Haaveena vauva 2022

No todellakin! Joka pvä viikon ajan, toki riippuen vähän miltä alkaa vaikuttamaan päivien edetessä.
Mulle himotestaus on osa matkaa - haluun heti tietää kun se vain mahdollista on ja siitä mahollisesti seurata viivojen vahvistumista.
Muut palstaseuraajat arvostavat tällaista omistautumista! :geek:
 
Monella on jännät piina päivät käsillä, tseppiä niihin :)

Omaa napaa: kp7 ja kohta pitäs aloittaa tallettelut ,mutta se hemmetin flunssa jyllää täällä :( Mies on ollut aivan veto pois,ei mitään saumaa saada peittoja heilumaan :( lapsi ollut kipeä.Oma olo huononi tänään niin etten voinutkaan mennä vyöhyketerapiaan :( ottaa niin päähän jos tämä kierto kaatuu tähän sairasteluun :(
 
Dpo 11 ja raskaustesti negatiivinen. Silti joku lapsellinen toivo saa googlettelemaan "myöhäinen plussa", "mikä dpo plussasit". Hölmön hommaa, järki sanoo, ettei se siitä enää plussaksi muutu. Flo ennustaa menkkojen alkavan lauantaina. Oon ollut äärimmäisen kiukkuinen nyt viikon ajan. Hirvittää, millainen hormonihirviö itsestä onkaan kuoriutunut, enkä saa järkeiltyä tätä tunnetta pois. Aiemmissa kierroissa ei olekaan tällaista ollut, ennemminkin surumielisyyttä. Tosin eiköhän sekin sieltä vielä ehdi tulla. Joku rentoutumiskeino pitäisi löytää. Inhottaa tämä olotila, en ole ollenkaan oma itseni.
 
Monella on jännät piina päivät käsillä, tseppiä niihin

Omaa napaa: kp7 ja kohta pitäs aloittaa tallettelut ,mutta se hemmetin flunssa jyllää täällä Mies on ollut aivan veto pois,ei mitään saumaa saada peittoja heilumaan lapsi ollut kipeä.Oma olo huononi tänään niin etten voinutkaan mennä vyöhyketerapiaan ottaa niin päähän jos tämä kierto kaatuu tähän sairasteluun
Mikä kp sulla on yleensä ovulaatio? Onhan tässä varmasti vielä monta päivää aikaa parantua ja viikonloppuna voi olla muutenkin paremmin voimia :giggle:
 
Dpo 11 ja raskaustesti negatiivinen. Silti joku lapsellinen toivo saa googlettelemaan "myöhäinen plussa", "mikä dpo plussasit". Hölmön hommaa, järki sanoo, ettei se siitä enää plussaksi muutu. Flo ennustaa menkkojen alkavan lauantaina. Oon ollut äärimmäisen kiukkuinen nyt viikon ajan. Hirvittää, millainen hormonihirviö itsestä onkaan kuoriutunut, enkä saa järkeiltyä tätä tunnetta pois. Aiemmissa kierroissa ei olekaan tällaista ollut, ennemminkin surumielisyyttä. Tosin eiköhän sekin sieltä vielä ehdi tulla. Joku rentoutumiskeino pitäisi löytää. Inhottaa tämä olotila, en ole ollenkaan oma itseni.
Tsemppiä ja toivottavasti parempi mieli pian ❤

mulla on ollut myös vaikeuksia löytää rentoutumiskeinoja varsinkin näin korona-aikaan. Pitäisi keksiä jokin harrastus, jota ei olla taas heti sulkemassa jos tartuntaluvut nousevat.
 
Tsemppiä ja toivottavasti parempi mieli pian ❤

mulla on ollut myös vaikeuksia löytää rentoutumiskeinoja varsinkin näin korona-aikaan. Pitäisi keksiä jokin harrastus, jota ei olla taas heti sulkemassa jos tartuntaluvut nousevat.
Kiitos @Karen99 tsempeistä ❤
Ootte ihania, heti tuli parempi mieli, kun sai purettua sanoiksi oman olon ja sain teiltä tsemppi-toivotukset!
 
  • Tykkää
Reactions: Karen99
Kp 17 ja ovistesti edelleen nega. Mä toivoin, että tää kierto ois ollut vähän lyhyempi kuin kaksi edellistä. Pitkään oli joka toinen kierto pidempi, joka toinen lyhyempi, mut näköjään sekin on muuttumassa. Pöh. Limailut jatkuu, voimakkuus johtunee royal geleestä.
 
