Haaveena vauva 2022

Ja vielä pitää lisätä, että kyllähän sitä aina silti pientä toivoa kylvää, että jos ja jos... vaikka aina tietää jo valmiiksi, että ei taaskaan.
Justiinsa tämä.. kyllä mäkin aina elättelen toiveita.. kaikesta huolimatta. Kuten nytkin, kp33 menossa ja aika menkkaolot mutta silti toivo elää!

Saisitkohan vaihtoa lapsettomuuspolille tai naistentaudeille! CV olis valmis sulla! :D (y)
(itse työskentelen teknisellä alalla mutta aina sitä vois iteki yrittää, vaikka valelääkäriksi lähteä..) :unsure::ROFLMAO:
 
Sekin pitää vielä lisätä kun vuosi sitten keväällä oli tuulimunaraskaus ja oli ihan semmoinen olo, että nyt on tärpännyt. Tämä olo oli jo jostain dpo7 asti. Testasin dpo 9, 10 ja 11 ihan negat ja olin jo luopunut toivosta, mutta testasin sitten sen viimeisen testin kuitenkin ja siihen tuli haalea viiva! Toki sitten myöhemmin paljastui miksi hormoni nousI niin hitaasti ->ketään ei ollut kyydissä. Mutta tosi pieneen hormoni määrään kyllä tämmöisenä monien monien kiertojen kyttääjänä huomaa reagoivansa.
 
  • Surullinen
Reactions: Alinna86
Nyt kun jättäytyi tarkoituksella kiertopäivä- ja piinailulistoilta pois nii ei tule käytyä täälläkään kun max pari kertaa viikkoon. Nyt menossa kp 20, eli n. Dpo 6 olis menossa. Joka päivä oviksen tapahduttua ollut erilaisia mahatuntemuksia ja sit lievästi nänni/rinta-arkuutta (hyvin lievä, mutta kuitenkin sellainen, että kiinnittää huomiota). Jotenkin nyt tuntuu, et seurannut vielä tarkemmin flo:n kautta oireita. Painonpudotusprijektikin hieman edistynyt. Jatkan edelleen taustailijoissa ja käyn reagoimassa julkaisuihin. Kovasti kaikille Tsemppiä vallitseviin tilanteisiin. @minttuni erityisesti sulle nyt uuden edessä.

Itsellä ei uskoa, että tärppiä olis käynyt, vaikka talletteluja yritettiin ajoittaa jk 3 pv ja välillä jk tn pv.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

15.5.2021 Lauantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1.lapsi
Ewa87, ya 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4.lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1.lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2.lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä


Irtokehys.................kp 34/32
Alinna86......................kp 28/26
Mamtobe...................kp 28/28
Mirksukka..................kp 26/28-30
Esikoishaaveita..........kp 26/29
Skidi................................kp 25/35-36
Sinisilmät....................kp 25/29
Scarletta......................kp 23/28
Töppönen..................kp 22/26
Piipaa93.......................kp 21/?
Krippis..........................kp 20/25-28
Wbä..............................kp 20/27
Iinanen.........................kp 20/23-24
Minttuni........................kp 18/25
Ewa87..........................kp 18/30
Heidisofia.................kp 17/29-32
Sofialiina....................kp 16/24-27
Petronella09.............kp 14/27
Daisy01.........................kp 12/35
Toiveikas1992............kp 11/28
Keksi82...........................kp 10/28
Mozart.............................kp 10/28
Suhveli............................kp 9/27-29
Meemuli.........................kp 8/35-43
Gisella..............................kp 5/30
Leonida..........................kp 2/28-29



★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Mamtobe...................dpo 17
Alinna86......................dpo 14
Scarletta......................dpo 10
Esikoishaaveita............dpo 10
Iinanen............................dpo 10
Mirksukka...................dpo 9
Krippis...........................dpo 9
Töppönen_...............dpo 9
Wbä..............................dpo 7
Sofialiina...................dpo 5
Minttuni.......................dpo 4
Petronella09..........dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@minttuni aivan hurjasti tsemppiä ja toivottavasti kaikki menee niinkuin pitääkin! ❤ On jännät ajat! Ja tosi hyvä, et jäi kaksi vielä pakastimeen oottamaan! :)

