Haaveena vauva 2022

No eihän siellä testissä mitään näkyny!
Oli niin nätin täysblancot kuin mitä negatestien kuuluiskin olla.

No olishan se ollutkin aika kaukaa haettu. Oli vaan niin outo toi tädin kyläily, mutta mennee pillereistä johtuvien hormonimuutosten piikkiin. Josko tää uus kierto vois sit jo olla normaali.
Voi ei, pahoittelut negasta. Toivottavasti kiertosi normalisoituisi pian.
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
ON: ällövaroitus. Minulla tuli ainoan lapseni alkuraskaudesta tosi kovaa vuotoa ensin muutaman päivän ja sitten ihan isoja kökköjä kunnon suihkuvuotoa. Toinen minivuoto reilun viikon päästä. Luulin saaneeni keskenmenon (en ollut tehnyt raskaustestiä, mutta olon vuoksi oletin olevani raskaana). Mutta yllätys, yllätys, vauva pysyi kyydissä ja syntyi syyskuussa.
Nyt minulla alkoi eilen illalla vuoto ja tässä nyt mietin, onko kiinnittymistä vai keskenmenoa. Taidan tehdä ensi viikon maanantaina raskaustestin, silloin oviksesta olisi kulunut 2 1/2 viikkoa.
Minut voi siis ottaa listalta piinailjoista pois, tilanne on sen verran epäselvä.
 
Itselleni täällä "roikkuminen" ja piinailu ei toistaiseksi ainakaan tunnu aiheuttavan mitään stressiä. Päin vastoin, ihana roikkua mukana ja jännitellä, välillä pettyä mutta taas odottaa niitä päiviä kun voi olla iloisen jännittyneenä mukana. Meillä on kohta vuosi yritystä. En malttaisi millään odottee testipöiviä, ovistakin oli aika kiva testailla. Jos ei tärppää niin uskon että haluan testailla uudelleen, ainakin kerran, ja koittaa oppia lukemaan itsestä jatkossa se ovispäivä.

Km jälkeen, vie minipillerei syödes ja pohtiessa, lueskelin palstaa, ja odotin että milloin pääsen mukaan jännäilemään. Tämä siis on yksi tavoite, päästä mukaan tänne listoille toiveikkaaksi.

Kohtukipuja on edelleen. Välillä ihan kuin supistusmaisia tunteita. Tänään olisi ehkä kiinnittymispäivä jo. Pistoja munasarjoissa ja kohdussa. Rinnat kokeiltaeassa hellät. Mutta viimekierrolla ollutta kosteutta ei ole merkittävästi. Viimekierrossa sai käyttää suojaa ihan, arvioidun oviksen jälkeen menkkoihin saakka. Torstain taitaa olla dpo11, ja oviksenhan olin tikuttanut. Milloinhan laittaisi liuskat laulamaan
No kyllähän nyt jo huomenna viimeistää voi alkaa tikkua uittaa :D
Toivotaa et ovat tällä kierroksella yhteistyökykyisiä :ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Keksi82
ON: ällövaroitus. Minulla tuli ainoan lapseni alkuraskaudesta tosi kovaa vuotoa ensin muutaman päivän ja sitten ihan isoja kökköjä kunnon suihkuvuotoa. Toinen minivuoto reilun viikon päästä. Luulin saaneeni keskenmenon (en ollut tehnyt raskaustestiä, mutta olon vuoksi oletin olevani raskaana). Mutta yllätys, yllätys, vauva pysyi kyydissä ja syntyi syyskuussa.
Nyt minulla alkoi eilen illalla vuoto ja tässä nyt mietin, onko kiinnittymistä vai keskenmenoa. Taidan tehdä ensi viikon maanantaina raskaustestin, silloin oviksesta olisi kulunut 2 1/2 viikkoa.
Minut voi siis ottaa listalta piinailjoista pois, tilanne on sen verran epäselvä.
Oho!
Miten maltat sinne asti olla testaamatta? :X3:
 
