Haaveena vauva 2022

Kävin eilen vihdoin hakemassa ensimmäisen korona rokotteen. Ajoitus tosin huono kun ovis pitäisi olla muutaman päivän päästä. Tallettelut kyllä aloitettiin silti tänään. Olen tullut hieman toisiin ajatuksiin, että jos kokeilisi tämän kierron olla kokonaan tikuttamatta ovista. Todennäköisesti en pysty olla:D

Hyvää viikonloppua! :)
Tähtipölyä tää on kuin mun kynästä. Just sain rokotteen ja alkuviikosta ovis. Eikä pitänyt testailla tai edes tähdätä oikeille päiville, mutta tuli just haettua apteekin tilaus ja mites siellä olikin myös ovistikkuja... :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: *Tähtipölyä*
Eipä ollut tänään viiva yhtään vahvempi predictor earlyssä, pikemminkin haaleampi, että tämän aamuisen kuittaisin kyllä viivanpaikalla. Mutta se eilinen oli kyll ärsyttävän selkeä, kuivanakin oli ihan selvä! Ei ole luottoa itellä enää tuon testin haamuviivoihin, vaikka kyllähän se tottakai joillain positiiviseksi muuttuu, niinkuin sinulla @Wintersun! Pitää tänään käydä hakemassa ovistestejä, niin näen, että kai ne nyt ovat jo haalenneet Tsemppiä paljon kaikille piinailijoille! Me jatkellaan kesä tälleen ilman mitään hormonitukia ja voi olla että en ees tikuta ovista, ois kiva vaan elellä kesä sen kummemmin asiaa ajattelematta (tooosi helppoa)

Tässä vielä eilinen predictor early mahdollisesti dpo9 kuivana
Voi ei, tää eilinen ei mun mielestä voi olla viivanpaikka, kemiallista veikkaisin! Tai sitten nämäkin ovat susia testejä :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Pahoittelut uudesta kierrosta
Olikos teille tulossa jotain hoitoja, kun jo yritystä kauan?
meilläon yritys alotettu jo 3/-20 eli alkokohan nyt yk 17. Päästiin lapsettomuustutkimuksiin jo kunnalle ja se lähetti yksityiselle maksusitoumuksella.. aukiolotutkimukset ja miehen tutkimukset tekivät ja totes että kun mitään syytä ei läydy joutuvat he laittaa lähetteen sairaanhoitopiirille.. nyt sit juhannus viikolla on sinne aika ja toivon että sillon päätetään jo hoidosta eikä vaan aleta tutkiin uudestaan kaikkee, tai todeta että hanki se 1kilo lisää painoo niin katotaan sit..
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Eipä ollut tänään viiva yhtään vahvempi predictor earlyssä, pikemminkin haaleampi, että tämän aamuisen kuittaisin kyllä viivanpaikalla. Mutta se eilinen oli kyll ärsyttävän selkeä, kuivanakin oli ihan selvä! Ei ole luottoa itellä enää tuon testin haamuviivoihin, vaikka kyllähän se tottakai joillain positiiviseksi muuttuu, niinkuin sinulla @Wintersun! Pitää tänään käydä hakemassa ovistestejä, niin näen, että kai ne nyt ovat jo haalenneet Tsemppiä paljon kaikille piinailijoille! Me jatkellaan kesä tälleen ilman mitään hormonitukia ja voi olla että en ees tikuta ovista, ois kiva vaan elellä kesä sen kummemmin asiaa ajattelematta (tooosi helppoa)

Tässä vielä eilinen predictor early mahdollisesti dpo9 kuivana
Mitä ihmettä? Kandee testata uudelleen muutaman päivän päästä. Pidän peukkuja :love:
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
Kiitos tsempeistä <3 Mysteeriksi jää, oliko kiinnittymisyritystä, tää on tämmöstä kun aikaisin testailee ja en ois ees alkanut testaileen tässä kierrossa ellei ne ovistestit ois näyttäny plussaa :D No mutta, kaikki ookoo ja rokotteenkin saan pian niin se on kivempi ottaa nyt kun homma selkee :)
 
Täällä kierto oli ja meni.. Menkat myöhässä muutaman päivän nyt kp 36, ovulaatiota ei varmaan tapahtunu ollenkaan kun en ainakaan saanut kiinni sitä.. Meillä elämä heitti nyt sen verran ison taakan harteille, että voi olla ettei jaksa vauva haaveita ajatella nyt.. Isä menehtyi keskiviikko iltana äkilliseen sairaskohtaukseen joka oli meille täysi järkytys ja vielä enemmän itselle kun olin itse siinä sen jälkeen kun äiti isän löysi ja aloitin elvytyksen ennen ammattiavun tuloa, mutta kaikesta huolimatta isää ei saatu pelastettua..
Palailen tänne takaisin, kun tämä kaikki alkaa helpottaa❤
 
Täällä kierto oli ja meni.. Menkat myöhässä muutaman päivän nyt kp 36, ovulaatiota ei varmaan tapahtunu ollenkaan kun en ainakaan saanut kiinni sitä.. Meillä elämä heitti nyt sen verran ison taakan harteille, että voi olla ettei jaksa vauva haaveita ajatella nyt.. Isä menehtyi keskiviikko iltana äkilliseen sairaskohtaukseen joka oli meille täysi järkytys ja vielä enemmän itselle kun olin itse siinä sen jälkeen kun äiti isän löysi ja aloitin elvytyksen ennen ammattiavun tuloa, mutta kaikesta huolimatta isää ei saatu pelastettua..
Palailen tänne takaisin, kun tämä kaikki alkaa helpottaa
Osanottoni ❤:cry:
 
