Ja vielä pitää lisätä, että kyllähän sitä aina silti pientä toivoa kylvää, että jos ja jos... vaikka aina tietää jo valmiiksi, että ei taaskaan.
Justiinsa tämä.. kyllä mäkin aina elättelen toiveita.. kaikesta huolimatta. Kuten nytkin, kp33 menossa ja aika menkkaolot mutta silti toivo elää!Ja vielä pitää lisätä, että kyllähän sitä aina silti pientä toivoa kylvää, että jos ja jos... vaikka aina tietää jo valmiiksi, että ei taaskaan.
Noista kaksoishormonitesteistä en osaa sanoa, mulla on ollut käytössä vaan se yksinkertaisempi cb.Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..
Nyt siis kp18/30 (kierto vaihdellut keskenmenon jälkeen 29-31). Tänään SEITSEMÄS vilkkuva hymynaama ja testitikut loppui. Eilen tuli ruskeaa vuotoa ja tänään oli lämpö noussut yli alkukiertovaiheen rajan.
Tietääkö joku tarkemmin, miten nuo kaksoishormonitestit näyttää lh-nousun? Jos se huippu olis ollut eilisaamun jälkeen (tein testin aamulla seiskan maissa) ja mennyt tän aamun testiin (taas seiskan maissa) mennessä ohi, voiko sen vuoksi näyttää vilkkuvaa? Testiliuskan viivat oli lähes yhtä paksut, kun muina aamuina ne on olleet ihan hailakat.
Kävin jo eilen katsomassa apteekista ja siellä ei tuota kalliimpaa digiä ollut, ainoastaan se pinkki.
Miten tekisitte? Ei nyt menny ihan putkeen tämä eka (ja varmaan vika..) ovistestaus, kun en nyt yhtään sen varmempi oviksen ajankohdasta ole kuin pelkällä lämpöjen mittauksella..
Minulla tämä sama taktiikka käytössä. Ja kokemusta tosiaan vain siitä vaaleanpunaisesta/yhtä hormonia mittaavasta clearbluen digistä.Noista kaksoishormonitesteistä en osaa sanoa, mulla on ollut käytössä vaan se yksinkertaisempi cb.
Mutta piti sanoa, että LH-huippu voi hyvinkin todennäköisesti mennä ohi, jos testaa vain kerran vuorokaudessa. Itsellä ainakin on käynyt niin; aamulla testi näyttää negaa, mutta illalla olikin positiivinen ja seuraavana aamuna taas negatiivinen.
Itse oon tehnyt niin, että ovulaation lähestyessä testailen raskauskeijun halvoilla liuskatesteillä pari kertaa päivässä (aamulla ja illalla) ja jos se on tummunut kontrolliviivan vahvuiseksi, niin oon vielä testannut cb:lla samasta näytteestä.
Harmi että tikut loppui just kriittisellä hetkellä! Oma veikkaus olisi että ovisplussa olisi ihan just vasta hilkulla tulossa, mutta mulla itselläni tuollainen vuoto tuleekin aina pari päivää ennen plussaa ja lh-huippu näkyy liuskatesteissä monta päivää. Mut jos lämmöt on jo noussut niin sit vois hyvinkin olla, että se lh-huippu jo ehti niin nopsasti kävästä. Ei muuta kun paljon peiton heiluttelua anyways.Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..
Nyt siis kp18/30 (kierto vaihdellut keskenmenon jälkeen 29-31). Tänään SEITSEMÄS vilkkuva hymynaama ja testitikut loppui. Eilen tuli ruskeaa vuotoa ja tänään oli lämpö noussut yli alkukiertovaiheen rajan.
Tietääkö joku tarkemmin, miten nuo kaksoishormonitestit näyttää lh-nousun? Jos se huippu olis ollut eilisaamun jälkeen (tein testin aamulla seiskan maissa) ja mennyt tän aamun testiin (taas seiskan maissa) mennessä ohi, voiko sen vuoksi näyttää vilkkuvaa? Testiliuskan viivat oli lähes yhtä paksut, kun muina aamuina ne on olleet ihan hailakat.
Kävin jo eilen katsomassa apteekista ja siellä ei tuota kalliimpaa digiä ollut, ainoastaan se pinkki.
Miten tekisitte? Ei nyt menny ihan putkeen tämä eka (ja varmaan vika..) ovistestaus, kun en nyt yhtään sen varmempi oviksen ajankohdasta ole kuin pelkällä lämpöjen mittauksella..
Minulla iski kipeät finnit 2kk kierukan poistosta(aikuis iän akne) ja edelleen tappelen finnien kanssa, kokeillut jos minkälaiset ihonhoito aineet ja nyt aloitin gynen määräämän voiteen.Mulla alkoi eilen epämääräinen ruskea verensekainen vuoto kp24 . En oikeen tiedä onko ne menkat vai ei. Menkkamaisia jomotuksia kyllä on. Naama myös räjähti, kipeitä finnejä USEITA, eikä mulla normaalisti ole ikinä näpyn näppyä. Omituista. Eka kierto siis menossa (tai takana, jos nyt menkat tosiaan alkoi) pillereiden jälkeen.
Mullahan meni tässä kierrossa niin, että tän viikon maanantaina tuli pysyvä hymynaama, jota ennen oli tullut vaan yksi vilkkunaama. Kuitenkin tällöin ei tullut RFSU:n testillä kuin hailuviiva, ehkä asteen tummempi kuin heti kuukautisten loputtua. Seuraavana päivänä tein sitten uteliasuudestani RFSU:n testin, ja tuli selvä plussa alle kahden tunnin pidätyksellä erittäin laihalla pissalla. Saman päivän illasta tuli sitten selvät ovisvihlonnat. Unohdin mittailla oviksen aikaan lämpöjä, mutta keskiviikolle tuli lämpöjen nousu, ja nyt iltapäivästä nousee lämmöt yli 37. Mä veikkaan, että RFSU:n kaksoistesti on vaan herkempi myös LH:n nousulle. Muuten en osaa selittää tota.Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..
Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..
Mä oon testannu tarkotuksella miten Ovitrelle/Pregnyl poistuu ja onpahan saanu r-testiin plussaa..@Wintersun samaa mietin, pitäisikö testailla huvikseen ovitrellen poistumista. Mietin vielä. Toisaalta kiinnostaisi kyllä testata joka päivä
@Kasikuus kiitos ja onnea pienestä nopeasti mennyt aika, vastahan plussasit tästä raskaudesta