ON: ällövaroitus. Minulla tuli ainoan lapseni alkuraskaudesta tosi kovaa vuotoa ensin muutaman päivän ja sitten ihan isoja kökköjä kunnon suihkuvuotoa. Toinen minivuoto reilun viikon päästä. Luulin saaneeni keskenmenon (en ollut tehnyt raskaustestiä, mutta olon vuoksi oletin olevani raskaana). Mutta yllätys, yllätys, vauva pysyi kyydissä ja syntyi syyskuussa.
Nyt minulla alkoi eilen illalla vuoto ja tässä nyt mietin, onko kiinnittymistä vai keskenmenoa. Taidan tehdä ensi viikon maanantaina raskaustestin, silloin oviksesta olisi kulunut 2 1/2 viikkoa.
Minut voi siis ottaa listalta piinailjoista pois, tilanne on sen verran epäselvä.
Toivottavasti tilanne selkiytyy pian ja olisi kiinnittymistä. Siinä yhteydessä voi ilmeisesti tulla hematooma joka purkautuu runsaana vuotona. En halua masentaa, mutta mun keho aika usein ”valehtelee” oireita ja vaikea uskoa, että en ole raskaana, vaikka testit sitä osoittaisi. Mieli saa aikaan ikäviä tepposia.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauvasyliin2022
Itselleni täällä "roikkuminen" ja piinailu ei toistaiseksi ainakaan tunnu aiheuttavan mitään stressiä. Päin vastoin, ihana roikkua mukana ja jännitellä, välillä pettyä mutta taas odottaa niitä päiviä kun voi olla iloisen jännittyneenä mukana. Meillä on kohta vuosi yritystä. En malttaisi millään odottee testipöiviä, ovistakin oli aika kiva testailla. Jos ei tärppää niin uskon että haluan testailla uudelleen, ainakin kerran, ja koittaa oppia lukemaan itsestä jatkossa se ovispäivä.

Km jälkeen, vie minipillerei syödes ja pohtiessa, lueskelin palstaa, ja odotin että milloin pääsen mukaan jännäilemään. Tämä siis on yksi tavoite, päästä mukaan tänne listoille toiveikkaaksi.

Kohtukipuja on edelleen. Välillä ihan kuin supistusmaisia tunteita. Tänään olisi ehkä kiinnittymispäivä jo. Pistoja munasarjoissa ja kohdussa. Rinnat kokeiltaeassa hellät. Mutta viimekierrolla ollutta kosteutta ei ole merkittävästi. Viimekierrossa sai käyttää suojaa ihan, arvioidun oviksen jälkeen menkkoihin saakka. Torstain taitaa olla dpo11, ja oviksenhan olin tikuttanut. Milloinhan laittaisi liuskat laulamaan
Mä myös kuuntelen aiheuttaako tämä palsta enemmän stressiä vai helpottaako sitä. Toistaiseksi helpottanut ja ihana jännätä muidenkin tilanteen kehittymistä.

Lähipiirissä ei ole samassa tilanteessa olevia eikä kukaan jaksaisi iloita positiivisista ovulaatiotesteistä ja talletteluista:ROFLMAO:
 
  • Haha
Reactions: Alinna86
@Töppönen_ ja @Karen99

Kätilö soitti ja sanoi että puhelu pitääkin siirtää kun ei ollu mun verikokeet vielä valmiit.
Nyt sit ootellaa ja jännäillään to. Asti.

Eikös sulla oo ultra huomen @Töppönen_ ?
Ääh miten ärsyttävää varmasti taas ootella! Toivottavasti sun positiivinen mieli olis kuitenkin merkki hyvästä ❤

Mulla ultra joo huomenna. Oon ihan kauhuissani. En jotenkin yhtään osaa ajatella, että saisin hyviä uutisia, vaikka sitä kovasti toivonkin.
 
Ääh miten ärsyttävää varmasti taas ootella! Toivottavasti sun positiivinen mieli olis kuitenkin merkki hyvästä

Mulla ultra joo huomenna. Oon ihan kauhuissani. En jotenkin yhtään osaa ajatella, että saisin hyviä uutisia, vaikka sitä kovasti toivonkin.
Joo ei täs auta ku oottaa:censored:
Varmasti käyt suuria tunteita nyt läpi, kun viimeksi oli niin vaikea tilanne :(
Pidän kovasti peukkuja että tällä kertaa saatte hyviä uutisia ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Töppönen_
ON: ällövaroitus. Minulla tuli ainoan lapseni alkuraskaudesta tosi kovaa vuotoa ensin muutaman päivän ja sitten ihan isoja kökköjä kunnon suihkuvuotoa. Toinen minivuoto reilun viikon päästä. Luulin saaneeni keskenmenon (en ollut tehnyt raskaustestiä, mutta olon vuoksi oletin olevani raskaana). Mutta yllätys, yllätys, vauva pysyi kyydissä ja syntyi syyskuussa.
Nyt minulla alkoi eilen illalla vuoto ja tässä nyt mietin, onko kiinnittymistä vai keskenmenoa. Taidan tehdä ensi viikon maanantaina raskaustestin, silloin oviksesta olisi kulunut 2 1/2 viikkoa.
Minut voi siis ottaa listalta piinailjoista pois, tilanne on sen verran epäselvä.
Joo, mun siskolla tuli kans odotusaikana ekat kuukaudet "menkat", niin en itse osaa kans pitää niiden poisjääntiä minään merkkinä siitä, onko raskaana vai ei.

