Haaveena vauva 2022

Varovaiset onnittelut @Eimy ❤❤

Minäkin testailin aamulämpöjä tässä kierrossa. Aika laiskasti kyllä, vasta joskus kp 10 ja välillä unohtu päivä välissä. Samaa kaavaa kuitenkin noudatti kuin Eimylla. Lämmöt jäi koholle.

Koronarokotuksista kun oli puhe. Itse otin kp 3 ja tästä kierrosta tuli tärppi. Toinen rokote mietinnän alla, jos siinä vaiheessa plussa on vielä kyydissä mukana. Onneksi on aikaa ja tässä nyt voi tapahtua vielä vaikka mitä.

Nyt dpo 15 ja plussa vahvistunut hienosti. Vatsaa juilii pitkin päivää, finnejä puskee ja nälkä on täällä, kai sitä on uskottava. Toisen digin testaan silti vielä huomenna, sitten saa riittää. Joku olikin jo merkannut mut plussanneeksi. Nyt vaan päivä kerrallaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin.
 
On oviksen metsästyksellä: tikut tosiaan on tummuneet ja voimakkaat ovistuntemukset on päällä. Eilen aloitettiin tallettelut, uskoisin oviksen olevan huomenna tai viimeistään torstaina, perustuen siis testien sävyyn. Tänään varmaan vielä toiset tallettelut ja sitten jään jännityksellä odottamaan.

Se on kyllä uskomatonta, miten tietoiseksi omasta kierrostaan tulee yrityksen aikana. En muista, että olisin juurikaan huomannut ovulaatiota tavallisessa arjessa, mutta nyt tarvitsisi suunnilleen rollaattorin kun alavatsaa turvottaa ja juilii niin kovaa:LOL:
 
Oikein paljon onnea @Eimy ja tarrasukkia matkalaiselle! <3



Ei hätää, kyllä pieniä hetkiä, jolloin tuommoisia ajattelee tulee ainakin minulle toisinaan - etenkin nyt kun korona on estänyt monet jutut viimeisen 1,5 vuoden aikana ja on jäänyt moni matka sekä omat häät välistä. Tuota kestää omalla kohdalla ehkä päivän ja sitten lapsihaaveet ottavat taas vallan kokonaan. Suurin osa asioista onnistuu kyllä lapsen kanssakin ja 'pahimmassa' tapauksessa joitakin juttuja joutuu ehkä siirtämään siihen asti että lapsi pärjää vaikkapa sukulaisilla vähän aikaa (jossei nyt puhuta vuoden mittaisista irtiotosta tms). Toki sitä kannattaa tarkasti harkita, mikä vaihtoehto on itselle se oikea, mutta itse olen päätynyt siihen lopputulokseen ettei täydellistä hetkeä, jolloin kaikki olisi koettu ja työt täydellisessä vaiheessa yms. vauvalle tule, on vaan parempia ja huonompia hetkiä, joista pitää valita itselle se sopivin

Omaa napaa:
Minulla jatkuu outo tuntemus siitä että alavatsan lihaksisto olisi kokoajan jännittynyt - myös silloin kun tietoisesti yritän sitä rentouttaa.. Eilen kokeilin huvikseni testata OV-tikulla jäätä mutta se oli niin negatiivinen ettei edes viivanpaikkaa ollut näkyvissä. Odottelen nyt pe-la asti ennen kuin teen seuraavan testin, silloin siirryn pois OV-testeistä jo kyllä. Jotenkin sitä toivoo että tämä olo merkitsisi jotakin, mutta samalla usko plussaan on lähes olematon, koska olen 'mukaoireillut' aiemmissakin kierrossa. :/
Kiitos! Itselläkin tosiaan päivä negatiivista ajattelua, monta päivää positiivista ja sitten taas päivä negatiivista. Eikä omat "haaveet" ole sellaisia, että lapsi estäisi ne kokonaan, tuskin oikeastaan edes vaikuttaisi, kun niitä en muutenkaan pystyisi vielä ainakaan pariin vuoteen toteuttamaan, niin sinänsä tyhmää ajatella, että lapsi jotenkin vaikuttaisi niihin. Tai toki vaikuttaa, mutta ei estä.

Olen siis tuo vierailija, tein itselleni käyttäjän.

