Tänään oli vahvistunut uudessa testissä, joten raskaana kai sitä ollaan ainakin toistaiseksi. Rv 3+5 olis tänään. Oireita odotellessa. Vielä pystyy kahvia juomaanKyllähän tuossa viiva näkyy!
Tänään oli vahvistunut uudessa testissä, joten raskaana kai sitä ollaan ainakin toistaiseksi. Rv 3+5 olis tänään. Oireita odotellessa. Vielä pystyy kahvia juomaanKyllähän tuossa viiva näkyy!
Onnea onnea myös taustalta! Olisko sulla kuvaa testistä viivahulluille? Mikä dpo sulla? Kauanko teillä yritystä takana, onko esikoinen? Mikä LA? Onnea!Tänään oli vahvistunut uudessa testissä, joten raskaana kai sitä ollaan ainakin toistaiseksi. Rv 3+5 olis tänään. Oireita odotellessa. Vielä pystyy kahvia juomaan
Kyllä, ovat melko epäiluotettaviaNopee kysymys clearbluen testeistä, antaako viivan paikkoja ? Avaan paremmalla aikaa enemmän !
Kyllä tuo plussalta näyttää. Mutta kannattaa tosiaan varmistaa digillä.Menin siis tekeen clearbluen tavallisen testin mihin en oo koskaan saanu ees viivan paikkaa ja nyt oon saanu kahdelta kommentin että kyllä siinä plussan tyyppinen näkyy.. Olis vaan pitäny tehdä se digi niinkun polilta määrättiin
Toki toi testi oli jo kuivahtanu kun tuli tunne että vilkase se vie ennen kun rovaat roskakoriinKyllä tuo plussalta näyttää. Mutta kannattaa tosiaan varmistaa digillä.
Niin minustakin. Raskauskeijun sivuilla näkyy, että paketti olisi laitettu toimitukseen maanantaina. Ärsyttävää. Eikä ole mitään seurantatunnusta, josta voisi katsoa missä paketti luuhaa.@Lili_86 olen useita kertoja tilannut ovistestejä kirjeenä ja tilaus on tullut ihan muutamassa päivässä. Erikoista jos matkahuollon kautta kestää näin kauan.
mulla on jo dpo 14 muistaakseni tai 14Kyllä siellä viivan alkua näkyy @Mamtobe ! Mikä dpo sulla on?
Näen haalean viivan Tee digi testi vielä. Toivon niin kovin että nyt on teidän plussan vuoroMenin siis tekeen clearbluen tavallisen testin mihin en oo koskaan saanu ees viivan paikkaa ja nyt oon saanu kahdelta kommentin että kyllä siinä plussan tyyppinen näkyy.. Olis vaan pitäny tehdä se digi niinkun polilta määrättiin
Olen tilannut kirjeenä ja tullut 2-4 päivässäKysymys teille, jotka olette tilanneet Raskauskeijulta tuotteita. Kauanko teillä on mennyt, että paketti on saapunut perille?
Oon viimeksi keväällä tilannut ko. firmalta, toimitus ollut kirjeenä ja paketti on saapunut suht nopeasti. Nyt otin toimituksen Matkahuollon pakettina, eikä mitään ole kuulunut, tilauksen tein sunnuntaina.
Ei näytä viivalta vaan ennemminkin viivanpaikka. Dpo 14 näkyisi kunnon plussa jo! Mutta varmista vielä digillä.Menin siis tekeen clearbluen tavallisen testin mihin en oo koskaan saanu ees viivan paikkaa ja nyt oon saanu kahdelta kommentin että kyllä siinä plussan tyyppinen näkyy.. Olis vaan pitäny tehdä se digi niinkun polilta määrättiin
Kiitos onnitteluista! Toista odotetaan, esikoinen on 1v5kk. Kuudes yk muistaakseni ja eka kerta jolloin saatiin ovispäivälle osumaan petipuuhat. Yleensä dpo -2 jäänyt ainoaksi kerraksi. Tänään on dpo 12. Testiviiva on luonnossa selkeämmän punainen.Onnea onnea myös taustalta! Olisko sulla kuvaa testistä viivahulluille? Mikä dpo sulla? Kauanko teillä yritystä takana, onko esikoinen? Mikä LA? Onnea!
Onnea @Apustaja plussasta, heinäkuiseksiko menee?Kiitos onnitteluista! Toista odotetaan, esikoinen on 1v5kk. Kuudes yk muistaakseni ja eka kerta jolloin saatiin ovispäivälle osumaan petipuuhat. Yleensä dpo -2 jäänyt ainoaksi kerraksi. Tänään on dpo 12. Testiviiva on luonnossa selkeämmän punainen.
[url=https://aijaa.com/WvSqYu]
Kyllä on samanlaisia ajatuksia Tosiaan mikään määrä tai mikään ajoitus tai talletus tahti ei näytä meillä saavan raskautta alkamaanTsemppiä @83Keiju. Onneksi hoidot/tutkimukset ovat jo nurkan takana.
Täällä iski jäätävä tallettelu ahdistus. Eilen illalla oik. Munasarjaa jomottoli ja jomottu jatkui vielä yölläkin. Pohdin irtosiko munasolu yöllä. Tallettelut tehty tiistaina ja keskiviikkona. Tänään töiden jälkeen vielä yritän saada flunssaisen miehen houkuteltua petipuuhiin. Ahdistus tulee siitä, että mietin koko aika olisiko pitänyt vaan vielä enemmän talletella, eilenkin. Esikoisesta ei tällaista ollut ja taidettiin kaksi kertaa talletella silloin. Nyt tuntuu ettei mikään määrä riitä vauvaa saamaan alulle. Onko kellään muilla tälläisiä ajatuksia.