Täällä ei vuoto kiihtynyt eilen, muttei tiputtelu loppunutkaa. Tänään ei vielä mitään. Tein raskauskeijulta tilatun onestepin niin nega on. Toki niille tyypilliseen tapaan näkyy jotain viivanpaikkaa kun kääntelee.
Nyt oon asian kanssa taas ihan ok. Oishan se jo ihme ollukkin et eka OI ois tärpin tuonut. Ehkäpä kesän mittaan. :) Ja ehkäpä sitten tarvitaan tosiaan se pregnyl avuksi.
 
Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..

Nyt siis kp18/30 (kierto vaihdellut keskenmenon jälkeen 29-31). Tänään SEITSEMÄS vilkkuva hymynaama ja testitikut loppui. Eilen tuli ruskeaa vuotoa ja tänään oli lämpö noussut yli alkukiertovaiheen rajan.

Tietääkö joku tarkemmin, miten nuo kaksoishormonitestit näyttää lh-nousun? Jos se huippu olis ollut eilisaamun jälkeen (tein testin aamulla seiskan maissa) ja mennyt tän aamun testiin (taas seiskan maissa) mennessä ohi, voiko sen vuoksi näyttää vilkkuvaa? Testiliuskan viivat oli lähes yhtä paksut, kun muina aamuina ne on olleet ihan hailakat.

Kävin jo eilen katsomassa apteekista ja siellä ei tuota kalliimpaa digiä ollut, ainoastaan se pinkki.

Miten tekisitte? Ei nyt menny ihan putkeen tämä eka (ja varmaan vika..) ovistestaus, kun en nyt yhtään sen varmempi oviksen ajankohdasta ole kuin pelkällä lämpöjen mittauksella..
 
Heippa taas. Vaihtelevasti ehtii tänne kirjoitella, joka päivä kyllä luen

@minttuni kovasti tsemppiä ja tarrasukkia pienelle matkaan ❤ onneksi on pakkasessa myös alkioita.

Kaikille muillekin tsempit ja halit!

Mulla alkoi eilen epämääräinen ruskea verensekainen vuoto kp24 . En oikeen tiedä onko ne menkat vai ei. Menkkamaisia jomotuksia kyllä on. Naama myös räjähti, kipeitä finnejä USEITA, eikä mulla normaalisti ole ikinä näpyn näppyä. Omituista. Eka kierto siis menossa (tai takana, jos nyt menkat tosiaan alkoi) pillereiden jälkeen.

Toivoisin hirmuisesti pikaista tärppiä, mutta olen myös rauhallisin mielin vaikka koko kesän aikanakaan ei tärppäisi. Tämä lämmin sää, hyvä tilanne työrintamalla ja muutenkin arki tuon miehen ja esikoisen kanssa on nyt jotenkin seesteistä ja kivaa. Vaikka vauvakuume on ollut ihan raastava jo usean vuoden, niin nyt kun yritys alkoi niin mieli on rauhoittunut. Hassua

Edit taaskaan ei näy hymiöt, äähh..
 
Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..

Nyt siis kp18/30 (kierto vaihdellut keskenmenon jälkeen 29-31). Tänään SEITSEMÄS vilkkuva hymynaama ja testitikut loppui. Eilen tuli ruskeaa vuotoa ja tänään oli lämpö noussut yli alkukiertovaiheen rajan.

Tietääkö joku tarkemmin, miten nuo kaksoishormonitestit näyttää lh-nousun? Jos se huippu olis ollut eilisaamun jälkeen (tein testin aamulla seiskan maissa) ja mennyt tän aamun testiin (taas seiskan maissa) mennessä ohi, voiko sen vuoksi näyttää vilkkuvaa? Testiliuskan viivat oli lähes yhtä paksut, kun muina aamuina ne on olleet ihan hailakat.