Pitäshän mun vielä mieskin saada hommaan mukaan täysillä, hän vielä epäröi enemmän.
 
Varovaiset onnittelut @Eimy

Minäkin testailin aamulämpöjä tässä kierrossa. Aika laiskasti kyllä, vasta joskus kp 10 ja välillä unohtu päivä välissä. Samaa kaavaa kuitenkin noudatti kuin Eimylla. Lämmöt jäi koholle.

Koronarokotuksista kun oli puhe. Itse otin kp 3 ja tästä kierrosta tuli tärppi. Toinen rokote mietinnän alla, jos siinä vaiheessa plussa on vielä kyydissä mukana. Onneksi on aikaa ja tässä nyt voi tapahtua vielä vaikka mitä.

Nyt dpo 15 ja plussa vahvistunut hienosti. Vatsaa juilii pitkin päivää, finnejä puskee ja nälkä on täällä, kai sitä on uskottava. Toisen digin testaan silti vielä huomenna, sitten saa riittää. Joku olikin jo merkannut mut plussanneeksi. Nyt vaan päivä kerrallaan ja toivotaan, että kaikki menee hyvin.
Minulla kävi samoin, otin rokotteen heti negatestin jälkeen, ja kahdenviikon päästä uudessa oviksessa sitten tarttui plussa kyytiin :) nyt pitää pohtia mitä tehdä kakkosrokotuksen kanssa!
 
  • Tykkää
Reactions: twix
Mulla tosiaan kp 21/32! Saa lisätä tuonne listaan ☺
Onnea @Eimy ❤ Täällä eilen dpo 2 vuosin jonkin verran veristä limaa, tänään rusehtavaa valkovuotoa eli eilistä kuivunutta verta selkeästi vuodon mukana. On kyllä outoa, koskaan en ole verta vuotanut tässä kohtaa kiertoa!
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Mulla tosiaan kp 21/32! Saa lisätä tuonne listaan
Onnea @Eimy Täällä eilen dpo 2 vuosin jonkin verran veristä limaa, tänään rusehtavaa valkovuotoa eli eilistä kuivunutta verta selkeästi vuodon mukana. On kyllä outoa, koskaan en ole verta vuotanut tässä kohtaa kiertoa!
ja nyt näköjään tulee taas pieni määrä kirkasta verta paperiin… mistäköhän tämä voisi johtua?
 
ja nyt näköjään tulee taas pieni määrä kirkasta verta paperiin… mistäköhän tämä voisi johtua?
Oon ite lukenu ovulaatioon liittyvästä vuodosta, eli munasolun irrotessa nestettä tai verta saattaa valua vatsaonteloon tai kohtuun.
Mutta en tiiä sit sen enempää.

Samoin myös "rankemmat" tallettelut voi vuotoa toisinaan aiheuttaa tai seksi ylipäänsä. Tai niin mulle sanottiin kun yritin saada aikaa yhdynnänjälkeisen vuodon takia jokunen kk sit. (Ei ollut mitään normiseksiä kummempaa sillon.)
 
Oon ite lukenu ovulaatioon liittyvästä vuodosta, eli munasolun irrotessa nestettä tai verta saattaa valua vatsaonteloon tai kohtuun.
Mutta en tiiä sit sen enempää.

Samoin myös "rankemmat" tallettelut voi vuotoa toisinaan aiheuttaa tai seksi ylipäänsä. Tai niin mulle sanottiin kun yritin saada aikaa yhdynnänjälkeisen vuodon takia jokunen kk sit. (Ei ollut mitään normiseksiä kummempaa sillon.)
Ovulaatiovuotoa itsekin olen miettinyt! Minulla herkästi limakalvot repeytyvät ja verta vuotaa monesti seksin jälkeen, mutta nyt ei olla hetkeen puuhasteltu. Voisikohan ovulaatiovuoto tulla vasta dpo 2? sen tiedän, että se voi jatkua parikin päivää
 
vierailija
Minulla kävi samoin, otin rokotteen heti negatestin jälkeen, ja kahdenviikon päästä uudessa oviksessa sitten tarttui plussa kyytiin nyt pitää pohtia mitä tehdä kakkosrokotuksen kanssa!
Onneksi yksikin jo auttaa, vähentää teholle joutumisen riskiä! Voihan sentoisen ottaa vasta toisella kolmanneksella, niinkin tekisin. Rokotekeskustelu on hyvä, tulee itselle monia mielipiteitä mietittäväksi, kunhan pysyy suht asiallisena kannanotot.
 
