Hetken omia fiiliksiä. Täällä ollut mieli aika maassa ja yleensä ovulaation aikaan heräävä innostus on nyt ihan kadoksissa. En ole tikuttanut ja menemme nyt joka toisen päivän taktiikalla, ettei tule paineita ja liian suoritus olo.
Mulle sanottiin kun kierukka poistettiin, että voi mennä parikin kk ennenkuin vuoto alkaa..Tänään 3 viikkoa kierukan poisotosta. Sais menkat jo alkaa. Ei kyllä mitään ilmoittele tulostaan. Mulla oli ennen kierukkaa lyhyt kierto, 21-25 päivää. Myös äidillä ollut, ja hällä kuitenkin alkanut vaihdevuodet ihan normaalisti ja pikkuveljenikin syntynyt hänen ollessa 32. Aina tullut raskaaksi suunilleen pelkällä ajatuksen voimalla. Vaikka en nyt usko raskauteen tässä kohtaa, niin pakko tehdä testejä säännöllisesti. Mulla on levottomiin jalkoihin lääkitys, joka pitäisi lopettaa mahd. pian raskaiden alettua.
Lisäksi mietityttää korona-rokote. Oon astman kanssa 2. riskiryhmää. Aiemmin ohje oli, että raskauden yritystä pitäisi välttää 2 kk, jos ottaa rokotteen, mutta nyt sitten THL:n sivuilla on että tapauskohtaisesti mietitään. Neuvontapuhelimessa keuhkolääkäri totesi, että hän kyllä varmaan suosittelisi, mutta ei ole hoitava lääkäri. Justiinsa soitin astmalääkkeiden säädöistä liittyen raskauteen, että taasko pitää soittaa keuhkopolille.
TsemppiäHetken omia fiiliksiä. Täällä ollut mieli aika maassa ja yleensä ovulaation aikaan heräävä innostus on nyt ihan kadoksissa. En ole tikuttanut ja menemme nyt joka toisen päivän taktiikalla, ettei tule paineita ja liian suoritus olo.
käy ostaan raskaustesti ja tee se nii alka varmasti pian ainaki täällä AINA kun teet testin niin illalla alkaaMulla sulaa aivot. Nyt kun niitä menkkoja odottaa kuin kuuta nousevaa, niin eivät tietenkään ala. Jos eivät tänään suvaitse saapua, menee ultrat ym. uusiksi. Ja kauhee stressi et saako sitten uutta aikaa jos on kovin täyttä. Yleensä pelkää että menkat alkaa ja kierrot lyhenee, nyt kun niitä toivoo niin pysyvät sitten oikein kiusallaan poissa. Tulee varmaan joku ylipitkä kierto. Haluun jo päästä pistämäön!!!
Haha, toi on kyllä niin perus, että kun testin tekee niin tunnin sisällä alkaa menkat! Mut ei tarvinnut tehdä edes sitä tällä kertaa, menkat alkoivat tänään! Harvemmin sitä on niiden saapumisesta näin iloinen. Ollaan yksityisellä, sain onneksi oman lääkärin vikan vapaan ajan keskiviikolle. Kyllähän ne tosiaan laittavat ajat varmaan järjestymään sitten kun hoito lähtee käyntiin. Oon vaan niin hullu stressaaja.käy ostaan raskaustesti ja tee se nii alka varmasti pian ainaki täällä AINA kun teet testin niin illalla alkaa
No ei toivotaan et saapuisivat nopsaa ja pysytte aikataulussa, mutta kyl mää luulen et ultra-aikoja voi vielä vaihdella silti. Ootteko kunnallisella hoidossa?
mullekkin varasivat ajan ns klinikan sulun jälkeenkin vielä vaikka oli ruuhkaa!
Mä sain ekan rokotteen tammikuussa ja n viikko sitten toisen. Mä en aio myöskään odottaa kahta kuukautta, vaan aloittaa yrittämisen enskuussa.Minä otan kyllä koronarokotteen. Koronatartunta on odottavalla äidille myös riski. Mietityttää kyllä, että pitääkö sitä yrityksen aloitusta lykätä toisen annoksen jälkeiseen aikaan (kahta kuukautta en tosin odottaisi silloinkaan). Mistään ei oikein löydy minkään vakavasti otettavan auktoriteettitahon mutuiluakaan asiasta (tietoa ei ymmärrettävästi ole).
Onnea, laitetaanko plussanneisiin?Tälle aamua tein CB:n digin, johon tuli lukemaan Raskaana. Jotenkin ihan epäuskoinen, mutta onnellinen olo, että voiko tämä olla mahdollista.
Tsemppiä teille kaikille yritykseen tai vielä sen aloittamisen odotukseen. Puhaltelen myös plussatuulia kovasti kaikille! <3
Kiitos. Laita vaan.Onnea, laitetaanko plussanneisiin?
Pohdintani oli vähän huonossa muodossa, en siis juuri tiennyt, että jos raskautuu rokotusten välissä, niin saako tehosterokotteen. Nyt on kuitenkin aika pitkä väli noiden välillä. Mutta sitten sen ilmeisesti saa kun synnyttää!Mä ajattelin kyllä ottaa rokotteen, kun oma vuoro tulee, vaikka on yritys päällä. Sitten jos onnistuu raskautumasn, niin toisen annoksen voi ottaa lapsen synnyttyä. Tuo 2 kk varoaika rokotuksen jälkeen poistettiin suosituksista jo jokin aika sitten.