Haaveena vauva 2022

Kiva saada kaksi viivaa johonkin. Mutta ei ehkä tässä vaiheessa kiertoa. Yhden päivän menkkojen jälkeen kp3. Mitähän ihmettä. Voisiko olla jotenkin epäonnistunut testi. En ole varma muistinko katsoa tarkkaan 10min jälkeen vai menikö jo varttiin? Voisiko olla jotain muuta kuin ovisplussa

Joo r-testiä kehiin! Mun plussa kierrossa luulin jo menkkojen alkaneen kun oli päivän ajan vuotoa.. siitä pari päivää ja testi oliki plussa eikä vuoto jatkunut (tosin alkoi sitten uudestaan kun tuli km)

Kiva saada kaksi viivaa johonkin. Mutta ei ehkä tässä vaiheessa kiertoa. Yhden päivän menkkojen jälkeen kp3. Mitähän ihmettä. Voisiko olla jotenkin epäonnistunut testi. En ole varma muistinko katsoa tarkkaan 10min jälkeen vai menikö jo varttiin? Voisiko olla jotain muuta kuin ovisplussa

Kyllähän tuo nyt mitä todennäköisimmin tarkoittaa joko ovulaatiota tai noilla kp:eillä raskautta. Koska oot viimeks testannut raskautta? Jos ei oo sitä niin sitten myöhäinen ovulaatio ja yhen päivän menkat olikin ovulaatiovuoto? Mulla on käynyt niin, että alkoi ihan reipas verenvuoto väärään aikaan ja luulin että ne oli tosi oudot menkat jotka kesti vaan päivän, mutta siitä kaks viikkoa niin tulikin ihan normimenkat, eli se päivän verenvuodatus olikin ollut ovisvuoto.
Mutta kyllä sun keissi kuulostaisi enemmänkin siltä raskaudelta. :unsure:

Hitsi ku on tullut melkee vieroitusoireita teistä, ku en oo tällä viikolla kerennyt niin aktiivisesti käydä täällä. :D Työt alkoi siis tällä viikolla hoitovapaan jälkeen, niin ei oo aikaa enää roikkuu täällä monia kertoja päivässä.
Aattelin tänään lukasta viel ajatuksella tän viikon jutut, oon vaan nopeesti silmäilly niitä viikolla.

Oon samaa mieltä, kun muut et täällä on kyl hyvä ilmapiiri. :)

Joo r-testiä kehiin! Mun plussa kierrossa luulin jo menkkojen alkaneen kun oli päivän ajan vuotoa.. siitä pari päivää ja testi oliki plussa eikä vuoto jatkunut (tosin alkoi sitten uudestaan kun tuli km)
En kyllä raskautta usko, taisin testata negan päivää ennen menkkaa. Onneksi eilen on talletettu, eli pöivä menkan jälkeen :D tänään uusi talletus.

Mun esikoinen oli just tälleen ovis plussa kp4! Menkat ekana päivänä runsaat sit muuttuu niukoiksi ja hävis. Sit huvinvuoks tein ovulaatiotestin ja se oli yli selvä plussa. Seuraavana aamuna digi olikin raskaana 3+ viikkoa :D

Kyllähän tuo nyt mitä todennäköisimmin tarkoittaa joko ovulaatiota tai noilla kp:eillä raskautta. Koska oot viimeks testannut raskautta? Jos ei oo sitä niin sitten myöhäinen ovulaatio ja yhen päivän menkat olikin ovulaatiovuoto? Mulla on käynyt niin, että alkoi ihan reipas verenvuoto väärään aikaan ja luulin että ne oli tosi oudot menkat jotka kesti vaan päivän, mutta siitä kaks viikkoa niin tulikin ihan normimenkat, eli se päivän verenvuodatus olikin ollut ovisvuoto.
Mutta kyllä sun keissi kuulostaisi enemmänkin siltä raskaudelta.
Mulla oli tosiaan 37/28 pvä eli melkein viikon myöhässä se yhdenpäivän menkka, ja olin testannut pc negan päivää ennen. Ja oli runsas, hyytymineen. Mutta vain päivän ja loppui seinään. Todella outoa. No ei auta kun odotella. Tehdä huomenna uusi ovistesti vaikka. R-testiä en nyt saa pariin päivään. Ajattelin vaan että on nyt vähän huono juttu saada ovisplussa tässä vaiheessa.