@Mozart taisi kysellä pidemmän yrityksen jälkeen onnistumisia. Mä olin ennen esikoista 2 vuotta ilman ehkäisyä ja olin jo varma, etten voi saada lapsia ollenkaan. Sitten uuden miehen kanssa tärppäsi muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Hänenkin kanssaan yritettiin kakkosta vuoden verran eli ei johtunut eka raskaus ainakaan pelkästään miehen vaihdosta. Jännä nähdä, käykö nyt samalla lailla. Toki ikää on 15 vuotta lisää, muuten olen mm. saman painoinen.

En olisi halunnut ottaa vielä koronarokotetta, vaan odottaa hetken pidempiaikaisia tutkimustuloksia. Toive siitä, että se helpottaisi piankin matkailua vaikutti kuitenkin niin paljon lähipiirin "paineen" kanssa, että kävin sen ottamassa. Yritystä en tajunnut ajatella ollenkaan, mutta en usko sen tätä omaa "lapsettomuutta" enää pahentavan. Toisen piikin aika olisi n. seuraavan kierron puoli välissä ja täällähän on nyt melkein positiivisia vaikutuksia siitä kerrottu. ;)

Omaan napaan ei mitään uutta, ovikseen vielä viikon verran.
 
  • Rakkaus
Reactions: Mozart
@Selis ja @Toiveikas1992 kiitos kun kerroitte noista pitkään yrittäneiden luomuraskautumisista

@Eimy ihan mahtava, suuret onnittelut plussasta!

@Minnix tsemppiä kovasti. Täällä ollaan samassa jamassa, menkkoja odotellessa...

@Andune tee testi vaan!
En nyt sitten kuitenkaan vielä testannut. Nyt parina päivänä pitänyt nousta aamuyöstä vessaan enkä ole halunnut siinä 4-5 aikaan aamuyöstä alkaa testaamaan :D Sinnittelen sinne perjantaiaamuun, kaksi päivää enää. Eilen vahva fiilis että kaikki fiilikset enteilee vaan vuotoa, mutta silti sain itseni kiinni hyräilemästä jotain unilaulua käsi vatsalla. Hohhoijaa :rolleyes:

Eilen käytiin ulkona syömässä ja kyllä otti päähän, kun muut veti ruoan kanssa viiniä vieressä ja itse piti olla ilman. Tein periaatepäätöksen, että menkkojen aikana voi juoda jos välttämättä haluaa, mutta muuten holittomana nyt kun yritetään. Mutta hyvin kyllä ravistelee myös niitä omia tottumuksia alkoholin käytön suhteen, miten "olennainen" osa se on monia hetkiä (illallinen, sauna, ihan vaan koska viikonloppu). Vaikka en mikään suurkuluttaja olekaan, niin nyt kun ei saa edes sitä yhtä lasillista ottaa, niin vähän kiukuttaa.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★

28.7.2021 Keskiviikko

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

Myytta , 12/17, 2. lapsi
83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
+Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
Coguine 7/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, ya 10/20, 2. lapsi
Mozart, ya 10/20, 4. lapsi
Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi(miehen 2.)
Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. Lapsi (miehelle 1.)
Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 05/21, 1. lapsi
+Jonna_83, 06/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
Minnix 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika 6/21, 1. Lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Bluebelle 7/21, 2. lapsi
Danio 7/21, 2. lapsi
Andune 7/21, 1. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Scarletta.........................kp 46/28
Minnix................................kp 35/34
Mannuska...................kp 32/25-28
Ewa87..............................kp 31/30
Toiveikas1992..............kp 31/28
Eimy..........................kp 30/26-30
Hulda91...........................kp 25/30
Coguine.......................kp 23/28
Meemuli....................kp 22/35-43
Tulejonyyttti...........kp 22/32
Possu..........................kp 21/24-27
Mamtobe..................kp 17/28
Alinna86......................kp 14/28
SandraB......................kp 12/26
Eeva650.....................kp 11/28-36
Petronella09............kp 9/25-28
Esikoishaaveita........kp 8/29
Iinanen..........................kp 5/23-24
Innerchild...................kp 4/25-30
Suikku1..........................kp 4/26-28
Elsa96............................kp 3/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mannuska.....................dpo 19
Eimy..................................dpo 11
Saaga86.........................dpo 9
Possu..............................dpo 7
Tulejonyyttti..............dpo 4
Alinna86.......................dpo 1
 