Täällä kierto oli ja meni.. Menkat myöhässä muutaman päivän nyt kp 36, ovulaatiota ei varmaan tapahtunu ollenkaan kun en ainakaan saanut kiinni sitä.. Meillä elämä heitti nyt sen verran ison taakan harteille, että voi olla ettei jaksa vauva haaveita ajatella nyt.. Isä menehtyi keskiviikko iltana äkilliseen sairaskohtaukseen joka oli meille täysi järkytys ja vielä enemmän itselle kun olin itse siinä sen jälkeen kun äiti isän löysi ja aloitin elvytyksen ennen ammattiavun tuloa, mutta kaikesta huolimatta isää ei saatu pelastettua..
Palailen tänne takaisin, kun tämä kaikki alkaa helpottaa
Paljon voimia jatkoon, osanotto <3
 
Täällä kierto oli ja meni.. Menkat myöhässä muutaman päivän nyt kp 36, ovulaatiota ei varmaan tapahtunu ollenkaan kun en ainakaan saanut kiinni sitä.. Meillä elämä heitti nyt sen verran ison taakan harteille, että voi olla ettei jaksa vauva haaveita ajatella nyt.. Isä menehtyi keskiviikko iltana äkilliseen sairaskohtaukseen joka oli meille täysi järkytys ja vielä enemmän itselle kun olin itse siinä sen jälkeen kun äiti isän löysi ja aloitin elvytyksen ennen ammattiavun tuloa, mutta kaikesta huolimatta isää ei saatu pelastettua..
Palailen tänne takaisin, kun tämä kaikki alkaa helpottaa
Osanottoni. ♥
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

13.6. Sunnuntai
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
+Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
Marjusk, 4/21, 2.lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Apustaja, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3.Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Daimiduu, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Myytta.........................kp 72/29
Daisy01.........................kp 40/35
Meemuli.........................kp 37/35-43
Gisella..............................kp 34/30
Eeva650…………………kp 28/28-36
Alinna86.......................kp 27/26
Keksi82.........................kp 27/28
Esikoishaaveita..........kp 25/29
Krippis..........................kp 23/25-28
Apustaja.....................kp 22/?
Piipaa93......................kp 19/31
Petronella..................kp 18/27
SandraB......................kp 17/26
Skidi..................................kp 16/36-38
Toiveikas1992............kp 15/28
Ewa87..............................kp 15/30
*Tähtipölyä*...................kp 14/30-32
Elsa96........................kp 12/28
Eimy........................kp 11/30
Karen99....................... kp 10/27-34
Marjusk...........................kp 7/32
Iinanen............................kp 6/23-24
Mamtobe.....................kp 2/28
Jonna_83....................kp 1/27
Scarletta.......................kp 1/28





★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Alinna86......................dpo 15
Keksi82......................dpo 13
Esikoishaaveita....dpo 11
Eeva650.....................dpo 9
Petronella09.........dpo 6
Toiveikas1992......dpo -1

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Miten te käsittelette nega-testien tuomaa surua? Minulla oli varmasti kiinnittymisyritys ja minulla raskauteen liittyvä kuvottava fiilis jatkuu lievänä edelleen.
Itsellä yritystä vasta vähän takana, kun neg-testin jälkeen mieli maassa, Yritän silloin keskittää ajatukset esim. Töihin tai muihin asioihin. Usein taas kun menkat alkaa olla ohi niin mieli taas hyvä kun tietää että uus yritys lähtee käyntiin. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Miten te käsittelette nega-testien tuomaa surua? Minulla oli varmasti kiinnittymisyritys ja minulla raskauteen liittyvä kuvottava fiilis jatkuu lievänä edelleen.
Nega testit saa aikaan pettymystä, surua, katkeruutta, turtumusta,kun kuukaudesta toiseen sama toistuu:( Olen välillä itkenyt tosi paljonkin menkkojen alkamista :( Sitä tulee itselle sellainen ajatus maailma, ettei enää pysty uskomaan onnistumiseen, kai sillä koettaa suojata itseään.

Minulla kuvotukset ja kaikki muutkin raskaus oireet ovat valitettavasti pms oireita :( oletko varma, että oireesi ei ole pms oireita?
 
Miten te käsittelette nega-testien tuomaa surua? Minulla oli varmasti kiinnittymisyritys ja minulla raskauteen liittyvä kuvottava fiilis jatkuu lievänä edelleen.
Annan itselleni luvan olla surullinen silloin kun surettaa. Itken ja kuuntelen mieleistä musiikkia ja kävelen luonnossa. Tai mitä vain tekee mieli tehdä. Ennaltaehkäisevästi yritän jättää kropan kuuntelun vähemmälle, koska mieli kehittää aina raskausoireita. Sen kerran kun olin todella raskaana nämä kaikki oireet olivat poissa. En halua herättää liikaa toiveita koska silloin pudotus tulee aina korkeammalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Jonna_83
Täällä kierto oli ja meni.. Menkat myöhässä muutaman päivän nyt kp 36, ovulaatiota ei varmaan tapahtunu ollenkaan kun en ainakaan saanut kiinni sitä.. Meillä elämä heitti nyt sen verran ison taakan harteille, että voi olla ettei jaksa vauva haaveita ajatella nyt.. Isä menehtyi keskiviikko iltana äkilliseen sairaskohtaukseen joka oli meille täysi järkytys ja vielä enemmän itselle kun olin itse siinä sen jälkeen kun äiti isän löysi ja aloitin elvytyksen ennen ammattiavun tuloa, mutta kaikesta huolimatta isää ei saatu pelastettua..
Palailen tänne takaisin, kun tämä kaikki alkaa helpottaa
Osanotto ❤
 

Yhteistyössä