Kävin jo eilen katsomassa apteekista ja siellä ei tuota kalliimpaa digiä ollut, ainoastaan se pinkki.

Miten tekisitte? Ei nyt menny ihan putkeen tämä eka (ja varmaan vika..) ovistestaus, kun en nyt yhtään sen varmempi oviksen ajankohdasta ole kuin pelkällä lämpöjen mittauksella..
Noista kaksoishormonitesteistä en osaa sanoa, mulla on ollut käytössä vaan se yksinkertaisempi cb.

Mutta piti sanoa, että LH-huippu voi hyvinkin todennäköisesti mennä ohi, jos testaa vain kerran vuorokaudessa. Itsellä ainakin on käynyt niin; aamulla testi näyttää negaa, mutta illalla olikin positiivinen ja seuraavana aamuna taas negatiivinen.

Itse oon tehnyt niin, että ovulaation lähestyessä testailen raskauskeijun halvoilla liuskatesteillä pari kertaa päivässä (aamulla ja illalla) ja jos se on tummunut kontrolliviivan vahvuiseksi, niin oon vielä testannut cb:lla samasta näytteestä.
 
Noista kaksoishormonitesteistä en osaa sanoa, mulla on ollut käytössä vaan se yksinkertaisempi cb.

Mutta piti sanoa, että LH-huippu voi hyvinkin todennäköisesti mennä ohi, jos testaa vain kerran vuorokaudessa. Itsellä ainakin on käynyt niin; aamulla testi näyttää negaa, mutta illalla olikin positiivinen ja seuraavana aamuna taas negatiivinen.

Itse oon tehnyt niin, että ovulaation lähestyessä testailen raskauskeijun halvoilla liuskatesteillä pari kertaa päivässä (aamulla ja illalla) ja jos se on tummunut kontrolliviivan vahvuiseksi, niin oon vielä testannut cb:lla samasta näytteestä.
Minulla tämä sama taktiikka käytössä. Ja kokemusta tosiaan vain siitä vaaleanpunaisesta/yhtä hormonia mittaavasta clearbluen digistä.
 
Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..

Nyt siis kp18/30 (kierto vaihdellut keskenmenon jälkeen 29-31). Tänään SEITSEMÄS vilkkuva hymynaama ja testitikut loppui. Eilen tuli ruskeaa vuotoa ja tänään oli lämpö noussut yli alkukiertovaiheen rajan.

Tietääkö joku tarkemmin, miten nuo kaksoishormonitestit näyttää lh-nousun? Jos se huippu olis ollut eilisaamun jälkeen (tein testin aamulla seiskan maissa) ja mennyt tän aamun testiin (taas seiskan maissa) mennessä ohi, voiko sen vuoksi näyttää vilkkuvaa? Testiliuskan viivat oli lähes yhtä paksut, kun muina aamuina ne on olleet ihan hailakat.

Kävin jo eilen katsomassa apteekista ja siellä ei tuota kalliimpaa digiä ollut, ainoastaan se pinkki.

Miten tekisitte? Ei nyt menny ihan putkeen tämä eka (ja varmaan vika..) ovistestaus, kun en nyt yhtään sen varmempi oviksen ajankohdasta ole kuin pelkällä lämpöjen mittauksella..
Harmi että tikut loppui just kriittisellä hetkellä! Oma veikkaus olisi että ovisplussa olisi ihan just vasta hilkulla tulossa, mutta mulla itselläni tuollainen vuoto tuleekin aina pari päivää ennen plussaa ja lh-huippu näkyy liuskatesteissä monta päivää. Mut jos lämmöt on jo noussut niin sit vois hyvinkin olla, että se lh-huippu jo ehti niin nopsasti kävästä. Ei muuta kun paljon peiton heiluttelua anyways. :)

Täällä kanssa noilla samoilla justiin tikuttelen, eilen illalla tuli veristä limaa joten ajattelin tänään vielä illemmalla tikuttaa, kun plussaa olis oireiden mukaan odotettavissa. Tähän asti siis tullut se vilkkuva naama
Ihmettelen vaan, että onko tämä verenvuoto oviksen aikaan kuinka terveellistä ja sekin huolettaa että ovis näyttäis oikeesti aikaistuvan (johtuuko iästä?), tänään vasta kp 10 ja viimeksikin ovis kp 11.
 
