälaatuinen teillekin sieltä matkaan mukaan :giggle:
 
@Alinna86 en muista tarkalleen sun tarinaa, mutta onko teillä tutkittu, onko toistuvien km:jen sekä biokemiallisten takana joku ns solutason ongelma, esim kromosomien balansonoitunut translokaatio? Tai taipumus tukoksiin.
Meillä tätä ei ole tutkittu, mutta joskus olen pohtinut.
Siskollani oli aikoinaan toistuvia keskenmenoja, ja onnistunut raskaus, kun lääkärit lopulta x:ssä (en muista mones raskaus) aloittivat heti Klexane-pistot.

mä kanssa mietin, voiko olla ylivastaanottavainen kohtu, mulle tehty eläissäni vain 2 alkionsiirtoa, jotka molemmat toi plussan, mutta toisessa tuulimuna. Sit nuo lukuisat kemialliset.. tuntuu kyllä et jotain yhteyttä näillä. Tuulimunassa alkio kuolee heti alkuunsa, et varmaan sitä samaa siinä…
Meidät on tutkittu. Ei kromosomi poikkeavuuksia eikä tukostaipumusta.
Voi kun olisikin joku hoito näihin ainaisiin pettymyksiin :( viime kkm oli mukana varmuuden vuoksi miniaspirin ja se raskaus etenikin pisimmälle kunnes keskeytyi vk 11.
Vaikea on uskoa että huonoa tuuria vain näin monesti :(
 
Voi ei @Alinna86 :( Olisi todellakin suonut teille vahvistuvan plussan.

On: on taas kaikenlaista oiretta. Uutena eilen vihloi kohdun seutua useaan kertaan vähän. Myös lämmöt teki eilen pienen pienen dipin. Mut vaikka epäilenkin, että dpo:t olisi päivän vähemmän (eli tänään olisi dpo 10), on dpo 9 kait vähän myöhäinen kiinnittymistä ajatellen?
 
Moikka pitkästä aikaa!

Täällä kierto venyi ja pakkui ja epäilinki vahvasti ovuloimatonta kiertoa. 4 negatestiä tein ja viimeisimmän n. Viikko sitten. Mutta tänään kp 63 (aivan oikein kp 63!!!) tulikin ylläri plussa testiin tunnin pidätyksellä Aivan puulla päähän lyötynä, sillä ei mitään uskoa ollut siihen, että tästä kierross enää voisi ovulaatiotakaan tapahtua, mutta niin vain kävi. Hui!
Onnea! Mulla kävi samoin esikoisen kanssa! Tein plussan joskus kp52, jollen väärin muista, ovulaatio tapahtui n kp35 tienoilla! Meillä vielä todettiin ultralla et ei tulis ovulaatiota ollenkaan siinä kierrossa. Joten kyllä niissä pitkissäkin kierroissa voi onnistua!
 
  • Rakkaus
Reactions: Charrypie - 86
Pahoitteluni @Alinna kemiallisesta :(. Onnea muille plussanneille.

Mulla olot vaihtelee päivittäin, välillä olot vaikuttaa et olis plussa tulossa, mutta kierron edetessä jo tuntuu, et tää on sitä samaa vanhaa kauraa, ei tule plussaa. Flo-sovellus muuten laitto mulle ovisplussan 4 pv myöhemmäksi kuin mitä se oli olojen ja kiputuntemusten puolesta. Silloin kp 18 (flo:n ovisplussa) ei sit oltu sopivasti ku kolme päivää aiemmin talleteltu. Ja sen ovisplussan se sovellus heitti, kun tuli lämmöissä 0.3 asteen nousu, eli 36.5-36.8.
Ootan nyt seuraavaks et olis jo syyskuu et pääsis jatkaa hoitoja ja olis polyypin poisto jo tehty.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Tänään tehtiin alkionsiirto. Lääkäri, hoitaja ja labran väki kehuivat alkiota todella hyväksi. Siirto oli helppo, kiviton ja nopea juttu. Jäi hyvä fiilis tuosta. Testipäivä olisi ensi viikon lauantai. Onneksi on paljon kaikkea nyt niin aika menee nopeasti. Toivottavasti tarraisi kiinni lujaa <3
Olispa ihanaa kun saisitte juhannusplussan ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83 ja Krippis

Yhteistyössä