11 DPO, testi on hieman taas tummunut, mutta vessassa pyyhittäessä näkyi vähän rusehtavaa.
Ja tietenkin heti nyt oon varma että kesken meni, vaikka tiedän kyllä hyvin että erilaiset vuodot normaaleja.

Olin suunnitellu tänään kertovani miehelle (ollut reissussa), mutta en nyt sit ehkä tiedä.
En oo muutenkaan vielä uskaltanu kertoa kellekään oikeassa elämässä, pelkään että jinxaan koko homman jos puhun. Vaikka senkin tiedän olevan ihan höpöjuttuja, eihän se kertominen mitään keskenmenoa tee. Mutta silti.
 
Hellou, pitkästä aikaa päivittelen tänne tilannetta. Pari nega testiä tuli pari viikkoa sitten tehtyä, ihan varmuuden vuoksi kun kesälomalla tullut otettua kuppia toisinaan. Nyt lomat lusittu ja ovulaatio pari päivää sitten, yritettiin pariin otteeseen joten nyt odotellaan sitten taas :giggle:
Jos saisikin sen kevät vauvan...
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Bluebelle
Tulin tässä kierron loppuvaiheessa päivittelemään tilannetta, oon kyllä lueskellut muiden juttuja tässä välillä. Mulla oli siis pitkä virusinfektio tän kierron aikana ja siksi en mittaillut ovista tai pitänyt Ouraa ollenkaan. Ovisoireita oli mahdollisesti n. kp19. Nyt on ollut viime viikonlopulta jonkin verran menkkakipuilua, testit negaa. Tänään siis kp 31/28-32. En missään nimessä usko raskauteen, toivon, ettei kierto ihan älyttömästi venyisi. Virusinfektiohan voi kai ovulaatiota siirtää, joten en oikein tiedä, mihin asti niitä menkkoja saa odotella. Yllättävän voimakkaat menkkakivut on kyllä ennakkoon, kun mulla harvemmin kipuja edes menkkojen aikaan on ja yleensä alkavat vasta juuri ennen, jos on jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Bluebelle
Moikka!
Täällä yksi vauvasta haaveilija. Kyseessä olisi toinen lapsi. Miehen kanssa haluttaisiin aika pienellä ikäerolla. Esikoinen hieman vajaa 8kk nyt. Kuukautiset olleet vasta kerran esikoisen syntymän jälkeen, mutta seuraavaa ollaan ruvettu yrittämään. Aika rennosti mennään, koska kuukautiskiertokaan tuskin on kovin säännöllinen vielä. Ja imetän esikoista, eikös se voi hieman hankaloittaa raskautumista? En tiedä haluanko vielä listoille, kun kiertopäivistä ja ovulaatiosta ei varmuutta.
Onko täällä muita, jotka haluaa pienellä ikäerolla lapsia? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minnix ja Bluebelle
Meillä mies on aika analyyttinen ja niin innolla mukana yrittämisessä, että vahtaa mun kanssa jopa ovistikkujen värejä ja koko ajan huolehtii, että onko nyt kaikki testattu ja katsottu. On tosi kiinnostunut, että miten ne optimaaliset päivät menee. Olen varma, että jos yritys venyy, niin meillä on kohta joku excel-taulukko optimaalisesta hedelmöitysajankohdasta :LOL:

@Eimy toivotaan parasta!
 
Hei kaikille, vaikka itsellä ei ole yritystä enää niin ajattelin silti kertoa tarinan ja luoda toivoa sekä uskoa vielä sisaruksista tai ylipäätänsä raskautumisesta. Vaikka epätoivo siinä ehtii tulla moneen otteeseen.