Kp 17 ja ovistesti edelleen nega. Mä toivoin, että tää kierto ois ollut vähän lyhyempi kuin kaksi edellistä. Pitkään oli joka toinen kierto pidempi, joka toinen lyhyempi, mut näköjään sekin on muuttumassa. Pöh. Limailut jatkuu, voimakkuus johtunee royal geleestä.
Onko testiviiva kuitenkin vahvistunut testaillessa? Se plussahan voi tulla hyvinkin yllättäen ja nopeasti. Limailu kuulostaa positiiviselta merkiltä.
 
https://aijaa.com/67pGxe

Minkäslaista viivanpaikkaa noi normit RFSU:t antaa yleensä?
Tää tuli ihan testiajalla näkyviin, nyt siis 7 DPO.

Ja toki, jatkan testailua vielä tulevat päivät että lähteekö tuo tuosta muodostumaan selkeämmäks vai oliks joku touch and go vaan.

Muoks. Ei toi kyl oo viivanpaikka, nyt kun värit tasottu niin se on kyllä vaaleanpunanen.
Mut nyt sit tuleeki paniikki et miks se jo nyt näkyy noin selvästi, mä ny odotin et ehkä huomenna vois jotain supersuperhaaleeta näkyä.
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 11 ja raskaustesti negatiivinen. Silti joku lapsellinen toivo saa googlettelemaan "myöhäinen plussa", "mikä dpo plussasit". Hölmön hommaa, järki sanoo, ettei se siitä enää plussaksi muutu. Flo ennustaa menkkojen alkavan lauantaina. Oon ollut äärimmäisen kiukkuinen nyt viikon ajan. Hirvittää, millainen hormonihirviö itsestä onkaan kuoriutunut, enkä saa järkeiltyä tätä tunnetta pois. Aiemmissa kierroissa ei olekaan tällaista ollut, ennemminkin surumielisyyttä. Tosin eiköhän sekin sieltä vielä ehdi tulla. Joku rentoutumiskeino pitäisi löytää. Inhottaa tämä olotila, en ole ollenkaan oma itseni.
Jos kiinnittyminen tapahtuu vasta verrattain myöhään, esim DPO 12, toivoa ei ole vielä menetetty!
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83 ja Lili_86
Onko testiviiva kuitenkin vahvistunut testaillessa? Se plussahan voi tulla hyvinkin yllättäen ja nopeasti. Limailu kuulostaa positiiviselta merkiltä.
Ei, haalistunut vain. Katselin vanhojen kiertojen testikuvia. Niiden perusteella ensin tulee vahvempaa, sitten jokusen päivän melkein blancoa ja näiden jälkeen puskista selkeä plussa. Sitä vaan melkein aina ehtii välissä vaipua epätoivoon. :D Yleensä tokana limapäivänä on jo plussa.
 
https://aijaa.com/67pGxe

Minkäslaista viivanpaikkaa noi normit RFSU:t antaa yleensä?
Tää tuli ihan testiajalla näkyviin, nyt siis 7 DPO.

Ja toki, jatkan testailua vielä tulevat päivät että lähteekö tuo tuosta muodostumaan selkeämmäks vai oliks joku touch and go vaan.

Muoks. Ei toi kyl oo viivanpaikka, nyt kun värit tasottu niin se on kyllä vaaleanpunanen.
Mut nyt sit tuleeki paniikki et miks se jo nyt näkyy noin selvästi, mä ny odotin et ehkä huomenna vois jotain supersuperhaaleeta näkyä.
No tuo on kyllä niin selkee, että ootko varma oviksen ajankohdasta? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy ja Jonna_83
https://aijaa.com/67pGxe

Minkäslaista viivanpaikkaa noi normit RFSU:t antaa yleensä?
Tää tuli ihan testiajalla näkyviin, nyt siis 7 DPO.

Ja toki, jatkan testailua vielä tulevat päivät että lähteekö tuo tuosta muodostumaan selkeämmäks vai oliks joku touch and go vaan.

Muoks. Ei toi kyl oo viivanpaikka, nyt kun värit tasottu niin se on kyllä vaaleanpunanen.
Mut nyt sit tuleeki paniikki et miks se jo nyt näkyy noin selvästi, mä ny odotin et ehkä huomenna vois jotain supersuperhaaleeta näkyä.
Kyllähän tuo positiivinen on!
Jos ovulaatio on ollutkin aiemmin tai jos kyydissä onkin kaksoset, niin viiva voi aiemmin olla vahvempi?
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Suosittelen kyllä muuta testiä! Näillä rfsu:lla niin monet on saaneet vääriä plussia!
Itsellenikin monta tullut ja kauhee pettymys.
Dpo 7 on aika aikaista kun yleensä vasta kiinnittyis silloin.
Mut tokihan toi voi plussan alkukin olla, mut varmistaisin toisella merkillä vielä! Toivottavasti olis oikea!