Mulla alkoi eilen epämääräinen ruskea verensekainen vuoto kp24 . En oikeen tiedä onko ne menkat vai ei. Menkkamaisia jomotuksia kyllä on. Naama myös räjähti, kipeitä finnejä USEITA, eikä mulla normaalisti ole ikinä näpyn näppyä. Omituista. Eka kierto siis menossa (tai takana, jos nyt menkat tosiaan alkoi) pillereiden jälkeen.
Minulla iski kipeät finnit 2kk kierukan poistosta(aikuis iän akne) ja edelleen tappelen finnien kanssa, kokeillut jos minkälaiset ihonhoito aineet ja nyt aloitin gynen määräämän voiteen.
Pahimmat finnit iskee oviksen ja menkkojen aikaan:(

Toivottavasti pääset helpommalla eikä muutu akneksi .
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..

Nyt siis kp18/30 (kierto vaihdellut keskenmenon jälkeen 29-31). Tänään SEITSEMÄS vilkkuva hymynaama ja testitikut loppui. Eilen tuli ruskeaa vuotoa ja tänään oli lämpö noussut yli alkukiertovaiheen rajan.

Tietääkö joku tarkemmin, miten nuo kaksoishormonitestit näyttää lh-nousun? Jos se huippu olis ollut eilisaamun jälkeen (tein testin aamulla seiskan maissa) ja mennyt tän aamun testiin (taas seiskan maissa) mennessä ohi, voiko sen vuoksi näyttää vilkkuvaa? Testiliuskan viivat oli lähes yhtä paksut, kun muina aamuina ne on olleet ihan hailakat.

Kävin jo eilen katsomassa apteekista ja siellä ei tuota kalliimpaa digiä ollut, ainoastaan se pinkki.

Miten tekisitte? Ei nyt menny ihan putkeen tämä eka (ja varmaan vika..) ovistestaus, kun en nyt yhtään sen varmempi oviksen ajankohdasta ole kuin pelkällä lämpöjen mittauksella..
Mullahan meni tässä kierrossa niin, että tän viikon maanantaina tuli pysyvä hymynaama, jota ennen oli tullut vaan yksi vilkkunaama. Kuitenkin tällöin ei tullut RFSU:n testillä kuin hailuviiva, ehkä asteen tummempi kuin heti kuukautisten loputtua. Seuraavana päivänä tein sitten uteliasuudestani RFSU:n testin, ja tuli selvä plussa alle kahden tunnin pidätyksellä erittäin laihalla pissalla. Saman päivän illasta tuli sitten selvät ovisvihlonnat. Unohdin mittailla oviksen aikaan lämpöjä, mutta keskiviikolle tuli lämpöjen nousu, ja nyt iltapäivästä nousee lämmöt yli 37. Mä veikkaan, että RFSU:n kaksoistesti on vaan herkempi myös LH:n nousulle. Muuten en osaa selittää tota.
 
Taustalla käynyt lukemassa ja seuraamassa vanhojen tuttujen kuulumisia aiemmista haaveilu-ryhmistä, jossa itsekin haaveilin reilu vuoden ajan ja moni jäänyt mieleen. Nyt siis pakko tulla kirjoittamaan ja toivottamaan paljon tsemppiä @minttuni , että nyt vihdoinkin teille pieni suotaisiin :love:
Teidän matka on ollut niin pitkä ja jännityksellä jään seuraamaan ja odottamaan testipäivää ❤

Kasikuus ja Papu 3vrk
 
Täällä tuskailen ovistestien kanssa. Ostin ekalle kokeilukerralle niitä kaksoishormonidigejä, ettei tarvi tulkita ja näkee myös sen estrogeenin nousun eikä vaan odottele sitä ovisplussaa. NOH..

