Haaveena vauva 2022

Juu mä en tarkoittanutkaan että 14vrk päästä olis sit menkat. Vaan sen ajan mikä itelle normaali. Et jos on tähän mennessä ennustanut menkkoja apilla, kierto on 28pv ja se sanoo että ovis on kp 14, mutta todellisuudessa oma luteaalivaihe onkin vaikka 10pv niin menkkojen alkamisaika täsmää silloin joka kuukausi mut ovis onkin kp14 sijaan aina kp 18 ja sen takia nyt sitten tikutellessa ei täsmääkään appi ja tikkujen antama tulos. Tai jos oma kierto onkin sen ovis kp14 ja kierto 28pv mutta tällä kertaa ovis onkin jostain syystä vasta kp 18 niin menkatkin todennäköisesti tulee vasta kp 32.

Että siis kyllähän tikuilla just nimenomaan saa paremmin käsityksen omasta kierrosta vaikka raskaaksi tulee yhtä suurella todennäköisyydellä ilmankin jos tallettelee sen joka toinen pv säännöllisesti.
Yleisesti siis kommentoin tuota 14 vrk, en suoraan juuri sinun sanomisiisi. 😊

Ovulaation tapahtumisesta piti sanoa, että mulla tuntuu nykyään lähes aina kaikki tuntemukset vain vasemmalla mutta silti gyne totesi loppusyksystä, että nimeonomaan oikealla kypsyi munasolu. Jännää, että menee näin.
 
Ovulaatiotesteistä.
Minä oon käyttänyt raskauskeijun halpisliuskoja ja testiviivan tummetessa varmistanut tuloksen cb:n pinkillä ovulaatiotestillä.

Tässä oon jo muutaman päivän ihmetellyt, että missä se ovulaatio luuraa. Aamulla tein liuskatestin ja digitaalisen. Liuskatestin siinä vielä tekeytyessä, digitaalinen näytti tyhjää palloa. Aloitin siinä aamutoimet ja hieman myöhemmin kurkkasin liuskaa, jossa testiviiva oli yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Päätinpä siinä vielä yrittää tiristää näytettä purkkiin ja uitin uuden digitaalisen liuskan. Tuohon sitten tulikin hymynaama.
Hiukan ihmetytti aiempi tulos, aikamoinen heitto. Minulla noiden ovulaatiotestien tekeminen on tuonut mielenrauhaa ja niiden kautta oon opetellut tunnistamaan kehotuntemuksia, aiemmin ei ollut mitää käryä miltä se ovulaatio tuntuu kehossa vai tuntuuko ollenkaan. Tänään onkin kipuillut lantion seutu ja alaselkä, eiköhän se munasolu irtoa piakkoin. Voisin tulla piinailijoiden listalle, tänään dpo-1.
 
  • Tykkää
Reactions: Selis
huomenna vihdoin odotettu kierukan poisto. Yksityiselle menen. Jos hän ultraa niin vois kai kysäistä samalla näkyykö munasoluja? Eikö se ole ihan mahdollista vai onko sitten jotenkin eri laitteisto? Ei kokemusta niin en tiedä. Sitten vihdoin päästään yrittää iltatähteä ❤
Mietin jo etukäteen miten kerrotaan kaikille, ensin pitäisi kuitenkin saada se plussa ja vielä eka ultrakin. Miten mä jaksan odottaa 😅😅😅
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13 ja sinnae
@Lili_86 Mulla vähän samaa ihmettelyä ovistesteistä, tosin usemman päivän välillä. Sain hymynaaman lauantaina ja sen jälkeen ollut tyhjää ympyrää, niin kuin kirjoittelin jo aiemmin. Mutta tänään alkuillasta oli pakko testata vielä, kun on ollut kova paineen tunne alavatsassa ja paikoin jopa koviakin kipuja ja turvotus koko päivän. Niin hymynaamahan sieltä tupsahti vaikkei edes ollut kuin pari tuntia edellisestä vessakäynnistä. Ärsyttää että ilo aikaisesta oviksesta oli turhaa ja tallettelutkin meni nyt vähän hölmösti kun la-iltana viimeksi. 🙄