Olet kyllä vahva tahdonvoimaltas jos pystyt olemaan testailematta noin pitkään! Tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti kyseessä on samanlainen kiinnittymisvuoto kuin esikoisestakin.
 
Omanapailen...
Oon nyt testaillut säännöllisesti joka päivä ja mun käyttämillä testeillä nega on ollut ihan täysin blankko tähän asti. Tänään kuitenkin tuli haalean vaalean haalea viiva/viivanpaikka testiin. Apua! Tein toisen eri merkkisen testin ja siinä voi myös hyvillä viivalaseilla jotain nähdä. Mulla on tosin erinomaiset viivalasit, kun töissäkin saan metsästää viivoja immunofiksaatiokalvoilta
Jos huomenna vielä näkyy jotain niin yritän ottaa kuvan, aamuisesta en saanut järkevää kuvaa aikaiseksi...
 
Ääh miten ärsyttävää varmasti taas ootella! Toivottavasti sun positiivinen mieli olis kuitenkin merkki hyvästä

Mulla ultra joo huomenna. Oon ihan kauhuissani. En jotenkin yhtään osaa ajatella, että saisin hyviä uutisia, vaikka sitä kovasti toivonkin.
Paljon tsemppiä jännitykseen, me kaikki toivomme, että kaikki on juuri niin kuin pitääkin ❤
 
Omanapailen...
Oon nyt testaillut säännöllisesti joka päivä ja mun käyttämillä testeillä nega on ollut ihan täysin blankko tähän asti. Tänään kuitenkin tuli haalean vaalean haalea viiva/viivanpaikka testiin. Apua! Tein toisen eri merkkisen testin ja siinä voi myös hyvillä viivalaseilla jotain nähdä. Mulla on tosin erinomaiset viivalasit, kun töissäkin saan metsästää viivoja immunofiksaatiokalvoilta
Jos huomenna vielä näkyy jotain niin yritän ottaa kuvan, aamuisesta en saanut järkevää kuvaa aikaiseksi...
Voi ihanaa, kuulostaa oikein lupaavalta ❤
 
  • Tykkää
Reactions: PiP83
Omaa napaa: tänään pitäisi olla ovulaatio, eilen tallettelu tuntui ja tuntunut tänäänkin vielä,jomotellut mahaa ja selkää, hieman jo nännit aristaa.Kaikesta sitä huolestuukin,mutta limailu ollut aika heikkoa,yleensä enemmän :/ Onneksi töissä riittää puuhaa eikä kokoajan ehdi miettiä:)
Korona rokotetta koetin varata,tälle viikolle ei löytynyt sopivaa aikaa:( eikä ensi viikolle ollut vielä tiedossa aikoja :/ jännittää ottaa rokote jos sen jälkeen heti plussaisi,johon en kyllä kovinkaan usko :/

Mies on ollut yllättävän paljon mukana tässä kierrossa, ollut se joka tehnyt aloitteen:)Eilenkin dpo-1 talleteltiin kahdesti :D ehkä hän ei kestä katsella ,kun olen kuukaudesta toiseen surullinen kun plussaa ei tule.

Juhannus menee töissä ,eipä ehdi surra menkkoja mikäli jälleen tulee uusi kierto...Toki menkkojen pitäisi alkaa jo tiistaina ennen juhannusta.Aika samalla lailla kierrot menee kun vuosi sittenkin.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille ❤
 
Joo, mun siskolla tuli kans odotusaikana ekat kuukaudet "menkat", niin en itse osaa kans pitää niiden poisjääntiä minään merkkinä siitä, onko raskaana vai ei.

Olet kyllä vahva tahdonvoimaltas jos pystyt olemaan testailematta noin pitkään! Tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti kyseessä on samanlainen kiinnittymisvuoto kuin esikoisestakin.
Olin 100% varma ensin raskaudesta ja yhtä varma keskenmenosta ilman yhtään testiä. No oli aikamoinen yllätys helmikuussa tajuta olevansa raskaana.
Minulle on helpompi odottaa ensi viikkoon saakka, kun tehdä useampi testi ja arvuutella niiden paikkaansa pitävyyttä.
 