Kiitos tiedosta, tää helpottaa tänhetkistä oloa hieman, koska alko pikkasen jo Google laulamaan että mitä kaikkea huonoa se voi tarkottaa jos nousee HCG nopeasti. Testaan huomenna aamulla Onestepillä ja myöhemmin PC:llä kun pääsee käymään kunnon kaupassa. Katotaan mitä ne näyttää.

Mut btw jos toi on RFSU:n false positive ni nostan vähintäänkin syytteen. :poop: :cool:
 
https://aijaa.com/67pGxe

Minkäslaista viivanpaikkaa noi normit RFSU:t antaa yleensä?
Tää tuli ihan testiajalla näkyviin, nyt siis 7 DPO.

Ja toki, jatkan testailua vielä tulevat päivät että lähteekö tuo tuosta muodostumaan selkeämmäks vai oliks joku touch and go vaan.

Muoks. Ei toi kyl oo viivanpaikka, nyt kun värit tasottu niin se on kyllä vaaleanpunanen.
Mut nyt sit tuleeki paniikki et miks se jo nyt näkyy noin selvästi, mä ny odotin et ehkä huomenna vois jotain supersuperhaaleeta näkyä.
Onnea plussasta ja tarrasukkia pienelle
 
Jännät paikat monella täällä. Eimylle peukut pystyssä, hyvältä näyttää, toivottavasti huomiset testit haamuilevat.

Täällä myös dpo7 ja viimeinkin ovitrellen jäljiltä lähes nega testi. Mulla siis himotestailumeininki myös käynnissä. Olisi niin ihanaa päästä helmikuisiin
Saatiin meidän toinen alkio pakkaseen, joten oikeastaan tämä eka ivf meni lopulta suht hyvin, vaikka pettymys oli valtava, kun saatiin punktiossa vain 2 munasolua. Oireita on muuten kaikenlaista (repäisykipuja, nipistelyä ym) mutta ne kaikki voi johtua lugesteronista, endosta, punktiosta tai ihan vaan kierron vaiheesta eli on kyllä ihan mahdoton niitä tulkita.
 
Kiitos tiedosta, tää helpottaa tänhetkistä oloa hieman, koska alko pikkasen jo Google laulamaan että mitä kaikkea huonoa se voi tarkottaa jos nousee HCG nopeasti. Testaan huomenna aamulla Onestepillä ja myöhemmin PC:llä kun pääsee käymään kunnon kaupassa. Katotaan mitä ne näyttää.

Mut btw jos toi on RFSU:n false positive ni nostan vähintäänkin syytteen.
Mulla myös valitettavasti yksi väärä positiivinen rfsu-testissä, vaaleanpunaisuus lisääntyi testiajan jälkeen. Toivotaan kuitenkin, että tää olisi ihan oikea tulos!!

ja sen yhden jälkeen olen jättänyt nämä testit kauppaan
 
Jännät paikat monella täällä. Eimylle peukut pystyssä, hyvältä näyttää, toivottavasti huomiset testit haamuilevat.

Täällä myös dpo7 ja viimeinkin ovitrellen jäljiltä lähes nega testi. Mulla siis himotestailumeininki myös käynnissä. Olisi niin ihanaa päästä helmikuisiin
Saatiin meidän toinen alkio pakkaseen, joten oikeastaan tämä eka ivf meni lopulta suht hyvin, vaikka pettymys oli valtava, kun saatiin punktiossa vain 2 munasolua. Oireita on muuten kaikenlaista (repäisykipuja, nipistelyä ym) mutta ne kaikki voi johtua lugesteronista, endosta, punktiosta tai ihan vaan kierron vaiheesta eli on kyllä ihan mahdoton niitä tulkita.
Tsemppiä testailuun ja plussatuulia
 
  • Tykkää
Reactions: PiP83
Jännät paikat monella täällä. Eimylle peukut pystyssä, hyvältä näyttää, toivottavasti huomiset testit haamuilevat.

Täällä myös dpo7 ja viimeinkin ovitrellen jäljiltä lähes nega testi. Mulla siis himotestailumeininki myös käynnissä. Olisi niin ihanaa päästä helmikuisiin
Saatiin meidän toinen alkio pakkaseen, joten oikeastaan tämä eka ivf meni lopulta suht hyvin, vaikka pettymys oli valtava, kun saatiin punktiossa vain 2 munasolua. Oireita on muuten kaikenlaista (repäisykipuja, nipistelyä ym) mutta ne kaikki voi johtua lugesteronista, endosta, punktiosta tai ihan vaan kierron vaiheesta eli on kyllä ihan mahdoton niitä tulkita.
Paljon tsemppiä, koska on virallinen testipäivä?
Hienoa, että toinenkin alkio selvisi pakastukseen asti ❤
 
  • Tykkää
Reactions: PiP83

Yhteistyössä