Olin 24 kun Meille 2008 syntyi tyttö,rupesimme miehen kanssa kesällä 2009 haaveilemaan toisesta. Aikaa kului tuli positiivinen testi jos toinenkin, kolmas, neljäs jne. Nämä menivät kesken päivän tai kaksi plussatestistä joukossa oli sellaisia myös, jotka kestivät parikin viikkoa.
2015 olin jälleen raskaana mutta usko ei ollut kova, koska menetyksiä oli. Meni ensimmäisiä viikkoja, olin edelleen raskaana. Viikkoja meni taasen oloja oli, mutta jokin jyskytti takaraivossa ja oli vain tunne ettei kaikki ollut kohdallaan, tuli rusehtavaa vuotoa. Soitin polille silloin, kaikki kuuluu asiaan sanottiin, yritin samalla soitolla saada aiempaa aikaa nt-ultraan,turhaan. Olin tuolloin puhelun aikaan viikolla 11.
Viikolla 13 nt-ultra koitti, jossa tuli tuomioksi Kkm alkoi kuollut viikolla 7+. Itse tyhjennys oli jäätävä. Jonka jouduin kotona hoitamaan. Mutta ei siitä sen enempää.
Tuon menetyksen jälkeen sain näinkin ihania lausahduksia että,
Mitä sä sitä suret sulla on jo yksi lapsi, kun toisella ei ole sitäkään.
Ymmärrän, mutta ei sellaista saa edes leikillä kenellekään sanoa!

No aikaa kului ja olin aikalailla miehen kanssa lyönyt hanskat tiskiin, koska mies ei halunnut hoitoihin, ja vuoden 2015 kkm Jälkeen meidän olisi pitänyt päästä tutkimuksiin ainakin ultraajan mukaan mutta koskaan ei mitään tietoa omakannasta yms. löytynyt tai kutsua tullut. Joten sai asia olla koska veikkaisin ylipainoni olevan siihen syy miksi asia ei sitten edennyt.
Itse kävin gynellä ja lääkäreillä keskustelemassa mutta, kun kumminkin raskaudun niin ei apuja oikein tullut. Ja hoitoihin mies ei halunnut asian auttamiseksi.

Meni aikaa ja vähän niinkuin lopetin uskomisen ihmeisiin, tähtien ja kuun asentoon ja toivo hiipui. Siitä että tässä enää raskautuisi koskaan. En tehnyt edes testejä kun jotenkin uskoa asiaan ei enää ollut tai koin turhana kun ei siitä mitään olis tullut.
Kunnes 2017 jälleen vuoto oli myöhässä pitkään ja testissä plussa joka yllätys yllätys meni jälleen kesken. Seurasin joka tapauksessa kuukautiskiertoa ja tiesin koska ovuloin, kipujen perusteella.

Kaiken kokeman jälkeen uskoin ja totuin siihen että olemme miehen kanssa yksilapsinen perhe, ja onnellisia olimme siitä yhdestäkin. En tehnyt testin testiä enään. Kunnes 2020 maaliskuussa oli sellainen Outo tunne vatsalla, sellaisia vihlaisuja, aina aamuisin herätessä oikealla puolella. Vaikkei kuukautiset edes ollut myöhässä, kävin kaupassa ja hetken mielijohteesta ostin testin vaikka uskoin sen olevan turhaa. Kotiin päästessä tein testi ja vaikka tiesin sen tuloksen sisimmässäni niin kyllä hämmennys oli suuri kun siinä nökötti kaksi viivaa,vaikka elettiin dpo11. Ensimmäinen reaktio oli lausahdus voihan v***u.
Otin kuvan laitoin sen miehelle ja soittoa perään. Mutta siltikään ei luottoa testiin ollut. Itse lähdin ulos pariksi tunniksi järkytyksestä ja pää kävi ylikierroksilla.
Kävin kaikki skenaariot läpi tuulimunasta, ulkoiseen jne.
Seuraavana aamuna uutta testiä edelleen siinä oli viivat. Mutta iloita ei osannut, koska historia puhui puolestaan.
Tuli tehtyä useampi testi tuona aikana, kun ei vain uskonut.
Jossain vaiheessa kuvioihin tuli rusehtava vuoto, vaihtelevasti. Tuolloin sanoin miehelle että menisi kesken jos ei tästäkään mitään tule. Rv 7+ kävin alkuraskauden ultrassa, johon ei taaskaan luotto ollut, koska uskoin sanoiksi tulevan että kuollut on.
Mutta suureksi hämmenykseksi ultraajan ensimmäiset sanat olivat että täällä on syke vaikka alkiota edes vielä Näkynyt ja siinähän sekin loppujen lopuksi esiin tuli, jolloin tuli pieni itku itselleen. Yksi rajapyykki ylitetty. Sen jälkeen menimme itselle asettamien rajojen kanssa. Mutta silti asiaa ei osannut asennoitua kun oli pelko joka tapauksessa siitä että tämäkin viedään pois.
Etappeja saavutettiin, liikkeitä tuntui, hiukan jo osasi iloita. Mies ei niinkään kun pelkäsi.
Laitoksella viimein se iskostui molemmille että vuosien odotus täyttyi. Toisella tytöllä, joka on perheen niin rakas hippu, koko perheen ihanuus.
Erikoisinta koko viime vuoden raskauden alkamiseksi oli se että seksiä oli vain alkuvuonna yhden kerran, kun miehellä ja itsellä oli kiireistä aikaa töissä eikä kohdattu kuin kerran, koska aikataulut menivät ristiin.



