@Leonida paljon onnea! Nyt on kyllä selkeä plussa! En muista nyt, olikos sulla jotain apuja/kikkakolmosia käytössä jota voit meille suositella?
@chili_ First response/Predictor early on mulla luottotesti ja siihen ei koskaan ole tullut mitään tuollaista! Ihan on blankkoja negat. Kyllä ihan varmasti tuo nyt kertoo että jotain siellä ainakin nyt tapahtuu. Hyvä ajatus testata samalla testillä huomenna uudestaan.
@Liiby myötätuntohalaus myös täältä. Olen just samanikäinen kuin sinä ja samoja epätoivon fiiliksiä ollut täälläkin jo aika ajoin, vaikka meillä vasta 8 kk yritystä takana. Jos oikeasti alkaa tulla masennusta tai sellaista jaksamiseen liittyvää joka vaikuttaa jo arkeen ja olemassa olevien lasten kanssa olemiseen, ajattelen että ehkäisyä tai uritystaukoa vois jossain vaiheessa harkita. Itse olen kyllä ajatellut että ehkäisyä en enää ota ja toivo elää hamaan tappiin, mutta meillä onkin nyt vielä henkinen kuormitus pienempi tässä vaiheessa. Itselläni vaikuttaa myös se, että oma äitini on saanut reilusti päälle nelikymppisenä kaksi lasta luomuna, joten se tuntuu kaikesta huolimatta realistiselta että jossain vaiheessa toteutuis, eli en tiedä luovunko koskaan toivosta.
Toisaalta itselle on tullut vahvasti se fiilis, että vika saattaisikin olla miehessä, jolloin tilanne oliskin paljon vaikeampi (hoitoja ei saada eikä enää lähdetä) ja toiveiden elättely oliskin ehkä täysin turhaa. Meille välähti miehen kanssa, että voikohan hänen aiemmin (mutta kuopuksen jälkeen) sairastamillaan tulehduksilla olla vaikutusta hedelmällisyyteen. Google sanoo, että nämä kyseiset tulehdukset saattaa aiheuttaa siittiöiden vasta-aineita, jolloin peli olisi luomuna ilmeisesti pelattu. Oma kroppa on pelannut oppikirjan mukaan, vaikka muniksien laadustahan ei voi tietää. No ei tässä parane kyllä googletella eikä uskalla, alkaa ahdistaa ja lääkärillähän nämäkin asiat tietty selviäisi jos ei ala tulosta oikeasti kuulua.