Nyt siis kp18/30 (kierto vaihdellut keskenmenon jälkeen 29-31). Tänään SEITSEMÄS vilkkuva hymynaama ja testitikut loppui. Eilen tuli ruskeaa vuotoa ja tänään oli lämpö noussut yli alkukiertovaiheen rajan.

Tietääkö joku tarkemmin, miten nuo kaksoishormonitestit näyttää lh-nousun? Jos se huippu olis ollut eilisaamun jälkeen (tein testin aamulla seiskan maissa) ja mennyt tän aamun testiin (taas seiskan maissa) mennessä ohi, voiko sen vuoksi näyttää vilkkuvaa? Testiliuskan viivat oli lähes yhtä paksut, kun muina aamuina ne on olleet ihan hailakat.

Kävin jo eilen katsomassa apteekista ja siellä ei tuota kalliimpaa digiä ollut, ainoastaan se pinkki.

Miten tekisitte? Ei nyt menny ihan putkeen tämä eka (ja varmaan vika..) ovistestaus, kun en nyt yhtään sen varmempi oviksen ajankohdasta ole kuin pelkällä lämpöjen mittauksella..

Mä oon muutaman kerran testannu aamulla ja illalla kaksoishormonotestillä. Aamulla ollu molemmilla kerroilla vielä vasta vilkkuva ja illalla pysyvä. Ja tuhlarina oon sit vielä seuraavana aamuna testannu, on ollu pysyvä. Tein aamu/ilta testauksen oireiden vuoksi.

☆ Vuoto loistaa vielä poissaololla. Aamulla närästi, nyt iski tajuton huono olo. Kp34/32. Ehkä mä testaan ens viikolla, jos vuotoa ei näy. Selasin Flon 2019 vuodesta alkaen, 1krt 34 päivänen kierto ollu. Että eikai tässä vielä hätää.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Heh, olen himotestaaja vain ovulaation suhteen xD Mietin, josko laittais testilabran jo aiemmin pystyyn! Jos testejä löytyy, en ole sitäkään huomannut ajatella :D

Edit. Testikätköt tutkittu. Tulos:

2 clearblue digi viikkonäytöllä (päiväys marraskuussa)
2 rfsu liuskaa (herkkä)
4 one step liuskaa
1 clearblue digi ovistestin tikku (miten on mahdollista, luulin käyttäneeni kaikki)
Kortti, jonka annan miehelle, kun vauva tulossa
90 e seteleinä (?????)

:D :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista ❤
Itse raskausaikana tuntui, että eikö tämä ikinä lopu, koska oli henkisesti ja fyysisesti erittäin rankka raskausaika. Nyt tuntuu taas juurikin siltä, että vastahan oli syyskuun 14.pvä ja plussasin ja nyt nyytti sylissä :D Niin se mieli muuttuu.

Kaikille paljon tsemppiä ja pikaista plussausta ihan jokaiselle sitä odottavalle ❤ Olette olleet useasti mielessä ja palaan siihen omaan yritysaikaan useasti mietteissäni myös, että kuinka raskasta se oli kuukaudesta toiseen pettyä ja parikin kertaa oli luovuttaminen lähellä, mutta jostain sitä niitä voimia aina repi, että jaksoi jatkaa eteenpäin ❤❤
 
@Irtokehys Mitennii ehkä testaat?!? :D Mikä tää tämmönen testattomuus( = testaamattomuus, jäin miettii tätä sanaa :D) kausi nyt oikein on meneillään :unsure: :LOL:

Toivottavasti joku nyt plussais äkkii:whistle:

On.
Ti. Otettu vimppo terolut, jotenkin oletin et hanat aukeis pari päivää sen jälkeen mut turha toivo:rolleyes:
Ke. Olis pisin kierto ikinä, jos siihen mennessä ei oo alkanut niin sit on testattava :unsure:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä