En vielä uskalla, haluan sulkea pois kemiallisen. Mullakin itse asiassa voi mennä tammikuiseksi, riippuu vähän miten laskee kiertopäiviä.Jokos perustat helmikuisten ketjun ?
En vielä uskalla, haluan sulkea pois kemiallisen. Mullakin itse asiassa voi mennä tammikuiseksi, riippuu vähän miten laskee kiertopäiviä.Jokos perustat helmikuisten ketjun ?
Tuli muuten mieleen et aina ei kyl myöskään lämmöstä voi ennustaa. Mun negakierrot oli hyvin semmoi oppikirjamaisia lämmöt nousee oviksen jälkeen, dippaa kerran, pysyy koholla ja putoaa kun menkat alkaa. Mut siis sit ku oli plussakierto nii ne lämmöt vaan seilas ilman selkeää logiikkaa ja päätyi vasta joskus dpo15 tienoilla sinne oikeasti korkealle jossa olivat sit alkuraskauden.Mitä täällä tapahtuu!!!? Onnea kaikille plussista!
Sydämen saan ainakin niin, että kirjoitan sydän ja painan puhelimen ehdottamaa emojia!
Minulla alkanut nyt myös palelu ja kuumeinen olo.. x)
Mä jäin miettii sitä teidän lapsen ennustus piirrustusta, voi ettien ettäNyt mua alkaa itkettää kun mietin sitä kaupantätiä aamulla kun kävin hakee sen testin, kahvia ja muita pieniä ostoksia ja se katsoi mua hymyillen ja toivotti ihanaa päivää.
Voi niinpä! Vielä kun hän sanoi, että se vauva on vielä niin pieni ettei sitä nää, mutta sitten kun se kasvaa isommaksi, niin hän voi piirtää uuden kuvan missä vauva on isompiMä jäin miettii sitä teidän lapsen ennustus piirrustusta, voi ettien että
Ja @wbä Pidetään peukkuja! Sydämen saa suoraan puhelimesta ainakin mulla
Voih, mä en kestäVoi niinpä! Vielä kun hän sanoi, että se vauva on vielä niin pieni ettei sitä nää, mutta sitten kun se kasvaa isommaksi, niin hän voi piirtää uuden kuvan missä vauva on isompi
Mä luulen, että vilkuttelu on yksilöllistä ja vaihtelee myös joka kierrossa. Itsellä on ollut kiertoja, joissa saattaa vilkuttaa 8 päivää ja yhdeksännellä pysyvä hymynaama. Toisaalta on ollut kiertoja, joissa ei tule ollenkaan vilkkuvia vaan suoraan pysyvä, eli hyvin nopea lh-nousu. Useimmiten on ollut 3-5 vilkkuvaa päivää ennen pysyvää.Testin pitäisi näyttää neljä korkeaa päivää ja sitten lopulta sen huippu päivän (pysyvä hymynaama) mutta mitä olen lukenut täällä ja muualla niin voi mennä jopa 8pvää vilkkuvalla ennenku näyttää sen pysyvän. Tiedä sitten?
Hyvin kuvailit tuota yritystä tahkoamiseksi,siltä se kyllä tuntuu välillä .Täällä myös tahkottu huhtikuusta-20.Mä luulen, että vilkuttelu on yksilöllistä ja vaihtelee myös joka kierrossa. Itsellä on ollut kiertoja, joissa saattaa vilkuttaa 8 päivää ja yhdeksännellä pysyvä hymynaama. Toisaalta on ollut kiertoja, joissa ei tule ollenkaan vilkkuvia vaan suoraan pysyvä, eli hyvin nopea lh-nousu. Useimmiten on ollut 3-5 vilkkuvaa päivää ennen pysyvää.
Menkoista: mulla kierto n. 29 pvää, kesto n. 6. Iän myötä (olen yli 40v) huomaan, että vuoto on ehkä hieman vähäisempää (mulla on ollut aina suht runsaat). Mutta vielä olen iloinen, että kierto on tasainen ja vuotoa on, tässäkin iässä! Eli vois olla vielä toivoa.
Miehistä: on ymmärrettävää, että he eivät varmastikaan voi milloinkaan kokea tätä samalla voimakkuudella ja tavalla kuin naiset. Toivon kaikille silti kannustavia, ymmärtäväisiä, empaattisia miehiä ja kumppaneita!
Lopuksi vielä tuhannesti onnea kaikille plussanneille! Ihanaa! Tämä antaa aina jotenkin toivoa ja tsemppiä, että kyllä minäkin vielä jonain päivänä! Tahkottu on -19 joulun km:n jälkeen jo huhtikuusta -20...
Niin, surettaa kovasti samalla. Joka menkkojen alussa käy suht syvällä. Mä luulen, että mulla ikä on suurin syy. Mutta en pysty vielä luopumaan unelmastani. Meillä muuten sama lapsiluku, yrityksen aloitus, hyvin paljon myös samoja ajatuksia ja tunteita. Mulla myös vatsaoireita mistä puhuit joskus, mun piti sulle suositella sellaista kuin Alflorex (voimakas maitohappobakteeri), saa apteekista ilman reseptiä. Mulla lähti tällä vatsakivut vuosi sitten, nyt on taas pahana (epäilen stressiä tai ibs, tutkittiin kyllä vuosi sitten, mutta niiden mukaan ei ollut), ja vedän uutta kuuria. Mulla kokeilussa myös piparminttuöljykapselit Colonmint, ehkä niistäkin jotain apua...Hyvin kuvailit tuota yritystä tahkoamiseksi,siltä se kyllä tuntuu välillä .Täällä myös tahkottu huhtikuusta-20.
Voi kun itsekin pääsisi plussa-aallon harjalla ratsastamaan helmikuisiin
Toisten plussat tuo toivoa ja olen iloinen toisten puolesta,silti surettaa oma epäonnistuminen kuukaudesta toiseen
Minä ja näen edelleen ja jopa leffoissa kunnes havahduin et se oliki vaa sellanen hajuvesiliuska.. Kivaa etten oo ainut höperö.. Ja nää hitsin hymiöt ei taas toimiKuka täällä kertoi joskus, että näkee "raskaustestejä" joka paikassa? Minä näin äsken lenkillä raskaustestin maassa, eli siis jonku minkä lie valkoisen pitkulan roskan, joka ei todellakaan ollut raskaustesti