• Tykkää
Reactions: minttuni ja Mozart
Mulla oli tosiaan 37/28 pvä eli melkein viikon myöhässä se yhdenpäivän menkka, ja olin testannut pc negan päivää ennen. Ja oli runsas, hyytymineen. Mutta vain päivän ja loppui seinään. Todella outoa. No ei auta kun odotella. Tehdä huomenna uusi ovistesti vaikka. R-testiä en nyt saa pariin päivään. Ajattelin vaan että on nyt vähän huono juttu saada ovisplussa tässä vaiheessa.
Hmm voisko olla kemiallinen?
Mulla oli maaliskuussa niin, että menkat 5 päivää myöhässä. Testi nega. Sit alkoi niukat menkat. Haamu tuli raskaustestiin vuodon toisena päivänä. Oli vaan sellainen tietty olo niin tein testin. Sit vuoto hävis ja haamu pysyi. Olin jo satavarma et kyse oli vale menkoista ja iloitsin. No haamu ei vahvistunut. Sit kävin verikokeessa ja hcg oli 17. Silloin samana päivänä sain myös selkeän ovis plussan pc testiin, kun hcg oli mitattu ja tosiaan sen 17. Siitä se sit viikon päästä olikin jo 5 :( mutta joo naisen kroppa on ihmeellinen :O

Tää oli ehkä mulle tarkoitettu. Tein eilen Rfsun herkän testin ja siihen tuli viivanpaikka. Jos noita "tuhrumenkkoja" ei lasketa, niin eilen olisi ollut dpo 13. Kaipa siinä olisi jotain vahvempaa pitänyt näkyä, jos raskaus olisi kyseessä.
Näillä spekuloinneilla saa itsensä vain kaheliksi. Katsotaan maanantaina mitä terveyskeskus pohtii yhteydenotostani, jos jotain apuja saisi tähän yrittämiseen.
Mun vastaus oli sulle, kyllä! Sekoilin noissa vastauksissa.

Oikeassa oot, spekulointi saa pään sekaisin (ainakin mun pään). Toivotaan positiivista kohtaamista tk:n kanssa!

• Tykkää
Reactions: minttuni ja Lili_86
Huomenna aikainen herätys ja töihin. Ei vösytä yhtään. Olen katsonut videoita raskausuutisista, ivf-hoidoista ja lukenut lapsettomien lauantain päivityksiä ja muita juttuja. Ja itkenyt silmät päästä. Tuleekohan huomisesta rankka. Taas äitienpäivä, enkä ole vielä äiti. Vaikka moni tietysti vieläkin pidempään yrittänyt, niin silti tämä tuntuu välillä turhauttavan pitkältä ajalta. Toivottavasti ensi vuonna saan viettää ensimmäistä äitienpäivääni ❤ ja kaikille teille muillekin ihanille naisille toivon sitä samaa ❤ joko ensimmäisen vauvan kanssa, tai aiempien ja uuden vauvan kanssa ❤

Huomenna aikainen herätys ja töihin. Ei vösytä yhtään. Olen katsonut videoita raskausuutisista, ivf-hoidoista ja lukenut lapsettomien lauantain päivityksiä ja muita juttuja. Ja itkenyt silmät päästä. Tuleekohan huomisesta rankka. Taas äitienpäivä, enkä ole vielä äiti. Vaikka moni tietysti vieläkin pidempään yrittänyt, niin silti tämä tuntuu välillä turhauttavan pitkältä ajalta. Toivottavasti ensi vuonna saan viettää ensimmäistä äitienpäivääni ja kaikille teille muillekin ihanille naisille toivon sitä samaa joko ensimmäisen vauvan kanssa, tai aiempien ja uuden vauvan kanssa
Isot tsempit :( välillä kyllä tekee hyvää itkeä kunnolla, se on oudolla tavalla puhdistavaa ❤
Uskon satavarmana et se pieni löytää teidänkin syliin! Ja toivottavasti ens vuonna saat kokea ensimmäisen äitienpäivän äitinä tai tulevana äitinä ❤

Kaikille jo ennakkoon ihanaa äitienpäivää, jotka jo ovat äitejä ja tsemppejä äitiyttä kaipaaville ❤

Hei! En tiedä muistaako kukaan tuolta -21 haaveilijoista? Ollaan miehen kanssa yritetty ensimmäistä lasta 1v 6kk ilman yhtään onnistumista. Haastetta tuo myös epäsäännöllinen kierto, mutta en ole kuitenkaan jaksanut tikuttaa ovista. Kierrot ollut 23-37pvän välillä. Voisin tulla listoille eli Piipaa93 ya 11/19 ja huomiselle kp 15/?
Muistan, tervetuloa tänne puolelle :) toivotaan lyhyttä visiittiä tässä ryhmässä! :)

• Tykkää
Reactions: Piipaa93
Hei vaan kaikille naisille, tuleville äideille ja äideille. Itse en enää tule raskaaksi eikä terveyskään ole enää kunnossa. Omat lapset hipoo jo 30 ja tässä on jo pienesti vauvakuumetta. Olen ollut kyselemättä /painostamatta vauva aiheesta. Saan kuitenkin avopuolison lasten lapsista ja ystävän lapsista toisinaan iloa ja hoidettavia. Toivon kaikille hyvää ja ison jaxuhalin vauvanhankintaan. :giggle::)

Yhteistyössä