Ja sori vaan kaikille, on nyt pahasti omaa napaa koko ajan kun tulee ihmeteltyä omia oloja ja oviksen ajankohtaa jne. 😄
 
@Mamiks kannattaahan sitä kysyä, ei siinä mitään menetä! Toivottavasti poisto sujuu hyvin, tsemppiä :)

Täällä vuoto vihdoin lakannut kokonaan. Ja kun kerran lääkärin mukaan ei mitään syytä odotella menkkoja, vaan yrittämään saa ruveta heti, niin eiköhän tässä voi jäädä ovista odottelemaan. Aavistustakaan koska se sitten tulee vai tuleeko. Mut kyllä tälleen monen viikon jälkeen ihan muuten vaankin tallettelee, vaikkei olisikaan ovis lähimaillakaan 🤭
 
@Mamiks kannattaahan sitä kysyä, ei siinä mitään menetä! Toivottavasti poisto sujuu hyvin, tsemppiä

Täällä vuoto vihdoin lakannut kokonaan. Ja kun kerran lääkärin mukaan ei mitään syytä odotella menkkoja, vaan yrittämään saa ruveta heti, niin eiköhän tässä voi jäädä ovista odottelemaan. Aavistustakaan koska se sitten tulee vai tuleeko. Mut kyllä tälleen monen viikon jälkeen ihan muuten vaankin tallettelee, vaikkei olisikaan ovis lähimaillakaan
Saa nähdä kuinka kroppa reagoi. Menkat pelottaa kovin kun ne on niin rankat ollu ne pari ekaa päivää. Sitten vaan varuiksi talletetaan muutaman päivän välein 😍😃

Tättyypä tulla huomenna sit heti kertoo kuinka mun kävi 😃
 
  • Tykkää
Reactions: sinnae
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

2.2.2022 Keskiviikko

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
+Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/21, 2. lapsi
Millis86, 7/21, 1. lapsi
Laurenzia, 7/21, 2. lapsi
+Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
Sinnae, 9/21, 2. lapsi
Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Neeppu, 10/21, 2. lapsi
Nemily, 10/21, 1. lapsi
Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
Snanniska, 12/21, 4 lapsi
+Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
Senya, 12/21, 2. lapsi (miehen 1.)
eden89, 1/22, 3. lapsi
Mamiks, 1/22, 4. lapsi
Pallopöksy, 1/22, 3. lapsi
tiutau13, 2/22, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi

Snanniska………………….kp 25/28-29
Leppis-………………………..kp 21/28-30
Selis……………………………kp 20/28
Elsa96.............................kp 20/28-31
Lili_86………………………..kp 18/30-32
Sofiika……………………….kp 18/30
Eden89……………………..kp 17/24-26
Neeppu..........................kp 15/25-27
Pallopöksy..................kp 14/25-35
Martta83……………………..kp 12/26-27
Tähtipölyä…………………kp 7/28-30
tiutau13............................. kp 5/30
Nemily…………………………kp 3/?
Lumihiutale……………….kp 2/27-28
SandraB…………………….kp 1/27

★★★★★★★★★★★★★

Snanniska………….dpo10
Tibitii..........................dpo5
Selis………………………dpo4
Leppis-....................dpo3
Lili_86…………………dpo0
Laurenzia………….dpo0
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
huomenna vihdoin odotettu kierukan poisto. Yksityiselle menen. Jos hän ultraa niin vois kai kysäistä samalla näkyykö munasoluja? Eikö se ole ihan mahdollista vai onko sitten jotenkin eri laitteisto? Ei kokemusta niin en tiedä. Sitten vihdoin päästään yrittää iltatähteä
Mietin jo etukäteen miten kerrotaan kaikille, ensin pitäisi kuitenkin saada se plussa ja vielä eka ultrakin. Miten mä jaksan odottaa
Ultrassa näkyy kyllä antraalifollikkeleita. Niiden + amh verikokeista perusteella voidaan päätellä paljonko munasolureserviä on.
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Ovistesteistä on nyt paljon keskustelua. Mä en oo saanut minkään merkkiseen liuskaan tasavahvaa viivaa. Siirryin sitten digiin, kun ei niistä oikeen ottanut selvää mikä oli se plussa. Maksaahan ne enemmän, mut mulle riittänyt se yksi paketti kahteen kiertoon. Ja oon niillä saanut sen hymynaaman aikaan samalla, kun liuska on ollut vielä haalea. Tikutan lähinnä mielenkiinnosta ja kun ei muuten arkisin tule talleteltua juurikaan niin osaisi ruveta hommiin suunnilleen oikeaan aikaan..