Toivottavasti tilanne selkiytyy pian ja olisi kiinnittymistä. Siinä yhteydessä voi ilmeisesti tulla hematooma joka purkautuu runsaana vuotona. En halua masentaa, mutta mun keho aika usein ”valehtelee” oireita ja vaikea uskoa, että en ole raskaana, vaikka testit sitä osoittaisi. Mieli saa aikaan ikäviä tepposia.
Samaa toivon, ensi viikolla tiedän sitten varmasti.
Minulle iskee outo kuvottava huono olo melkein heti hedelmöittymisen jälkeen, siitä tiedän jotain poikkeuksellista olevan käynnissä kehossani. Nyt toi kuvottava olo loppui ja jos olen edelleen raskaana muutaman viikon päästä se kuvotus iskee päälle todella rajuna yli 10 viikoksi.
 
Tää palstailu on vähän kyllä itselle ristiriitaista, toisaalta saa purettua tänne näitä jo vaan lukemalla ja jos nyt aktivoituisi enemmän, ja toisaalta lisää googlettelua ja ajatuksia lisää liittyen raskautumiseen.
Joten on ymmärrettävää, että osa haluaa pysyä pois listoilta ja rajata omaa palstailua muuten.
Itselleni voisi nyt olla enemmän aikaa täällä oloon ja voisin liittyä kiertolistalle kp 1/32
Eli mieli keksi raskausoireet ja 4 negatestiä tuli tehtyä ennen tätä päivää...
 
Mulle täällä palstalla pahimpia ovat he, joilla on karrikoidusti yk 2 menossa ja jotka kirjoittavat pahimmillaan kirosanojen kanssa miten he eivät KESTÄ, jos sitä plussaa ei nyt tule. Heillä on oikeus tunteisiinsa ja siinä vaiheessa jos heitä on enemmän kuin yksi, mä jään palstatauolle.

Omaan stressiin asian suhteen on helpottanut eniten se, ettei aloita joka aamua merkkaamalla kalenterin laitaan, mikä kp tai dpo tänään on. Päivät katoaa jotenkin nopeammin näin. Se, että täällä roikkuu listoilla tai että merkkaa aamu lämmön Flo:hun (joka sekin oli jossain vaiheessa tauolla) eivät aiheuta samaa.
 
Eilen oli taas ultrausta ja nyt oli 5 hyvän kokoista follia ja 2 vielä vähän pienempää. Torstaina on punktio ja sormet ristiin, että nuo 2 vielä ehtisi mukaan. Vähän laiha saalis, mutta toivottavasti nämä olisi hyvälaatuisia.

Tsemppiä kaikille <3 Taukoilut tekee varmasti ihan hyvää. Itse aion myös kesällä taukoilla myös näiden hoitojen osalta ehkäpä. Tai ainakana uuteen IVF:ään en lähde kun vasta lomien jälkeen jos semmoiseen on tarvetta. Alkionsiirtoja varmaan voisikin tehdä kun se ei ole niin raju homma tietääkseni. Klinikalla on labrakin kiinni pari viikkoa ja pitää sekin selvitellä etukäteen.
 
Mulle täällä palstalla pahimpia ovat he, joilla on karrikoidusti yk 2 menossa ja jotka kirjoittavat pahimmillaan kirosanojen kanssa miten he eivät KESTÄ, jos sitä plussaa ei nyt tule. Heillä on oikeus tunteisiinsa ja siinä vaiheessa jos heitä on enemmän kuin yksi, mä jään palstatauolle.
Tämän takia taas itse seurailen taustalla ja silloin tällöin vähän kirjoitan, koska pelkään muiden suuttuvan jos harmistun negasta eikä olla yritetty vuosia. En toki kirosanoja viljele, mutta kyllä mua negatiivinen testi harmittaa, ja koen että olen siihen harmitukseen oikeutettu vaikka yritystä ei kauaa takana olisikaan.

Sinänsä harmi, kun odotin yrityksen alkua lähes 3 vuotta ja haaveilin siitä, että pääsen tänne jakamaan yritykseen liittyviä tuntemuksia, iloja ja suruja. Harmikseni tuntuu, että täytyy yrittää kauan ennen kuin on oikeutettu täällä tuntojaan purkamaan. Olen kyllä muita yrittänyt tsempata matkan varrella.
 

Yhteistyössä