Kyllä sitä itsekkin tunsi niinä vuosina kateutta toisia kohtaa jotka raskautuivat ja saivat lapsen.
Odotuksen odotus ei helppoa ole, mutta itse siihen ainakin turtui.

Älkää luopuko toivosta kyllä jokaisen aika koittaa vielä vaikka epätoivo, kateus, viha yms. Siinä joukossa kulkee.

Meillä siinä meni vajaa 12 vuotta että perhe täyttyi toisella lapsella
Ja nyt meidän hippu on kohta 8 kk menevä tapaus.

Jokaiselle toivotan onnea matkaan ja toivottuun lopputulokseen :)
 
@Neiti Näpsän äiti, oi mikä selviytymistarina! Tämä pitää kyllä muistaa aina kun epätoivo iskee. Kiitoksia paljon kun tulit jakamaan tarinasi. :)

@Vaniljapulla tervetulia mukaan!

@Bluebelle aivan ihana mies! Meillä mies ei halua tietää oviksesta ettei tule suorituspaineita :D

@Eimy, paljon tsemppiä matkaan!

Omaa napaa:
Olin tyhmä ja en malttanut odottaa perjantaihin asti... Mutta testasin ovistestillä, koska sellainen sattui lojumaan pöydällä ja se piti siirtää koska illalla tulee vieraita eikä haluta paljastaa mitään :D

Onko kellään kokemusta ovistestejen luotettavuudesta raskauden osoittamisessa? Tuohon tuli nimittäin selvä haamu... o_O
Nyt odotan kyllä oikeesti perjantaihin asti ja teen sitten oikean testin koska tässä alkaa kasvaa stressi sekä innostus, joka sitten varmaan päätyy pettymykseen... Olen vähän malttamaton tämän asian kanssa nyt, koska en vielä ole varma aloitetaanko meidän yritystauko nyt vai elokuun jälkeen ja tietysti tahtoisin ennen sitä raskautua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle ja Eimy
Onnea @Eimy ❤

Tervetuloa mukaan uusille :)

Upea onnellinen loppu tarinassasi @Neiti Näpsän äiti ❤❤ Kiitos kun jaoit tarinasi:)

@Possu en halua tuottaa pettymystä,mutta itselleni tulee loppu kierrossa 2 viivaa ovistestiin(toinen haalea)mutta raskaana en ole ollut:(

@Karen99 harmi että siirryit taustalle:( ymmärrän kyllä,itseäkin ahdistaa erimielisyydet ja epätietoisuus rokote asiaan :(
Itse otin rokotteen vaikka yritetään ja toinen rokote olisi syyskuussa,jonka otan mikäli en ole silloin raskaana.

Omaa napaa: kp 9, ovis lähestyy,en testaa,mennään rennolla meiningillä ja toivotaan parasta :)
Alkanut tosi paljon taas mietityttämään mihin asti uskaltaa yrittää:/ vuoden päästä ikää 40v. Pelottaa rakenne poikkeavuudet ja jaksaminen,ei niinkään nyt vaan kymmenen vuoden päästä:( mutta eiköhän asiat mene niinkuin niiden kuuluu mennä :) turha murehtia etukäteen❤
 
  • Tykkää
Reactions: Bluebelle ja Eimy
Moikka!
Täällä yksi vauvasta haaveilija. Kyseessä olisi toinen lapsi. Miehen kanssa haluttaisiin aika pienellä ikäerolla. Esikoinen hieman vajaa 8kk nyt. Kuukautiset olleet vasta kerran esikoisen syntymän jälkeen, mutta seuraavaa ollaan ruvettu yrittämään. Aika rennosti mennään, koska kuukautiskiertokaan tuskin on kovin säännöllinen vielä. Ja imetän esikoista, eikös se voi hieman hankaloittaa raskautumista? En tiedä haluanko vielä listoille, kun kiertopäivistä ja ovulaatiosta ei varmuutta.
Onko täällä muita, jotka haluaa pienellä ikäerolla lapsia?
Meillä on esikoinen viime marraskuulta :) eli aika pieni ikäero ois toiveissa mu saa nyt nähä kuin kauan menee et tärppää jos ollenkaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaniljapulla
vierailija
Siiis tää tunne, kun perjantaina sovelluksen mukaan kannattais aloittaa testien tekeminen, mut tuntuu etten uskalla :D Vaikka miten yritän uskotella itelleni, että negahan se kuitenkin on, että pettyminen ei olis niin paha, mut mitä jos sittenkin…

Perjantaina siis olis 10dpo ja menkkamaisia kipuja alavatsassa! Oisko sittenkin vaan niin kova toive raskaudesta, et kuvittelen (taas) :/
 
vierailija
Hei kaikille, vaikka itsellä ei ole yritystä enää niin ajattelin silti kertoa tarinan ja luoda toivoa sekä uskoa vielä sisaruksista tai ylipäätänsä raskautumisesta. Vaikka epätoivo siinä ehtii tulla moneen otteeseen.

Olin 24 kun Meille 2008 syntyi tyttö,rupesimme miehen kanssa kesällä 2009 haaveilemaan toisesta. Aikaa kului tuli positiivinen testi jos toinenkin, kolmas, neljäs jne. Nämä menivät kesken päivän tai kaksi plussatestistä joukossa oli sellaisia myös, jotka kestivät parikin viikkoa.
2015 olin jälleen raskaana mutta usko ei ollut kova, koska menetyksiä oli. Meni ensimmäisiä viikkoja, olin edelleen raskaana. Viikkoja meni taasen oloja oli, mutta jokin jyskytti takaraivossa ja oli vain tunne ettei kaikki ollut kohdallaan, tuli rusehtavaa vuotoa. Soitin polille silloin, kaikki kuuluu asiaan sanottiin, yritin samalla soitolla saada aiempaa aikaa nt-ultraan,turhaan. Olin tuolloin puhelun aikaan viikolla 11.
Viikolla 13 nt-ultra koitti, jossa tuli tuomioksi Kkm alkoi kuollut viikolla 7+. Itse tyhjennys oli jäätävä. Jonka jouduin kotona hoitamaan. Mutta ei siitä sen enempää.
Tuon menetyksen jälkeen sain näinkin ihania lausahduksia että,
Mitä sä sitä suret sulla on jo yksi lapsi, kun toisella ei ole sitäkään.
Ymmärrän, mutta ei sellaista saa edes leikillä kenellekään sanoa!

No aikaa kului ja olin aikalailla miehen kanssa lyönyt hanskat tiskiin, koska mies ei halunnut hoitoihin, ja vuoden 2015 kkm Jälkeen meidän olisi pitänyt päästä tutkimuksiin ainakin ultraajan mukaan mutta koskaan ei mitään tietoa omakannasta yms. löytynyt tai kutsua tullut. Joten sai asia olla koska veikkaisin ylipainoni olevan siihen syy miksi asia ei sitten edennyt.
Itse kävin gynellä ja lääkäreillä keskustelemassa mutta, kun kumminkin raskaudun niin ei apuja oikein tullut. Ja hoitoihin mies ei halunnut asian auttamiseksi.