Oon joskus kuullut, et ovistestiin voi tulla plussa kahteen kertaan. Kuulemani teorian mukaan munasolu ei irronutkaan vielö sen ekan LH-piikin aikana vaan epäonnistui jostain syystä ja sitten elimistö koittaa irrottaa munasolun uudelleen ja tulee uusi LH-piikki. Silloin joko irtoaa tai ei, voi olla myös ovuloimaton kierto. Mitään lähdettä tälle ei nyt ole, joten ei täysillä kannata uskoa :D Joku muistikuva vain kerran luetusta tekstistä. Jäi vaan mieleen.
 
Kiitos @KirJoh89 , ihana kuulla ja huikeeta loppuodotusta sinne! 😍 kesälapset on parhaita, minulla 2 moista ! 😀 (nyt olisi tulossa talvilapsi jos raskaus alkaa alle 6kk sisällä - parhaita nekin, kaikki lapset on🥰 )

Pari päivää sain aikaa kulumaan kevyesti, nyt taas mielessä pyörii ensi viikko jolloin eletään jänniä hetkiä! Tarkistusultra ja (toivottavasti) inssi! Siitäkös eteenpäin se aika sitten pysähtyykin..😂
 
  • Rakkaus
Reactions: KirJoh89
FingersCrossed
Hei kaikille!

Lueskelin tuossa viestiketjuja mielenkiinnosta, kun meilläkin aviomehen kanssa toiveissa raskautua mahdollisimman pian. Olemme molemmat 27-vuotiaita ja ensimmäinen lapsi olisi toiveissa. Minulta poistettiin kierukka huhtikuussa 2021 ja ehkäisyn jätimme heinäkuulta kokonaan pois. Syyskuulta ensin laskimme ovulaatioiden ajankohtia ja nyt olemme tikuttaneet 2 kiertoa, joista ensimmäiselle selvä ovulaatio. Yhtäkään positiivista raskaustestiä ei olla tehty. Lähipiirille ei olla avauduttu asiasta, mutta tarve on ainakin minulla vähän tuntemuksia kertoa, joten päätin kokeilla tulla tänne.

Minulla on taustalla itselläni umpilisäkkeen puhkeaminen (2014), vakava vatsakavontulehdus sekä kiinikkeistä johtuvat okluusiot, joita kertaalleen leikattu . Näistä syistä on varoiteltu, että lapsen saaminen "luontaisesti" voisi olla meille haastavaa ja 6 kk yrittämisen jälkeen kehoitettukin hakeutumaan tutkimuksiin. Toive luonnollisesti alkavasta raskaudesta on kova ja olemme asian suhteen ainakin vielä olleet optimistisia.

Elelen nyt kierron päivää 25/30 ja tosiaan, vaikka kahteen kertaan päivässä ovistestin tein, niin ei positiivista tikkua saatu. Koko kierron ajan haaleaa toista viivaa, joka vain hitusen tummempi muihin haaleisiin CD 15-16. Ehkä ovulaatiota ei sitten ollut, mikä hieman pännii kieltämättä. No kohta pääsee aloittelemaan uuden kierron ja yritystä taas kehiin.

Ja kaikille toivon vauvapölyä!
 
Pahoittelut @SandraB uudesta kierrosta

Tervetuloa uusille mukaan

On kp15 dpo 4 ? punaviiniä ottanut snapsin joka ilta oviksesta lähtien . Eilen myös pidin ennen nukkumaan menoa lämmintä kauratyynyä alamasulla Maanantaina tehtiin akupunktio ja sen jälkeen nippaillut munasarjoilla Toiveet taas kohonnut
Minkälaista akupunktiota? Mä meen tänään ja viime viikolla olin myös. Ssnoin ett laitas semmoseen kohtaan että olen mahdollisimman hedelmällinen 😉
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ❤ Mua pelottaa, että joudun pettymään tässä kierrossa. Toisaalta niin vahvat tuntemukset, että raskaana olen, toisaalta kunnon menkkaoireita on.

Parina päivänä tullut repäisykipuja, poskia kuumottaa ja mahassa muutenkin nippailee. Toisaalta hiukset rasvoittuu, niinku aina ennen menkkoja.

Pakko oli käydä ostamassa jo pari testiä. Voi kun ne malttaisi pysyä viikonloppuun vielä paketissa. 😄
 
  • Tykkää
Reactions: sinnae
Kai sitä on pakko uskoa, että tämä on plussa


ja olen raskaana!

Eilen hcg huimat 830! huomenna uudestaan lapsettomuusklinikalle verikokeisiin seuraamaan hcg:n nousua.

Tämä on todella toivottu esikoinen! Ennen tätä vuoden yritystä en tiennyt, kuinka suuria tunteita lapsettomuus tuo mukanan. Raskauden huomaaminen ei todellakaan ollut sellainen Youtubessa nähty ihana onnentäyteinen yllätys vaan enemmänkin epäusko ja koominen tilanne. Päivää ennen postiivista testiä kaksi veritippaa sai minut päättelemään, että menkat alkoi. Sitten itken miehelle, että ei saada vauvaa vuodelle 2022. Tuttu kierron alun alakuloinen olo valtaa mielen. Verta ei kuitenkaan tule yön aikana enempää ja tokkuraisena aamuyöstä on pakko mennä vessaan ja päätän kuitenkin tehdä testin, koska meille on tulossa vieraita illalla ja haluan varmistaa, että voin ottaa lasin viiniä. Normaalista poikkeavasti en tarkkaile haukkana liuskan värien muuttumista, mutta kun näen sen minuutin päästä, on liuskassa kaksi selvää viivaa...siis mitäää...Toinen kalliimpi testi käyttöön ja siihen tulee vielä selkeämmät viivat. Herätän miehen ja sanon, että raskaustesti on positiivinen. Hän on yhtä hämmentynyt kuin minä. Sanoo, että otetaan rauhallisesti (syksyllä mulla oli keskenmeno). Toivo ja onnellisuuden tunne hiipii meihin molempiin vasta muutaman päivän kuluttua. 💙
 
Kai sitä on pakko uskoa, että tämä on plussa


ja olen raskaana!

Eilen hcg huimat 830! huomenna uudestaan lapsettomuusklinikalle verikokeisiin seuraamaan hcg:n nousua.

Tämä on todella toivottu esikoinen! Ennen tätä vuoden yritystä en tiennyt, kuinka suuria tunteita lapsettomuus tuo mukanan. Raskauden huomaaminen ei todellakaan ollut sellainen Youtubessa nähty ihana onnentäyteinen yllätys vaan enemmänkin epäusko ja koominen tilanne. Päivää ennen postiivista testiä kaksi veritippaa sai minut päättelemään, että menkat alkoi. Sitten itken miehelle, että ei saada vauvaa vuodelle 2022. Tuttu kierron alun alakuloinen olo valtaa mielen. Verta ei kuitenkaan tule yön aikana enempää ja tokkuraisena aamuyöstä on pakko mennä vessaan ja päätän kuitenkin tehdä testin, koska meille on tulossa vieraita illalla ja haluan varmistaa, että voin ottaa lasin viiniä. Normaalista poikkeavasti en tarkkaile haukkana liuskan värien muuttumista, mutta kun näen sen minuutin päästä, on liuskassa kaksi selvää viivaa...siis mitäää...Toinen kalliimpi testi käyttöön ja siihen tulee vielä selkeämmät viivat. Herätän miehen ja sanon, että raskaustesti on positiivinen. Hän on yhtä hämmentynyt kuin minä. Sanoo, että otetaan rauhallisesti (syksyllä mulla oli keskenmeno). Toivo ja onnellisuuden tunne hiipii meihin molempiin vasta muutaman päivän kuluttua.
Vahvat viivat! Onnea!! 😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Lavender_
Kai sitä on pakko uskoa, että tämä on plussa


ja olen raskaana!