Meni aikaa ja vähän niinkuin lopetin uskomisen ihmeisiin, tähtien ja kuun asentoon ja toivo hiipui. Siitä että tässä enää raskautuisi koskaan. En tehnyt edes testejä kun jotenkin uskoa asiaan ei enää ollut tai koin turhana kun ei siitä mitään olis tullut.
Kunnes 2017 jälleen vuoto oli myöhässä pitkään ja testissä plussa joka yllätys yllätys meni jälleen kesken. Seurasin joka tapauksessa kuukautiskiertoa ja tiesin koska ovuloin, kipujen perusteella.

Kaiken kokeman jälkeen uskoin ja totuin siihen että olemme miehen kanssa yksilapsinen perhe, ja onnellisia olimme siitä yhdestäkin. En tehnyt testin testiä enään. Kunnes 2020 maaliskuussa oli sellainen Outo tunne vatsalla, sellaisia vihlaisuja, aina aamuisin herätessä oikealla puolella. Vaikkei kuukautiset edes ollut myöhässä, kävin kaupassa ja hetken mielijohteesta ostin testin vaikka uskoin sen olevan turhaa. Kotiin päästessä tein testi ja vaikka tiesin sen tuloksen sisimmässäni niin kyllä hämmennys oli suuri kun siinä nökötti kaksi viivaa,vaikka elettiin dpo11. Ensimmäinen reaktio oli lausahdus voihan v***u.
Otin kuvan laitoin sen miehelle ja soittoa perään. Mutta siltikään ei luottoa testiin ollut. Itse lähdin ulos pariksi tunniksi järkytyksestä ja pää kävi ylikierroksilla.
Kävin kaikki skenaariot läpi tuulimunasta, ulkoiseen jne.
Seuraavana aamuna uutta testiä edelleen siinä oli viivat. Mutta iloita ei osannut, koska historia puhui puolestaan.
Tuli tehtyä useampi testi tuona aikana, kun ei vain uskonut.
Jossain vaiheessa kuvioihin tuli rusehtava vuoto, vaihtelevasti. Tuolloin sanoin miehelle että menisi kesken jos ei tästäkään mitään tule. Rv 7+ kävin alkuraskauden ultrassa, johon ei taaskaan luotto ollut, koska uskoin sanoiksi tulevan että kuollut on.
Mutta suureksi hämmenykseksi ultraajan ensimmäiset sanat olivat että täällä on syke vaikka alkiota edes vielä Näkynyt ja siinähän sekin loppujen lopuksi esiin tuli, jolloin tuli pieni itku itselleen. Yksi rajapyykki ylitetty. Sen jälkeen menimme itselle asettamien rajojen kanssa. Mutta silti asiaa ei osannut asennoitua kun oli pelko joka tapauksessa siitä että tämäkin viedään pois.
Etappeja saavutettiin, liikkeitä tuntui, hiukan jo osasi iloita. Mies ei niinkään kun pelkäsi.
Laitoksella viimein se iskostui molemmille että vuosien odotus täyttyi. Toisella tytöllä, joka on perheen niin rakas hippu, koko perheen ihanuus.
Erikoisinta koko viime vuoden raskauden alkamiseksi oli se että seksiä oli vain alkuvuonna yhden kerran, kun miehellä ja itsellä oli kiireistä aikaa töissä eikä kohdattu kuin kerran, koska aikataulut menivät ristiin.



Kyllä sitä itsekkin tunsi niinä vuosina kateutta toisia kohtaa jotka raskautuivat ja saivat lapsen.
Odotuksen odotus ei helppoa ole, mutta itse siihen ainakin turtui.

Älkää luopuko toivosta kyllä jokaisen aika koittaa vielä vaikka epätoivo, kateus, viha yms. Siinä joukossa kulkee.

Meillä siinä meni vajaa 12 vuotta että perhe täyttyi toisella lapsella
Ja nyt meidän hippu on kohta 8 kk menevä tapaus.

Jokaiselle toivotan onnea matkaan ja toivottuun lopputulokseen
Ihana kuulla! Kirjoiteltiin samaan aikaan jossain 2010-2011 tai myöhemmissä ketjuissa. Enää ei tunnuksia ole vuosiin ollut. Meidänkin taival päättyi onnellisesti 2v sitten.
 

Yhteistyössä