Eilen hcg huimat 830! huomenna uudestaan lapsettomuusklinikalle verikokeisiin seuraamaan hcg:n nousua.

Tämä on todella toivottu esikoinen! Ennen tätä vuoden yritystä en tiennyt, kuinka suuria tunteita lapsettomuus tuo mukanan. Raskauden huomaaminen ei todellakaan ollut sellainen Youtubessa nähty ihana onnentäyteinen yllätys vaan enemmänkin epäusko ja koominen tilanne. Päivää ennen postiivista testiä kaksi veritippaa sai minut päättelemään, että menkat alkoi. Sitten itken miehelle, että ei saada vauvaa vuodelle 2022. Tuttu kierron alun alakuloinen olo valtaa mielen. Verta ei kuitenkaan tule yön aikana enempää ja tokkuraisena aamuyöstä on pakko mennä vessaan ja päätän kuitenkin tehdä testin, koska meille on tulossa vieraita illalla ja haluan varmistaa, että voin ottaa lasin viiniä. Normaalista poikkeavasti en tarkkaile haukkana liuskan värien muuttumista, mutta kun näen sen minuutin päästä, on liuskassa kaksi selvää viivaa...siis mitäää...Toinen kalliimpi testi käyttöön ja siihen tulee vielä selkeämmät viivat. Herätän miehen ja sanon, että raskaustesti on positiivinen. Hän on yhtä hämmentynyt kuin minä. Sanoo, että otetaan rauhallisesti (syksyllä mulla oli keskenmeno). Toivo ja onnellisuuden tunne hiipii meihin molempiin vasta muutaman päivän kuluttua.
Voi onnea paljon 😍😍😍
 
  • Rakkaus
Reactions: Lavender_
Kai sitä on pakko uskoa, että tämä on plussa


ja olen raskaana!

Eilen hcg huimat 830! huomenna uudestaan lapsettomuusklinikalle verikokeisiin seuraamaan hcg:n nousua.

Tämä on todella toivottu esikoinen! Ennen tätä vuoden yritystä en tiennyt, kuinka suuria tunteita lapsettomuus tuo mukanan. Raskauden huomaaminen ei todellakaan ollut sellainen Youtubessa nähty ihana onnentäyteinen yllätys vaan enemmänkin epäusko ja koominen tilanne. Päivää ennen postiivista testiä kaksi veritippaa sai minut päättelemään, että menkat alkoi. Sitten itken miehelle, että ei saada vauvaa vuodelle 2022. Tuttu kierron alun alakuloinen olo valtaa mielen. Verta ei kuitenkaan tule yön aikana enempää ja tokkuraisena aamuyöstä on pakko mennä vessaan ja päätän kuitenkin tehdä testin, koska meille on tulossa vieraita illalla ja haluan varmistaa, että voin ottaa lasin viiniä. Normaalista poikkeavasti en tarkkaile haukkana liuskan värien muuttumista, mutta kun näen sen minuutin päästä, on liuskassa kaksi selvää viivaa...siis mitäää...Toinen kalliimpi testi käyttöön ja siihen tulee vielä selkeämmät viivat. Herätän miehen ja sanon, että raskaustesti on positiivinen. Hän on yhtä hämmentynyt kuin minä. Sanoo, että otetaan rauhallisesti (syksyllä mulla oli keskenmeno). Toivo ja onnellisuuden tunne hiipii meihin molempiin vasta muutaman päivän kuluttua.
Mahtavat voivat! Onnea ja Tarrasukkia! ❤
 
  • Rakkaus
Reactions: Lavender_

Yhteistyössä